Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda superb 1,8 TSI hooldus (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 6083)
T.Rehelem
huviline



Registreerunud 31.10.14
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal

Auto: skoda superb 1,8 tsi 2009

postitati 31.10.14 18:47 Tsiteeri
Skoda superb 1,8 TSI hooldus



Tere.
Autol on viimane hooldus tehtud 148 171km
Järgmine hooldus pidi olema 180 000 , kuid on jäätud tegemata.
Nüüd on autol läbisõit 195 000
Sooviksin auto hooldusesse viia kuid nüüd olen dilemma ees mida peaks autol vahetama.
škoda esindusest ei osatud mulle vastata, millal tuleks vahetada mootoril ketti, äkki on siin kellegil kogemust, millal tuleks vahetada ning kas on vaja vahetada?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
zipper
huviline



Registreerunud 03.05.07
Postitusi: 200

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Octavia II

postitati 31.10.14 19:18 Tsiteeri


Ketil vahetusvälp puudub.
Kui käivitades kolinat kuulda pole, ei ole põhjust muretsemiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 01.11.14 12:12 Tsiteeri


Loogiliselt tuleks teha mõlema hoolduse asjad, välja arvatud kattuvad. Ehk 2 korda ei ole mõtet jutti õli vahetada. :D Mis täpselt nende hoolduste käigus tehakse, saad teada esindusest küsides.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 02.11.14 07:00 Tsiteeri


Ketipinguti ja keti seisukorda võiks ju hoolduse käigus kontrollida lasta küll kui see just kosmoseteadus ei ole arvestades kui palju on nende konstruktsiooni juba ajaloos uuendatud, sest kett venib välja ja/või ketipinguti annab saba ja mõlemal juhul on tulemus sama. Sellise läbisõidu puhul võib-olla oleks vaja kasvõi niisamagi viimase versiooni vastu vahetada, kui nende jubinate vanemad mudelid on sees, kuna mootori remont on igal juhul kallim lõbu kui klapid on peas.
Keti ja ketipinguti teemasid on nii siin kui meretagustes foorumistes arutatud kui veidi otsida ja lugeda, kui on huvi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 03.11.14 08:55 Tsiteeri


Mulle öeldi, et keti kontrollimiseks tuleb ta maha võtta, mis on ligi päeva töö. Niisama külmalt ja soojalt käivituse kuulamine ei maksa muidugi midagi.
1.8 mootori ketil väidetavalt nii suuri probleeme pole, nagu 1.4 ja 1.2, mistõttu tema ennetav vahetamine võib siiski ebamõistlikult kalliks osutuda. Viimase versiooni paigaldus pole minu silmis praegu küll mingi argument, arvestades seda, et iga eelmise versiooni (mis kunagi oli ju ka viimane) on tehas otsustanud hiljemalt aasta möödudes jälle järgmise vastu välja vahetada. Olen kunagi omanud ka autot, millel kallis tüüpviga, mis tekitati detaili täiustuse käigus ja esines ainult viimase tootmisaasta eksemplaridel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 03.11.14 17:01 Tsiteeri


http://www.skodacommunity.de/skoda-forum/skoda-superb-ii-forum/81549-probleme-steuerkette-1-8-tsi-baujahr-2011/index6.html#post11083 48

Siin väidab, et saab kontrollida oluliselt lihtsamalt/kiiremini. Tõsi küll, maha ei võeta midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 03.11.14 20:53 Tsiteeri


180000 hoolduse pakkumise sain Auto100-st:
http://commer.eu/img/180.JPG
Õli ostsin kampaania ajal Automaailmast ja jupid Forsist - sai tunduvalt soodsamalt:cool:

210000 hoolduse pakkumine:
http://commer.eu/img/210.JPG
Selle tegin juba sõbra juures, samuti jupid Forsist ja õli Automaailmast, tuli poole soodsam;)
Keti peaks vahetama 240000 hooldusega


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.11.14 08:18 Tsiteeri


Kust see teadmine nüüd tuli, et keti peaks 240000 juures vahetama?

EDIT: lugesin nüüd vähe pikemalt seda saksakeelset foorumit ja ka sealt edasi viidatud lehti ja neist jäi mulje, et peaasjalikult lähevad 1,8 ja 2,0 mootoritel katki hoopis pingutid. Need töötavad õlirõhuga ja lisaks on neil mingi mehhaaniline süsteem, mis peaks keti enam-vähem pinges hoidma ka seisva mootoriga. See vedru hoopis läheb katki, mille tulemuseks on see, et kui pärast pikemat seismist (hommikul) õlirõhk piisavalt kähku üles ei tule, siis viskab käivitamisel keti üle, isegi kuni 5-6 hammast. Sellist viga viikingi viidatud meetodiga (pinguti sirutuse mõõtmine) tuvastada ei saa, see viga ei pruugi ka mingit eelnevat hoiatust anda. Mõned arvasid, et probleemi süvendab/kiirendab long-life õlide kasutamine ja pikad hooldusvälbad. Samas oli ka pilte, kus pingutil 5-6 hammast väljas ja soovitati kett kiiresti ära vahetada. Võta siis kinni.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 05.11.14 21:14 Tsiteeri


Hooldusraamatus on vahetatud 120 000 hoolduses


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 07.11.14 09:37 Tsiteeri


Ok. See ei tähenda, et 240000 juures kindlasti uuesti peaks vahetama. Kett pole rihm, mida näidiku järgi vahetatakse, eelmine kord pidi tal järelikult midagi viga olema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 20.08.15 09:40 Tsiteeri


Ei pidanud 240000 vastu, üleeile lasi kett üle, kellal 235000


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 20.08.15 12:26 Tsiteeri


mu neiul lasi kett 185000 pealt üle, 1,8TSI Superb 2009 aasta jagu, kogu töö läks 500-600€ kandis maksma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Commer
huviline

Avatar


Registreerunud 11.09.13
Postitusi: 37

Asukoht: Klooga-Keila-Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb 1.8 TSI

postitati 25.08.15 17:49 Tsiteeri


Kus teha lasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Rage
klubiliige

Avatar


Registreerunud 10.02.07
Postitusi: 351

Asukoht: Peetri
Kasutaja on eemal

Auto: XF S

postitati 01.09.15 21:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Commer
Kus teha lasid?
kuna ta ostis auto ühelt Tartu kasutatud autode platsilt ja asi juhtus mingi umbes kuu jooksul, siis plats maksis arve ja tööd tehti Auto100s


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 43.2% - SQL: 56.8%]