Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb 3u ABS ja ESP (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 1970)
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.17 20:25 Tsiteeri
Skoda Superb 3u ABS ja ESP



probleem järgmine - süüte sissekeeramisel ei sütti ei ESP ega ka ABS tuluke ( tegelikult ei sütti ka mootori oma ) ja muidugi ei ole neid näha ka sõidu ajal. Abs tundus enamvähem toimetavat talvel. Läks arvuti järgi ja seonduvateks vigadeks näitas ainult juhipoolse esimese anduri tõrget - peale kustutamist tuli tagasi. Tegime siis kella-plokile testi ja see läbis kõik testid edukalt - aga mida ei testitud olid need samad lambid. Kas võib olla,et tegelikult on võimalik need lambid ajust välja lülitada või midagi taolist ? Autoks siis esmese genni Superb


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 28.04.17 10:18 Tsiteeri


Neid tulesid ei saa ega tohi saada välja programmeerida. Küll aga on kombeks pirne välja keerata või lõhkuda, et ei peaks enne müüki või üv minekut kalleid varuosi vahetama. Lollilt tehes peaks sellest veakood ka jääma, aga kui teha nii, et elektriline parameeter ei muutu (nt kuppel mustaks värvida), siis ei saa viga tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.17 15:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Neid tulesid ei saa ega tohi saada välja programmeerida. Küll aga on kombeks pirne välja keerata või lõhkuda, et ei peaks enne müüki või üv minekut kalleid varuosi vahetama. Lollilt tehes peaks sellest veakood ka jääma, aga kui teha nii, et elektriline parameeter ei muutu (nt kuppel mustaks värvida), siis ei saa viga tulla.


Selgus,et neil tuledel ei olegi oma testi... Ehk siis ülla-ülla - silikooni täis lastud pesad... tore on see,et tegelikult mootoril vigu ei teki ja see tuluke ei karju ka - ABS-i andur sai vahetatud ja kui viga kustutada siis kohe tagasi ei teki aga sõites siiski tuleb tagasi ( kuna välistatud on vöö ja kaabli viga ning seega on kord pumba aju käes - on kellegil pakkuda?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kkaurkk
huviline



Registreerunud 12.06.15
Postitusi: 41

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI

postitati 28.04.17 16:37 Tsiteeri


Kui need tuled peavad armatuuris käivitamise hetkel põlema, siis võib ülevaatusel probleeme tekkida. Mul sõbral ei lastud ei lastud ülevaatusest sellise asja pärast läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.04.17 20:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: kkaurkk
Kui need tuled peavad armatuuris käivitamise hetkel põlema, siis võib ülevaatusel probleeme tekkida. Mul sõbral ei lastud ei lastud ülevaatusest sellise asja pärast läbi.


Mitte ei või vaid lausa peab tekkima !!! Ehk siis ma tahaksin kätt suruda selle ettevõtte töölistel kes viimase ülevaatusega selle auto läbi lasi. Ma siiski nüüd täpsustan,et ma lasin need pimendused ikka eemaldada ja selle pärast otsingi nüüd soodsat moodulit või siis kuldsete kätega meest kes oskab remontida - auto asub Tallinnas


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 02.05.17 07:36 Tsiteeri


ABS-i viga soovitan pikemalt diagnoosida, muidu jäädki juppe vahetama. Mismoodi hammasvöö vea välistasid? Kui viga sõitma hakates tagasi tuleb, siis on sealkandis viga kõige tõenäolisem. On nähtud ka juba uuena mittesobivaid B-osi (signaal 2-3x nõrgem, kui peaks), samuti valesti või halvasti pesas istuvaid andureid, samuti kergelt roostetanud vöösid, mis nii piiri peal, et üks veidike madalam hammas ei anna enam korralikult signaali. Ka loksuv rattalaager või korralikult kinni keeramata pooltelje otsa mutter võib anda ABS viga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 49.3% - SQL: 50.7%]