Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia III hooratas ja hammasrihm (Vastuseid: 11 | Vaatamisi: 5846)
simpla
huviline



Registreerunud 08.05.17
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 08.05.17 14:01 Tsiteeri
Octavia III hooratas ja hammasrihm



Tere!

Ostsin hiljuti Octavia. 2013a, 2ne diisel, 110kw automaatkast

Pole varem škodat omanud, seega küsin siit veidi nõuandeid

1) Kuulsin et hooratas pidi mingi aja pealt läbi minema, kas siinsetel kasutajatel on kogemusi jagada, mis vahemikus-kilomeetraaži tagant nad seda vahetanud on ja palju see maksab?

2) Esindusest öeldi, et 150000km pealt peaks olema vahetatud hammasrihm ent ajalugu ei näita seda. Kas ja kuidas saan veenduda kas hammasrihm on vahetatud või ei? Hakkab ta mingit häält tegema - v mille järgi aru saab? Palju selle kulu võiks olla?

3) Hooldusvälp on antud ca 30000km mis on muidugi pisut utoopia. Tegelikult öeldakse ja räägitakse et õli vahetataksegi ikka 12-15000km tagant, eriti meie kliimas. Eelnevate autodega koguaeg 15 pealt vahetanud. Kuidas siinsed sarnaste autode omanikud on käitunud - pigem vahetate ka siis 15 või 20 pealt, või tõesti iga 30000km tagant ja midagi pole hullu?

Tänan juba ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66

Kasutaja on eemal

Auto: Cupra st300 4drive

postitati 08.05.17 14:47 Tsiteeri


Kui ajaloost välja ei tule et rihm vahetatud, siis oleks see mõistlik ära vahetada. Võib kalliks minna kui katki läheb. Ja õlivahetus on nii ja naa. Kui plaanid pikemalt enda käes hoida autot siis jh 15000km on kindlasti mõistlikum.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.05.17 19:42 Tsiteeri


Minu 2,0 diisel oli 15tkm õlivahetus ja 30tkm hooldus.Ehk,siis hooldusvälp 30tkm ja õlivahetus välp 15tkm.Mul oli 2015 vl.
Hammasrihm vaheta esimesel võimalusel ära,kui pole kindlat teadmist,millal vahetatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simpla
huviline



Registreerunud 08.05.17
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.17 06:21 Tsiteeri


Aitäh seniste vastuste eest.
Õlivahetus 150000km aga hooldus 30000km - mida see nö hooldus sisaldab või vajab?

Uurin siis hammasrihma vahetust. Aga hooratta kohta on ka mingit infot? Kas ja kunas seda peaks vahetama - on kellegil olnud kogemusi?

Ning DSG kastil - lugesin et tuleb vahetada iga 60000km tagant - ent ma ei tea kas 120 pealt vahetati. On seda võimalik kuidagi selgeks teha nüüd hiljem? Kuidagi õli testida/uurida vms?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 09.05.17 08:02 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: simpla

Ning DSG kastil - lugesin et tuleb vahetada iga 60000km tagant - ent ma ei tea kas 120 pealt vahetati. On seda võimalik kuidagi selgeks teha nüüd hiljem? Kuidagi õli testida/uurida vms?


Kui kinnitust pole, lase pigem äravahetada. Endal kindlam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 09.05.17 08:24 Tsiteeri


Hooratast vahetatakse siis, kui ta katki on ja kolisema või vibreerima hakkab. Niisama igaks juhuks ei ole tarvis nii suurt lammutust ette võtta. Tahmafiltriga sama lugu.

Hammasrihma vahetatakse näidu järgi või igaks juhuks kohe peale ostu, nagu juba soovitati. Rihm võib ilma igasuguste eelnevate sümptomiteta lihtsalt laksust katki minna ja edasisi kahjustusi näeb mootori lahti võtmise järel. Aga võib ka mõrane või servast narmendav olla või mõni rullik häält teha ja sellisena tükk aega sõita, millega riskida muidugi ei ole mõtet.

Hoolduse käigus tehakse suur hulk visuaalset vaatlust ja vahetatakse vastavalt graafikule vedelikke-filtreid-kuluosi. Mulle pole ilma hoolduseta õlivahetust kunagi pakutud (teised mudelid ka, võib-olla sellest tingitud) ja õigupoolest ma vist ei tahakski seda. Kokkuhoid oleks vast paarkümmend €, selle raha eest las teevad paar tiiru ümber auto ja viskavad pilgu põhja alla ka. Kui graafik näeb ette millegi vahetamist, siis see tuuakse pakkumisel eraldi välja ja seal on võimalusi erinevaid (alates sellest, et osasid asju vahetatakse läbisõidu, teisi vanuse järgi). Hooldusvälp on alati antud nii km kui aastad, kumb enne täitub. Muutuva välbaga see 30000 on väidetavalt tinglik, samas ma just hiljuti nägin autot, mis 25000 km pärast eelmist hooldust arvas, et järgmise hoolduseni on jäänud 5000km või 1 päev.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.05.17 10:21 Tsiteeri


Mingi hulk töid käib selle 15tkm õlivahetuse juurde ikka ka,aga 30tkm hoolduses käiakse ikka kogu auto üle.Nimekiri tehtud töödest prinditakse ju välja ka,esinduses vähemalt.
Minu Scoudi hooldused maksid nii:
hinnad koos käibega.
15tkm 262€
30tkm 243€
45tkm 231€
60tkm 591€
75tkm 335€
ja Fabia esimese aastahooldus(ajapõhine siis) maksis 171€


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
miilits
huviline

Avatar


Registreerunud 21.10.09
Postitusi: 50

Kasutaja on eemal

Auto: v6 142kw atm 4motion, e91 330xd, b7 4mo

postitati 09.05.17 17:05 Tsiteeri


Paljudel masinatel hammasrihm ja jutud 180tuh ja 210tuh. Mul passat cfgb mootori tähisega ja hammasrihma vahetus intervall 210. Hooratas minu autol kestis 211tuh km ja siis vahetasin.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simpla
huviline



Registreerunud 08.05.17
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 10.05.17 13:44 Tsiteeri


Tere jälle!

Esiteks suur aitäh kõigile arvamuste avaldamise ja nõuannete eest!

Natuke selgitan ja küsin juurde!

Uurisin ka tehasest ja igaltpoolt(ka teie käest) et jah hammasrihma näeb tehas ca 210th km pealt kuid siinses kliimas jne soovitataksegi pigem 150 pealt ära vahetada.
Ostueelses kontrollis Forsis öeldi et rihm oli hetkel igati kuiv ja pingul kenasti - nagu võiks veel edasi lasta. Pigem ongi see, kas on mõtet riskida ja sõita edasi 15-20000km või pigem mitte?
Tema vist häält tegema ega märku andma kuidagi ei hakka ja tema seisundit muudmoodi ei hinnata? - ainuke variant et käib pauk, läheb katki, jookseb mootor kokku ja siis see remont on vist päris-päris kulukas? olen õigesti aru saanud?

Pigem oli hooratas vist see, mis tuleb ka vahetada arvatavasti seal 150-250th km vahemikus? ja see hakkab kuskilt otsast märku andma - häält tegema ja siis on teada, et tuleb vahetada? On nii?

DSG - kasti kohta leidsin siiski et on kenasti 120 pealt vahetatud, ehk siis järgmine 180 pealt, ühesõnaga on pisut aega sinnani.
Küsin küll juurde, juhul näiteks kui ei vahetata kastiõli õigeaegselt dsg puhul. Kas ta ka hakkab kuidagi häält tegema-kolisema jne, ühesõnaga saab aru et õlivahetusega on hiljaks jäädud ja saab siiski vahetusega asja toimima - või seljuhul sama nagu hammasrihmaga et lihtsalt kiilub kinni/läheb katki?

NB! Üks uuem "mure" ka.
Ostes oli kütusebaak umbes 20-30% täis. Nüüd paar päeva tagasi sai tühjaks ja panime paagi täis. Peale seda on kosta korralikku loksumist - kui autot näiteks parkida. Ma pole varem väga kuulnud seda ühelgi eelneval enda autol. Kas see on selline skoda/octavia eripära - või on vaja seda kuidagi uurida ja midagi valesti?
Muud seal olla ei saa, sest samas ostueelses kontrollis öeldi et veermik on täiesti tiptop.

Tänan jällegi juba ette!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Raigo1
huviline

Avatar


Registreerunud 30.01.16
Postitusi: 66

Kasutaja on eemal

Auto: Cupra st300 4drive

postitati 10.05.17 15:23 Tsiteeri


Palju tal läbisõitu on? Palju järgmise hoolduseni on? Kui rihm praegu tundus ok, lase järgmise hoolduseni ja tee kõik hoolduses korraga ära. Oleneb muidugi palju sul km juba ees on? Hooretes vahetatakse ikkagi siis kui on ilmingud et see läbi on. Millal keegi seda mingi km pealt teinud on ei näita midagi. Ei tea kuidas autot hooldatud või h....tud on.
Käigukast võib hakkata jõnksutama jne. Kui teda ei hooldata. Ei pruugi juhtuda midagi kui sõidad paar tuhat üle või rohkemgi. Aga üldiselt tuleks intervallidest kinni hoida.
Loksumisest peaks aru saama kas see on vedeliku loksumine. Kui kõlab sedamoodi, ju siis kütus paagis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
simpla
huviline



Registreerunud 08.05.17
Postitusi: 5

Kasutaja on eemal


postitati 11.05.17 10:02 Tsiteeri


Tere!

Läbisõitu hetkel 158th
143th pealt tehti Longlife hooldus skoda esinduses. Ma ei tea mida see "Longlife" just sisaldama pidi, kuid vahetati ainult mootoriõli + filtrid varuosade mõttes.

Ühesõnaga vist on pisut sassis siis need longlife ja muud hooldused?! Järjekorra osas just - või oskab keegi välja tuua, mida näiteks nendel octaviatel tehas vahetuse ja hoolduste mõttes ette näeb? Just seal 100-200th vahel

Vedeliku loksumine jah, lihtsalt imelik et teistel autodel pole varem kuulda olnud. Kas see on mingi mure/viga - või ongi octaviatel rohkem seda kuulda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 11.05.17 11:06 Tsiteeri


Ei tea küll, et seda kütuse loksumist peaks kuulda olema... Rapiditel oli loksuva hääle põhjuseks tagaustesse kogunev vesi (kui tihend veidi valesti oli ja see väljavoolu avad blokeeris) kuid Octaviatel pole sellist viga kuulnud... igaks juhuks kontrolli, mine hullu tea, sest Rapidi puhul oli see loksumine küll väga hästi kuulda... :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 55.7% - SQL: 44.3%]