Andrus
huviline
Registreerunud 30.07.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 14.08.15 19:18
|
|
|
skoda octavia 2010 mitme tule viga korraga
Selline probleem, et arvuti annab ~12 tule viga korraga ja osad tuled ei põle (parem esituli, parem esi suunatuli, vasak taga suunatuli, vasak piduri
tuli). Viga näha siin https://www.youtube.com/watch?v=CZtLOUGucL0&feature=youtu.be&t=13s
Leidsin sellise postituse samalaadse probleemiga http://www.golfmk6.com/forums/showthread.php?t=76394 kus räägitakse , et kaitsmed sulanud. Vaatasin kaitsmed üle, sulanud midagi
ei olnud. Vea taustast veel niipalju, et paar kuud tagasi pärast pesu viskas arvuti põlema, et vaata parem tagumine tuli üle, tuli oli korras ja
põles. Hooldus kustutas vea ära, teistkorda pärast pesu viskas taas sama teate ette ja taas tuli oli korras. Teinekord veateada ei jäänud püsima vaid
kadus pärast auto uuesti käivitamist, siis ilmus mingi hetk uuesti, siis jälle kadus, kuni jäi kadunuks. Nüüd sai auto taas ära pestud ja ootasin
veateadet ja esialgu seda ei tulnud, mis oli tore üllatus. Kuskil 150km sai vahepeal sõidetud kõik ok. Järgmine päev sai tuuleklaasi vedlikku juurde
valatud ja sõidetud paar km, sellest järgmine päev hoitatuste seeria ekraanile ja esimest korda reaalselt tuled ei põlenud. Sõitsin kaks kilomeetrit
kui sõidu ajal kadus viga ära (suunatuli sõidu alguses vilkus kaks korda normaalsest kiiremalt, kui järsku hakkas normaalselt tööle). Parkisin auto,
uuesti käivitus, probleemi ei andnud, kõik töötas ilusti. Järgmine päev viskas taas veateated ekraanile ja nüüd pole probleem ära enam kadunud. Ehk on
kellelgi ideid kuskohast viga otsida võiks, sarnast asja ette tulnud.
edit. võibolla peaks lihtsalt mingi kaitsme ära vahetama, mis tulesid mõjutab. silma järgi ei oska näha kas läbi
|
|
|
Blitzkrieg
klubiliige
Registreerunud 24.04.14
Postitusi: 84
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1.4 TSI DSG
|
postitati 15.08.15 12:16
|
|
|
Pakuks et kusagilt saab vesi olulistele ühendustele ligi ning tekitab lühise. Pmt oleks mõistlik autoelektriku juurde minek enne kui midagi olulist
läbi küpseb. Kui visuaalselt kaitsmekarbis vee jälgi ei näe siis asi pole seal. Üks mudel vanemal oktavial on terve posu kaableid aku plastiku
tagapeidus ja mul oli seal kunagi üks pistik ära oksüdeerunud mis põhjustas keskluku ja püsikiiruse anomaaliaid ja lõppes sellega et enam autot käima
ei saanud.
|
|
|
Andrus
huviline
Registreerunud 30.07.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.08.15 15:25
|
|
|
kummaline on, et nüüdseks kaks korda on viga haitunud keset sõitu, järsku avastad, et suunatuli töötab normaalselt ja kui auto uuesti käivitad, siis
armatuurist hoiatustuli kaob. Hetkel auto seisab maja ees ja kui käima panna pole viga olemas. Võib-olla, et mootor läheb piisavalt soojaks siis see
eemaldab mingi niiskuse kusagilt, mis viga tekitab? Teine tähelepanek on see, et kui tuled on maha keeratud, siis suunatuli vilgub normaalselt (selle
all mõtlen auto tagasiside häält, pulseerib ühtlase vahega normaalse kiirusega), kui päeva tuled peale keerata kiireneb suunatule tagasiside hääl kaks
korda (üks suunatuli ei põle külma auto puhul siiski, vaatamata kas hääl normaalne ja päevatuled peal või ei). Kõik tuled siiski jah maagiliselt keset
sõitu tööle hakanud.
Tulede kaitsmeid tõstsin ümber ja see vea olemust ei muutnud. Spetsialisti kätte plaan masin viia igal juhul, hea oleks kui kui teaks kohti kust viga
otsida. Hetkel isegi ei tea kas see hea või halb, et viga vahepeal ära kaob.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.15 07:11
|
|
|
See, kui suunatule indikaator ja tiksumine salongis käib tavalisest kiiremini, annab märku mittetöötavast tulest kusagil väljas. Kas autol originaal
kärukonks ka on?
|
|
|
Andrus
huviline
Registreerunud 30.07.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 17.08.15 08:17
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Kas autol originaal kärukonks ka on? |
On
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.15 06:54
|
|
|
Suunatule indikaatori lollitamine võib siis sellega seotud olla - miskipärast auto arvab, et käru on taga, aga kuna käru suund ei põle, siis annab
sellest juhile kiirema vilkumisega märku. Teiste osas hästi ei kujuta ette, aga mine tea. Pistik on väljas pori ja niiskuse käes, äkki on mingi jama
seal sees. Igaks juhuks kaitsmete liigutamine või vahetamine ei ole ka raske ega tee midagi halvemaks. Lihtsamad asjad ikka esimesena...
|
|
|
Andrus
huviline
Registreerunud 30.07.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.08.15 19:02
|
|
|
imelik on, et kui viga nüüd mõned nädalad tagasi ära kadus siis ka jäi kadunuks. Tänane suurem vihm ei muutnud ka midagi, et pesula toob vea esile aga
paduvihm ei tee midagi.
tnx, kaitsmeid tõstsin ümber ja siis see muutust ei toonud kui viga oli aktuaalne
|
|
|
Andrus
huviline
Registreerunud 30.07.15
Postitusi: 7
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.09.15 09:26
|
|
|
Vihm siiski tõi ka vea esile ja lõpuks sai käidud ka hoolduses nii, et viga ees. Probleem leiti mootoriruumis olevast kaitsmete karbist (kapoti all
vaadates kõige parempoolne karp)
Üks pesa oli ära surnud, nüüd oleks vaja leida uus karp See mida siin videos 1:10 näidatakse https://youtu.be/Kb_RMdlkdNg?t=1m10s
Hetkel viga sai ajutiselt eemaldatud.
|
|
|