Lehekülgi: 1 2 |
kallekaares
huviline
Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.16 08:50
|
|
|
Octavia Scout vs Outback
Olen uue auto valikul ja otsin vaheldust Subarule. Viimased 15 aastat sõitnud ainult Outbackiga, ostnud neid uuena ca 4-5 tükki.
Nüüd vean paberile plusse miinuseid Scout vs Outback. Hinnas teemat ei ole, Subaru hinda on küll mõned tuhanded kallim, kuid kuumaksus taandub see 40
eurole.
Kas keegi tänane bensiini mootoriga Scouti omanik on varem omanud Outbacki ja oskab võrdlust tuua? Või kas keegi on olnud sama valiku ees ja viitsib
põhjendada, miks valis Scouti?
Olukorra teeb eriti keeruliseks see, et Skodal ei ole demoautot pakkuda...
Tänud!
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 21.02.16 11:08
|
|
|
Küll see demo ka neil tuleb,aga kas tavalist neliveolist ka ei ole?Vahe ei ole neil sõites eriti hoomatav.Salong on üksühele Octaviaga va mõned
materjalid.
Mina olen proovinud erinevaid Outbacke ja ikka midagi muud ostnud.Seda nii 2003,2007 kui nüüd 2015.Naaber ostis just nüüd , samal ajal naisele
Outbacki 2,5 bensuka.Ise proovisin diislit deomana ja bensuka kohta ei oska kommenteerida,aga nad on minu jaoks üsna erinevad autod.Samas mõne jaoks
sarnased.Oleneb kes mida vaatab.
Esimene suur erinevus on käigukast,mis Subarul on minu jaoks kuidagi tundetu ja uimane.Variaator versus DSG.Erinevad tehnoloogiad ja erinev
töötamine.Üldistades on mõlemad automaadid,aga samas erinevad nagu öö ja päev.Minu jaoks olid variaator ja liiga jäik vedrustsus need, mille pärast
edasine huvi kadus.
Salongi materjalid tunduvad Scoutis paremad olevat.Just plastik osad,aga see on ka kuidas kellelegi.
Scout on veidi madalam sisse istuda(pigem nagu sõiduaotosse), kliirensi vahe on suts alla 3cm Subaru kasuks,aga Subaru kere on kõrgusesse veidi
kõrgem. Ka mõõtmetelt on Subaru igalt poolt sutsu suurem,aga salongis tundub mulle Scoudis avaram olevat.Ilmselt see teljevahes ja laiuses kinni,sest
need on suht ühte auku.Sama asi ka pagassiga.Võtsin auto ilma topelt pagasniku põhjata ja suur koer on Scoudis kuidagi vabamalt ,kui naabri
Outbackis.
Minu jaoks olid Scoudi puhul veel olulised plussid: juhitavus,teel püsivus ja mootori tõmme,mis Scoudil on ikka hoopis teisest klassist kui Outbackil
ja veel paljudel teistel autodel.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 21.02.16 11:14
|
|
|
Laagris oli küll Scout demona olemas, isegi sõitsin. Võibolla küll enam ei ole kahjuks.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 21.02.16 13:32
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: viiking
Laagris oli küll Scout demona olemas, isegi sõitsin. Võibolla küll enam ei ole kahjuks. |
Ilmselt bensukat ei olegi kuskil olemas.Eelmisel kevadel ei olnud Laagris üldse ja toodi sinna minu jaoks Paldiski mnt-lt.
|
|
|
kallekaares
huviline
Registreerunud 21.02.16
Postitusi: 6
Kasutaja on eemal
|
postitati 21.02.16 13:45
|
|
|
Täna ei ole Eestis ühtegi demo Scouti
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 21.02.16 15:34
|
|
|
Mõni bensukas ,nelivedu universaal Octavia, äkki ikka kuskil on?Reaalselt sõitmisel vahet ei ole,sest kõik peale ligi 3cm kliirensi on täpselt sama.Ja
koht,kus sa seda vahet tundma hakkad(peale sisse istumise),on ikka väga ekstremaalne olukord,mida sa tavaelus ilmselt kunagi ei koge.
Sees istudes on kõik sama, peale salongi materjalide ühe värvi.Pruuni sisu saab ainult Scoudile,aga see ei mõjuta tunnetust.
Kui Tallinnast oled, võid tööajal läbi tulla.Olen Peterburi tee kandis ja võin sulle autot näidata.Kirjuta privasse,kui huvi on.Mootor on mul küll
disla,nii et sõitmisel ei saa kahjuks adekvaatset abi anda.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 21.02.16 17:13
|
|
|
Outbacki kasuks räägib kõrgem kliirens ja päris-nelivedu. Salongis on vist ka tibakene rohkem ruumi, mõõte ei viitsi otsida. 2,5 bensukas on võrreldes
moodsate torbobensukatega sisuliselt hävinematu. Diislite puhul pole vahet, subaru Diisli kohta liigub samamoodi nagu suvalise VAG grupi toote kohta
kriitilist infot.
muus osas....
Skoda viimistlusmaterjalid on paremad;
Skoda pakub märgatavalt suuremat pakiruumi, boonusena madalama laadimiskõrgusega;
DSG vs variaator - pole võrreldavad. Variaator sobib rahulikuks kulgemiseks, pöörded hoitakse linnas ja maanteel ühtlase kiirusega kulgedes mõnusalt
madalal, seda kiirusest palju olenemata. See-eest kiirendused on uimased. DSG kasti oma iseloomult on kordi ärksam, samas saab temaga ka rahulikult
kulgeda;
Skoda ükskõik milline mootor pakub rohkem väänet kui Subaru konkureeriv mootor. Lisaks lubatakse Skodale madalamat kütusekulu. Reaalsus oleneb ilmselt
kasutajast, kuid kaldun arvama, et Skoda võtab vähem kütust kui võrreldav subaru Outback.
Subaru kasuks minu silmis räägib eelkõige vajadus maastiku suutlikuse järele, seda kõrgem kliirens ja kasutatav 4-vedu võimaldavad paremini kui
Haldex.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 21.02.16 21:10
|
|
|
Maastiku suutlikuse kohapealt on nad ikka mõlemad mannetud.Nende autode suutlikuse tase on rööpas külavahetee ja lahtilükkmatta lumi.Sellega saavad
nad ilmselt võrdselt hästi hakkama.Suutlikus võib kordades muutuda pigem rehvivalikust,kui tehnilisest võimekusest.Need autod ei ole kumbki maastikul
sõitmiseks mõeldud ega selleks ka võimelised.Pakun ,et mõlema läbivusvõime jääb juhi oskuste tasemele.Skodal kasutatav Haldex5 saab tegelikult hakkama
paremini kui enamus oskab sellelt autolt võtta.Sama on lugu on ka Outbackiga.
Skoda on kehval teel pehmem ja parema pöörderaadiusega.Kui palju täpselt ei tea,aga ühes kohas,kus ma Skodaga ühe korraga ringi keeran,peab Outbackiga
kaks võtet tegema ehk vahepeal tagurdama.Maastikul suht olulised näitajad.
Vaatasin huvi pärast ka mootorite(bens) näitajaid ja siin tundub(proovimatta),et Skoda peaks ikka palju reipama minekuga olema ja tõenäoliselt ka
ökom.
Skoda 132kw/280Nm 0-100 7,8sek. Subaru 129kw/235Nm 0-100 10,2 sek.Skodal on see vääne saadaval alates 1350p/min ,aga Subarul 4000 p/min.
Teemaalgataja vist ise ka Subaru bensu kuluga kursis,aga naabrinaisel on keskmine kulu üle 8,pigem 9alla.Linna maa 50/50.
Nagu ma juba eespool kirjutasin,siis nad on lihtsalt erinevad autod ja ei saa öelda,et üks on teisest palju parem.See võrdlus on sel juhul
subjektiivne,sest kellele mis meeldib.
Kui teravast sõidust lugu ei pea,siis on ka variaator igati kõlblik asi-vahetab ju käike automaatselt.Mina pean kiirest ja sportlikust stiilist ning
mulle ei ole variaator üldse vastuvõetav.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 22.02.16 08:31
|
|
|
Mind ka tegelikult väga huvitaks, milles see Subaru nelivedu siis ikkagi parem on? Peamine erinevus selles, et ta on mehaaniline ehk ei kuumene üle?
Haldex 5 on ikka väga loogilise käitumisega, ainuke asi on selles, et Skodal kõike väljalülitada ei saa. Kas Subarul saab?
STI vs Golf R
STI saab rattad ringikäima, Golf R koos lunch controlliga ei saa / ei suuda.
Siin foorumis neid tavalisi 4x4 1.8 bensukaid liigub, proovi mõnega kontakti saada. Peale kõrgusevahe ei ole seal muud vahet (varustuse valik
puhtalt). Mina oma madala masinaga, sain igalpool kenasti hakkama, kus esiveoga oleks ammu kinni jäänud (vahest tunnen puudust, et võiks olla kõrgem,
et üle äärekivide ronida paremini).
Mina eelistaks Scouti kuna:
* liigub paremini 0-100 kiirendus on üksasi, aga see 2sek on vahe sees ka 70-110 jne ja seal on see juba väga suur vahe.
* varustus on hea st saad ise valida
* kütusekulu kindlasti parem, kuigi linnas kuni 11L kindlasti võimalik saavutada.
* Haldex 5 on väga loogilise käitumisega igapäeva oludes, stardib alati 4 veolisena
* DSG minu jaoks ainuke automaat, mida kannatab kasutada.
Mürasummutust soovitaks mina kindlasti juurde.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 22.02.16 08:37
|
|
|
Väljendasin ennast jah maastikusuutlikuse osas ehk natuke valesti. Kindlasti ei ole tegemist täisraamil ja mehhaaniliste sillalukkudega maasturiga.
Subaru puhul on just eelis (kuidas võtta muidugi) mehaaniline 4vedu, mis kuhugi kinni jäädes natukene lollikindlam on. Muud eelist ei olegi. Subaru
kasuks võiks rääkida lihtsam tehnika võrreldes Skodaga, sellest tulenevalt vähem asju, mis nässu minna saavad.
PARANDAN ENNAST: päris nelivedu jah tõesti CVT kasti korral enam alates 2010 aastast paika ei pea. Seega OCtavia Scoti eest jääb eeliseks veel vaid
lollikindlam, kuid uimasem ja janusem mootor.
Mina uut autot ostma minnes valiks ka Skoda Octavia Scouti. Sõidumõnu pärast kasvõi. Nooblimad viimistlusmaterjalid.
200000km läbisõitnud auto puhul ilmselt eelistaks Subarut.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
ttanel
klubiliige
Registreerunud 19.06.14
Postitusi: 13
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Yeti FL Outdoor 1.8TSI 4x4 DSG
|
postitati 22.02.16 10:14
|
|
|
Kommentaariks, et automaat- ja manuaalkastiga Subarud kasutavad minu andmetel erinevaid neliveoskeeme, manuaalidel on mehhaaniline viskosidur, CVT-l
elektrooniliselt juhitav mitmekettaline hüdrosidur ehk sisuliselt sama asi mis Haldex.
Tarkvara mis seda sidurit juhib on muidugi erinev aga mingit kvalitatiivset vahet ei ole. Outbackil vist on nn. "X-mode" reziim mis raskemates
oludes natuke abiks on aga uutel Scoutidel peaks nüüd samuti vastav "off-road" nupp põhivarustuses olema.
Vastupidavuse poolt ei oska samas kommenteerida.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 22.02.16 11:52
|
|
|
Scout liigub väidetavalt ka siis,kui ainult üks ratas haardumist leiab ja see ei toimu teiste rataste pidurdamisega vaid elektroonilise silla
lukustamisega.
Kodukal ,kui avad "Nutikas nelikvedu",on sellest Scoudi neliveost natuke juttu ja skeem ka juures.
http://www.skoda.ee/models/octavia-scout/uus_octavia_scout/#TilesWebPart
Ise konkreetselt mülgastes proovinud ei ole,aga libedal lumisel platsil saab nalja teha küll.Päris kohapeal ringe teha ei saa(esiots paigal a´la
Panizzi),aga sellise mõne meetrise raadiusega ringi ümber, tiirutada saab.Ehk siis auto liigub külg ees üsna hästi kontrollitavalt.Veojõu kontrolli
peab enne sport mode peale panema.
Minu teada ei ole Outbacki AWD ka puhtalt mehhaaniline.Võin eksida,aga alates mingist aastast on seal ka elektroonika vahel.2003 välja tulnud automaat
kastiga Outbackil oli vahepeal täielikult elektrooniline 4vedu,mis suuremal kiirusel oli ainult esivedu,nagu Honda CRV-l.See oli vist ainult paar
aastat ja siis tehti see versioon,mis on tänaseni kasutusel.
Nimetatakse seda praegu nii "Aktiivse momendijaotusega AWD-süsteem".
Kui midagi jaotatakse,siis peab seal olme ka mingi siduri laadne asi vahel,a´la Haldex.
Kui vene keelest aru saad,siis siin on päris head Scoudi ja Outbacki tutvustused.
https://www.youtube.com/watch?v=HC6a__OnLFM
https://www.youtube.com/watch?v=F6VMFXRficA
https://www.youtube.com/watch?v=RqUcr-gzUKg
https://www.youtube.com/watch?v=hciaYO4dva0
Ja kui neid vaadata,siis ma ei oskaks küll üht teisele maastikul liikumiseks eelistada.Nõlvalt stardi abi tundub Scoudil parem olevat.
Aga mulle meeldib just Scoudil see osa ,mis laseb sellega hästi tavateel liikuda.Hea juhitavus ,kiire käigukast ja piisavalt jõudu.
Kindlasti on Scoudile vaja lisaks võtta vähemalt juhile elektri iste,mis mul jäi võtmatta.Mis mürasse puutub,siis minu arust on Scout vaiksem,kui
Outback.Ma ei tea teiste Octaviate kohta(siin on olnud teistes teemades juttu liigsest mürast) midagi,aga eelmine auto Volvo XC90 oli vaikne auto ja
Scout ei ole peale seda üldse häiriv.Äkki on Scoudil müra isolatsioon parem,kui tava Octavial?
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 22.02.16 12:08
|
|
|
Kas keegi CVT kastiga kunagi järelkäru on vedanud? Midagi raskemat sorti? Ei vist, muidu poleks see auto valikuski Samas kui seda vajadust pole, siis vast kõlbab kah. Igatahes neid lugusid,
kuidas CVT Outbackile pannakse raskemat sorti kaater/haagissuvila sappa ja siis tiksutakse maanteel 90km/h pööretega 4500 stabiilselt on küll ja veel.
Päris hirmus, kui mõelda mis heli mootorist tuleb ja kütusekulu võib autol olla antud hetkel. Üks kodanikest, kes selle läbi on teinud sõidab nüüd 4wd
diisel superbiga ja ei kahetse.
www.sadulsepp.ee
|
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 22.02.16 12:59
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: reverse
Kas keegi CVT kastiga kunagi järelkäru on vedanud? Midagi raskemat sorti? Ei vist, muidu poleks see auto valikuski Samas kui seda vajadust pole, siis vast kõlbab kah. Igatahes neid lugusid,
kuidas CVT Outbackile pannakse raskemat sorti kaater/haagissuvila sappa ja siis tiksutakse maanteel 90km/h pööretega 4500 stabiilselt on küll ja veel.
Päris hirmus, kui mõelda mis heli mootorist tuleb ja kütusekulu võib autol olla antud hetkel. Üks kodanikest, kes selle läbi on teinud sõidab nüüd 4wd
diisel superbiga ja ei kahetse. |
Ma tean ka ühte sellist,tal oli ka ikka oma 4-5 Outbacki ja nüüd Superb.Viimane oli diisel manuaal.Vot see oli omapärane asi,autoks raske nimetada.Ma
ükskord laenasin seda ja suutsin Suur-Sõjamäelt saadamasse käies auto 4 korda paigalt võttes välja suretada
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 22.02.16 20:17
|
|
|
Kui nüüd Fordi foorumist kah uurida subaru VS ford ,siis kindlasti kuuleb et ikkagi ford on maailma parim
Minule isiklikult jäi peale sõitu outback-iga mulje ,kui rahulikust vanainimese autost .
|
|
|
okas
huviline
Registreerunud 30.07.12
Postitusi: 9
Asukoht: Pirita
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Scout TSI 2016
|
postitati 22.02.16 22:29
|
|
|
Ma sõidan nüüd juba paar nädalat TSI Scoutiga. Outbacki proovisin ka. 4wd pole varem omanud. Ma ei oska küll hästi neid võrrelda, aga peamine
kindlasti erksus ja sõiduauto moodi juhitavus. Valisin ja olen rahul. Sissesõit ka nibin-nabin tehtud. Liigub hästi, talved pole enam kunagi endised
☺. Asun päeva ajal Kristiine kandis, priva, kui huvi näha.
|
|
|
lare
meeskond
Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154
Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal
Auto: Scout
|
postitati 23.02.16 11:32
|
|
|
Laagri esinduses võimalus Scout 1,8TSI DSG 4X4 proovida.
Tegu minu isikliku autoga, aga kõik proovisõidud tehtud.
|
|
|
undu
huviline
Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII Combi 1,8 TSI
|
postitati 24.02.16 11:36
|
|
|
Viimase Outbacki kohta lugemist Subaru Foorumist
Sealt jääb kandma ka jutt, et bensiinimootor lahjake nii suure auto kohta.
Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.02.16 09:12
|
|
|
Arvestades asjaolu et tänapäeva 4veolised on enamus mopeedi mootoritega ,tuleks valida igaljuhul võimalikest võimsam.
Minu arust on 4 veoline nauditav ,kui mootor vähemalt 500nm
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 26.02.16 09:44
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Arvestades asjaolu et tänapäeva 4veolised on enamus mopeedi mootoritega ,tuleks valida igaljuhul võimalikest võimsam.
Minu arust on 4 veoline nauditav ,kui mootor vähemalt 500nm |
Sellist Scouti või analoogi pole vist olemas,aga kindlasti oleks see lahe.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 26.02.16 12:08
|
|
|
Vanem superb 4 vedu 3.6 kisub sinna poole küll , aga üldine trend on küll mopeedi mootoritele üle minna.
|
|
|
miilits
huviline
Registreerunud 21.10.09
Postitusi: 50
Kasutaja on eemal
Auto: v6 142kw atm 4motion, e91 330xd, b7 4mo
|
postitati 26.02.16 16:52
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Vana 3.6 näitab 350nm
uuel 2.0 "võrril" ka 350nm
500nm ei teagi ilma tuuninguta, tavalist pereautot, audil mul oli 450nm |
3,0 bmw rida diisel peaks 500+olema
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 27.02.16 11:54
|
|
|
Lihtsalt inimlikust huvist hakkasin selle väände arutelu peale vaatama, palju on Mitsu EVO ja Subaru WRX STI mudelitel võimsust ja väänet.Need on ju
autod millega saab ikka kõike teha mida 4 veolisega üldse teha saab,kui oskad.
Kilovatte on neil 200-270 vahel ning väänet Mitsul 350-422 vahel,kasvab mudeli uuenemisega ,aga Subarul isegi alates 320-422.
Suurema väändega mootorid on ainult jaapani turul müüdavad.Euro mootorid on Subarul praegu seal 407 ja viimane mitsu EVO X on 400 juures.
Ehk siis 4 veolist saab nautida palju vähema kui 500Nm väändega.Aga seal ikka pigem muud asjad,mis selle nauditavaks teevad ,kui ainult vääne.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 27.02.16 12:39
|
|
|
Mul näiteks aegade jooksul olnud 17 neliveolist autot ,ma ütleks et need väikese mootori mahuga närvilised mootorid sobivadki pigem rajale ja
ralliks.
Fun-iks sobivad paremini kõva väändega 4 veolised .
Ning on väga suur sõidumugavuse vahe kas sul on näiteks väikese kubatuuriga mootor 400nm vs V6/V8 400nm.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 27.02.16 12:45
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: miilits
Tsitaat: | Algselt postitas: Raigo1
Vana 3.6 näitab 350nm
uuel 2.0 "võrril" ka 350nm
500nm ei teagi ilma tuuninguta, tavalist pereautot, audil mul oli 450nm |
3,0 bmw rida diisel peaks 500+olema |
Bemmi 200kw biturbo diisli saab juba aju modimisega 300kw peale ,paari lisa vidina isamisega saaks rohkemgi
|
|
|
Lehekülgi: 1 2 |