Lehekülgi: 1 2 |
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 09.05.17 12:54
|
|
|
Skoda Superb III 1.8 TSI 132kW man. 2017 - Kaidor
Tere
Peale mitut Subaru Legacyt olen jõudmas kah Skodani; ootan oma Superbi tellimust, mis paremal juhul jõuab juunis tootmisse, kehvemal juhul aga alles
augustis.
Luukpära kerega, Ambition varustusega ja corrida red värvi saab ta olema, ei mingit hallmetallikdiislit DSG käigukastiga. Proovisõidud veensid
selgelt, et DSG kast on endiselt suhteliselt aeglane riistapuu.
Lisavarustust sai samuti mitmesugust juurde nopitud, näiteks soojendusega rool ja esiklaas, Amundseni infolustikummut, viies aasta garantiid, klaaside
toonimine, talverehvid oma velgedel, Canton audio, Kessy, elektriliselt seadistatav mäludega juhiiste, värviline MaxiDOT ja veel nipet-näpet.
Veljemõõt sai valitud 17"
|
|
|
Raigo1
huviline
Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra st300 4drive
|
postitati 09.05.17 14:33
|
|
|
Mis mõttes dsg uimane on? Kui vahetad r pealt d ja stardid või kui juba auto liigub ja vahetab 2-3-4 jne?
Toonklaasi oleks võinud mujal lasta, skoda toonklaas suht mõttetu.
Samuti kui korraliku gps tahad oleks võinud columbuse panna.
Aga head ootamis, ise ootan ka. Tean mis tunne..
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 09.05.17 14:47
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Mis mõttes dsg uimane on? Kui vahetad r pealt d ja stardid või kui juba auto liigub ja vahetab 2-3-4 jne?
Toonklaasi oleks võinud mujal lasta, skoda toonklaas suht mõttetu.
Samuti kui korraliku gps tahad oleks võinud columbuse panna.
Aga head ootamis, ise ootan ka. Tean mis tunne.. |
Uimane nii kohalt minnes kui ka liikumise pealt kiirendades, ei aidanud palju ka sport-mode...Vajutad ja siis jääd ootama, millal siis midagi lõpuks
toimuma hakkab...
GPS-omadusest endast koduvabariigis niikuinii lugu pole, aga võiks olemas olla piiritaha sattudes igaks petteks.
Aga ootamine on nüri jah, eriti kui veel ei tea ka täpset tootmisnädalat.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.05.17 18:01
|
|
|
Millega sa seda uimasust võrdled?Subaru automaat CVT on minu arust valgusaasta võrra uimasem.Või võrdled manuaal kastiga vanema autoga?
Paigalt võttes on uimasus(viivitus) pigem gaasipedaali regeerimises,aga mitte DSG-s kinni.See on minu arust samamoodi ka manuaal kastiga autol,olen
korra asendusautona kaks päeva sõitnud.
|
|
|
Raigo1
huviline
Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra st300 4drive
|
postitati 09.05.17 19:13
|
|
|
Mõnel margil on dsg vs. Manuaal kastiga kiirendus dsg kasuks. Minumeelest vahetab topeltsiduriga kast väga nobedalt käike ja eco reziimis madalal
pöördel hoides kütet kokku.
Cvt kastiga jah võib kalendriga mõõta kiirendust ja minekut. Eriti kui veel haagis taga.
|
|
|
KristoH
huviline
Registreerunud 15.04.13
Postitusi: 19
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb L&K 1,8TSI
|
postitati 10.05.17 04:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Toonklaasi oleks võinud mujal lasta, skoda toonklaas suht mõttetu. |
Selle väitega nõustun. Kui enda auto kätte sain, siis üllatus oli suur kui nägin, et tagaklaasil ainult õrn toon. Ei saa aru, miks öeldakse toonklaas
kui seda reaalselt ei ole? Muidu head ootamist!
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 10.05.17 08:08
|
|
|
Ei lasknud tehase toonklaase, vaid siin kohapeal toonimisega.
Subaru CVT-käigukastist pole üldse mõtet rääkida, võrdlesin oma senise Subaru manuaaliga. Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise
kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.
Küll aga üllatas positiivselt kah proovitud 1-liitrine turbokas Octavia peal koos manuaaliga - üllatavalt käbe ja samas ökonoomne, maanteel 100ga
ühtlast tempot hoides näitas kompuuter kuluks 3.2 - 3.5 sajale.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 10.05.17 10:58
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaidor
Ei lasknud tehase toonklaase, vaid siin kohapeal toonimisega.
Subaru CVT-käigukastist pole üldse mõtet rääkida, võrdlesin oma senise Subaru manuaaliga. Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise
kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.
|
Seda ma kuulenud küll nüüd esimest korda. DSG on uimane siis, kui kohapealt ära minna (mitte alati muidugi). Hoog sees on ta siiski üks kiiremaid
kaste täna. Seega kas keegi oli selle kasti ennem väga lolliks ajanud või sa ei vajutanud korralikult.
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 10.05.17 11:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: rstdi
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaidor
Ei lasknud tehase toonklaase, vaid siin kohapeal toonimisega.
Subaru CVT-käigukastist pole üldse mõtet rääkida, võrdlesin oma senise Subaru manuaaliga. Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise
kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.
|
Seda ma kuulenud küll nüüd esimest korda. DSG on uimane siis, kui kohapealt ära minna (mitte alati muidugi). Hoog sees on ta siiski üks kiiremaid
kaste täna. Seega kas keegi oli selle kasti ennem väga lolliks ajanud või sa ei vajutanud korralikult. |
eks siin ole asi selles, et sõites 70-ga on kuues käik sees ja seitsmes on sees, kuid sidur lahutatud. seega kui gaasi vajutad, siis kõigepealt tuleb
ca sekund, et paar käiku allapoole lülitatakse ja siis läheb elu lahti. harjud ära või kasuta labasid
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 10.05.17 20:17
|
|
|
Mina kasutasin sellisel äkilisel kiirenduse vajadusel suht tihti S peale minekut,kohe läks 6 asemel 4 sisse ja minekut oli küll ja veel.
Sellega olen ka väga nõus,et DSG on üks kiiremini vahetav kast ja sellega saab ikka väga kiirelt ja agressiivselt sõita.
Minu viga Scouti tellides oli see,et jäi valikusse panematta drive mode,millega on 3 kasti töö valikut,mitte 2 nagu standardis.Vähemalt 2015 oli see
lisa olemas ja prooviautol oli ka olemas.Seal olid OKO,SPORT ja mingi vahepealne valik,mis oleks just talvel ja linnas sõites vajalik olnud.
lisaks pakun ,et uimane võis ka tunduda,aga reaalselt aega mõõtes, teeb DSG manualile tavakasutaja käes ilmselt pika puuga ära.
Tänapäeva turbo mootoritel peab väga täpses pöörete vahemikus püsima,et pidev võimas vedu taga oleks ja DSG aitab seda saavutada minu arust parimal
viisil.
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 11.05.17 05:43
|
|
|
Mehel ju masin tellitud, mis siin enam õiendada
Varustust kommenteerides - rooli ja esiaknasoojendus on 5+lisa. Olen ise siin kevadel kasutanud ja ei kurda. Canton samuti, oma autole paraku ei
trehvanud see peale.
Toonitud klaasidest, mul just vastupidi, kuna tehasetooni polnud siis lasin siin panna, ja no krt imo tehase toon on märgatavalt soliidsem valik kui
siin paigaldatu. Aga no see on maitse asi, mille üle pole mõtet väga vaielda
Vaadates veel mida sa nimistust valinud oled, siis kas Elegance-i polnud mõttes võtta?
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 11.05.17 07:59
|
|
|
Tõsi, kaalusin pikalt Elegance'i ja Ambitioni vahel, aga need järgmise taseme paketis sisalduvad lisad minu vaatenurgast mind eriti ei köitnud.
Pakkumiste vahe tuli sinna 1.5K kanti. Peale pikki kalkuleerimisi ja erinevate tasemete sisudega autodega lähemat tutvumist leidsin enda arvates
parajalt kuldse kesktee. Hetkel küll ei ole tunnet, et midagi oleks kripeldama jäänud Elegance mittetellimisest.
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 11.05.17 10:34
|
|
|
No mul oli sama teema.
Võtsin ka Ambitioni.
Algselt oli plaan tellida, siis oleksin ise ka valinud kessy+ Cantoni, reas hoidmise, ACC, liiklusmärgi lugeri ja orig.konksu. Aga paraku läks nii et
ei olnud aega tellimisega oodata ja tuli lihtsam Ambition rooli-klaasisoojenduste, värviline maxi-dot + konksuga.
Aga endiselt ma ütlen et superb on küll täna julgelt parim mida sellise hinna ja kvaliteedisuhtega saab (Y)
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 26.05.17 12:41
|
|
|
Nonii, kinnitati siis tootmisajaks ära järgmine nädal, nädal 22...polegi enam palju oodata jäänud.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 26.05.17 18:09
|
|
|
Siis peale tootmist veel umbes 3 nädalat või sips vähem.
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 08.06.17 07:41
|
|
|
Eile jõudis masin kohale, täpselt nädala pärast lubatakse üle anda. Lõppkokkuvõttes isegi veidi varem, kui esialgne hinnang, et jaanipäevaks.
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 12.07.17 12:47
|
|
|
Nädala lõpus saab täpselt kuu aega sõidetud, esimesed 2100 km läbitud tänasega. No on ikka mõnus kulgemise masin küll, ja see ruumikus! Mööblipoode
reidida ja kolida oli lausa lust. Lapsed ka siiralt imestavad, kui palju saab tagaistmel ruumi olla, ning rõõmustavad muidugi USB ja 220-voldise
pistiku üle taga konsoolis.
Negatiivsena on keegi suutnud kontori parklas juba kapitaalselt parema esitule kohal võtmekimbu või kotinurgaga autode vahelt kulgedes korralikud
metallini täkked teha
Läheb ilmselt kuu lõpus-uue alguses kohe kasko kaudu töösse.
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 12.07.17 17:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaidor
Nädala lõpus saab täpselt kuu aega sõidetud, esimesed 2100 km läbitud tänasega. No on ikka mõnus kulgemise masin küll, ja see ruumikus! Mööblipoode
reidida ja kolida oli lausa lust. Lapsed ka siiralt imestavad, kui palju saab tagaistmel ruumi olla, ning rõõmustavad muidugi USB ja 220-voldise
pistiku üle taga konsoolis.
Negatiivsena on keegi suutnud kontori parklas juba kapitaalselt parema esitule kohal võtmekimbu või kotinurgaga autode vahelt kulgedes korralikud
metallini täkked teha
Läheb ilmselt kuu lõpus-uue alguses kohe kasko kaudu töösse. |
ära sa seda jama küll tee- esimene kriim jääb peale ja meenutama. ja teed selle korda ja kohekohe tuleb uus, sest maakeras pole ju ühtegi autot
leiutatud, millele kriim peale ei tule!
muretuid kilomeetreid
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 15.09.17 13:08
|
|
|
Autol vahepeal siis saanud haavad ravitud, 6100 km kellale, keskmine kütusekulu langes juba 6.4 liitrini / 100km, aga varsti läheb laseb uut
anomaaliat uurida - paaril korral on auto nullinud oma suva järgi ära läbisõidu alates tankimisest (tankimist ennast pole sel hetkel toimunud), ja
550km tagasi nullis arvesti ära pikaajalise läbisõidu kütusekulu arvestuse all.
|
|
|
jaagok
huviline
Registreerunud 20.10.15
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III FL, 1.4DSG, 2017a.
|
postitati 15.09.17 16:07
|
|
|
Pikaajaline kompuutrinäit nullib ennast ise kui täitub 100h sõiduaega. võibolla uuemad mudelid enam nii ei tee aga 2007 Octavia teeb nii.
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 18.09.17 11:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaagok
Pikaajaline kompuutrinäit nullib ennast ise kui täitub 100h sõiduaega. võibolla uuemad mudelid enam nii ei tee aga 2007 Octavia teeb nii.
|
Pikaajalise kohta ütleb jah, juhend endiselt tõesti nii: Pikaajaline
Mälus salvestatakse suvalise arvu üksiksõitude sõiduandmed kokku kuni
99 tunni ja 59 minuti sõiduaja või 9999 km läbisõidu ulatuses.
Kui mõni nimetatud väärtustest ületatakse, alustatakse näiduga automaatselt
jälle nullist.
Pean kusjuures vaatama, kas on ajaliselt sinnani jõutud.
Aga endiselt jääb üles küsimus sellest, miks on auto paaril korral arvanud, et on käidud tankimas, kuigi tegelikult ei ole.
|
|
|
Ambioos
huviline
Registreerunud 18.09.17
Postitusi: 1
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb Sportline 1.4TSI DSG
|
postitati 18.09.17 16:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaidor
Tsitaat: | Algselt postitas: jaagok
Pikaajaline kompuutrinäit nullib ennast ise kui täitub 100h sõiduaega. võibolla uuemad mudelid enam nii ei tee aga 2007 Octavia teeb nii.
|
Pikaajalise kohta ütleb jah, juhend endiselt tõesti nii: Pikaajaline
Mälus salvestatakse suvalise arvu üksiksõitude sõiduandmed kokku kuni
99 tunni ja 59 minuti sõiduaja või 9999 km läbisõidu ulatuses.
Kui mõni nimetatud väärtustest ületatakse, alustatakse näiduga automaatselt
jälle nullist.
Pean kusjuures vaatama, kas on ajaliselt sinnani jõutud.
Aga endiselt jääb üles küsimus sellest, miks on auto paaril korral arvanud, et on käidud tankimas, kuigi tegelikult ei ole. |
Mul sama "jama" mitmel korral juhtunud. Algul arvasin, et ise miskit näppinud ja kogemata nullinud (jutt siis viimasest tankimisest). Nüüd siis
kinnitus, et pole ainus ja seda ka teistes foorumites kirjeldatud.
|
|
|
Wazer
huviline
Registreerunud 04.03.17
Postitusi: 51
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1.2 MPI 51kW 2x4
|
postitati 27.09.17 18:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaidor
.......
Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.........
|
Kas sa mõtled siin seda käitumist, et maanteekiirusel kiirendad näiteks mingi 5000 pöördeni ära ja siis kast venitab liiga kaua järgmise käigu
lülitamisega. Käiguvahetus ise käib ju imekiirelt aga suurematel kiirustel tuleb talle "meelde tuletada", et aeg on käiku vahetada, muidu ootab ja
ootab (loe: sekund-kaks on seda hetke kui ise oleks juba vahetanud). Minu 2.0 TSI bensukal on nii DQ500 kastiga, õnneks roolilabad abiks sellisel
juhul aga kuna selliseid kiirendusi on harva, siis pole sellest veidrusest lugu, las olla. See on ilmselt mingi saksa inseneri poolt hästi põhjendatud
teguviis ja tarkvaral on lihtsalt kästud nii teha.
|
|
|
Kaidor
huviline
Registreerunud 09.05.17
Postitusi: 20
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III 1.8 TSI man. 132kW 2017
|
postitati 05.10.17 05:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wazer
Tsitaat: | Algselt postitas: Kaidor
.......
Kiirendus näiteks 70 pealt üles on ikka tõsise kummipaelaefektiga DSG-käigukastiga, mida sai proovitud, no ei ole minu maitse, vabandust.........
|
Kas sa mõtled siin seda käitumist, et maanteekiirusel kiirendad näiteks mingi 5000 pöördeni ära ja siis kast venitab liiga kaua järgmise käigu
lülitamisega. Käiguvahetus ise käib ju imekiirelt aga suurematel kiirustel tuleb talle "meelde tuletada", et aeg on käiku vahetada, muidu ootab ja
ootab (loe: sekund-kaks on seda hetke kui ise oleks juba vahetanud). Minu 2.0 TSI bensukal on nii DQ500 kastiga, õnneks roolilabad abiks sellisel
juhul aga kuna selliseid kiirendusi on harva, siis pole sellest veidrusest lugu, las olla. See on ilmselt mingi saksa inseneri poolt hästi põhjendatud
teguviis ja tarkvaral on lihtsalt kästud nii teha. |
Huviline Puuriit on oma auto teemas selle paremini vist sõnastanud, kui ise oskasin, tsitaat: DSG toimetab nagu jumal juhatab (eriti hull S/S
kasutades), gaasipedaal reageerib alles poolelt teelt <--- vot eriti see viimane, vajutad pedaali ja siis ootad sekund-paar, kuni mingi progress
vaikselt paistma hakkab.
Enda otsusega manuaalkasti juurde jääda olen endiselt väga rahul, kuigi sai siin eesistumisega kaasnenud ummikutes korra-paar tiksutud.
Seda tankimisvahemiku ise-nullimist lähen uurima oktoobri teises pooles, aeg sai juba paika pandud, eks paistab, kas raalivad midagi välja.
Läbisõitu on seoses töökohale oluliselt lähemale kolimisega kogunenud harjumatult vähe, hoolimata suvistest mööda kodumaad trippimistest, ainult 7300
km.
Auto on mõnusalt vaikne, ei krigise ega nagise, sõidumüra ka üsna napilt kostab sisse. Eks detsembris selgub, kas naelu alla pannes läheb asi palju
hullemaks.
|
|
|
Wazer
huviline
Registreerunud 04.03.17
Postitusi: 51
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia 1.2 MPI 51kW 2x4
|
postitati 05.10.17 06:56
|
|
|
Pedaali käik on hirmus pikk küll ja hakkab jah alles kuskil keskel midagi toimuma. Vahest sõidan oma eelmise japsiga ja sellega on nüüd iga start
väike rehvi kaaps, sest see reageerib kohe ja jalg on juba uimase pika käiguga harjunud. Kusjuures minu japs on tuntud oma rahuliku loomu ja turbo
puudumise tõttu olematu njuutonmeetri poolest.
Skoda bensukaga sõites peab ikka korralikult paremat jalga sirutama. Võibolla PedalBox aitaks, peaks proovima.
See on nagu vanasti, mossemehed olid harjunud, et korralikult peab ikka gaasi tallama, enne kui midagi juhtuma hakkab. Ükskord siis 10+ aastat mossega
sõitnud sohver sai elu esimese Žiguli, istub sisse, uus auto ja puha, hakkab parkimiskohalt välja (ta)nööverdama ja kohe plaksti teisele autole sisse, polnud harjunud, et masin reageerib kohe
ja äkiliselt, tema arvates lausa hüppas. Täna on Skoda bensukad selle mosse kategoorias ja seda ilmselt EU nõuete täitmiseks, sest nii tekib vähem
ohtlikke jääkgaase, tootja mõtleb, et las uimerdavad, nii on õhk puhtam. Kõik on ju tarkvaras nii seatud.
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |