Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Autor:
Pealkiri: Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - 2007 - HenriTeine (Vastuseid: 110 | Vaatamisi: 23278)
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 08.05.07 18:53 Tsiteeri
Octavia II Combi 1.9 TDI Elegance - 2007 - HenriTeine



Kui kõik ausalt ära rääkida, siis tuli novembris naine ja ütles, et juulis tuleb üks laps lisaks. Pühkinud maailma väljaköhitud õllest puhtaks, tuli hakata plaani pidama. Motikas sai maha müüdud ja naiskale auto ostetud. Aga ise ei taha ju jala vudida eksole. Enda vana renoopeli sain lõpuks ka pärast väikest 2 aastast kiirmüüki maha müüdud.
Ja saigi hakata uut otsima. Ega auto ost pole naisevõtt, nii et sellesse tuli suhtuda täie tõsidusega.
Auto valikul oli minu jaoks määravaks vähesed kulud ja suur mahutavus. Algatuseks vaatasin Hjundai Sonaatat. Vägev. Aga hoolduskulud olid 120k kilsani 37 tonni. Jätsin nad uut lolli ootama ja läksin Paldiski maanteele. Mitte hullarisse, nii suur šokk see Hjundai hoolduskulu ka ei olnud.Proovisin seal uutmazdakuut aga see jättis jubeda mulje. Nagu juba vanarahva laulgi rääkis: Kui sa otsid autot uut, ära osta mazda kuut. Nii et ei jäänudki muud üle, kui Esma Autost tulles Pirni tänavalt läbi põigata. Skolnik oli ennem ka hea mulje jätnud, ning veendunud pakiruumi mahukuses ja kandevõime suuruses ei jäänudki muud üle, kui hakata mõtlema, mida üks skolnik sisaldama peab. 28 vist tellisin ära. Siinkohal ka suur tänu ühele Lauri nimelisele müügimehele kes tegi sellise hinna, et isegi kahtlemise korral ei oleks muud üle jäänud kui auto ära osta. :D

Kätte sain 26 Aprill. Väiksed liigud ja kohe suunasin teenistusse.

Auto ise on kena kirsipunane, juurde eriti midagi ei võtnud. Kärukonksu ja taha tumedad klaasi, nipet-näpet veel näpuotsaga lisaks. Elegance sisaldab niigi ju kõike. Mägipiduri puudumine on ainus miinus. Lasnas hommikul sitsides ei viitsi ennast jalaga paigal hoida.


Hetkel on ees 2600 kilti juba :P Täitsa rahul. Käigukastiga vaja ainult harjuda. Ja ei taha ikka veel mugavat istumise asendit leida. Proovisõidu autos istusin nagu ema süles. Eks aeg näitab koha kätte. :cool:

Millal muidu sellel värskel mootoril see kütusekulu kukkuma hakkab?

Pilt on illustratiivne.
http://eestlased.com/Skoda/small.jpg

Kes veel punast skoodat tahab vaadata: http://eestlased.com/Skoda/


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 08.05.07 19:18 Tsiteeri


Ausa jutu eest 12 points! :D

Õnnitlused siis Škodaomanike klubiga liitumise puhul!

Täpsustamata jätsid, mis Combi Elegance sa omale valisid - kas võtsid B või D mootori.

Pikka ja rõõmuderohket kooseksisteerimist sulle ja skolnikule!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 08.05.07 19:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Ausa jutu eest 12 points! :D

Õnnitlused siis Škodaomanike klubiga liitumise puhul!

Täpsustamata jätsid, mis Combi Elegance sa omale valisid - kas võtsid B või D mootori.

Pikka ja rõõmuderohket kooseksisteerimist sulle ja skolnikule!


Päälkirjas ju olemas, et dizel mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Cobra
huviline



Registreerunud 20.11.05
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi II 1.9TDi

postitati 08.05.07 19:44 Tsiteeri


Olen pidanud uuena OCT1 ja OCT2 ning siis läksin ka uue otsingul samale ringile... sonata ja mazda6 ja veel mõned....... kuid ikkagi lõpuks saab sõidukis olema OCT2 COMBI :D:D
Sest mis seal salata raudselt parim mark ja mudel sellises hinnaklassis...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 08.05.07 21:00 Tsiteeri


Ei tea, kas ma olen siis see ainuke inimene, kes oma auto letihinnaga ostis? Eks siis ootab järgmist ostu ning saab kah ehk müügimehe helduse osaliseks. Kahjuks peab oma Oct II nii hästi vastu, et ei suuda hetkel välja mõelda hetke, millal uut autot peaks jahtima minema.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 09.05.07 08:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: PsychoDad
Päälkirjas ju olemas, et dizel mootor.

Jant, näet, jah - on näha jah. Ma otsisin pingsalt teksti seest ning päälkirja ei pannud sel hetkel tähele. No kui diisel, siis seda enam õnnestunud diil sul see uus kirsipunane ;)

2-liitrist diislit ei kaalunud? Või DSG kasti? Mina vahel, kui olen sattunud kulgevasse autokolonni, olen kirunud ennast, et asi see 40k siis oleks old välja käia. A samas pärast minu masina mootori tõbise hooratta väljavahetamist on kohapealt minek sujuvamaks ning vähem häirivaks muutunud. Manuaaliga on paraku see jant, et 1 käik tundub hirmlühike, pöördeid üle 2500 pole mõtet lasta, kuna auto edulisemalt edasi ei astu pärast max pöördemomendi ületamist. Diisliga üldse on see "jama", et ca 3000 pöördeni pole mõtet vajutada, kuna kiirendus kaob ära ning mõistlik on järgmine käik rauda tõmmata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.07 18:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Tsitaat:
Algselt postitas: PsychoDad
Päälkirjas ju olemas, et dizel mootor.

Jant, näet, jah - on näha jah. Ma otsisin pingsalt teksti seest ning päälkirja ei pannud sel hetkel tähele. No kui diisel, siis seda enam õnnestunud diil sul see uus kirsipunane ;)

2-liitrist diislit ei kaalunud? Või DSG kasti? Mina vahel, kui olen sattunud kulgevasse autokolonni, olen kirunud ennast, et asi see 40k siis oleks old välja käia. A samas pärast minu masina mootori tõbise hooratta väljavahetamist on kohapealt minek sujuvamaks ning vähem häirivaks muutunud. Manuaaliga on paraku see jant, et 1 käik tundub hirmlühike, pöördeid üle 2500 pole mõtet lasta, kuna auto edulisemalt edasi ei astu pärast max pöördemomendi ületamist. Diisliga üldse on see "jama", et ca 3000 pöördeni pole mõtet vajutada, kuna kiirendus kaob ära ning mõistlik on järgmine käik rauda tõmmata.


Ei kaalunud ei 2.0-i ega DSG-d kui aus olla. Cruise on olemas ja sellega mängides ei ole probleemi. Just Pärnust tulles ma seda ka praktiseerisin. Tahtsingi seda pisikest mootorit, et saaks gigamega ökopilli. Ja et raha jääks ka muuks kui autoliiisnguks. Minu vajadustele täitsa piisav komplekt.

Arvutasin lihtsa valemi järgi. Eelmine auto maksis kuus X summa. Sellele olin nõus juurde maksma 1k eeksu + kindlustus. Uue auto puhul.
Sellise kuumakse ma ka sain. Kokku teeb aastas enam-vähem sama summa koos remondikuludega, mis ma renoopeli eest maksin. Ainus erinevus on see 2 aastat pikem periood.
Ma loodan ka siiralt, et esimese kolme aasta jooksul ei ole mul ka juppide peale tarvidust raha kulutada. Peale õli ja piduriklotside ja muu sarnase kulumaterjali. Ptüi-ptüi-ptüi!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 30.05.07 18:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
A samas pärast minu masina mootori tõbise hooratta väljavahetamist on kohapealt minek sujuvamaks ning vähem häirivaks muutunud.


Ole hea ja räägi sellest hoorattast lähemalt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 30.05.07 19:37 Tsiteeri


Mina sain vihje selle hooratta osas saksakeelsest škodafoorumist, meil siin aegu tagasi Enrico kord tekitas samasisulise teema, kuid toona jäi see soiku.

Igatahes tundsin kohe algusest peale autoga kohapealt ära minnes veidrat raputamist-sakutamist mootorist. Kui 1. käiguga gaasi ei lisanud ning sidurit libistatud sai, raputas mootor ku sõge. Gaasi andmisega oli sujuvam.

Rõvedamini oli seda jõhkrat rappumist tunda näiteks siis, kui 5. käiguga ca 60 km/h sõites kiirelt gaasi põhja vajutasin, et lennukalt hoog üles saada.
Siis kusagil enne max pöördemomendi saavutamist rappus mootor päris radikaalselt mingis pööretevahemikus, siis aga kadus sama järsku kui tekkis.

Tegin sellisest anomaaliast viimati hooldusesse mineku eel A100 meistri Buriloviga juttu ning tema pakkus omalt poolt lahkesti välja hoorata vahetuse. Tehtigi see tasuta kenasti ära ning pärast seda on liikumine sujuvam.

Küll aga on minek kuidagi natsa sitemaks jäänud. Varem rebis hoolimata raputamisest lennukamalt maantee peal 100-120ga mööda sõites ja sellele eelnevalt kiirendades. Ka mu naika leidis, et minek on kuidagi uimasem pärast hooratta vahetust. Mis selle vahetusega kaasnes, mis on erinev tõbise ja korraliku ratta vahel, seda ma ei tea ning pole ka püüdnud välja selgitada.

Tagantjärele mõtlen, et oleks võind täitsa vahetamata jätta, kuivõrd varasemalt oli sõidulusti rohkem :) A noh - sujuvam liikumine on ka boonus omaette, varem oli nii käiguvahetus ebameeldivam (ilma vahegaasita pidurdas mootor ja vahetus oli kuidagi omamoodi vastik) kui kohapealt minek.

Kas siis pandi raskem ratas vms - igatahes uimasem on kiirendus. Teadupärast üks tuunimise võimalustest on kergema hooratta paigaldamine :D

Kas keski meite seast samasugust anomaaliat pole oma diislil tähendand? See puutub algupoole sõidukeid (minu oma on juuli 2005), kaasajal ilmselt on see probla juba ammu kõrvaldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 27.06.07 16:37 Tsiteeri


Lõpuks sain tehtud paar pilti. Panen ka ilmarahvale kaemiseks mõne välja.

Lõpmatu tee
http://eestlased.com/Skoda/27.06/route66.JPG

Väike Skolnik ja suur mägi
http://eestlased.com/Skoda/27.06/kunst.JPG

Linnavurle tuli oma kohvikuga...
http://eestlased.com/Skoda/27.06/munakas.JPG

Nii kui seisma jäin, olid huvilised kohe parves ümber, et kust ostsid ja palju maksid.
http://eestlased.com/Skoda/27.06/huvilised.JPG

Kolm S-i: Saskia, Skolnik ja Sitamaja keset lagedat välja.
http://eestlased.com/Skoda/27.06/3xS.JPG

Pilt mis tehtud ajakirjandusmaja juures, pärast Türil tankmist.
http://eestlased.com/Skoda/27.06/tln.JPG

Siin sai just koju tuldud 2.10 kõrge ja suts kitsam kui rattakoopad tammepuust uks pgasiruumis.
http://eestlased.com/Skoda/27.06/uks.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
superb
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.06
Postitusi: 42

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb V6 2,5 TDI Elegance

postitati 28.06.07 07:46 Tsiteeri
uvitav lugu



uvitav küll aga paljud "skolinku" omanikud räägivad et ei julge autot vahetada kuna praegune peab hästi vastu. Mul endal täpselt sama lugu, kuigi aeg oleks uuem muretseda. Aga näeh, ei julge. Äkki skolnik ongi siis vastupidav auto? :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 28.06.07 09:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: superb
uvitav küll aga paljud "skolinku" omanikud räägivad et ei julge autot vahetada kuna praegune peab hästi vastu. Mul endal täpselt sama lugu, kuigi aeg oleks uuem muretseda. Aga näeh, ei julge. Äkki skolnik ongi siis vastupidav auto? :D


Noh, vanadel Skolnikutel oli suurimaks puuduseks tagajooksu nõrkus, mis kiirelt lepingu lõpetas. Siis oli vaja leida kokuka ratas või uus skolniku tagajooks. Eelistatud oli loomulikult kokuka ratas, kuna siis oli ponks krossiratas valmis millega sai edevalt nokka rebida ja üldse hea välja näha. .
Uuel skolnikul ei ole tagajooksus ühtegi sellist detaili mis võiks kiirelt lepingu lõpetada. Samas on olemas ka kena välimus, mis ei sunni näiteks felicia tagasilda või formani ukselinke panema, et vägevam välja näeks. :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 28.06.07 11:10 Tsiteeri


well, mis lagunemisse puutub, siis ...
sügise saab pool milli mu trakatsil täis ja senimaani ta suurt küll ei lagune. no amordid-särgid-värgid-märgid keik kenaste orginellid. nõnna, et minugi autovahetus just selletaha pidama jäänd, et kestab seakõrv nii kuradima heaste.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
superb
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.06
Postitusi: 42

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb V6 2,5 TDI Elegance

postitati 28.06.07 15:00 Tsiteeri


pool milli?? makaronirenoo müüjad ütlesid näiteks et käigukastil pole vaja neil renoodel õli vahetada...sest nagunii üle 100 000 vastu ei pea...seega... su tsehh on pidanud vastu tubli 5 auto jagu. Seega, 2 korda odavam hind analoogidest ja 5 korda kauem peab vasto.. 5x2=10 korda kvaliteetsem?. :D ja kõike ka ma ei ürita matemaatikasse panna..


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
well, mis lagunemisse puutub, siis ...
sügise saab pool milli mu trakatsil täis ja senimaani ta suurt küll ei lagune. no amordid-särgid-värgid-märgid keik kenaste orginellid. nõnna, et minugi autovahetus just selletaha pidama jäänd, et kestab seakõrv nii kuradima heaste.
:)



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 28.06.07 15:38 Tsiteeri


Tööl pidas Renault Trafic-u kast vastu 70 000km, siis andis saba. Esinduses lohutati, et kast on hästi vastu pidanud, mõned olid tulnud juba enne 40 000 välja vahtada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
superb
huviline

Avatar


Registreerunud 31.03.06
Postitusi: 42

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb V6 2,5 TDI Elegance

postitati 29.06.07 07:50 Tsiteeri


seda enam.. arvetsades et vaid mõned väga head isendid bmw-dest ja mb-dest peavad maagilised 500 000 vastu..

Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
Tööl pidas Renault Trafic-u kast vastu 70 000km, siis andis saba. Esinduses lohutati, et kast on hästi vastu pidanud, mõned olid tulnud juba enne 40 000 välja vahtada.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 05.11.07 22:36 Tsiteeri


Igatahes. Nädalavahetusel veeres spidokale ette 25 000 km

Muljed?

Täitsa bueno. Ei halligi laita. Mitte midagi.

Kui välja arvata, et tagaukse toonkile on lahti, mis tegelt läheb kohalike kapsaaeda. Eks kui Detsembris hooldusesse lähen siis annan neile teada.

Üks vahva vigur on veel: Roolil jaamu üles klõpsides klõpsib raadio jaamu alla. Ja kui roolilt jaamu alla klõpsida siis raadio klõpsib jaamu üles. :D Aga see on vahva, ja seda muuta ei taha ma mingil juhul.

Mingi koterman elab mul ka kõrvalismte all. Mingi müstiline pehme kolks käib seal aeg ajalt. Sõites ja seistes. Ja pole seal istme all ka mingit eset. Sahtlis ka pole.

Müstika :D

Manajale vaja sõna saata. Kutsuma Father Merrini ja Father Damian Karrase appi. For it is the power of Diezel that compels you...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 11.02.08 12:00 Tsiteeri


Oh seda rõõmu.
Eelmine teisipäev sai käidud Narvas. Tagasi tulles sain kena kivikesekesega esiklaasi. Tänaseks on selle kivikese kraatrist (näpu all on mõnus auguke tunda) mööda klaasi laiali jooksnud kuskil 30 sendine jooneke, mis püsib pidevas arengus. Katsuks see nädal leida aja ja Avto stosse minna ning kasko eest ka midagi vastu saada.

Läbisõit on 33 000 ja pidevas arengus. Kütusekulu on ikka selline nagu ta ei peaks olema. Keskmine on kompu järgi 6,6L - ehk kuskil 7L ilmselt. Kuigi Narva otsas viskas ta mulle ette kenasti 5,0L. Kruiis oli 100km/h peal. Stabiilselt. Korra kasutasin pidurit ka, kui Undeiga Korravalvurid Toila ristis ausaid kodanikke peetisid 70 alas.

Kõrvalistme alt kostva kolksu saladusele pole ma ikka veel jälile saanud. Noarootsis käies lugesin kõrval kaarti, ning veendusin, et kolks tuleb kuskilt lävepaku alt. Kui tegemist oleks türgis ehitatud autoga, siis kahtlustaksin tõsiselt ühe immigrandi olemasolu oma auto põhja all. Aga vist see pole nii. Äkki on kotermann või naabrimehe kadeduseuss, kui autot uurimas käis. :cool: Ning nüüd sipleb seal hingepiinades, kuna "vene" auto ikka veel töökorras. :D

Aga muidu on ikka veel nagu mesinädalad.
Autoga rahul ja elu nagu täissünteetiline õli.

Ühe ilmselt habemega nipi avatasin ka:
Kui kojamehi vahetasin, siis lülitasin mootori välja, vajutasin korra kojamehekangi alla, ning luuad sõitsid ise üles ja jäid seal seisma. Vot tak. Tehke järgi. Ei mingit ootamist millal luuad üleval, et mootor välja keerata. ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 11.02.08 12:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: HenriTeine
Oh seda rõõmu.
/.../
Ühe ilmselt habemega nipi avatasin ka:
Kui kojamehi vahetasin, siis lülitasin mootori välja, vajutasin korra kojamehekangi alla, ning luuad sõitsid ise üles ja jäid seal seisma. Vot tak. Tehke järgi. Ei mingit ootamist millal luuad üleval, et mootor välja keerata. ;)

Ma kohe huvi pärast küsiks vastu, et kaua võttis siukse vahva nipi ülesleidmine ostumomendist alates kui stopper käima lüüa? ;)

Sai viitsind ilmselt manuaali näppi ja kimasid kohe teele - sääl targas raamatus nisuke kunsttükk täitsa kirjeldatud, nimetati seda ka veel spetsiaalnimega (kui ma nüid täiega mööda ei mäleta). Kojameeste sellisesse asendisse säädmist st.

A - PALJU ÕNNE, jätkuvat, igatahes! :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 11.02.08 14:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Ma kohe huvi pärast küsiks vastu, et kaua võttis siukse vahva nipi ülesleidmine ostumomendist alates kui stopper käima lüüa? ;)


Mingi paar nädalat tagasi vist. :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
pakiruum
huviline



Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 11.02.08 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Sai viitsind ilmselt manuaali näppi ja kimasid kohe teele - sääl targas raamatus nisuke kunsttükk täitsa kirjeldatud, nimetati seda ka veel spetsiaalnimega (kui ma nüid täiega mööda ei mäleta). Kojameeste sellisesse asendisse säädmist st.


Manuaalist leiab ikka päris palju huvitavat. Samas leidub kohti kui ila tilkuma hakkab. :P Näiteks istme asendite salvestamine. Ju siis vajalikud kilovatid ja HP'd saabki sellest, et need asjad puudu. :D

Tsitaat:
Škoda - Caddillac of the reasonably priced cars


Naljakas küll aga kui käisin talverehve alla panemas, siis tuli üks mehike autot uurima (nägi ainult külje pealt) ja küsis "Kas see on Cadillac?". :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 11.02.08 15:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: pakiruum

Tsitaat:
Škoda - Caddillac of the reasonably priced cars


Naljakas küll aga kui käisin talverehve alla panemas, siis tuli üks mehike autot uurima (nägi ainult külje pealt) ja küsis "Kas see on Cadillac?". :cool:


Eks ta oli mu auto saba vilksamisi näinud kunagi, ning küsimus jäi teda vaevama :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 12.02.08 07:59 Tsiteeri


oleksid pidanud ütlema, et see pole Cadillac, vais Škodillac :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 12.03.08 07:22 Tsiteeri


Klaas on ees kena ja uus.

Nüüd aga hakkas raadio segast peksma. Mängib helitult ja laseb valida vaid kahe loo vahel cd-l.
Samas võib see tulla ka naiselikust solvumisest, kuna eile sai harrastatud natuke off-roadi. :cool:
Eile õhtul pesin auto puhtaks, ehk täna raadio ei jama. :P


Muidu läbisõit 35 988 km ja tuju ikka hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
HenriTeine
huviline



Registreerunud 25.07.06
Postitusi: 222

Kasutaja on eemal


postitati 25.04.08 12:03 Tsiteeri


Hübriidauto. :cool:
Mõni saab aru ka ja muigab foori taga. :D
http://www.eestlased.com/Skoda/skodillac01.JPG
http://www.eestlased.com/Skoda/skodillac02.JPG


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2  3  ..  5
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 65.4% - SQL: 34.6%]