Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
 Lehekülgi:  1  2
Autor:
Pealkiri: Aknad seest udused (Vastuseid: 25 | Vaatamisi: 6279)
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 04.11.06 21:51 Tsiteeri
Aknad seest udused



Seoses talvise sesooniga on hakanud klaase seestpoolt uduseks ja jäiseks kiskuma.Kas keegi seda Anti-Fog plöga on ka kasutanud ja kas sellest mingit kasu on olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 06.11.06 09:56 Tsiteeri


ma lolli peaga ostsin Statoilist kirjade järgi anti-fog puhastuslappe. Need küll sittagi ei aita, pärast oli klaas veel hoopis mingeid lapi küljest pudenenud kiude täis.

Nii et tuleb ikkagi konditsioneeri säherduste niiskete ilmadega usinamalt jooksutada....


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.11.06 10:14 Tsiteeri


äkki salongi õhufilter igasugu jama täis kogunenud?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.11.06 10:43 Tsiteeri


jepp, wygla pani kümnesse, vaheta filter ää ja udu kohe kadund.
garanteerin.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 11:44 Tsiteeri


kui konti peal pole siis jäävadki uduseks. Kont sisse- talvel ei jahuta aga kuivatab õhku.:D
Filtriteema oli ka asjalik soovitus kui kont on sees siis võib olla filtri viga. Sul lare vast kindlasti kont olemas, niiet filtriteema


ps) Kui konti põle siis...ammustel aegadel ühe sõbra mosses aitas see kui soola täis marlinutsukaga aknaid seestpoolt hõõruda. Kusjuures see rahvatarkus aitas suht efektiivselt;)


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.11.06 12:15 Tsiteeri


hmm, minu traktoris pole ei konti ega luid, tervest skeletist rääkimata :) a tavaline süsifilter on salongiõhu ees ja kui see ää sammaldub siis on klaasid udused ja asi tahe. vahetan filtri ää ja nähtavus kohe normis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 06.11.06 12:39 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
jepp, wygla pani kümnesse, vaheta filter ää ja udu kohe kadund.
garanteerin.
:)

Salongifilter on üsna värske.Sai koos klaasivahetusega seegi vahetatud kuukene tagasi.Ega muud vist polegi teha kui kont järgi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
raul
huviline



Registreerunud 05.03.06
Postitusi: 25

Asukoht: Päälinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1.8T

postitati 06.11.06 13:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
a tavaline süsifilter on salongiõhu ees

Ikka Octavia 1-l? Ma ka suure hurraga ostin sõefiltri ja sunnik ei mahtunud vajalikku auku. Tavaline paberfilter mis paar mm madalam läks nagu lupsti. Teab keegi kas on erinevused filtri kopsikutes või kaantes???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.11.06 13:22 Tsiteeri


Aga kas eelmine talv polnud seda probleemi?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 06.11.06 14:33 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: lare
Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
jepp, wygla pani kümnesse, vaheta filter ää ja udu kohe kadund.
garanteerin.
:)

Salongifilter on üsna värske.Sai koos klaasivahetusega seegi vahetatud kuukene tagasi.Ega muud vist polegi teha kui kont järgi.


ikka, ega ta talvel ju ei jahuta ainult kuivatab õhku. Ja kütust võtab konditsioneer minimaalselt niiet pole mõtet nähtavuse arvelt säästa:D


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lare
meeskond

Avatar


Registreerunud 21.10.05
Postitusi: 1154

Asukoht: Harkujärve
Kasutaja on eemal

Auto: Scout

postitati 06.11.06 18:12 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
Aga kas eelmine talv polnud seda probleemi?!

Oli ikka,aga nüüd äkki saabunud külmaga käis totaalselt närvidele.Tulid sõidust ja masin seest niiske.Kondenseerus kohe klaasidele ja siis külmus ära.Kraabitsaga salongist seestpoolt rapsima hakata on ka vähe totter.
:P
Naispere ei viitsi ka eriti jalgu sisenedes kloppida,nii-et vahest tunne nagu labidaga oleks autosse lund kühveldatud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
cl
huviline

Avatar


Registreerunud 26.10.05
Postitusi: 36

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 2004

postitati 06.11.06 19:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.S.D.D.
ikka, ega ta talvel ju ei jahuta ainult kuivatab õhku. Ja kütust võtab konditsioneer minimaalselt niiet pole mõtet nähtavuse arvelt säästa:D


kui ma ei eksi siis minu autol oli raamatus kirjas et kont lülitatakse automaatselt välja kui välistemperatuur langeb alla X kraadi, see oli siis 3-4 kraadi celsiuse järgi. st talvel ta isegi ei kuivata midagi. Hetkel on raamat kadunud, ei saa üle kontrollida, aga kuskilt ma selle maha lugesin, ise välja ei mõelnud :)


läheb nagu läheb, on nagu on
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 06.11.06 23:47 Tsiteeri


+3 juures minu masina kont igatahes töötas, kuigi mäletan ka kuskilt juttu vajalikust 5 soojakraadist;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 07.11.06 08:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Timur
+3 juures minu masina kont igatahes töötas, kuigi mäletan ka kuskilt juttu vajalikust 5 soojakraadist;)

Just.
Manuaalis oli kirjas, et konditsioneer töötab (õhku kuivatavalt), kui välisõhu temperatuur on kõrgem kui 5 kraadi. Võin sõnastusega ja interpretatsiooniga eksida, kuid manuaalile ei viitsi autosse järgi minna (praegu). Eelmine kord igatahes vaatasin järgi, kui targemad kaasfoorumlased mu tähelepanu sellele temperatuurilimiidile teadsid juhtida, kuivõrd aegu tagasi tõstatasin samalaadse sisuga küsimuse - link konditsioneeri-teemale

Niiet kahjuks peab S.S.D.D. rõõmu konditsioneeri võimekuse ja funktsiooni osas rikkuma ning entusiasmi vähendama - nii on, et füüsika seadustest ei saa üle - talvisel ajal miinuskraadidega on pointless konditsioneeri sisselülitamine.

Kui just muidugi ei ole eesmärgiks võimalikult paljude tulukeste põlemasaamine konsooli peal :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 07.11.06 08:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: raul
Ikka Octavia 1-l? Ma ka suure hurraga ostin sõefiltri ja sunnik ei mahtunud vajalikku auku. Tavaline paberfilter mis paar mm madalam läks nagu lupsti. Teab keegi kas on erinevused filtri kopsikutes või kaantes???

well, ma arvan et süsi. a kindel põle. mudu nääb välja nigu paberfilter a on üsna musta karva. sellest siis arvamus, et söega tegu. mulku ta eriti mahtuda ei taha jah, peab veidi vägivallatsema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 07.11.06 11:24 Tsiteeri


nah, ma ei tea, võibolla siis lihtsalt tundus nii, aga ~0 kraadi ja kerge miinusega temp juures igatahes konditsioneeri sisse lülitamine mõjus koheselt esiklaasilt udu kaotavalt. Kui niisama sooja õhku puhus, siis tekkis ikkagi. Eks peab vaatluseid jätkama kui jälle külmemaks juhtub minema :-D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 07.11.06 14:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
nah, ma ei tea, võibolla siis lihtsalt tundus nii, aga ~0 kraadi ja kerge miinusega temp juures igatahes konditsioneeri sisse lülitamine mõjus koheselt esiklaasilt udu kaotavalt. Kui niisama sooja õhku puhus, siis tekkis ikkagi. Eks peab vaatluseid jätkama kui jälle külmemaks juhtub minema :-D


Kusjuures mul kont kogu aeg sees ja udu klaasil ei ole. Trennist tulles lööb akna paariks minutiks niiskeks. Kuna ma kindel ei ole peale eelmiste postituste läbilugemist kas toimib või mitte külmaga siis las konditsioneer siiski olla 24/7 sees. Kui konditsioneer toob ka 100g kütuse lisakulu 100km-le siis ega ma sellest vaesemaks ei jää. Kes tahab võib proovida, kas konditsioneer talvel sisselülitatuna takistab akende uduseks minemist või mitte. Võiks ka tulemusest siin teada anda;)

Üleelmisel autol oli kont, talvel aknad puhtad. Eelmisel autol ei olnud konti , kraapisin talvel kraabitsaga ka aknaid seestpoolt:(
Tuginen kogemustele, manuali ei viitsi tutkida

nb)mõnikord on manualis ka palju bs-i sees


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 07.11.06 15:27 Tsiteeri


Minul on pidevalt kont taga ning olen korra -15 kraadiga proovinud 200 km (100 sihtkohta ja 100 tagasi) sõidu vältel konti väljas hoida. Minnes polnud häda midagi, klaasid puhtad, kuid tagasi tulema hakates lõi klaasid uduseks ning see udu jäätus ka momentaalselt. Konditsioneeri sisse lülitamine ei aidanud (sest ega jää seetõttu vähene) ning ainuke lahendus oli auto saunaks muuta, et jää ära sulaks. Kuna klaasid olid külmad, siis läks see sulatamine aeglaselt. Siiski tunnise sõiduga sai enamus klaasidest puhtaks. Sellest hetkest alates ei ole enam kunagi konti välja lülitanud.

Samas nüüd viimati ennem lume tulekut nende väga niiskete ilmadega oli mul suur jama, et kuigi kont oli sees, olid aknad ikkagi udused. Selle põhjus on aga 8 kuud vana salongifilter, mis on suvi otsa saasta kogunud. 3000 kilomeetrit veel hoolduseni minna ning loodan välja vedada. Kui külmaks läks, siis enam udu ei kollitanud aga selge on see, et salongifilter on must.

Ühesõnaga uduste akende vastu aitab konditsioneeri ja salongifiltri kombinatsioon.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 08.11.06 09:04 Tsiteeri


uduste akende vastu aitab ka akende avamine.
:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 27.11.06 09:57 Tsiteeri


juhtus siis selline asi jälle, et üks hommik tegin ukse lahti (eelnevalt oli auto päevakese vihma käes seisnud) ja avastasin kõrvalistme mati pealt suure loigu. Ega siis midagi...võtsin salongiõhufiltri juurest väljast lahti ning seest selle propelleri juurest kah (kõrvalistuja armatuuri alt). Filter oli kah ikkagi märg, kuigi ma ei saa aru kuidas, sest vee äravoolu avad on lahti ning suht võimatu, et mingi väikese vihmaga üle uputas. No igatahes võtsin seekord selle aluse kah küljest (see kuhu filter sisse käib) ja tihendasin seda natuke. Filtri kuivatasin ära. Täna hommikul kui sõitma läksin, siis ei puhkunud nagu aknaid enam udust nii hästi ära. Just esiakna ülemine osa ja esimeste uste küljeaknad. 2 astme peal on kogu aeg ära puhkunud udu....ja kusjuures garaazist ajasin välja ning polnud öö otsa väljas seisnud auto.
Küsimus ongi siis nüüd selles, et kui filter märjaks on saanud ja ära on kuivatatud uuesti, et kas siis see filter ei toimi enam hästi? Et peaks äkki jälle ära vahetama? Viimati vahetasin ma alles kevadel, kuigi praegu nägi see uus kah juba päris kakane välja :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 27.11.06 20:04 Tsiteeri


Ma olen ka märganud, et töötav kliimaseade hoiab auto aknad puhtad. Kui konti ei ole siis aitab ka mattide regulaarne kuivatamine ;) Mingitesse imesalvidesse ma ei usu.
Soe veeaur armastab ikka külma aknaklaasi :(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 27.11.06 20:17 Tsiteeri


No mul üldiselt pole uduste akende probleemi olnud, aga lihtsalt mulle tundus, et enne filtri märjaks saamist puhkus teise astmega nagu paremini aknaid udust puhtaks :P...aga eks suurema vihmaga saaks paremini aimu. Kui siis udutama hakkab, tuleb filter jällekord ära vahetada. Kas filtri märjakssaamine ning selle ära kuivatamine ja uuesti kasutusele võtmine ei mõjuta filtri töövõimet?! Äkki kuivatab selle prahi ja muu jama kinni ja tänu sellele filtri aktiivsus väheneb?!
Ja üleüldse ei saa ma aru, kuidas mul üldse sai uputada, kui veeavad olid lahti :P :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 28.11.06 07:40 Tsiteeri


Eks see tolm muutus sujuvalt mudaks ja ummistas kogu filtri heleda laksuga.
Ei usu, et läbi puhudes midagi positiivset sellest tuleb, jalad selga ja filtrit vahetama


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 28.11.06 09:21 Tsiteeri


Eks ma jälgin mõne päeva, mis ta teeb. Vihma oleks vaja, siis saaks teada, et kas toimib ja kuidas toimib :P...ja saaks selle kah teada, et kas ajab vett siss või mitte. Muidu vahetad filtri ära ja saab uuesti märjaks kohe :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 28.11.06 17:00 Tsiteeri


mis sest vihmast ootad, ämber kätte ja viska paar täit aknale
või siis voolikust. Siis vaatad kapoti alt, kuhu see vesi suundub...
Naabritele peab ju ka nalja tegema


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
 Lehekülgi:  1  2
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 65.1% - SQL: 34.9%]