anderp
huviline
Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 06.08.16 18:24
|
|
|
Yeti käivitus
Tere
Et siis esimene postitus minu poolt ja kohe probleem.
Teema järgmine, külmalt käivitades(mitte igakord) auto pläriseb u 30 seksundit, peale seda käib nagu kellavärk. Kui kohe süüde välja keerata ja
proovida, st poole plärisemise pealt, siis käivitub nagu peab. Kui mootor soe, siis käivitub kenasti. Küünlad sai vahetatud, juhtmed üle kontrollitud
ja samuti seisis tuttava remonditöökojas 3 päeva ja seal toimis kõik ilusti ja diagnost miskit ei näidanud.
Masin 2010 väljalase, 1, 4 90kw, tsi.
Oskab äkki keegi nõu anda?
Pariamt
Ander
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 06.08.16 19:40
|
|
|
Keti pinguti või kett, pakuks esialgu.
Googelda 1.4tsi timing chain noise ja vaata, kas leiad vastava.
|
|
|
anderp
huviline
Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.16 06:13
|
|
|
Pigem see plärin on selline nagu silinder ei avaneks kohe või nagu kehv kütus. Plärisev vahel õrnalt turtsub, sellest see kesialgne küünalde mõte.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
|
anderp
huviline
Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 07.08.16 09:11
|
|
|
Viimane video sobiks küll
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 07.08.16 10:46
|
|
|
Nonii. Aga nüüd esita videoga koos järelpäring esindusse või kasvõi mitmesse neist. Või mine kasvõi kohale ja mängi isiklikult ette mõnele pädevamale
kohal olevale asjapulgale kui tagasisidega on kiirem. Ega mailidele alati vastatagi eriti kui teema võiks olla "ebameeldiv".
Samuti on selle üllitise põhjal juba võimalik netist täpsemalt ja rohkem lisa otsima hakata.
Ise kokku puutunud ei ole.
|
|
|
anderp
huviline
Registreerunud 06.08.16
Postitusi: 4
Asukoht: Saue
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.16 06:13
|
|
|
Sain Skodast sellise vastuse:
Tegemist ei ole probleemiga vaid tootjatehase poolt sisse kodeeritud töötsükli osaga, mida muuta ei ole võimalik. Kui külmkäivitusel on
jahutusvedeliku temperatuur vahemikus 18 kuni 33 kraadi ja auto on olnud pargitud vähemalt 6 tundi, siis toimub katalüsaatori kiirendatud soojendamise
protsess. Selle käigus muudetakse mootori süütenurka ning pihustatakse rohkem kütust. See tagab kuumemad heitgaasid ning ühtlasi katalüsaatori kiirema
soojenemise, mistõttu saavutab auto heitgaasi normidele vastavuse kiiremini. Selle protsessi käigus on ka mootori pöörded kõrgemad ning see protsess
ei kesta rohkem kui umbes 45 sekundit. Antud töötsükli ajal võib mootor töötada ebaühtlaselt ning teha rohkem häält, kui tavapäraselt.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 10.08.16 07:32
|
|
|
Põhimõtteliselt on nende vastus õige, nii need autod tõesti teevad
Aga kas antud auto puhul jääb see puterdamine ja plärin normaalsuse piiresse või mitte, peab ikkagi koha peal kuulama. Videos esitatud Scirocco plärin
tundu küll kole, aga päris lõpusekunditel ta vajutas korra gaasi ja siis plärises korraks samamoodi, st ilmselt tekkis summutis mingi resonants
juhuslikult täpselt sellistes oludes, nagu külmkäivitusel on.
Minu auto ei plärise, küll aga on tõesti külmalt käivitades tunda, et mootor käiks justkui raskemalt või liiga hilise süütega, jõudu on tal ka vähem
ning siis käib mingi üsna selgelt kuuldav klõps ja stabiliseerub. Kuna sellega ei kaasne erilist puterdamist ega muid ebameeldivusi, on ilmselt kõik
nii nagu peab.
|
|
|