Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia 2014 talvekate (Vastuseid: 6 | Vaatamisi: 3091)
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 08.01.16 15:15 Tsiteeri


Mina olen 1,8tsi superbil seda alumist võret prooviks kilekotiga kinni katnud ja mingit silmaga nähtavat ega muul moel tuntavat vahet see maanteesõidul tekitanud ei ole. Ülemine on tal samuti 3/4 ulatuses niigi kinnine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 08.01.16 16:21 Tsiteeri


Tänapäevastel autodel aitab pigem ainult radiaatori vastu paigaldatav asi.Mina kasutasin Volvol,kui webasto ei töötanud(mõned aastat tagasi kui need ligi 30 külmad olid) tavalist lainepapi tükki.Sulgesin põhimõtteliselt kogu radika,servadest jätsin nii ühe cm katmatta.Ei läinud see sellega liiga soojaks ka mõne kraadi külmaga ega linnas ummikus istudes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 11.01.16 08:54 Tsiteeri


Hmm. Minu autol plokisoojendus ja põhjakate ning enne sõitu 5-10 min lasen koha peal ka tiksuda. Siis otse maanteele, jahutusvedelik läheb 90 peale 3-4 km jooksul, õli temp paar km hiljem 50 ja veel 15 km hiljem üle 80.
Kui väljas alla -20, siis peatudes või vaba hooga lastes kukub õli temp kohe kraad-paar, aga sellest soojemaga ei ole sarnast asja täheldanud. Plusskraadidega soojeneb maanteel õli kiiremini ja rohkem, aga rohkem erinevusi küll ei ole -5 ja -25 kraadiga.
Linnas sõites soojeneb õli veel hoopis rutem.
Otse radika vastu ma pappi enam ei pane pärast seda, kui nooruses sai niimoodi ühest autost kogu jahutusvedelik välja keedetud -20 kraadiga maanteel sõites.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 11.01.16 21:27 Tsiteeri


minul papp tervel radikal ees. panen tavaliselt siis kui enam tuba soojaks ei läe. ää võtan kui kogemata avastan. enamasti siis kui kõige kuumemad suveilmad juba möödas on.
keema pole veel saanud. no ega diislist muud polegi oodata.
prügikott on kahtlemata ka väga hea. välja ei paista eriti ja vajadusel saab ilma käsi määrimata "reguleerida".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 11.01.16 21:28 Tsiteeri


minul papp tervel radikal ees. panen tavaliselt siis kui enam tuba soojaks ei läe. ää võtan kui kogemata avastan. enamasti siis kui kõige kuumemad suveilmad juba möödas on.
keema pole veel saanud. no ega diislist muud polegi oodata.
prügikott on kahtlemata ka väga hea. välja ei paista eriti ja vajadusel saab ilma käsi määrimata "reguleerida".


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 12.01.16 14:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
minul papp tervel radikal ees. panen tavaliselt siis kui enam tuba soojaks ei läe. ää võtan kui kogemata avastan. enamasti siis kui kõige kuumemad suveilmad juba möödas on.
keema pole veel saanud. no ega diislist muud polegi oodata.
prügikott on kahtlemata ka väga hea. välja ei paista eriti ja vajadusel saab ilma käsi määrimata "reguleerida".


No ei saa siin üldistada midagi ,on diisleid mis väga hästi ja kiiresti soojenevad ,võtame kasvõi VAG-i v6 tdi ,mida ka superbi peal kasutati.
Mul neid v6 tdi-sid mitmeid olnud ,ainult väga head kogemused .
Kui ma oleks pidanud olude sunnil 1.4 bensuka ostma ,oleks ka sinna raudselt webasto lisaks tellinud .
Mu diisel rs läheb ilma webastota kiiremini soojaks ,kui naabrimehel 1.4 tsi ,ta ei uskunud ise kah seda alguses.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 13.05.16 07:19 Tsiteeri


Nüüd on talv küll läbi, aga õnnestus võrrelda uut (nagu O3 peal) 1,4tsi mootorit ja natuke vanemat 1,8 ning tõdesin üllatusega, et kevadiste ilmadega soojeneb uus oluliselt kiiremini, kui vanem. Ilmselt põhjus väljalaskekollektori ja plokikaane ühendamises, aga kas sellest siis talvel ei piisa temperatuuri hoidmiseks?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.3% - SQL: 55.7%]