Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 1.9 81kw manual 2004 probleem (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 1926)
Denks
huviline



Registreerunud 29.07.17
Postitusi: 4

Kasutaja on eemal


postitati 15.01.18 21:20 Tsiteeri
Octavia 1.9 81kw manual 2004 probleem



Tere! Tekkis selline probleem siis autoga, et kiirendades (+110) poob nagu kinni, kuid seda mitte iga kord, kuid kui korra on kinni poonud siis ei lase rohkem hästi kiirendada, aitab küll "süüte välja/sisse" kuid milles täpsemalt probleem on ei tea, kui neutraalile panna siis ei ole mingit takkistust pööretel, töötavad nii nagu peab.
Auto on just saanud hooldust (rihm, rullid, veepump, õhu ja kütte filtrid) kuid probleem on endiselt alles. Kui rihma rullidega vahetati oli ka arvuti järgi kuid see ei näidanud miskit. Mõned kohalikud pakkuvad, et õhulugeja hakkab läbi minema, kuid ehk Teil foorumikaaslastel on mõned variandid veel?

Tänud ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
CaRo
huviline



Registreerunud 16.02.17
Postitusi: 39

Kasutaja on eemal

Auto: Fabia 1,2 TSI 81 Kw.DSG, Karog 2,0 TDI 110 kW Elegance DSG 4x4 Plus ja veel üht koma teist VAG grupist.

postitati 15.01.18 21:35 Tsiteeri


Sama häda põdesid Volksud. Viga oli kusagil turbo juhtimises kinni. Otsi sealtkandist viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 16.01.18 08:58 Tsiteeri


sama häda põevad paljud vag masinad.
enamasti tegu wastegate või muutuva geomeetria kinni jäämisest põhjustet rõhu tõusuga.
aju lammutada ei lase ja keerab limp home reshiimi asja. süüde välja nullib selle ära jah.
samas üks minu 90 hobusega vanker muutus wastegate vahetuse järel täiesti normaalseks, aga teine tõmbab ikka hinge kinni kuskil 120 kanti. seega on kuskil miskit veel vildakas.
õhu rõhu ja temperatuuri andurite andmeid tasuks vaadata ja maf-i loomulikult ka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 37.7% - SQL: 62.3%]