Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 140kw DSG 2015 - Puuriit (Vastuseid: 37 | Vaatamisi: 9833)
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 07.01.17 22:01 Tsiteeri
Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 140kw DSG 2015 - Puuriit



Ei läinudki pikalt kui taas Skoda omanike ridadesse astusin, sedapuhku Superbiga.

Kolmanda põlvkonna avalikustamisel teadsin kohe kuhu ma sammud seadma pean, kuid alguse ootejärjekorrad tõid kärsitu inimese kiirelt maa peale tagasi. Otsustasin oodata laoautode saabumist ning salamisi piilusin ka järelturule. Õ•nn naerataski lõpuks 2016 septembris, kui Auto100 ühe oma demoatuodest müüki pani.

Arvele on võetud 06.2015 ning väidetavalt on tegu ühe esimeste seas (kui mitte kõige esimene) eestisse saabunud kolmanda põlve Superbidest. Teatav risk oli, et esimestel toodetud autodel lastehädad/tüüpvead, kuid kuna sõidukil on keskmisest pikem garantii, siis ei morjendanud see mind eriti.

Autost endast - Superb 2.0TDI 140kw DSG L&K, päris kõiki lisasid peal pole, kuid nuriseda ka ei saa. Väljast ja seest on pruun. Ilmselt on lihtsam nimetada asjad mis puudu on - konks, webasto, smart light assist (dünaamiline), kolmetsooniline kliima, iseparkimine + kaamera.

Autoga olen kulgenud pea pool aastat ning selle ajaga on tekkinud erinevaid emotsioone.

Vedrustus - DCC on Comfort seades hiilgav, hõljud rahulikult üle konaruste.

Sisedisain - kahjuks näeb Superbi armatuurlaud välja nagu suurendusklaasi alt läbi käinud Octavia või isegi Fabiaa. Ainult pimedas kui LED tulede ja ribade arsendal sirab on pilt uhkem. Lisaks ei saa ma aru miks pagan peab seda musta läikivat dekoori igale poole toppima - mustus/tolm paistavad kergelt välja ning sama võib ütelda ka kriimustuste kohta.

Mootor - 140kw kohta astub Superb üllatavalt kehvasti edasi. Tulin pea 2 tonnise 118kw Opel Insignia pealt mis tundus umbes sarnase dünaamikaga, kuid kaaluvahe on pea pool tonni...

Start/Stop - õudus kuubis, ECO režiimis kaasneb veel kohalt minnes ebameeldiv jõnks. B8 Passatil on start/stopi toimetamine pea märkamatu, kuid Superbil ebameeldiv ning kohati rapsiv.

Mürasummutus - lamellidega on tunne nagu sõidaks mõne saksa premium tootja lipulaevaga, kuid suvel tuleb rehvimüra sisse rohkem kui ootaks. Kevadel läheb koobaste summutamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
martinifoto
huviline



Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166

Kasutaja on eemal


postitati 08.01.17 09:44 Tsiteeri


Õ•nnitlused! :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Sportline

postitati 09.01.17 07:46 Tsiteeri


Õ•nnitlused Õ•IGE valiku puhul ka minu poolt!!

Kommentaariks vaid niipalju, et varem vaid valitutele huvi pakkunud L&K on viimasel aastal ikka päris popiks saanud :)


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 09.01.17 09:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Õ•nnitlused Õ•IGE valiku puhul ka minu poolt!!

Kommentaariks vaid niipalju, et varem vaid valitutele huvi pakkunud L&K on viimasel aastal ikka päris popiks saanud :)


Algselt oli plaan Ambition võtta, kuid sain sisuliselt sama hinnaga esinduse demoauto L&K varustuses. Seda olen isegi täheldanud, et linnapildis on L&K-d oluliselt rohkem kui eelmiste põlvkondadega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
p6der
huviline



Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG

postitati 09.01.17 10:09 Tsiteeri


Vent istmeid vist ei ole? Kuidas soojaga sõita oli?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 12.01.17 16:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: p6der
Vent istmeid vist ei ole? Kuidas soojaga sõita oli?


Ei oska ütelda, pole veel õiget suve näinud selle autoga. Eks parematel päevadel istud nagu kuumale saunalavale.

Muud juttu ka, tänaseks on Superb garantiis käinud kolmel korral - esimene kord vahetati/liimiti uksetihendeid (tehase tagasikutsumine), teine kord vahetati navi soft sest niiskusega läks ekraan lolliks ning täna selgus, et vahetusse läheb kogu vasak esuituli - kõrguse andur on siit ilmast lahkunud ja seda eraldi ei vahetata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
thiery
huviline



Registreerunud 13.12.15
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal


postitati 05.04.17 06:22 Tsiteeri


Ilus auto!
Mul ka uus Superb. Mul on samuti suverehvidega rehvimüra tunduvalt suurem kui lamellidega talvel. Jään ootele, kuniks sa selle mürasummutuse paigaldada lased. Huvitab, kas see aitab või mitte. :) Anna siis foormisse ka märku kas oled mürasummusega rahul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
p6der
huviline



Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG

postitati 05.04.17 08:30 Tsiteeri


Milliste suverehvidega teil Superb tuli tehasest?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 05.04.17 09:28 Tsiteeri


Mul tuli 17" ja mingite Pirellidega.
Naastrehvid vahetasin nüüd suvekate vastu, ja auto läks märksa vaiksemaks :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
timo99
huviline

Avatar


Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG

postitati 05.04.17 09:49 Tsiteeri


Vanemal superbil tegin pagasiruumi põhja pigimatiga üle - enne oli seal puhas plekk. Natuke läks paremaks.. muidu oli pakiruum nagu üks kõlakamber. Väga lihtne ise teha.


Trükin pilte www.minuprint.com
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
p6der
huviline



Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG

postitati 05.04.17 12:03 Tsiteeri


Minul tuli 18" Hankook suverehvidega. Pole veel jõudnud alla panna ja müra ei oska kommenteerida. Mäletan kui küsisin müüjalt, et milliste rehvidega auto tuleb siis müügimees väitis, et nad seda ette ei tea aga tulevad korraliku premium klassi rehvidega, hankook seda minu arvates ei ole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
frequency
huviline



Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78

Kasutaja on eemal


postitati 05.04.17 12:31 Tsiteeri


Hankook on tänapäeval väga hea rehv, mitmeid aastaid juba testidel kõrgetel kohtadel olnud nii suve kui talverehvidega. Näiteks viimases Autobildi testis ka mitmeid häid kohti saanud ja parem nii mõnestki tuntud rehvimargist: http://www.autobild.de/artikel/sommerreifen-testsieger-2017-11452237.html


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 05.04.17 12:58 Tsiteeri


Autobildi testide järgi rehve küll ei soovita valida. Nende teed ikka erinevad meie omadest ja suverehvide testid tehakse vist üldse USA-s.
Eks nende testidega on üldse paras kamm, kipuvad seal võimalusel sohki tegema. Suurtest nii Conti kui Nokia vahele jäänud ja vaevalt seal teisedki päris puhtad on. Samuti on erinevate testijate ja ka erinevate rehvimõõtude juures tulemused erinevad. Seega peaks paraja hunniku teste läbi vaatama ja sealt siis kuldse keskmise ise arvutama.
Skoda on ka paljudes testides väga tubli ja edestab nii mõndagi autotootjat, aga sellest hoolimata pole premium mark. Sama ka Hankook.
Ise seni Good Yeari eelistanud, eelkõige just vaikuse pärast. Samas Vianori rehvipoisid kiitsid Contit, pidavat hästi tasakaalus rehv olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 05.04.17 14:13 Tsiteeri


Mul mõlemad autod esindusest Continetaliga välja tulnud nii 17 kui 18 tollisetel velgedel ja pole üldse rahule jäänud, üks suvi ja rehv on otsas :mad:
Ise olen kaks talve Hankook naastuga sõitnud ja igati 5+ rehv, hind ja kvaliteet on täpselt paigas :)
Suvel on eelnevalt all olnud Barumid, ning siiani kõige parem rehv nii hääle kui ka kuluvuse poolest, nüüd sõidan teist aastat Nexen rehviga ja nendega on müra rohkem kui Barumiga, kuid olen rahul, pidamine kuival ja märjal väga hea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
p6der
huviline



Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18

Kasutaja on eemal

Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG

postitati 05.04.17 18:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Heino
Mul mõlemad autod esindusest Continetaliga välja tulnud nii 17 kui 18 tollisetel velgedel ja pole üldse rahule jäänud, üks suvi ja rehv on otsas :mad:
Ise olen kaks talve Hankook naastuga sõitnud ja igati 5+ rehv, hind ja kvaliteet on täpselt paigas :)
Suvel on eelnevalt all olnud Barumid, ning siiani kõige parem rehv nii hääle kui ka kuluvuse poolest, nüüd sõidan teist aastat Nexen rehviga ja nendega on müra rohkem kui Barumiga, kuid olen rahul, pidamine kuival ja märjal väga hea.


Palju suvega km tuleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Heino
huviline

Avatar


Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56

Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG

postitati 05.04.17 20:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: p6der
Tsitaat:
Algselt postitas: Heino
Mul mõlemad autod esindusest Continetaliga välja tulnud nii 17 kui 18 tollisetel velgedel ja pole üldse rahule jäänud, üks suvi ja rehv on otsas :mad:
Ise olen kaks talve Hankook naastuga sõitnud ja igati 5+ rehv, hind ja kvaliteet on täpselt paigas :)
Suvel on eelnevalt all olnud Barumid, ning siiani kõige parem rehv nii hääle kui ka kuluvuse poolest, nüüd sõidan teist aastat Nexen rehviga ja nendega on müra rohkem kui Barumiga, kuid olen rahul, pidamine kuival ja märjal väga hea.


Palju suvega km tuleb?


20-25k ja continentaliga edasi enam ei saanud...
Barum rehv kestis 45k ennem kui vahetama pidi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rihonet
huviline



Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89

Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal

Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016

postitati 06.04.17 05:34 Tsiteeri


Enda superbil sama lugu nende suverehvidega, et kohe mitte ei ole rahul. Tuli siis ka auto esindusest coninetal conticonact 5-ga. Millegipärast kulub see rehv ikka väga kiiresti ja rehvimüra on ka meeletu, kuigi Ravolaris sai lastud paigaldada kõige kallim mürapakett. Autoga siis hetkel sõidetud 30th km ja contiga läheb siis teine suvi. Kaks talve olen sõitnud Kumho lamelliga ja seal veel mustrit päris korralikult, kuid contiga venitab vast selle suve kuidagi ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb Sportline

postitati 06.04.17 06:26 Tsiteeri


Soovitan proovida Michelini Energy Saver rehve. (http://www.michelin.ee/Tyres/4w/Tyres-EnergySaver.html)
Mul juba kolmas suvi algamas ja kulumisest eriti pole mõtet rääkida. (eelnevalt kasutatud suvekad pidasid 2 suve vastu ja kolmandaks tuli uus sett osta)
Rehv on mugav ja vaikne. Pole põhjust rehvi osas millegi üle kurta.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
markus
huviline



Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305

Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW

postitati 06.04.17 07:37 Tsiteeri


Me peaks kuhugi rehviteemasse kolima selle jutuga juba, risustame teise mehe teemat siin. Eks ootused ja prioriteedid rehvide puhul on kasutajapõhised. Minu ootus on vaikus ja pidamine, muu on teisejärguline. Ja vaikuse osas on ka erinevus 2-3dB selgelt kuulda, vähemalt minu puhul.
Conti suverehviga sõitsin 10 tuh km ja siis läks auto edasi, seega nende kestvust ei oska hinnata. Conti lamelliga sai aga sõidetud 4 talve ja oleks võinud veel 5-ndat ka proovida, sest mustrit oli nõuete jagu küll ja pidamist ka. Läbisõit siis u 50 tuh km. Müra oli aga suurem kui sama mõõduga Good Year suvekatel, tavaliselt ikka lamell vaiksem.

Teemaomaniku autost rääkides, siis nõustun mitme asjaga. Superb on interjööri osas suurendusklaasi alt läbikäinud Octavia ka minu arvates. Väljast oli meeldiv, aga sisse istudes kadus kogu positiivne emotsioon hetkega. Ruumikuselt lööb selgelt Passatit, aga muus osas on need autod ikka täiesti erinevad.
Start/Stop osas ka nõus. B8 peal ja eriti 1.8TSI + DSG kombo on ikka sujuv, 2.0TSI puhul enam nii sujuv pole. Superbi pole proovinud, sest interjööri kujundus tappis igasugu proovisõidu isu, aga naise Octavial rapsib ikka mehemoodi.
Must kõrgläige ehk klaverilakk, ega siin aita muud kui fiiberkiust tolmulapi kasutamine ja teravate esemete eemalhoidmine antud pindadest. Kui piisavalt tihedalt ja hoolikalt autot koristada, siis pole hullu midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 09.04.17 17:53 Tsiteeri


Minu Fabial olid tehasest alla suvekad Bridgestone ja Scoudil Michelin Primacy3.Mõlemad suht Lärmakad,aga Michelin suts parem.
Praegusel autole panin just alla tehasest kaasa tulnud Conti suvekad ja need on ikka super lärmakad.
Vaiksemad on minu proovitutest olnud enamus Goodyeari,Barumi,Nankangi NS20 ja Michelini Pilot sarja rehvid.Nüüd sai tööjuures kahele autole ostetud Maxxis rehvid,pidid ühe tuttava poolt proovituna igati ok rehvid olema.
Teemaalgataja Superb ilmselt vajab ka vaiksemaid rehve,kuna müraisolatsioon on nagu on,siis eks see arutelu ole abiks ka talle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 04.10.17 16:15 Tsiteeri





Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 04.10.17 19:01 Tsiteeri


Palju sul läbisõit on?Kuidas sellised vead saavad üldse nii uuel auto olla?
Mul praeguse autoga( MB Vito Tourer )läbisõit 32tkm ja üks esinduses käik,krõbin paremas lükandukses.Raviks oli suunaja pesade määrimine ja kõik korras.Hoolduseni on veel 7tkm ja ilmselt sõidan selleni nii ka välja.
Scoudiga oli selle läbisõidu peale 2 hooldust ,üks softi näppimine .Fabia on 1,5 aastaga ainult 16tkm sõitnud ,kevadel oli aasta hooldus ,aga muidu toimib kõik väga hästi.Auto sõidab ka igapäev,aga lihtsalt natuke vähem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rraivo
huviline

Avatar


Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73

Kasutaja on eemal

Auto: Skodiaq Sportline

postitati 05.10.17 05:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit


Aastat kokkuvõttes võib välja tuua nii häid kui halbu külgi, kuid kuna eestlasele meeldib viriseda, teen seda minagi - Garantiijuhtusid üle mõistuse palju, DSG toimetab nagu jumal juhatab (eriti hull S/S kasutades), gaasipedaal reageerib alles poolelt teelt, armatuurlaud nagiseb kolmest kohast (vent avade ümbruses), kütusekulu on linnas tehase numbritest kosmilisel kaugusel (sõidan rahulikult).


Hmm - mismoodi see kasti- ning pedaalijama välja näeb? Ja mida siis esindus ütleb (kus esinduses üldse käid)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Puuriit
huviline



Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: VW Passat B8 Highline

postitati 05.10.17 11:18 Tsiteeri


Alguses käisin A100-s, viimasel ajal Laagris (saab kiiremini jutule ja garantiiprobleemidega on kiirelt tegeldud)

Pedaali probleem - sõltuvalt režiimist on ülemine ots "tühi" - pead pedaali sügavamale vajutama, et midagi toimuks ja tihti päädib see linnas ootamatu kickdown-i ja kiirendamisega. See on Superbi omadus ning BRISKODA-s kirjutakse seda pidevalt. Üks lahendus on softist "Audi throttle response" peale panna, kuid garantiiajal seda ilmselt teha ei saa/taha, teine võimalus panna Pedalbox vahele. Pedalboxi seotanud räägivad kõik auto transformeerumisest hoopis teisele tasemele. Audi valik nii suurt efekti ei anna, kuid pidi ka mõjuma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 05.10.17 11:55 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Puuriit
Alguses käisin A100-s, viimasel ajal Laagris (saab kiiremini jutule ja garantiiprobleemidega on kiirelt tegeldud)

Pedaali probleem - sõltuvalt režiimist on ülemine ots "tühi" - pead pedaali sügavamale vajutama, et midagi toimuks ja tihti päädib see linnas ootamatu kickdown-i ja kiirendamisega. See on Superbi omadus ning BRISKODA-s kirjutakse seda pidevalt. Üks lahendus on softist "Audi throttle response" peale panna, kuid garantiiajal seda ilmselt teha ei saa/taha, teine võimalus panna Pedalbox vahele. Pedalboxi seotanud räägivad kõik auto transformeerumisest hoopis teisele tasemele. Audi valik nii suurt efekti ei anna, kuid pidi ka mõjuma.

Kast otseselt vigane pole s.t. esindus pole probleeme leidnud. Nii palju kui olen aru saanud, ongi DSG-l oma kiiksud (minul DQ250) - nt. kui linnas enne foori pidurdad, kuid ei peatu ja hakkad uuesti kiirendama, eeldab kast, et peab käigu alla vahetama, kuid gaasi vajutades tekib justkui hetkeline paanika ja lõpuks saab õige suuna kätte. S/S seisma jäädes on päris tihti mootori käivitumise ja käigu rakendamise vahel viide, mille tõttu rakendub vedu tugeva jõnksuga. Sport režiimis esineb seda vähe, D ja ECO-s pidevalt.

Kasti puhul on huvitav see, et pärast adaptsioonide nullimist toimetab paar päeva normaalselt ja siis "õpib" taas lollitama.


Mina ütleks selle kohta ühe sõna diisel (nüüd tuleb vaidlus) ning DQ250 peal ta ongi selline. Liikuma tahad hakata siis selline venimise tunne, et nagu ei tahaks väga sõita, aitab kui vajutada. Mis sul see kütusekulu on täna linnas? Minul kõikus see 6-7,5l vahel (sõltuvalt aasta ajast) linnas, masinaks oli küll O3 4x4 135kw.
Uuel masinal, mis on ka DQ250 ei ole ühtegi eelpool mainitud muret, sest on bensiin. Ei tunne otseselt üheski asjast puudust,aga O3 diisliga olid täpselt samad mure nagu sa siin kirjutad.
S/S ei kasuta, kuid jah pole kõige parem. Kuigi uuel autol on ta juba nutikam, näeb ees liikumist ja paneb ennast varem käima. Octavia seda ei osanud veel.

Pika jutu kokkuvõtteks tahan öelda, et sa pole päris diisli mees äkki :D.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 46.4% - SQL: 53.6%]