Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: skoda oktavia 1,6/74kw, 1998.a. (Vastuseid: 12 | Vaatamisi: 3144)
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 17.07.16 15:08 Tsiteeri
skoda oktavia 1,6/74kw, 1998.a.



Kas kellegil on umbes sama skoda mudeliga sarnaseid probleeme olnud-sooja mootoriga hakkab kõikidel kiirustel hakkima so. nagu ei saaks kütust kätte ja jõud kaob ära? Taas gaasi andes võtab pöörded üles ja siis taas hakkab mõne aja pärast jõnksutama? Proovisin küünlaid vahetada aga selgus ,selleks tuleks kogu välja- ja sisselaske torustik maha kiskuda? Sellist asja pole varem kohanud et, küünalde vahetus nii keeruline on? Vahetasin drosselklapi kuid sama tulemus? Ette tänades Tiit Roos.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 17.07.16 18:03 Tsiteeri


http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2700


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Laur
huviline

Avatar


Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal

Auto: MB E320CDI

postitati 18.07.16 09:09 Tsiteeri


Käivitub kiiresti? Sarnaste sumptomitega on olnud kulunud bensiini pump ja rõhk liiga madal.
Kusagile diagnostikasse ei julge minna? Tabasalus oleks pädev koht näiteks. Ei jääks ka keilast liiga kaugele.
Mõtlen kohta kus ei loeta lihtsalt veakoode, et kui need puuduvad on auto korras.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Olle
huviline



Registreerunud 21.01.06
Postitusi: 105

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Rapid 1.2 TSI

postitati 18.07.16 10:19 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiitroos2016
Siin vastusest ei saa aru kas diisel v bensiinimootor. Aga muu paistab sobivat. Mul tekkis probleem küünalde vahetusega-kollektori eelmise poole eemaldamisega ei saanud hakkama?


BFQ on 1.6L bensiinimootor. Siit saab aimu, kuidas kollektor laiali käib https://www.youtube.com/watch?v=2UGDfdCe5QU

P.S. Oma postitusele vastamiseks ära tee uut teemat, vaid kasuta "vasta" nuppu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 07.08.16 10:20 Tsiteeri
Ok



Õige märkus. Mis mõttes ja kus rõhk liiga madal. Kõikidel kiirustel hakkas jälle hakkima. Nagu mõni silinder ei töötaks või ei saaks kütust kätte. Drosselklappi ei vahetanud ise. Kas mõtlete kolvirõngaid? Pöördeid saab tõsta trossiga kuid väga ebamugavalt seibide lisamisega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 08.08.16 07:58 Tsiteeri


Kütusepump tekitab rõhku kütusetorustikku. Kolvirõngastega pole sel pistmist.
Ma arvan, et see trossi ja seibidega pöörete tõstmine ei ole õige. Piisavalt palju seibe pannes jääb lõpuks gaasiklapp sellisesse asendisse, et ei lülita autot enam tühikäigu režiimile ja see tekitab omakorda anomaaliaid.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 09.08.16 00:42 Tsiteeri
tühikäik



Ok. Mulle tundub sellise auto värske omanikuna, et siin on tehtud auto mudeli gaasijaotussüsteem asjatult ja põhjendamatult keeruliseks ja ebastabiilseks kasutamisel. Sisuliselt olin sunnitud vahetama õhujaotaja/170eur/, drollelklapi/ romulas 25eur+paigaldus/ vana tagasi panema/2xdiagnosti-72eur/ ja auto tühikäigu pöörded on ikka alla 1000? ei saa väidetavalt toidet droselklapp? ja lonkav mootori töö kõigil kiirustel. Ka kütusekulu tundub viimased 300km kõrge üle 8 l/100. Loodan siiski vea üles leida/kas katkestus juhtmes või aju probleem mis läheb juba kosmiliseks raha mõttes/ Vaatan siin foorumis sama viga mitmel palju uuemal Oktavia mudelil. Kuna selline auto maksab turul 1000-1500 eur siis hakkan kahtlema sellise auto pidamise mõttekuses. See eilne oli mitte kuskil nurgataga tehtud tööd. Autosid olen pidanud ja kasutanud alates 1957 aastast aga sellist pole kohanud. Aga parimat kõigile kes loevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 09.08.16 21:34 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tiitroos2016
Ok. Mulle tundub sellise auto värske omanikuna, et siin on tehtud auto mudeli gaasijaotussüsteem asjatult ja põhjendamatult keeruliseks ja ebastabiilseks kasutamisel.

Ei saa küll päriselt mõttekäigust aru, et siis mis mõttes keeruliseks.... Lihtsamat gaasijaotussüsteemi võib nähtavasti leida vast ainule enne esimest ilmasõda ehitatud traktoritel (ei pidanud silmas kasutaja diesel traktoreid :)) ja eelmisel sajandil ehitatud ja ähmase ajalooga (hoolduse mõttes) autodel on antud kulud piisavalt loogilised, kas ka majanduslikult mõttekad, on juba igaühe jaoks eriküsimus. Sõltub millise nurga alt vaadata. Arvan ( pikemalt süvenematta), et tühikäigu pöörded peavadki alla 1000 pöörde olema ja selleaegse mootori kütusekulu ( kirjutaja poolt täpsustamastta kus, kas linnas või maanteel) on kah piisavalt ok et mitte liigselt muretseda. See ei pruugi loomulikult tõde olla, aga 18 aastat vana auto käib peaaegu uunikumi alla ja loota et nii vanal autol kulusi ei teki, on pisut naiivne, vaatamatta sellele, et eelkõnleja on autosid pidanud eelmise sajandi keskpaigast saati... no disrespect.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 10.08.16 07:55 Tsiteeri
tühikäik



See manitsus ei aita Üle 25 aasta vanused on piisavalt töökindlad. Aru ei saa miks peab 8 l/100 km olema gjt süsteemis vähemalt kaks elektrilist reguleeringut+aju mis nüüd vist vajab kodeerimist või vahetust? Kui alla 1000 pöörde min.mootor ise välja sureb on seda liiga vähe või kala mujal?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 10.08.16 08:26 Tsiteeri


Elektrilised reguleeringud ja aju on vajalikud selleks, et autojuht ei peaks nende reguleeringutega (küttesegu rikkus, tühikäigu pöörded, süütenurk, jahutuse effektiivsus jne jne) tegelema, vaid saaks keskenduda auto juhtimisele. Pealegi on aju valitud seaded täpsemad ning reageerivad kiiremini olukorra muutustele. Boonusena kaasneb võimalus vastavate mõõteriistadega jälgida mootori töötamist ning koguda andmeid hilisemaks analüüsiks.

Kui alla 1000 pöörde mootor välja sureb, siis on viga kusagil mujal. Soe mootor võiks hea kütusega 700 pöörde juures veel üsna ühtlaselt käia, kindluse mõttes normaalsed pöörded on kusagil 800-850 kandis. Külmalt vähe rohkem, vast 1000-1200, aga seda ainult mõni minut pärast käivitamist.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.16 07:46 Tsiteeri
tühikäik



OK. Aga milliseid võimalusi on siis välja pakkuda? Praegu on nii, et segu tundub käivitamisel lahja. Pean jalaga vähe gaasi andma. Külmalt pöörded alla 1000 ja mdalatel käikudel ja kiirustel näit 50 km/h hakkab soe mootor jõnksutama. Huvi pärast võiks pakkuda. Homme lähen, elektrik hakkab otsima voolukatkestust ja kontrollib aju.Parimat Tiit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.16 07:46 Tsiteeri
tühikäik



OK. Aga milliseid võimalusi on siis välja pakkuda? Praegu on nii, et segu tundub käivitamisel lahja. Pean jalaga vähe gaasi andma. Külmalt pöörded alla 1000 ja mdalatel käikudel ja kiirustel näit 50 km/h hakkab soe mootor jõnksutama. Huvi pärast võiks pakkuda. Homme lähen, elektrik hakkab otsima voolukatkestust ja kontrollib aju.Parimat Tiit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tiitroos2016
huviline



Registreerunud 10.07.16
Postitusi: 29

Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal


postitati 22.08.16 03:24 Tsiteeri
mootor lonkab



Lõpuks vahetasin mootori juhtploki-170eur,drosselklapi panin vana tagasi 25+10+60eur,õhujagaja 170eur,pöörete anduri 22,veel diagnosti 60eur. Peamine-mootor nüüd töötab aga juhtplokk asub ebaloomuliku kohas-klaasipuhastajate all vihmavee äravoolus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 51.5% - SQL: 48.5%]