Ets
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.15 09:12
|
|
|
Octavia Scout 3, 1,8
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8
mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?
Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle
tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.
Ette tänades.
|
|
|
rstdi
huviline
Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420
Kasutaja on eemal
Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17
|
postitati 23.09.15 08:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ets
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8
mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?
Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle
tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.
Ette tänades. |
Minuteada iste on ikka samasugune, ei ole vahet kas nahk või riie. Superb teine iste, kui Octavial (RS ka teised istmed). Elektri oma saab rohkem
reguleerida ja seepärast võtsin ise ka elektriga.
|
|
|
Ets
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.15 12:02
|
|
|
Kuna Scaute on vähe (ka foorumis), siis keeruline leida proovisõiduautot, mis elektrilise istmega. Ilmselt tuleb proovisõidul leppida tava Octaviaga -
seda lihtsam leida elekter+nahk varianti.
Ega ma niisama virise, olen pm korvpalluri mõõtu mees ja tava iste lihtsalt ei paku vajalikku reguleerimisulatust.
|
|
|
nrvous
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 53
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III 2.0 TDI 4x4 DSG
|
postitati 23.09.15 15:55
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ets
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8
mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?
Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle
tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.
Ette tänades. |
Kui sa mujalt ei leia siis minu autol on olemas nahk+elekter, saad huvi korral ära proovida.
|
|
|
Ets
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.15 17:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: nrvous
Tsitaat: | Algselt postitas: Ets
Tere,
on plaanis soetada uus Scout. Küsimus tekkis 1,8, 6k automaadi kohta, kuidas selle auto ja mootori kooslus tundub? Lisaks loen foorumist, et 1,8
mootor vajab hoolduste vahelist õli lisamist? Kas see kehtib ka uue Octavia 3 kohta?
Teine küsimus riidest sisu vs nahk+elekriliselt reg. istme kohta.
Proovisin, et nahk + elekter annavad oluliselt suurema reguleerimisvõimaluse ja tagavad mugavama asendi. Kas nahk vs riie on istmepadi sama, mulle
tundus et padi (või siis polsterdus) erinev? .... lihtsalt, jube keeruline leida näidis Octaviat (või Scouti), millele nahk+elektri juhiiste.
Ette tänades. |
Kui sa mujalt ei leia siis minu autol on olemas nahk+elekter, saad huvi korral ära proovida. |
See on küll hea uudis, võtan teadmiseks. Tänud!
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 29.10.15 14:53
|
|
|
Elektriiste kannatab kindlalt võtta,sest Octavia istmel ei saa ilma elektrita padja kallet reguleerida.Ainult kõrgust ja kui täitsa põhjas on siis
veidi kalle muutub.Mina unustasin selle ära,sest Volvol oli ilma elektrita kalle regullitav ja kahetsen täiega.
Nahk või tekstiil,see juba maitse asi.Ma seekord võtsin tekstiili,sest nahast oli juba mitu autot olnud ja sõidan suht palju ehk lihtsalt mugavam kui
seljatagune-istumise alune hingab ka.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 02.11.15 13:35
|
|
|
Istmete kohapealt ütleks kah sõna sekka ,mul hetkel 3 autot ,passatil täis tekstiil istmed ,skodal nahk/tekstiil sport istmed ,ning audil rs-i
elektrilised recaro-d.
Elektrilised recaro-d on ju ilusad ja kallid ,aga mitte mugavad igapäeva sõiduks ,meenutab pigem suvel nahkpükstega rannas käimist
Skoda RS-i istmetel juba keskosa tekstiilist ,aga samuti suvel selg märg .
Minu arust on tekstiil istmed siiski igapäeva sõiduks kõige mugavamad.
Kui ülepäeviti ringrajal käia ,võibolla siis õigustaksid sportistmed end ära .
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse .
|
|
|
mein
huviline
Registreerunud 26.11.14
Postitusi: 99
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Rapid
|
postitati 02.11.15 16:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse . |
Enamusest ei tea ma tuhkagi, aga parimad istmed on mu meelest Subaru Impreza-l VRX-il.
Ja aasta 1996-2001. Lisan illustreeriva pildi ka.
|
|
|
Ets
huviline
Registreerunud 22.09.15
Postitusi: 28
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.11.15 07:12
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: mein
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse . |
Enamusest ei tea ma tuhkagi, aga parimad istmed on mu meelest Subaru Impreza-l VRX-il.
Ja aasta 1996-2001. Lisan illustreeriva pildi ka.
|
Täitsa vale, parimad istmed on Saab 9-5 Aero MY 2005.... olgu, see oli rohkem nali, igale tagumikule oma iste
Aga minu hinnangul on juhi istmeasend ja ergonoomika pm kõige tähtsam üldse auto juures ... see on see kvaliteet, mis juhile kõige lähemal. Muidugi ei
taha ma alahinnata mootori, veermiku ja kasti jpm vajalikke omadusi, kuid 2m mehele lihtsalt saab iste oluliseks teemaks.
Sellest ka minu elektri istmete teema, kuna enamustel markidel (va mõned erandid) siiski el. reg istmed liiguvad rohkem.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 03.11.15 13:14
|
|
|
Kui ma viimati subaru vrx-iga sõitsin ,oli tunne nagu sõidaks kart autoga ,linnas päevast päeva sõita tõeline sado-maso
Minu perse tunde järgi on isegi golf 1 gti istmed "mugavamad" ,kui vrx-il
Kui mugavast istmest rääkida siis tasuks esile tõsta näiteks ventileeritavad phaetoni istmed,või mõne teise sellise klassi auto istmed.
|
|
|
urmas66
huviline
Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690
Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015
|
postitati 11.11.15 14:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ranx
Istmete kohapealt ütleks kah sõna sekka ,mul hetkel 3 autot ,passatil täis tekstiil istmed ,skodal nahk/tekstiil sport istmed ,ning audil rs-i
elektrilised recaro-d.
Elektrilised recaro-d on ju ilusad ja kallid ,aga mitte mugavad igapäeva sõiduks ,meenutab pigem suvel nahkpükstega rannas käimist
Skoda RS-i istmetel juba keskosa tekstiilist ,aga samuti suvel selg märg .
Minu arust on tekstiil istmed siiski igapäeva sõiduks kõige mugavamad.
Kui ülepäeviti ringrajal käia ,võibolla siis õigustaksid sportistmed end ära .
Üldjuhul valivad inimesed sport istmed rohkem välimuse järgi ,mitte mugavuse . |
Ma olen sinuga väga nõus,sest olen ka kõik variandid neist läbi aegade ära proovinud.
|
|
|
|