Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kõikidel autodel, millel tehasest pandud xenonid (ei räägi siin ise tehtud asjadest, üksikud erandid võivad olla ka 1990-ndate keskpaigas valmistatud
luksautod, mil kehtisid leebemad nõuded), on automaatne regulaator, mis toimib nii, et kerib tule alguses alumnisse asendisse ja siis tagasi.
Kurvifunktsiooniga tuledel toimub lisaks ka liikumine külgedele. See on lihtsaim moodus, kuidas saab arvet pidada tule asendi üle. Autode lõikes on
erinevused hoopis selles osas, kas sõidu ajal pidev korrektsioon vedrustuse asendist sõltuvalt toimub või mitte.
Üks võimalus, miks kerimist ei toimu, on see, et regulaator on kogu aeg kõige alumises asendis (ja tuli kruvidega liiga kõrgele keeratud), kuhu ta
peaks minema süsteemi vigade korral. Kas mingeid veakoode pole? Kas arvutiga liikumist aktiveerides liigub? |
Ma nüüd vaidlen vastu - osadel automarkidel pole seda tulede ketramist sisselülitamisel ( TEHASE POOLT) - lisaks pole mu tulede rugeleeringul midagi
viga. Ka toimivad kenasti andurid kuna positsioonide muutumisel reguleeruvad ka tuled. Ka Skoda esindus ei lugenud tehase juhendist välja,et tuled
PEAVAD seda testi tegema vaid seal oli kirjas,et kohandumine toimub sõidu ajal. Seega ma eeldaksin,et keegi teab täpsest vastus mitte lihtsalt
eelda/arva
|