Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: skoda superb 3u tulede kõrguse automaatne reguleerimine (Vastuseid: 4 | Vaatamisi: 2370)
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 26.04.17 22:22 Tsiteeri
skoda superb 3u tulede kõrguse automaatne reguleerimine



Oskab keegi konkreetselt ja 100 protsendiliselt öelda,et kas esimese põlvkonna Superbide tulede sisse lülitamisel (xenon) peab toimuma tulede automaatne viimine alumisse asendisse ja siis tagasi tasemele või seda ei pea toimuma ning tulesi korrigeeritakse ainult sildade asendite muutumisel... Osadel markidel on ühtmoodi ja teistel teisiti - siiani pole keegi mulle suutnud konkreetselt vastata. Minu autol tundub automaatne reguleerimine toimetavat aga sisselülitamisel ei toimu mingit liikumist. Autoks siis Skoda Superb 2.8 (3U)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 27.04.17 10:05 Tsiteeri


Kõikidel autodel, millel tehasest pandud xenonid (ei räägi siin ise tehtud asjadest, üksikud erandid võivad olla ka 1990-ndate keskpaigas valmistatud luksautod, mil kehtisid leebemad nõuded), on automaatne regulaator, mis toimib nii, et kerib tule alguses alumnisse asendisse ja siis tagasi. Kurvifunktsiooniga tuledel toimub lisaks ka liikumine külgedele. See on lihtsaim moodus, kuidas saab arvet pidada tule asendi üle. Autode lõikes on erinevused hoopis selles osas, kas sõidu ajal pidev korrektsioon vedrustuse asendist sõltuvalt toimub või mitte.
Üks võimalus, miks kerimist ei toimu, on see, et regulaator on kogu aeg kõige alumises asendis (ja tuli kruvidega liiga kõrgele keeratud), kuhu ta peaks minema süsteemi vigade korral. Kas mingeid veakoode pole? Kas arvutiga liikumist aktiveerides liigub?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
renzo
huviline



Registreerunud 09.04.17
Postitusi: 14

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 27.04.17 15:10 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tnx
Kõikidel autodel, millel tehasest pandud xenonid (ei räägi siin ise tehtud asjadest, üksikud erandid võivad olla ka 1990-ndate keskpaigas valmistatud luksautod, mil kehtisid leebemad nõuded), on automaatne regulaator, mis toimib nii, et kerib tule alguses alumnisse asendisse ja siis tagasi. Kurvifunktsiooniga tuledel toimub lisaks ka liikumine külgedele. See on lihtsaim moodus, kuidas saab arvet pidada tule asendi üle. Autode lõikes on erinevused hoopis selles osas, kas sõidu ajal pidev korrektsioon vedrustuse asendist sõltuvalt toimub või mitte.
Üks võimalus, miks kerimist ei toimu, on see, et regulaator on kogu aeg kõige alumises asendis (ja tuli kruvidega liiga kõrgele keeratud), kuhu ta peaks minema süsteemi vigade korral. Kas mingeid veakoode pole? Kas arvutiga liikumist aktiveerides liigub?


Ma nüüd vaidlen vastu - osadel automarkidel pole seda tulede ketramist sisselülitamisel ( TEHASE POOLT) - lisaks pole mu tulede rugeleeringul midagi viga. Ka toimivad kenasti andurid kuna positsioonide muutumisel reguleeruvad ka tuled. Ka Skoda esindus ei lugenud tehase juhendist välja,et tuled PEAVAD seda testi tegema vaid seal oli kirjas,et kohandumine toimub sõidu ajal. Seega ma eeldaksin,et keegi teab täpsest vastus mitte lihtsalt eelda/arva


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 27.04.17 20:29 Tsiteeri


Võimalik,et peagi seda tulede testi tegema.Minu Volvo XC90 2007 tegi ja Lexus RX350 2007 ja MB 350S 2006 ei tee seda.Kui nüüd meenutama hakata,siis ei tee seda ka Toyota LC 200 V8 2012.Need siis kõik uuena eestist poest ostetud meie peres ja ühel sõbral olnud autod.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 28.04.17 10:15 Tsiteeri


Ilma sellise "testita" saab töötada siis, kui tule sees on mingil kujul asendiandur. Need andurid on uuematel või uhkematel nn dünaamilise reguleerimisega masinatel. Varasemad "staatilised" süsteemid pidasid tule asendi üle arvestust mootori samme lugedes ning sellisel juhul on allakerimine vajalik süsteemi algväärtustamiseks.
Liiga kõrgele reguleerimise all pidasin silmas, et kruvidega on kompenseeritud seda, et mootor kõige alla on keritud ja kokkuvõttes on mõõtmise hetkel õige.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 40.8% - SQL: 59.2%]