Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 26.08.15 10:57
|
|
|
"Seda kassid ostaksid"
Ilus uudis autonetis http://www.autonet.ee/uudised/skoda/70684
Seda uudist tumestab kasutatava diiselmootori kahtlane tulevik.
Kui ikka euroopa kirjatsurad oma tahtmise saavad ja kõik diiselmootorid ning diiselkütused mitmekordselt maksustatakse kui "keskonnaohtlikud", siis
pole sellest 3,7 liitrit/sajale ning 1700 km paagitäiega läbisõidust mingit rõõmu.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 26.08.15 18:54
|
|
|
Kassid ostaksid ikkagi Passatit. Ja traktorimootorid jäägu siiski põllutöömasinatele, ok rekkad ka
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.08.15 05:53
|
|
|
Huvitav, kellele sellisest mudelist rõõm on, kui tehase turundusosakond välja arvata? See 3,7 l/100 km saavutatakse nagu ikka allamäge, pärituult,
pidevalt sooja mootoriga ja ühtlase kiirusega sõites. Tegelikkuses võib alamõõduline mootor suuremast isegi rohkem kütet võtta, kuna peab kauem
töötama täisvõimsusel. Lisaks tähendab "parem aerodünaamika" mingeid erilisi detaile, mida tuleb eraldi toota ning hiljem ei ole võimalik tavamudeli
omaga asendada. Sealhulgas (suve)rehve. Kindlasti on sellel autol DPF, mida tuleb varsti vahetada ja mille tootmine ja utiliseerimine reostab omakorda
keskkonda. Ka auto ise ei ole ilmselt mitte mudelivaliku kõige odavam, ikkagi diisel ju. Ehk mina ei oska sellises moodustises näha ei raha kokkuhoidu
ega märkimisväärset keskkonna säästu.
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 27.08.15 07:15
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: markus
Kassid ostaksid ikkagi Passatit. Ja traktorimootorid jäägu siiski põllutöömasinatele, ok rekkad ka |
Ma pole küll kass aga ei leia ühtegi põhjust miks eelistada volkarit skodale. Skoda mudelid on volgi meelstel juba ka avalikult pinnuks silmas, sest
rikuvad nende müügiedu.
Tänapäevast diiselmootorit traktoriks sõimata aga mina ei soovitaks! Jätab arvajast ebapädeva mulje. Kõige vaiksemad diislid on minu teada bemmaritel
hetkel. Enam ei saa häälest arugi kummaga tegu.
Tänapäevased sõiduauto diislid ja traktori diislid erinevad nagu siga ja kägu.
Veneaegsete tossavate traktorimootorite ja saksast toodud diiseltaksode klõbinast/kolinast ma ei hakka rääkimagi. Vot need on keskkonnaohtlikud, mitte
tänapäeva mudelid.
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.08.15 10:52
|
|
|
Ära nüüd hinge võta, eksju Irooniast tuleb ka aru saada. Mis puutub VW ja
Skoda võrdlusesse, siis mõlemil omad argumendid. Skodat saab veel seni sama raha eest rohkem, samas kõik ei taha luukpära ja siin Passat ainus
võimalus.
Mis diislisse puutub, siis maitseasi. On ka omal diisel Baierlane olnud ja nende diislid ei tee juba ammu iseloomulikku klõbinat. Aga siiski hoidun
haisvast küttest ja tee mis tahad, mingil hetkel ajavad need masuudipressid kõik tagant vastikut vingu välja. Loomulikult on diislil omad plussid, aga
nagu ütlesin - maitseasi.
PS! See et häälest enam hästi vahet ei tee bensukal ja diislil tuleneb sellest, et paljud väiksed turbobensukad on hakkanud diislisarnast klõbinat
tegema.
|
|
|
Enrico
klubiliige
Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Sportline
|
postitati 27.08.15 12:42
|
|
|
Tsitaat: |
PS! See et häälest enam hästi vahet ei tee bensukal ja diislil tuleneb sellest, et paljud väiksed turbobensukad on hakkanud diislisarnast klõbinat
tegema. |
Ma pidasin ikka silmas fakti, et diisli kolin on asendunud bensukate vaikse müdinaga mitte vastupidi
www.golfikaubad.ee
|
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 27.08.15 16:04
|
|
|
No kui sa nüüd pead silmas, et mõni diisel k.a. Baieri enda oma suudab baierlase R6 bensuka kõrval ära petta, siis see küll paika ei pea. Tühikäigul
käies ja 10m eemal seistes ehk jah.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.15 08:27
|
|
|
Baierlaste R6 diislid on ammu juba vaiksed ja mõnusad.
Kõikide teiste osas olen just vastupidisel arvamusel, kui markus. Rahulikult keskmiste pööretega sõites peab hoolikalt kuulama, et vahet teha, aga
tühikäigul saab bensuka töötamisest aru ainult tahhomeetri osutit vaadates, diiselauto väriseb üle kere.
Mis puutub keskkonnaohtlikusse, siis selle peale turundajad mängivadki, et enamus inimesi arvab, et keskkonna oht piirdub ainult sumpsist väljuva
nähtava tossuga. Vene traktor ja Saksast toodud endine taksomersu on juba sellega vähem keskkonda reostanud, et nad on nii kaua vastu pidanud. Ei ole
kulunud metalli ja elektrit uue samasuguse tootmiseks ega reostatud maad vana ära viskamisega.
|
|
|
markus
huviline
Registreerunud 27.11.09
Postitusi: 305
Kasutaja on eemal
Auto: VW Passat B8 Highline 2.0TSI 162kW
|
postitati 28.08.15 08:54
|
|
|
Baieri R6 diisel väriseb tühikäigul üle kere?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 31.08.15 06:06
|
|
|
Ei, see lõik käis igasuguste tänapäevaste R4 common-rail-turbo-jms asjade kohta, mida üldiselt siidise käiguga mootoriteks nimetatakse.
|
|
|