alla mahuvad 195/80 kummid. mõne tootja omad ka 85 profiiliga.
tõstab tublisti. kuskilt siit foorumist leiad ka minu ühe põkaga tehtud proovipildid.
siis saad esimestele amortidele panna puksid vahele. need võid ise treida või osta kasvõi originaalosad. hinda neil eriti pole. paigaldamine lihtne ka
koduste vahenditega. tõsi vedru vaja kokku muljuda.
võid ka pruukida pikemaid vedrusid. ma ei mäletagi, kas enda massinal vahetasin. uuritud ja mõõdetud sai küll. mõnedel andmetel on neliveolistel
justkui pikemad. või noh, vaja üle uurida, ma ikka sugugi ei mäleta enam. võimalik, et kuskil maailmas on ka vedrude võrdlustabel olemas, siis oleks
valimise valik asjalikum.
edasi läeb omaloominguks. saab vedrudele üles ja/või alla pukse vahele treida.
saab ka vedrukeerdudele igasugu "kumme" vahele aretada, a seda ei soovita.
kummide ja amordipuksidega saad tubli paar tolli. vedrudega ehk tollikese ikka, kui skoda osadega piirdud. muud vedrud ja erilahendused võimaldavad
kindlasti mida iganes.
kogu tõstmise juures peab aga arvestama ka geomeetrias toimuvate muutustega.
esimesed paar tolli küll kindlasti miskit paha ei tee.
|