Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Prinditav versioon | Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 2.0tdi kütusekulu (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 645)
ELops
huviline



Registreerunud 25.11.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 25.11.19 19:17 Tsiteeri
2.0tdi kütusekulu



Tere

Mure selline, masinaks 2.0tdi BMP. Kuid kütusekulu on ebamääraselt suur, tiksub kuskil 5.9-6.5l juures maanteel kuid vahest on kulu normaalne (4.5l juures). 90% ajast siiski see suurem number. Oskab keegi soovitada, et kus kohast alustada vea otsimist? Arvuti vigu ei tuvastanud. Kas võib olla midagi tahmafiltriga seoses?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Mitmeveoline
huviline



Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 31

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II combi

postitati 25.11.19 21:01 Tsiteeri


No väike küttekulu numbri muutus võib olla põhjustatud nii paljudest näitajatest, et ühte tõde on ilmselgelt raske öelda. Kuidas sa seda üldse mõõdad? Sama tee lõigu pidev sõitmine samas kaalus auto ja kiiruse, liiklusi theduse ja ilmaga?

Mul on 2,0 TDI ja keskmine kulu on seal 6,4 kandis aasta lõikes.

Hea näide on näiteks, rehvi rõhu muutumine välistemperatuuri muutumisel, nüüd läks külmaks ja rehvid kohe tühjemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 25.11.19 22:19 Tsiteeri


:o
Edit: teema kohta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ELops
huviline



Registreerunud 25.11.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 25.11.19 22:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Mitmeveoline
No väike küttekulu numbri muutus võib olla põhjustatud nii paljudest näitajatest, et ühte tõde on ilmselgelt raske öelda. Kuidas sa seda üldse mõõdad? Sama tee lõigu pidev sõitmine samas kaalus auto ja kiiruse, liiklusi theduse ja ilmaga?

Mul on 2,0 TDI ja keskmine kulu on seal 6,4 kandis aasta lõikes.

Hea näide on näiteks, rehvi rõhu muutumine välistemperatuuri muutumisel, nüüd läks külmaks ja rehvid kohe tühjemad.


Tänan vastuse eest. Sama 40km+40km lõiku sõidan päevast päeva. Hetkekulu 6.5l on juba puhtalt maanteel kuigi võiks olla seal 4.5l juures. Keskmine juba läheb sinna 8l juurde. See ongi just imelik, et stabiilselt tiksub seal 6.5l juures siis vahest käib kerge 'nõks' kerest läbi ja siis kukub kulu sinna alla 5l.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
digimon
huviline

Avatar


Registreerunud 18.02.18
Postitusi: 109

Kasutaja on eemal


postitati 26.11.19 03:45 Tsiteeri


Ma pole kordagi oma autol saanud 4,5l Imelik kust te need numbrid kõik saate.100% mantee koguaeg puhas asfalt ja keskmine 6,5l, keskmine kiirus seal 60km/h näitab kompuuter ise sõidan nii 100-120km/h 2,0 dti 135kw 4x4.Nüüd näitab keskmist 7l


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
POZ
huviline



Registreerunud 14.08.19
Postitusi: 27

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb L&K

postitati 26.11.19 08:32 Tsiteeri


Pumpdüüs mootori puhul on võimalusi mitmeid, millest võib kütusekulu kasvada. 4,5L / 100km ei ole üldse ulmeline, kuid seda vaid suvel sooja ilma, heade rehvide ja ilmaoludega.


Suurenenud kütusekulu puhul tuleks esmalt meenutada, millal teostati viimati hooldust.
Millal vahetati õhufilter? Kütusefilter? Õli?
Igapäevaselt 40+40 km`i sõites ei tohiks tahmafiltriga probleeme olla, kuid filtri puhastusprotsessi õnnestumiseks on vaja, et mootor töötaks korralikult.
Kui suur on läbisõit?
Kuna tegemist on 8 klapilise mootoriga, millel kipub nukkvõll ja tõukurid mingil ajahetkel väsima, siis võib ka kütusekulu kasvu sealt otsida.
Kas mootor töötab puhtalt või on õhufiltri korpuse juurest ka kerget "popsumist" kuulda?

Ehk tekkis kütusekulu kasv peale rehvide vahetust? Talverehvidega kipub samuti kütusekulu kasvama kuna veeretakistus on talverehvidel veidi suurem.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ELops
huviline



Registreerunud 25.11.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 26.11.19 15:32 Tsiteeri


Tänan informatiivse vastuse eest.

Viimane hooldus tehtud nõks üle 10 000km tagasi, järgmine nädal läheb uuesti hooldusesse. Viimane hooldus sai kõik Teie nimetatud filtrid ja õlid vahetatud. Auto sai ostetud suve keskpaigas, alguses oli kõik väga 5+ kuid probleem hakkas vaikselt süvenema.
LS on 390000 kuid mootor töötab puhtalt, popsumist ega muud kõrvalhelisid kuulda pole.
Probleem tekkis juba suverehvidega.

Lasen siis hoolduse käigus uuesti kõik filtrid ja jutud vahetada, igaks juhuks ka sundpõletuse teha tahmafiltrile. Loodetavasti läheb asi paremaks.
Kui kellelgi mingeid nõuandeid anda siis võtan meelsasti kuulda!

@digimon - Kui ma nüüd ei eksi siis 4x4 kütusekulu ongi umbes liiter suurem kui esiveolisel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JMRS
huviline



Registreerunud 09.12.14
Postitusi: 53

Kasutaja on eemal

Auto: RS III

postitati 26.11.19 18:25 Tsiteeri


POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?

Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded on natuke kõrgemad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
POZ
huviline



Registreerunud 14.08.19
Postitusi: 27

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb L&K

postitati 27.11.19 13:46 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?

Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded on natuke kõrgemad.



Popsuv heli viitab reeglina kulunud nukkvõllile ja/või väsinud tõukuritele.
Põhiline häda just 2,0 8 klapilistel pumpdüüs diislitel.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
ELops
huviline



Registreerunud 25.11.19
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 28.11.19 11:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JMRS
POZ- ma nii huvi pärast küsin, et mida see popsuv hääl tähendada võib?

Teemaalgataja- kui alles suvel ostsite siis ongi keeruline aasta keskmist kütusekulu arvestada. Eelnevate postituste sisus on kõik ära öeldud.
Mis see "nõks" täpsemalt tähendab? Kas mootori pööretega on ennem seda "nõksu" ka mingit erisust? Kui auto tahmakat põletab siis mootori pöörded on natuke kõrgemad.


Suhteliselt võimatu seda nõksu täpselt seletada. Nagu korra vajutaks pidurit, a'la selline. Pööretega erisust pole täheldanud. Üks super täpne seletus veel, et kui see variant on, et hetkekulu on kõrgem, siis on tunda, et autol oleks nagu mingi takistus või nagu õrnalt pidurdaks, et ei veere puhtalt. (Pidur peal pole, kontrollitud)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 33.8% - SQL: 66.2%]