Lehekülgi: 1 2 |
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 07.01.17 22:01
|
|
|
Skoda Superb III L&K 2.0 TDI 140kw DSG 2015 - Puuriit
Ei läinudki pikalt kui taas Skoda omanike ridadesse astusin, sedapuhku Superbiga.
Kolmanda põlvkonna avalikustamisel teadsin kohe kuhu ma sammud seadma pean, kuid alguse ootejärjekorrad tõid kärsitu inimese kiirelt maa peale tagasi.
Otsustasin oodata laoautode saabumist ning salamisi piilusin ka järelturule. Õ•nn naerataski lõpuks 2016 septembris, kui Auto100 ühe oma demoatuodest
müüki pani.
Arvele on võetud 06.2015 ning väidetavalt on tegu ühe esimeste seas (kui mitte kõige esimene) eestisse saabunud kolmanda põlve Superbidest. Teatav
risk oli, et esimestel toodetud autodel lastehädad/tüüpvead, kuid kuna sõidukil on keskmisest pikem garantii, siis ei morjendanud see mind eriti.
Autost endast - Superb 2.0TDI 140kw DSG L&K, päris kõiki lisasid peal pole, kuid nuriseda ka ei saa. Väljast ja seest on pruun. Ilmselt on lihtsam
nimetada asjad mis puudu on - konks, webasto, smart light assist (dünaamiline), kolmetsooniline kliima, iseparkimine + kaamera.
Autoga olen kulgenud pea pool aastat ning selle ajaga on tekkinud erinevaid emotsioone.
Vedrustus - DCC on Comfort seades hiilgav, hõljud rahulikult üle konaruste.
Sisedisain - kahjuks näeb Superbi armatuurlaud välja nagu suurendusklaasi alt läbi käinud Octavia või isegi Fabiaa. Ainult pimedas kui LED tulede ja
ribade arsendal sirab on pilt uhkem. Lisaks ei saa ma aru miks pagan peab seda musta läikivat dekoori igale poole toppima - mustus/tolm paistavad
kergelt välja ning sama võib ütelda ka kriimustuste kohta.
Mootor - 140kw kohta astub Superb üllatavalt kehvasti edasi. Tulin pea 2 tonnise 118kw Opel Insignia pealt mis tundus umbes sarnase dünaamikaga, kuid
kaaluvahe on pea pool tonni...
Start/Stop - õudus kuubis, ECO režiimis kaasneb veel kohalt minnes ebameeldiv jõnks. B8 Passatil on start/stopi toimetamine pea märkamatu, kuid
Superbil ebameeldiv ning kohati rapsiv.
Mürasummutus - lamellidega on tunne nagu sõidaks mõne saksa premium tootja lipulaevaga, kuid suvel tuleb rehvimüra sisse rohkem kui ootaks. Kevadel
läheb koobaste summutamiseks.
|
|
|
martinifoto
huviline
Registreerunud 10.08.10
Postitusi: 166
Kasutaja on eemal
|
postitati 08.01.17 09:44
|
|
|
Õ•nnitlused!
|
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 09.01.17 07:46
|
|
|
Õ•nnitlused Õ•IGE valiku puhul ka minu poolt!!
Kommentaariks vaid niipalju, et varem vaid valitutele huvi pakkunud L&K on viimasel aastal ikka päris popiks saanud
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 09.01.17 09:05
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Enrico
Õ•nnitlused Õ•IGE valiku puhul ka minu poolt!!
Kommentaariks vaid niipalju, et varem vaid valitutele huvi pakkunud L&K on viimasel aastal ikka päris popiks saanud |
Algselt oli plaan Ambition võtta, kuid sain sisuliselt sama hinnaga esinduse demoauto L&K varustuses. Seda olen isegi täheldanud, et linnapildis
on L&K-d oluliselt rohkem kui eelmiste põlvkondadega.
|
|
|
p6der
huviline
Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG
|
postitati 09.01.17 10:09
|
|
|
Vent istmeid vist ei ole? Kuidas soojaga sõita oli?
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 12.01.17 16:51
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: p6der
Vent istmeid vist ei ole? Kuidas soojaga sõita oli? |
Ei oska ütelda, pole veel õiget suve näinud selle autoga. Eks parematel päevadel istud nagu kuumale saunalavale.
Muud juttu ka, tänaseks on Superb garantiis käinud kolmel korral - esimene kord vahetati/liimiti uksetihendeid (tehase tagasikutsumine), teine kord
vahetati navi soft sest niiskusega läks ekraan lolliks ning täna selgus, et vahetusse läheb kogu vasak esuituli - kõrguse andur on siit ilmast
lahkunud ja seda eraldi ei vahetata.
|
|
|
thiery
huviline
Registreerunud 13.12.15
Postitusi: 2
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.04.17 06:22
|
|
|
Ilus auto!
Mul ka uus Superb. Mul on samuti suverehvidega rehvimüra tunduvalt suurem kui lamellidega talvel. Jään ootele, kuniks sa selle mürasummutuse
paigaldada lased. Huvitab, kas see aitab või mitte. Anna siis foormisse ka
märku kas oled mürasummusega rahul.
|
|
|
p6der
huviline
Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG
|
postitati 05.04.17 08:30
|
|
|
Milliste suverehvidega teil Superb tuli tehasest?
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 05.04.17 09:28
|
|
|
Mul tuli 17" ja mingite Pirellidega.
Naastrehvid vahetasin nüüd suvekate vastu, ja auto läks märksa vaiksemaks
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 05.04.17 09:49
|
|
|
Vanemal superbil tegin pagasiruumi põhja pigimatiga üle - enne oli seal puhas plekk. Natuke läks paremaks.. muidu oli pakiruum nagu üks kõlakamber.
Väga lihtne ise teha.
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
p6der
huviline
Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG
|
postitati 05.04.17 12:03
|
|
|
Minul tuli 18" Hankook suverehvidega. Pole veel jõudnud alla panna ja müra ei oska kommenteerida. Mäletan kui küsisin müüjalt, et milliste rehvidega
auto tuleb siis müügimees väitis, et nad seda ette ei tea aga tulevad korraliku premium klassi rehvidega, hankook seda minu arvates ei ole.
|
|
|
frequency
huviline
Registreerunud 04.06.09
Postitusi: 78
Kasutaja on eemal
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 05.04.17 12:58
|
|
|
Autobildi testide järgi rehve küll ei soovita valida. Nende teed ikka erinevad meie omadest ja suverehvide testid tehakse vist üldse USA-s.
Eks nende testidega on üldse paras kamm, kipuvad seal võimalusel sohki tegema. Suurtest nii Conti kui Nokia vahele jäänud ja vaevalt seal teisedki
päris puhtad on. Samuti on erinevate testijate ja ka erinevate rehvimõõtude juures tulemused erinevad. Seega peaks paraja hunniku teste läbi vaatama
ja sealt siis kuldse keskmise ise arvutama.
Skoda on ka paljudes testides väga tubli ja edestab nii mõndagi autotootjat, aga sellest hoolimata pole premium mark. Sama ka Hankook.
Ise seni Good Yeari eelistanud, eelkõige just vaikuse pärast. Samas Vianori rehvipoisid kiitsid Contit, pidavat hästi tasakaalus rehv olema.
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 05.04.17 14:13
|
|
|
Mul mõlemad autod esindusest Continetaliga välja tulnud nii 17 kui 18 tollisetel velgedel ja pole üldse rahule jäänud, üks suvi ja rehv on otsas
Ise olen kaks talve Hankook naastuga sõitnud ja igati 5+ rehv, hind ja kvaliteet on täpselt paigas
Suvel on eelnevalt all olnud Barumid, ning siiani kõige parem rehv nii hääle kui ka kuluvuse poolest, nüüd sõidan teist aastat Nexen rehviga ja
nendega on müra rohkem kui Barumiga, kuid olen rahul, pidamine kuival ja märjal väga hea.
|
|
|
p6der
huviline
Registreerunud 29.12.16
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
Auto: Toyota Avensis 2.0 / Superb Combi L&K 1,8 TSI 132kw DSG
|
postitati 05.04.17 18:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Heino
Mul mõlemad autod esindusest Continetaliga välja tulnud nii 17 kui 18 tollisetel velgedel ja pole üldse rahule jäänud, üks suvi ja rehv on otsas
Ise olen kaks talve Hankook naastuga sõitnud ja igati 5+ rehv, hind ja kvaliteet on täpselt paigas
Suvel on eelnevalt all olnud Barumid, ning siiani kõige parem rehv nii hääle kui ka kuluvuse poolest, nüüd sõidan teist aastat Nexen rehviga ja
nendega on müra rohkem kui Barumiga, kuid olen rahul, pidamine kuival ja märjal väga hea. |
Palju suvega km tuleb?
|
|
|
Heino
huviline
Registreerunud 24.01.13
Postitusi: 56
Asukoht: Põhja Euroopa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb III L&K 1.8 TSI DSG
|
postitati 05.04.17 20:11
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: p6der
Tsitaat: | Algselt postitas: Heino
Mul mõlemad autod esindusest Continetaliga välja tulnud nii 17 kui 18 tollisetel velgedel ja pole üldse rahule jäänud, üks suvi ja rehv on otsas
Ise olen kaks talve Hankook naastuga sõitnud ja igati 5+ rehv, hind ja kvaliteet on täpselt paigas
Suvel on eelnevalt all olnud Barumid, ning siiani kõige parem rehv nii hääle kui ka kuluvuse poolest, nüüd sõidan teist aastat Nexen rehviga ja
nendega on müra rohkem kui Barumiga, kuid olen rahul, pidamine kuival ja märjal väga hea. |
Palju suvega km tuleb? |
20-25k ja continentaliga edasi enam ei saanud...
Barum rehv kestis 45k ennem kui vahetama pidi.
|
|
|
rihonet
huviline
Registreerunud 12.09.15
Postitusi: 89
Asukoht: Viljandimaa, Mustla
Kasutaja on eemal
Auto: Hilux 2012; Superb combi Elegance 2.0 tdi 2016
|
postitati 06.04.17 05:34
|
|
|
Enda superbil sama lugu nende suverehvidega, et kohe mitte ei ole rahul. Tuli siis ka auto esindusest coninetal conticonact 5-ga. Millegipärast kulub
see rehv ikka väga kiiresti ja rehvimüra on ka meeletu, kuigi Ravolaris sai lastud paigaldada kõige kallim mürapakett. Autoga siis hetkel sõidetud
30th km ja contiga läheb siis teine suvi. Kaks talve olen sõitnud Kumho lamelliga ja seal veel mustrit päris korralikult, kuid contiga venitab vast
selle suve kuidagi ära.
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 06.04.17 06:26
|
|
|
Soovitan proovida Michelini Energy Saver rehve. (http://www.michelin.ee/Tyres/4w/Tyres-EnergySaver.html)
Mul juba kolmas suvi algamas ja kulumisest eriti pole mõtet rääkida. (eelnevalt kasutatud suvekad pidasid 2 suve vastu ja kolmandaks tuli uus sett
osta)
Rehv on mugav ja vaikne. Pole põhjust rehvi osas millegi üle kurta.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 06.04.17 07:37
|
|
|
Me peaks kuhugi rehviteemasse kolima selle jutuga juba, risustame teise mehe teemat siin. Eks ootused ja prioriteedid rehvide puhul on
kasutajapõhised. Minu ootus on vaikus ja pidamine, muu on teisejärguline. Ja vaikuse osas on ka erinevus 2-3dB selgelt kuulda, vähemalt minu puhul.
Conti suverehviga sõitsin 10 tuh km ja siis läks auto edasi, seega nende kestvust ei oska hinnata. Conti lamelliga sai aga sõidetud 4 talve ja oleks
võinud veel 5-ndat ka proovida, sest mustrit oli nõuete jagu küll ja pidamist ka. Läbisõit siis u 50 tuh km. Müra oli aga suurem kui sama mõõduga Good
Year suvekatel, tavaliselt ikka lamell vaiksem.
Teemaomaniku autost rääkides, siis nõustun mitme asjaga. Superb on interjööri osas suurendusklaasi alt läbikäinud Octavia ka minu arvates. Väljast oli
meeldiv, aga sisse istudes kadus kogu positiivne emotsioon hetkega. Ruumikuselt lööb selgelt Passatit, aga muus osas on need autod ikka täiesti
erinevad.
Start/Stop osas ka nõus. B8 peal ja eriti 1.8TSI + DSG kombo on ikka sujuv, 2.0TSI puhul enam nii sujuv pole. Superbi pole proovinud, sest interjööri
kujundus tappis igasugu proovisõidu isu, aga naise Octavial rapsib ikka mehemoodi.
Must kõrgläige ehk klaverilakk, ega siin aita muud kui fiiberkiust tolmulapi kasutamine ja teravate esemete eemalhoidmine antud pindadest. Kui
piisavalt tihedalt ja hoolikalt autot koristada, siis pole hullu midagi.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 09.04.17 17:53
|
|
|
Minu Fabial olid tehasest alla suvekad Bridgestone ja Scoudil Michelin Primacy3.Mõlemad suht Lärmakad,aga Michelin suts parem.
Praegusel autole panin just alla tehasest kaasa tulnud Conti suvekad ja need on ikka super lärmakad.
Vaiksemad on minu proovitutest olnud enamus Goodyeari,Barumi,Nankangi NS20 ja Michelini Pilot sarja rehvid.Nüüd sai tööjuures kahele autole ostetud
Maxxis rehvid,pidid ühe tuttava poolt proovituna igati ok rehvid olema.
Teemaalgataja Superb ilmselt vajab ka vaiksemaid rehve,kuna müraisolatsioon on nagu on,siis eks see arutelu ole abiks ka talle.
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 04.10.17 16:15
|
|
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 04.10.17 19:01
|
|
|
Palju sul läbisõit on?Kuidas sellised vead saavad üldse nii uuel auto olla?
Mul praeguse autoga( MB Vito Tourer )läbisõit 32tkm ja üks esinduses käik,krõbin paremas lükandukses.Raviks oli suunaja pesade määrimine ja kõik
korras.Hoolduseni on veel 7tkm ja ilmselt sõidan selleni nii ka välja.
Scoudiga oli selle läbisõidu peale 2 hooldust ,üks softi näppimine .Fabia on 1,5 aastaga ainult 16tkm sõitnud ,kevadel oli aasta hooldus ,aga muidu
toimib kõik väga hästi.Auto sõidab ka igapäev,aga lihtsalt natuke vähem.
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 05.10.17 05:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Aastat kokkuvõttes võib välja tuua nii häid kui halbu külgi, kuid kuna eestlasele meeldib viriseda, teen seda minagi - Garantiijuhtusid üle mõistuse
palju, DSG toimetab nagu jumal juhatab (eriti hull S/S kasutades), gaasipedaal reageerib alles poolelt teelt, armatuurlaud nagiseb kolmest kohast
(vent avade ümbruses), kütusekulu on linnas tehase numbritest kosmilisel kaugusel (sõidan rahulikult). |
Hmm - mismoodi see kasti- ning pedaalijama välja näeb? Ja mida siis esindus ütleb (kus esinduses üldse käid)?
|
|
|
Puuriit
huviline
Registreerunud 10.12.07
Postitusi: 218
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline
|
postitati 05.10.17 11:18
|
|
|
Alguses käisin A100-s, viimasel ajal Laagris (saab kiiremini jutule ja garantiiprobleemidega on kiirelt tegeldud)
Pedaali probleem - sõltuvalt režiimist on ülemine ots "tühi" - pead pedaali sügavamale vajutama, et midagi toimuks ja tihti päädib see linnas
ootamatu kickdown-i ja kiirendamisega. See on Superbi omadus ning BRISKODA-s kirjutakse seda pidevalt. Üks lahendus on softist "Audi throttle
response" peale panna, kuid garantiiajal seda ilmselt teha ei saa/taha, teine võimalus panna Pedalbox vahele. Pedalboxi seotanud räägivad kõik auto
transformeerumisest hoopis teisele tasemele. Audi valik nii suurt efekti ei anna, kuid pidi ka mõjuma.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 05.10.17 11:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Puuriit
Alguses käisin A100-s, viimasel ajal Laagris (saab kiiremini jutule ja garantiiprobleemidega on kiirelt tegeldud)
Pedaali probleem - sõltuvalt režiimist on ülemine ots "tühi" - pead pedaali sügavamale vajutama, et midagi toimuks ja tihti päädib see linnas
ootamatu kickdown-i ja kiirendamisega. See on Superbi omadus ning BRISKODA-s kirjutakse seda pidevalt. Üks lahendus on softist "Audi throttle
response" peale panna, kuid garantiiajal seda ilmselt teha ei saa/taha, teine võimalus panna Pedalbox vahele. Pedalboxi seotanud räägivad kõik auto
transformeerumisest hoopis teisele tasemele. Audi valik nii suurt efekti ei anna, kuid pidi ka mõjuma.
Kast otseselt vigane pole s.t. esindus pole probleeme leidnud. Nii palju kui olen aru saanud, ongi DSG-l oma kiiksud (minul DQ250) - nt. kui linnas
enne foori pidurdad, kuid ei peatu ja hakkad uuesti kiirendama, eeldab kast, et peab käigu alla vahetama, kuid gaasi vajutades tekib justkui hetkeline
paanika ja lõpuks saab õige suuna kätte. S/S seisma jäädes on päris tihti mootori käivitumise ja käigu rakendamise vahel viide, mille tõttu rakendub
vedu tugeva jõnksuga. Sport režiimis esineb seda vähe, D ja ECO-s pidevalt.
Kasti puhul on huvitav see, et pärast adaptsioonide nullimist toimetab paar päeva normaalselt ja siis "õpib" taas lollitama. |
Mina ütleks selle kohta ühe sõna diisel (nüüd tuleb vaidlus) ning DQ250 peal ta ongi selline. Liikuma tahad hakata siis selline venimise tunne, et
nagu ei tahaks väga sõita, aitab kui vajutada. Mis sul see kütusekulu on täna linnas? Minul kõikus see 6-7,5l vahel (sõltuvalt aasta ajast) linnas,
masinaks oli küll O3 4x4 135kw.
Uuel masinal, mis on ka DQ250 ei ole ühtegi eelpool mainitud muret, sest on bensiin. Ei tunne otseselt üheski asjast puudust,aga O3 diisliga olid
täpselt samad mure nagu sa siin kirjutad.
S/S ei kasuta, kuid jah pole kõige parem. Kuigi uuel autol on ta juba nutikam, näeb ees liikumist ja paneb ennast varem käima. Octavia seda ei osanud
veel.
Pika jutu kokkuvõtteks tahan öelda, et sa pole päris diisli mees äkki .
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |