Modern
huviline
Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI
|
postitati 29.05.15 16:18
|
|
|
Octavia TDI mootorituli süttib, jõud kaob - milles viga võiks olla?
Nii, jutt siis selline, et täna peale tööd läksin autosse, panin käima, lasin tal töödata umb 10min, peale seda kui oli mootor 10min töödanud, istusin
autosse ja lõi põlema mootori tule koos tekstiga emissions workshop. Autol jõud kadunud, kiirendus aeglane. Oleks vaja kedagi, kes saaks mootori
veakoodi välja uurida. Abiandjale jään võlgu sixpacki (5. Kuupäeval saab vaev tasutud) Tallinnas.
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 30.05.15 06:41
|
|
|
Ma sõidan täna Tallinnast läbi, kuid mul pole aimugi kus sa asud ja kuidas kontakti saab. Kasulik oleks mainida pealkirjas millist abi vajad ja
kuidas ühendust saab.
|
|
|
Jari
huviline
Registreerunud 13.05.14
Postitusi: 23
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2013 Superb, 2016 Superb
|
postitati 30.05.15 10:09
|
|
|
Error!
Põhimõtteliselt minul pole raske seda veakoodi Sulle lugeda sealt- anna ainult teada kus ja millal.. Mul juhe enamus ajast olemas autopeal ja koguaeg
liikvel- võib üle vaadata kui soovi..
Terv. J
|
|
|
Modern
huviline
Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI
|
postitati 30.05.15 17:09
|
|
|
Sain täna veakoodi teada, ära kustutamine ei toiminud. Veakoodiks on p0237.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.06.15 05:03
|
|
|
Koodi kustutatakse siis, kui viga on ära parandatud. Google ütleb, et selle numbri taga peitub turborõhu anduri probleem.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 01.06.15 10:24
|
|
|
Selle vea lahendab EGR klapi puhastus, eeldan, et sul tegu diisliga. See on paari tunni küsimus teadjal töömehel.
|
|
|
Modern
huviline
Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI
|
postitati 01.06.15 17:41
|
|
|
Tegu on tõepoolest diisliga. Neljapäevast läheb auto remonti. Vahetatakse tagumised rattalaagrid/amordid, lähevad alla rs-i vedrud, lasen ka hoolduse
teha, kuna 2000km pärast on nii kui nii hooldus. Saab kõik ühekorraga kaelast ära. Kui mingi anduri jama või probleem egr klapis siis ehk ei ole kõige
hullem. Ise kartsin alguses turbo õhtale minekut, kuigi vatti ta koha peal tiksudes ei saanud.
E: Ahjaa unustasin mainida, et püsikas ka ei tööta- on see kuidagi ehk mootori avariiresiimis olekuga seotud?
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 02.06.15 06:25
|
|
|
Sümptomid paistavad sarnased nendega, mis olid minu eelmisel liikuril. Minu viga oli see, et harrastasin ökosõitu ja soovitati torud puhtaks köhida,
see aitas päris mitmeks kuuks kuid siis pidi seda protseduuri kordama, korralik abi aga loomulikult korralikus puhastuses. Kusjuures see mootorituli
kustus peale pikemat paarutamist mingi aeg ise. Autot müües soovitasin aga uuel omanikul EGR klapi puhastuse kiiremas korras ette võtta.
|
|
|
Modern
huviline
Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI
|
postitati 02.06.15 17:56
|
|
|
Ma hakkasin ökosõitu alles eelmine nädal harrastama peale kahte järjestikulist trahvi Ise olin loll, aga noh peab tunnistama, et aeg-ajalt on ka mõnus venida
Neljapäev auto remonti, loodan, et väga kulukas kala ei ole. Septembrist saati on autosse maetud pea 1000 euri, millagi võiks masin ka korda saada, et
saaks muretult lõpuks liigelda
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.06.15 05:44
|
|
|
Õ–kosõit ja trahv ei ole tegelikult ju eriti seotud. Sa võid vabalt iga nurga peal lapats põhjas kohalt startida ja kiirendada lubatu piires. Vahepeal
käid maanteel sõitmas, võid isegi 5km 3. või 4. käiguga lasta, et pöörded pikemat aega üle 3000 oleks. Samas väike ökosõit kohe küll midagi ära ei
riku, see ikka pikemaajalisem protsess, nii paar hooldusvälpa. Kõige kiiremini mõjub halvasti ainult väga lühikeste otste sõitmine, kui mootor kunagi
korralikult soojaks ega pöördeid ei saa.
|
|
|
Modern
huviline
Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI
|
postitati 05.06.15 17:37
|
|
|
Probleem teada, tegemist oli turborõhuanduriga vnoh siiani on, täna tehti autole hooldus, esmasp läheb andur vahetusse.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 06.06.15 02:33
|
|
|
Tihtilugu võib viga olla vaid andurini minevas voolikus/torus.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 06.06.15 15:56
|
|
|
hmm, aeg ilmselt liigub kiirelt. vanasti oli rõhuanduri sabas vaid juhe. tänapäe siis ilmselt riistad keerulisemaks läind, kui juba torud ja vollad
kuskile läevad.
|
|
|
Laur
huviline
Registreerunud 30.03.15
Postitusi: 78
Asukoht: Keila
Kasutaja on eemal
Auto: MB E320CDI
|
postitati 06.06.15 20:20
|
|
|
Vaevalt, sellel autol on rõhuandur otse sisselaskesse mineva toru peal, voolikut pole.
Kuid keerulisemaks on läinud küll, juhtme asemel on nüüd 4 juhet, rõhuanduriga koos on kasisselaske temperatuuri andur.
|
|
|
Modern
huviline
Registreerunud 26.07.14
Postitusi: 70
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Elegance Combi 2010 1.8TSI
|
postitati 09.06.15 19:23
|
|
|
Probleem lahendatud, minu poolest võib teema lukku panna. Tegemist oli rõhuanduriga, mis oli õhtale jalutanud.
|
|
|
J2T
huviline
Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.15 04:04
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Õ–kosõit ja trahv ei ole tegelikult ju eriti seotud. Sa võid vabalt iga nurga peal lapats põhjas kohalt startida ja kiirendada lubatu piires. Vahepeal
käid maanteel sõitmas, võid isegi 5km 3. või 4. käiguga lasta, et pöörded pikemat aega üle 3000 oleks. Samas väike ökosõit kohe küll midagi ära ei
riku, see ikka pikemaajalisem protsess, nii paar hooldusvälpa. Kõige kiiremini mõjub halvasti ainult väga lühikeste otste sõitmine, kui mootor kunagi
korralikult soojaks ega pöördeid ei saa. |
Muideks see ei toimi, kui dpf läbipõletamist tahab ja ökosõidul kipub just see umbe jääma.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.08.15 06:39
|
|
|
DPF puhtakspõletamiseks on vaja, et mootor oleks piisavalt pika aja jooksul soe ja järjest töötamas. Enamasti soovitatakse selleks maanteesõitu. Selle
väitega ma ei nõustu, et DPF ökosõidul umbe jääb. Maanteesõit on kõige ökom, mis üldse võimalik, DPF probleemid tekivad kiiremini just ainult linnas
liiklevatel autodel, mis sõidavad ainult lühikesi otsi, külma mootori ja sellest tulenevalt rikkama kütteseguga. Ma arvan, et paarutamine selle juures
väga palju ei aita, võibolla isegi vastupidi - tahma tuleb rohkem, aga põletamist ei käivitata ikka.
Seda võin aga küll täiesti kindlalt väita, et ökosõit ja trahv pole seotud. Kummi saab kõige paremini põlema koha peal ketsi ringi lastes, mis ei ole
ühestki otsast keelatud tegevus ja linnas trahvi saamiseks lihtsaim meetod on lasta mööda pikka tühja sirget 75 km/h, mootor kõrgeima käiguga napilt
üle tühikäigu podisemas.
|
|
|
J2T
huviline
Registreerunud 25.02.15
Postitusi: 53
Kasutaja on eemal
|
postitati 05.09.15 08:48
|
|
|
Säästlikult sõites, eriti maanteesõidul, nt kuuenda käiguga ja 90-100 km/h vahel ei alustagi mootor dpfi läbipõletamist ja eriti veel, kui kasutad
püsikiirusehoidjat. Paarutamine jah ka ei aita, kuna protsess toimub 1500-2500 pöörde juures. Manualis ju selgelt mis kirjas, mis teha tuleb, kui
vastav tuluke põlema hakkab.
Muideks see kärsakas on päris tugev, mis põletamisel eraldub, kuid arusaadav, kui väljalaskes tõuseb temperatuur 700 kraadini.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.11.16 07:46
|
|
|
Ei hakka uut teemat tegema, kuna mure teemaalgatajaga sarnane. Paar nädalat tagasi lõi põlema mootoritule ja jõud kadus. Peale seisma jätmist ja
uuesti käivitamist toimis kõik jälle. Kaabliga vaadates näitas veakoodiks P0403 - Exhaust Gas Recirculation Flow Malfunction. Vaatasin üle ka DPFi,
see oli normi piires ja viimane põletus oli toimunud 400km tagasi. Nüüd paar nädalat hiljem lõi uuesti sama veakoodi ja sümptomid samad. Kas peaks
proovima EGRi puhastust või on mõistlikum lasta see koos DPFiga üldse välja progeda? Kes seda Lõuna-Eestis või Tartus teha võiks? Autoks 2010 Superb
2.0 Tdi 125kw.
Tänud ette.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.16 06:44
|
|
|
Mina alustaks ikka uurimisest, et mis tal viga on. Kui viga esineb harva, siis võiks ju oletada, et lootusetult tuksis pole, vaid alles piiri peal.
EGR viga ei ole DPF-iga seotud.
Jõud kaob selle pärast, et mootor pannakse avariirežiimi ning see on umbes sama üldine, nagu arstile öelda, et "paha on olla". Nagu näha, on ka
veakood teema algataja omast erinev, seega ei maksa oodata, et lahendus tingimata sama peaks olema.
Välja progemine üksi ei aita midagi, siis tuleb DPF ka füüsiliselt eemaldada ning EGR tihedalt sulgeda, see kõik on töö ja maksab raha ning tulemuseks
on tossav auto, millega paari aasta pärast enam isegi üv läbi ei saa.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.11.16 09:36
|
|
|
Eile võtsin EGRi maha ja puhastasin ära. Näis, kas oli abi.
|
|
|