Vaim
huviline
Registreerunud 04.03.16
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.06.16 17:03
|
|
|
Skoda Superb III 1.4 TSI 110kw DSG 2016
Tegu MY17 mudeliga.
Värv: Metal Gray
Veljed: 18" Modus
Varustuspakett: Ambition
Lisad:
Tagurduskaamera
Värviline Maxi DOT
KESSY
Canton kõlarid
Soojendusega esiklaas
Adaptiivne kiirusehoidik
Sunset klaasid
Smartgate
DSG pedaalid roolil
Webasto eelsoojendi
Galerii
http://imgur.com/a/pDLFK
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 27.06.16 07:43
|
|
|
Tundub "võimas" pill ,oled asfaldi peale sõõrikuid joonistanud
|
|
|
timo99
huviline
Registreerunud 07.10.13
Postitusi: 179
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 7-DSG
|
postitati 15.08.16 06:32
|
|
|
Kuidas praeguseks rahul oled praeguseks 1.4 mootoriga? Paberil peaks olema umbes sama mis vana 1.8 (endal praegu 1.8 superb ja vaatan ka uut 1.4
mootoriga.. lihtsalt otseselt sõitmiseks nagu poleks vaja rohkem ma arvan).
Kuidas kütusekulu on?
Trükin pilte www.minuprint.com
|
|
|
|
Vaim
huviline
Registreerunud 04.03.16
Postitusi: 18
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.08.16 09:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: timo99
Kuidas praeguseks rahul oled praeguseks 1.4 mootoriga? Paberil peaks olema umbes sama mis vana 1.8 (endal praegu 1.8 superb ja vaatan ka uut 1.4
mootoriga.. lihtsalt otseselt sõitmiseks nagu poleks vaja rohkem ma arvan).
Kuidas kütusekulu on? |
Aeg-ajalt on tüütu turbo-lag või dsg lag. Kui jääda peaaegu seisma (nt. enne ringi või kui foor läheb punasest roheliseks sinna ette jõudes) ja tahta
edasi sõita, siis 1-2sec ei reageeri gaasipedaal absoluutselt.
Üldiselt pole hullu - lippab korralikult.
Kütusekulu praegu ~7l/100 keskmine. Suuresti mõjutab linnas kohalt vajutamine - kindlasti saaks vaiksemalt ja väiksema kuluga minna.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 24.08.16 11:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vaim
Tsitaat: | Algselt postitas: timo99
Kuidas praeguseks rahul oled praeguseks 1.4 mootoriga? Paberil peaks olema umbes sama mis vana 1.8 (endal praegu 1.8 superb ja vaatan ka uut 1.4
mootoriga.. lihtsalt otseselt sõitmiseks nagu poleks vaja rohkem ma arvan).
Kuidas kütusekulu on? |
Aeg-ajalt on tüütu turbo-lag või dsg lag. Kui jääda peaaegu seisma (nt. enne ringi või kui foor läheb punasest roheliseks sinna ette jõudes) ja tahta
edasi sõita, siis 1-2sec ei reageeri gaasipedaal absoluutselt.
Üldiselt pole hullu - lippab korralikult.
Kütusekulu praegu ~7l/100 keskmine. Suuresti mõjutab linnas kohalt vajutamine - kindlasti saaks vaiksemalt ja väiksema kuluga minna.
|
Tüüpiline DSG, aga selle vastu aitab Smode kasutamine. Kui garantiid tulevikus pole, siis saab seda DSG tarkvara natukene mudida ka, see teeb ka asja
paremaks. Tehas on selle võimalikult sujuvaks teinud, aga noh sealt ka see uimerdamine vahest.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 29.08.16 09:19
|
|
|
1.4 liigutab igapäevases elus piisavalt, kui tahta punktist A jõuda punkti B. Linnavahel pole üldse probleemi, maanteel möödasõite tehes saad aru, et
natuke võiks rammu ikka juures olla. Superbiga pole sõitnud, aga aastajagu olen 3 erineva uue Passatiga liigelnud, kokku 30 tuh km. Liikumine on
toimunud 1.8TSI -> 1.4TSI -> 2.0TSI. Igapäevaseks eluks kui ise peaks ostma, siis minu valik oleks 1.8TSI. Maanteel on väiksema mootoriga ikka
vahe sees ja koostöö DSG-ga toimus kõige paremini. Start-stop toimetas sujuvalt ja käivitus ning liikuma hakkamine olid sujuvad ning ilma
nõksatusteta. Teised mootorid pole seda suutnud. 1.4 on Passatil muidugi silindrite väljalülitamisega ja see 2-sylinder mode tekitab natuke hasarti
vaatamaks millise kütusekulu kätte saab. Linnas sai sõita küll kus ühtlaselt veeredes oli jooksev kütusekulu 100km kohta algusnumbriga 3
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 22.02.17 07:01
|
|
|
Ise vaagisin ka pikalt ja tegin proovisõitu nii 2.0TDI (140kw), 1.8TSI ja 1.4TSI-ga. Kõik DSG-d.
Kaaludes plusse ja miinuseid, sõidufiilingut, maksumust ja oma vajadusi, siis mul osutus valituks siiski 1.4tsi.
Miks? Kuna dünaamika on 5 palli skaalas 4- või 3++, linnas võiks öelda et isegi 5-. Teiseks on ta ökonoomsem (eelkõige 1.8 võrrelduna) ning kolmandaks
- bensiinimootor lihtsalt meeldib mulle rohkem
Loomulikult kõik sõltub millega võrrelda, nt 2013-2014 CRV.ga (bens, 110kw) võrreldes on Skoda korralik püss, samas mõne muu "kolmese vee kuus
diisliga" jällegi tagasihoidlik.
Muidu ütlevad et see 1.8 mootor on tegelikult deforsseeritud 2.0 mootorist, kolvikäiguga. Ühesõnaga 1.8 on kergesti "tuunitav" ning
asjaarmastajetele kena maiuspala.
Küsin veel et kas Sinu autol tagakojamehele mingi reaalne otstarve ka on? Üldiselt väga väga harva olen näinud et sinna luud üldse paigaldatud on,
mõjub veidi võõrkehana
|
|
|
kempi
klubiliige
Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia 1.8 TSI DSG
|
postitati 23.02.17 08:07
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Vaim
Aeg-ajalt on tüütu turbo-lag või dsg lag. Kui jääda peaaegu seisma (nt. enne ringi või kui foor läheb punasest roheliseks sinna ette jõudes) ja tahta
edasi sõita, siis 1-2sec ei reageeri gaasipedaal absoluutselt.
Üldiselt pole hullu - lippab korralikult.
Kütusekulu praegu ~7l/100 keskmine. Suuresti mõjutab linnas kohalt vajutamine - kindlasti saaks vaiksemalt ja väiksema kuluga minna.
|
Selle peaaegu seismisest liikuma hakkamise 1 sec "lag'ist" saad varsti üle. Pead lihtsalt ennetavalt vajutama. Probleem, kui seda nii nimetada saab
on selles, et kui sa oled "creep" modes pea aegu seisad, siis on sul D2 ees. Ehk siis teist käiku tegelikult kergelt libistatakse. Kui sa nüüd gaasi
vajutad, siis visatakse pöördeid juurde ja libistatakse teine käik 100% sisse.
Manuaaliga sõites sul sellist jama ei ole - sest sa "creepid" (roomad vms) teine käik 100% sees. Need mootorid jaksavad tegelikult ilusti teise
käiguga roomata.
Rääkides mootoritest, siis see kõik on suhteline. Ma ise olen sõitnud 1.2 masinatega. Jah linnas on kõik enam vähem, aga kui maatee peal olin, siis
rohkem kui ühest rekkast ei tahtnud Tartu maanteel mööda sõita :-D 1.4 on 110 kW, mis on kW poolest sama võimas nagu mu kunagine Mazda 3 GT 2.0 vabalt
hingav. Samas too 1.4 peaks 0-100 kiiremini tegema tänu turbole. 1.4 ja 1.8 on madalametel pööretel sama väändega, seega kerges kulgemises sõidavad
nad sama moodi. Kui paugutamiseks läheb, siis 1.8 teeb ikkagi ära...
Kui Octaviat ostma hakkasin, siis mõtlesin, et vähemalt 1.8 132kW tahaks saada. Ja ma ei pettunud. Väände vahemik on sellel suurepärane. Laia laastu
reaalne keskmine on 7.6 l/100 ( http://www.fuelly.com/car/skoda/octavia/2014/indrek/252859 ). Läbisõit on 60 000 km. Ehk siis selle aja peale ma olen maksnud ca
600 EUR kütusele rohkem, kui ma teeks 1.4 eest. Kas see on seda väärt? Kindlasti!
Kokkuvõtvalt DSG käitumisega harjud ära. 1.4 on hea rusikas silmaaugus mootor. 1.8 on cool. Kui ise peaks vaatama, siis kihuks hammast tolle 2.0
Superbi peale :-D
|
|
|
rraivo
huviline
Registreerunud 22.02.17
Postitusi: 73
Kasutaja on eemal
Auto: Skodiaq Sportline
|
postitati 23.02.17 08:25
|
|
|
Selge on see, et jõudu on ju alati vähe ja hobuseid peaks alati rohkem olema
Aga tõepoolest nende kiviaegsete 110kw vabalthingavatega (omal on hulgim kogemusi 110-114kw mazdadega ja hondadega) pole siin suurt midagi
võrrelda.
Ise tulin 195kw kolmese diisli pealt ning mitu aastat oli 135kw 1.6t bensiin volvo kasutuses. Nii et võrdlusbaas on täitsa olemas.
Kui skoda 2.0tsi-d rihtida, siis see peaks juba kindlasti 4wd olema, 1.8-gi kipub niiskel teel põhjendamatult palju ratast ringi kruvima.
|
|
|