Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Ostuabi (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2581)
Reios
huviline



Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 87

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III L&K 140kw

postitati 19.12.19 20:00 Tsiteeri
Ostuabi



Tere.
On huvi soetada skoda superb mkIII.
Millised on autole kohased tüüpvead?
Kui kallid on hooldused/hammasrihma vahetus jms?
Millise läbisõidupealt peaks arvestama dsg kasti suurem remondiga/kas antud kast on tõesti nii halb kui väidetakse(6k)?
Üldised muljed/kogemused antud auto omanikelt?
Aitäh!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 199

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI DSG 2018

postitati 20.12.19 06:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tere.
On huvi soetada skoda superb mkIII.
Millised on autole kohased tüüpvead?
Kui kallid on hooldused/hammasrihma vahetus jms?
Millise läbisõidupealt peaks arvestama dsg kasti suurem remondiga/kas antud kast on tõesti nii halb kui väidetakse(6k)?
Üldised muljed/kogemused antud auto omanikelt?
Aitäh!


Tere!
Äkki alustad sellest, milline variant sind huvitab? Milline mootor, milline käigukast jne.
Kui ma nüüd väga puusse ei pane, siis 6k DSG oli MK3 peal vist vaid suurematel-võimsamatel mootoritel? Enamusel on 7k DSG, ka enda autol on selline asi. Väga okei kast üldiselt, kiire ja sujuv. Kohati linnaliikluses on vahest hetki, kui jokutab natuke (kui auto veereb vaikselt ja vaja järsku kiirendada, siis hetke viivitab ning seejärel astub minema), aga see on DSG eripära. Väidetavalt nendel kastidel enam väga muresid pole. Iseenesest on foorumid (ka Audi ja VW foorum, sest kasutavad suuresti sama tehnikat) igasugu infot ja teavet täis.
Aga autost endast- sõidan 2018a Superbiga ja nüüd veebruaris saab aasta veeretud. Selle ajaga olen sõitnud ca 19 000km.

Kiidan:

1) ruumikus- Auto on meeletult suur, tohutu jalaruum tagaistmel, väga mahukas pagasiruum, viis täiskasvanut autos ja kõigil on väga okei istuda;
2) disain- mulle välimus väga meeldib luukpäral, eriti just kas hõbedase või Lava Blue sinisena (endal just see viimane);
3) kütusekulu- 1.4TSI 110kw ja 7k DSG suht raske jalaga, 19 000km keskmine jääb kuhugi 6-6.5 liitri vahele. ACT mootor (lülitab ühtlasel sõidul 2 silindrit välja) võtab maanteel ühtlase kiirusega sõites alla 5 liitri sajale kütust, väga okei nii suure auto kohta; Samuti ei saa kurta õlikulu vms üle. Väga hea mootoriga masin.
4) sõiduomadused- mugav, stabiilne, hea juhitavusega (ka suurel kiirusel), üsna vaikne;
5) varustus- kui leiad Elegance, Elegance Plus või L&K varustuses auto, on tavaliselt lisavarustse rivi pikk (endal Elegance Plus ja peal roolisoojendus, adaptiivsed kaugtuled, jalaviipega avanev pagasiruum, KESSY jpm, loe mu teemast täpsemalt);

Mida ei kiida üleliia:

1) kohati pehmevõitu vedrustus- ehk minu kiiks, aga mugavusele orienteeritud vedrustus mõnikord tapab kurvilisel teel natuke sõidumõnu. Samas, mugavus meie kohati väga kehvadel teedel-tänavatel on hea asi;
2) mõned materjalid- mõni plastik on väga odavamaiguline, aga seda õnneks kohtades, kuhu väga käsi ei topi (uste alaservad, istmete servad), teinekord külmaga kipuvad nagisema, aga see ei ole vaid selle auto teema;
3) DSG jokutamine- nagu eelpool mainisin, siis just see DSG kohatine jokutamine häirib pisut. Harjumise asi siiski;
4) käetugi esiistmete vahel- ma ei tea, miks see VAGis nii on, aga nii A4, Passat kui Superb (sõsarautod) ja ka mõned teised mudelid- käetoe kõrgust saad reguleerida käetoe kaant üles tõstes. Samal ajal jääb aga kaane ja laeka vahele piisavalt ruumi, et igaüks saab aknast sisse piiludes vaadata, mida sa seal laekas hoiad- elik veidi loll lahendus;

Üldiselt ei saa siiski selle auto kohta väga palju halba öelda. Need minu toodud miinused on minu kiiksud ja päris paljud vaatavad mulle lolli näoga otsa, kui neid asju välja toon. Siiski nõustutakse käetoe ja DSG osas.
Samas arvestades, kui palju autot saab väga mõistliku raha eest, siis minu arvates on Superb üks parimaid valikuid, kui mitte parim, selles autoklassis. Ja seda keerulisem on mõelda, mida võiks järgmise autona omada. :D


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Reios
huviline



Registreerunud 19.12.19
Postitusi: 87

Kasutaja on eemal

Auto: Superb III L&K 140kw

postitati 20.12.19 10:13 Tsiteeri


Tänan põhjaliku vastuse eest!
Isend mis huvi pakub on 2.0 140kw.
Kas on midagi millele rohkem tähelepanu pöörata kui autot vaatama minna?
Kui suure läbisõiduga masin omal on? Kas suuremaid asju ka lasknud vahetada? Puhtalt hammasrihma vahetuse hinnapakkumine esindusest tuli üle 800 euro, mis tundub natuke liiast sellise töö kohta?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 199

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI DSG 2018

postitati 20.12.19 11:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Reios
Tänan põhjaliku vastuse eest!
Isend mis huvi pakub on 2.0 140kw.
Kas on midagi millele rohkem tähelepanu pöörata kui autot vaatama minna?
Kui suure läbisõiduga masin omal on? Kas suuremaid asju ka lasknud vahetada? Puhtalt hammasrihma vahetuse hinnapakkumine esindusest tuli üle 800 euro, mis tundub natuke liiast sellise töö kohta?


Minu auto on päris värske, kohe-kohe saab 30 000km ette. Ehk on tulemas esimene hooldus. Ja esimese hoolduse kohta sain Tartus Aasta Autos pakkumise 290€ kanti, mis on minu silmis täitsa okei.
Remonte pole teinud, garantiiga vahetati vasak esituli. Kuna on AFS II intelligentsed esituled, siis üks neist hakkas jamama ja vahetati välja. Muidu pole kurtmas käinud. :)
Rihmavahetusega on tõesti nii, et kuna see on mahukas töö, siis ilmselgelt esinduses on see kallis lõbu. Kas auto, mida vaatad, on Eesti ajalooga või toodud? Viimasel juhul oleks igal juhul mõttekas rihm lasta ära vahetada, Eesti ajalooga auto puhul sellega pead ei vaevaks, kui just vahetuse aeg/intervall käes pole. Nendel oli intervall ka vist päris pikk, peast küll ei mäleta, kui pikk.
Mul sõber müüb oma 2.0TDI 110kw Laurin & Klement autot, mis 2019a ning väikese läbisõiduga. Netist leiad üles- müüja on Möller Auto Viru, valget värvi 2019a Superb.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimon
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 130

Kasutaja on eemal


postitati 20.12.19 13:29 Tsiteeri


Mul oli naise autol 30tkm hooldus ja Soomes andis ainult tava hoolduse välja õli ja filtrite vahetus.60tkm peal siis juba suurem hooldus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 21.12.19 06:11 Tsiteeri


2.0 TDI 140kW puhul tuleks arvestada, et see sööb peale diisli ka AdBlue'd. 110kW-sel seda pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MartinM
huviline



Registreerunud 07.02.18
Postitusi: 12

Kasutaja on eemal


postitati 21.12.19 08:30 Tsiteeri


Minu jaoks (1,5a 40000km) number üks murekoht on kehva valgustugevusega esituled (Xenon).
Stabikapuksid (?) ka kägisevad (DCC vedrustus), selle kohta olen lugenud, et see on tüüpviga (kuiva ilmaga just).
Ja tõepoolest, eriti esivedrustus on väga pehme, isegi kõige jäigemas seades.

Samas midagi katki läinud ei ole selle aja jooksul.

Kokkuvõttes täitsa okei auto. Kui palju diiselmootor vibreerib, ei oska öelda, kuna minu oma on bensiinimootoriga.

6k dsg on palju sujuvam kui 7k kast, pandi seda jah vaid diislitele ja suurema mootoriga bensukatele (minu 206kw bensukas nt on 6-ne). Ja vähemalt vanasti oli 6k dsg puhul oluline lihtsalt õigeaegselt õli vahetada. Sidurite probleemi (vibra paigaltvõtul) 6-stel ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
boggy
huviline



Registreerunud 08.12.17
Postitusi: 81

Kasutaja on eemal

Auto: ex Kodiaq

postitati 21.12.19 08:50 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
2.0 TDI 140kW puhul tuleks arvestada, et see sööb peale diisli ka AdBlue'd. 110kW-sel seda pole.

Ja seda peab arvestama sellepärast et...?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 21.12.19 13:15 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: boggy
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
2.0 TDI 140kW puhul tuleks arvestada, et see sööb peale diisli ka AdBlue'd. 110kW-sel seda pole.

Ja seda peab arvestama sellepärast et...?

Sest mõnele võib see tulla üllatusena. Kui AdBlue süsteem peaks juhtumisi täiesti rikki minema, siis auto hakkab alla loendama 1000km-st, mille nulli jõudmisel auto enam käivitada ei luba. Potensiaalselt üsna tülikas, võiks öelda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
MarkkoN
huviline

Avatar


Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 199

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Elegance Plus 1.4TSI DSG 2018

postitati 21.12.19 17:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
2.0 TDI 140kW puhul tuleks arvestada, et see sööb peale diisli ka AdBlue'd. 110kW-sel seda pole.


Kui kindel Sa selles väites oled? Sest hetkel vaatan Skoda kodulehelt hinnakirja ning seal on Superb 2018 2.0TDI SCR 110kw... ja all peenes kirjas on sedasi: SCR- heitgaaside puhastamiseks lämmastikdioksiidist kasutatakse katalüsaatorit AdBlue. Niiet on neil mõlemal diislil see AdBlue. Samas selle kulu ja hind ei ole nüüd küll midagi sellist, mille pärast autot ostmata jätma peaks.
Diislil mingil määral vibra on, aga mitte midagi häirivat.


Simply Clever ;)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 21.12.19 19:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: MarkkoN
Tsitaat:
Algselt postitas: siLc
2.0 TDI 140kW puhul tuleks arvestada, et see sööb peale diisli ka AdBlue'd. 110kW-sel seda pole.


Kui kindel Sa selles väites oled? Sest hetkel vaatan Skoda kodulehelt hinnakirja ning seal on Superb 2018 2.0TDI SCR 110kw... ja all peenes kirjas on sedasi: SCR- heitgaaside puhastamiseks lämmastikdioksiidist kasutatakse katalüsaatorit AdBlue. Niiet on neil mõlemal diislil see AdBlue. Samas selle kulu ja hind ei ole nüüd küll midagi sellist, mille pärast autot ostmata jätma peaks.
Diislil mingil määral vibra on, aga mitte midagi häirivat.

Tänud tähelepanu juhtimast. Ma pidasin silmas 2015-2017 aastate väljalaskega masinaid, millel 2.0 TDI 110kW mootorikoodiga CRLB ei ole SCR-ga aga 140kW-ne koodiga DFCA on. Kuna teemaalgataja ei märkinud ära kui uue auto järele soov on, siis võtsin vaevaks informeerida veidi vanemate isendite potensiaalsetest hädadest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.9% - SQL: 49.1%]