Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 07.11.15 08:35
|
|
|
Geomeetria kinni
Tere
Selgus, et geomeetria kinni. Kas keegi teab kedagi kes teeks selle asja kindlalt korda ja kes on varem ka tegelenud sellega.
Veel selline lugu, et egr jahuti ka otsad andnud kas on mõtet osta vähe kasutatud egr jahuti?
|
|
|
jaagok
huviline
Registreerunud 20.10.15
Postitusi: 14
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III FL, 1.4DSG, 2017a.
|
postitati 07.11.15 17:34
|
|
|
Sorry, et sind aidata ei oska aga küsiks sarnasel teemal.
Ka minul on turboga mingi probleem (nimelt kaob ära suurematel kiirustel, kuskil 120 juures. kui hästi vaikselt tasakesi kiirendada, siis pole midagi
hullu aga kui kickdown teha 100+ kiiruselt, siis viskab üsna kiirelt turbo ära tagant. 0-100kmh võib peenestada nii kuidas isu on, siis ei kao ära)
ja küsiks, et kuidas sul väljendub see auto mootori töös, et geomeetria on kinni. Kas turbo kaob ära mingi hetk kiirendades või mis sul viga on üldse?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 09.11.15 06:47
|
|
|
Mis see tähendab, et turbo kaob ära?
Turbo remondiks soovitaks sellele spetsialiseerunud töökodasid, on kõige suurem tõenäosus korralik tulemus saada. Sellised kohad pakuvad ka vahetuse
võimalust, et jätad oma katkise sinna ja saad kellegi teise vana ja remonditu asemele.
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 09.11.15 08:05
|
|
|
Turbo ei kao kuhugi, endiselt istub väljalaskes
Mingil põhjusel piiratakse mootori võimsust=turbo kaob ära.
Põhjuseks on mingid etteantud väärtused on piiridest väljas.
Käi diagnostis saad vastuse miks, või kui diagnostikut ei leia siis veakoode suudavad enamus remondikohti lugeda.
On võimalik sundida autot liigutama geomeetriat ka kohapeal ja ise vaadata kas liigub täies ulatuses või mitte.
Vabalt võivad olla ka rõhu lekked, väikesel võimsuse vajadusel püsib piirides, suurtel mitte.
|
|
|
rain
klubiliige
Registreerunud 26.09.14
Postitusi: 242
Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: octavia III L&K 1,8 tsi dsg
|
postitati 09.11.15 12:14
|
|
|
natuke kõlab kui leke- rõhu suurenedes viskab kala sisse ja kütsikaart ei anna segu peale...
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 09.11.15 19:40
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jaagok
Sorry, et sind aidata ei oska aga küsiks sarnasel teemal.
Ka minul on turboga mingi probleem (nimelt kaob ära suurematel kiirustel, kuskil 120 juures. kui hästi vaikselt tasakesi kiirendada, siis pole midagi
hullu aga kui kickdown teha 100+ kiiruselt, siis viskab üsna kiirelt turbo ära tagant. 0-100kmh võib peenestada nii kuidas isu on, siis ei kao ära)
ja küsiks, et kuidas sul väljendub see auto mootori töös, et geomeetria on kinni. Kas turbo kaob ära mingi hetk kiirendades või mis sul viga on üldse?
|
Tere
Mul oli täpselt sama asi mida sa kirjeldasid. 120 pealt muutub mootor kohviks. süüde välja süüde sisse ja sõidab jälle. Paaril korral on visanud ka
mootoritule põlema.
Käisin tuttava juures kes sukeldus sinna mootori taha kätpidi ja liigutas mingit klapi hooba mis oli täiesti kinni kiilunud. Tollel hetkel oli see
klapp täiesti avatud asendis. Ta pani selle keskele ja pani arvuti ka taha ning väitis, et geomeetria on kinni. Enam vähemalt 120 pealt kohviks ei
lähe.
Järgmine nädal lähen asjatundja juurde, saab vähemasti selguse.
|
|
|
EdvinL
huviline
Registreerunud 10.07.14
Postitusi: 6
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2007 Octavia VRS TDI
|
postitati 28.12.15 10:27
|
|
|
Kui probleem pole veel korda tehtud, siis ühel peres oleval 2003 aasta Octavial, millel 1,9 tdi mootor oli sama jama ja pärast pikka uurimist selgus,
et vedru, mis asub rõhu reguleerimis klapis (see, mis seda hooba liigutab) oli täiesti läbi roostetanud ja kuigi klapi suutis avada, siis tagasi kinni
tõmmata enam ei suutnud. Aju mõistis, et mootoris mingi viga ja läks safe mode. Aitas vedru vahetamine.
|
|
|
Marek001
huviline
Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165
Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI
|
postitati 30.12.15 08:18
|
|
|
Auto käis remondis ära. Turbos olev klapp oli täiesti kinni tahmanud ja membraan oli ka täiesti läbi mädanenud. Arvatavasti see, et membraan lõpetas
lepinu tahmas ka selle klapi kinni.
Igatahes vahetati membraan ja klapp ära ja nüüd kõik toimib nagu vanasti.
|
|
|