Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 1,4 TSI 92kw (Vastuseid: 1 | Vaatamisi: 2278)
supD
huviline



Registreerunud 17.10.16
Postitusi: 9

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.12.19 09:31 Tsiteeri
Superb 1,4 TSI 92kw



Tere,

Kuidas hindate mootori sobivust 2012 aasta Superbile? Oluline on just madal kw arv ja ruumikus. 95% sõitudest toimub linnas. Mis on selle mootori reaalne linnakulu? Kas kett peab korralikult oma välba vastu või on tegu lotopiletiga? On keegi ka ehk LPG gaasiseadme oma autole lisanud? Kõik tähelepanekud ja info on oodatud, ERITI nendelt, kes antud masinaga ka ise reaalselt sõitnud/omanud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 199

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI DSG 2018

postitati 27.12.19 19:43 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: supD
Tere,

Kuidas hindate mootori sobivust 2012 aasta Superbile? Oluline on just madal kw arv ja ruumikus. 95% sõitudest toimub linnas. Mis on selle mootori reaalne linnakulu? Kas kett peab korralikult oma välba vastu või on tegu lotopiletiga? On keegi ka ehk LPG gaasiseadme oma autole lisanud? Kõik tähelepanekud ja info on oodatud, ERITI nendelt, kes antud masinaga ka ise reaalselt sõitnud/omanud on.


Kas sobib? Jah, rahulikuma sõidustiili korral kindlasti. On piisavalt terav, samas päris ökonoomne. Üks selline on peres, teine sõbral. Mõlemil Jõhvi lähiümbruse keskmine kulu 7 liitri kandis, maanteel umbes 6 kandis. Kui pikk on Su arvates keti välp? Peres oleval autol on läbisõit ca 150 000km, kett siiani originaal (täielik Eesti hooldusajalugu olemas, ketti pole keegi puutunud, hooldused 15 000km tagant). Sõbra oma läbisõit hakkab 200 000km-le liginema, samuti kett originaal.
Autod on väga ruumikad ja siiani pole kummalgi mingeid erilisi muresid olnud. Peres olev on vaid 4 kuud meie käes olnud, väga lühike aeg järelduste tegemiseks. Sõber on sõitnud enda omaga ca 5a ja mõni pisiviga on ehk olnud (mõni andur vms), aga suuri asju (mootor-käigukast vms) ei ole midagi olnud. Mõlemad autod on Eesti ajalooga ja saanud hooldust 15 000km tagant.
Omanikud nurisevad vaid külmade ilmadega, et ei taha väga kiiresti soojaks minna (peres oli enne 2.0 114kw Accord ja läks palju kiiremini soojaks), kuid see on mikroturbokate häda. Enda 110kw 1.4TSI lühikeste otstega samuti soojaks ei lähe, tahab veits sõita ikka.
Samuti on naastudega müra pisut paljuvõitu, just tagaistmel. Muidu väga OK autod.
LPG osas- ilmselt nende autode kütusekulu juures läheb päris tükk aega, et LPG end ära tasuks. Ise ei paigaldaks, kuid maitse asi.
Kui otsid mahukat, ökonoomset ja mugavat pereautot- soovitan kindlasti.
PS: ei tea ka, et kumbgi 1.4TSI oleks õli söönud. Samas ühe tuttava 1.8TSI sõi seda mõnuga. Isegi vist tehti kampaania korras mootorile kapremont, midagi tal seal igatahes vahetati seoses õlikuluga.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.4% - SQL: 60.6%]