Asi v�ib liikumatuks j��da �he s�iduga, aga v�ib ka �ksjagu kesta - k�ik s�ltub sellest, palju siduril libiseda lased. Aga see, kas parasjagu libiseb
v�i mitte, ei ole sugugi v�ga lihtsalt tuvastatav. K�rgema k�iguga �htlaselt s�ites v�ib vabalt pidevalt natuke libiseda, p��rded on lihtsalt 100
v�rra k�rgemad, kui tavaliselt, muud vahet ei m�rkagi.
Terve komplekt vahetatakse tavaliselt selle p�rast, et lahti v�tmine on piisavalt t��mahukas (esiveolistel autodel ei pruugi k�igukasti ilma mootorit
maha v�tmata k�tte saada) v�i siis ongi k�ik detailid juba kahjustunud. Korvil v�ib lisaks siniseks minekule ka lamellid kuumaga �ra painutada ja siis
on nii, et uue ja paksema kettaga ei hakka korralikult lahutama.
Kui autol muid vigu pole, siis on terve komplekti vahetus p�siv lahendus.
|