Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia III dpf (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 2599)
heiki38
huviline



Registreerunud 15.01.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 15.01.19 15:27 Tsiteeri
Octavia III dpf



Tere
Pakuks infot kas 2.0 d kasutab ka mingit lisaainet dpf filtri puhastamisel.Kui siis kus on see paak kuhu seda lisada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 15.01.19 16:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heiki38
Tere
Pakuks infot kas 2.0 d kasutab ka mingit lisaainet dpf filtri puhastamisel.Kui siis kus on see paak kuhu seda lisada.


Juhul kui sellel Adblue peal on, siis selle ava asub tavaliselt kütuseluugi taga diisli ava kõrval. Autoga kaasas olevas kasutusjuhendis peaks kõik vajalik kirjas olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiki38
huviline



Registreerunud 15.01.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 15.01.19 17:33 Tsiteeri


Adblue ei ole ja kasutusjuhendis kirjeldatakse põletus protsessi kuid lisaainest küll juttu pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 15.01.19 19:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: heiki38
Adblue ei ole ja kasutusjuhendis kirjeldatakse põletus protsessi kuid lisaainest küll juttu pole.


DPF-i puhastamisel ei kasutata lisaaineid, tahm põletatakse suurel kuumusel välja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
heiki38
huviline



Registreerunud 15.01.19
Postitusi: 6

Kasutaja on eemal


postitati 15.01.19 19:47 Tsiteeri


Tänan info eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Margoxp
huviline



Registreerunud 26.10.17
Postitusi: 3

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 2010a

postitati 16.01.19 06:28 Tsiteeri


Pole päris kindel aga kui põletamine ei toimi siis pestkase puhtaks ta kuidagi. Aga targemate käest üle küsima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 16.01.19 08:27 Tsiteeri


Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/

Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:

"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-, DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."

See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 16.01.19 18:51 Tsiteeri


O3 ainult ühel 2.0 TDI-l on SCR ja see on 135kW-ne variatsioon mootorikoodiga CUNA.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
birgo99
huviline

Avatar


Registreerunud 03.09.18
Postitusi: 93

Asukoht: Tapa
Kasutaja on eemal


postitati 17.01.19 11:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/

Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:

"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-, DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."

See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.


On kuskil kirjas, et kuidas seda kontrollima hakatakse?
DPF on tavaliselt nii peidus, et mnt ääres silmaga seda ei fikseeri, kas on lahti lõigatud ja kokku keevitatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 17.01.19 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: birgo99
Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Kui DPF on juba nii umbes, et auto sellega hakkama ei saa, siis võib vahetamise asemel näiteks siin proovida puhastada - https://karla.ee/teenused/dpf-filter/

Kindlasti tuleks puhastada või vahetada, eemaldamine ja muud moodi manipuleerimine (k.a. Adblue süsteemiga) muutub tõenäoliselt uue liiklusseadusega karistatavaks. Väljavõte uue seaduse eelnõust infoks teistele:

"Karistatavaks rikkumiseks saab AdBlue süsteemi lubamatu muutmine ja mittetöötava heitgaasipuhastiga auto juhtimine. Karistama hakatakse ka SCR-, DPF- jne süsteemide muutmise teenuse pakkujat."

See puudutab ilmselt ka neid sõidukeid millel juba on eemaldatud või ringi ehitatud.


On kuskil kirjas, et kuidas seda kontrollima hakatakse?
DPF on tavaliselt nii peidus, et mnt ääres silmaga seda ei fikseeri, kas on lahti lõigatud ja kokku keevitatud.


Vaevalt, et tee ääres. Pigem on ÜV teema ja ennem läbi ei lasta kui korras pole või suunatakse otse korrakaitseasutustesse :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 17.01.19 15:04 Tsiteeri


Kõigil uuematel autodel ju pannakse ÜV punktis kaabel taha. Kui on välja progetud siis vist saab jama olema.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vamps
klubiliige



Registreerunud 17.03.14
Postitusi: 125

Asukoht: Tallinn/Nõmme/Viljandi
Kasutaja on eemal

Auto: O3 1.8TSI

postitati 18.01.19 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Kõigil uuematel autodel ju pannakse ÜV punktis kaabel taha. Kui on välja progetud siis vist saab jama olema.

Mis aasta masinatest alates? Ja kas ainult diislitel ja bensukatel, millel vastavalt DPF või GPF?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 19.01.19 17:56 Tsiteeri


Mis aastast alates ei tea. Minu 2012 Octaviale pandi möödunud aastal igatahes kaabel sappa.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rain
klubiliige

Avatar


Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg

postitati 20.01.19 10:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Mis aastast alates ei tea. Minu 2012 Octaviale pandi möödunud aastal igatahes kaabel sappa.

minu autodele pole küll kunagi mingit kaablit taha pandud :o


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Maahärra
klubiliige

Avatar


Registreerunud 18.06.17
Postitusi: 94

Asukoht: Harjumaa lõpus
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia Elegance 2012

postitati 20.01.19 13:54 Tsiteeri


Kõik sõltub muidugi ülevaatus punktist. Niipalju kui mina aru sain oli mootoripöörete jälgimiseks, heitgaaside kontrolli ajal.
Kus on vanem tehnika seal võetakse õli varras ära ja ajavad sealt mingi jubina sisse.


Taimetoitlane - seda sõna kasutasid põlisameeriklased VÄGA kehva küti kohta.
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Mitmeveoline
huviline



Registreerunud 09.07.18
Postitusi: 35

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Superb II combi

postitati 20.01.19 18:58 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Maahärra
Kõik sõltub muidugi ülevaatus punktist. Niipalju kui mina aru sain oli mootoripöörete jälgimiseks, heitgaaside kontrolli ajal.
Kus on vanem tehnika seal võetakse õli varras ära ja ajavad sealt mingi jubina sisse.


Neid lahendusi on erinevaid, kuidas pöördeid jälgida, kasutatakse ka "mikrofoni" mis siis mootori mürajärgi ära tunneb palju pöördeid on. (kusjuures ei tööta väga hästi R6 mootoritega, läheb tihti palju aega, et rpm ära "arvata")


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mike1
huviline



Registreerunud 29.03.17
Postitusi: 11

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 12.03.19 06:29 Tsiteeri


Dpf-i probleemidega võib minu poole pöörduda - siiani olen kõik ummistunud filtrid toimima saanud.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 59.1% - SQL: 40.9%]