Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb II salongi sooja puhumine (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 5143)
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 12.10.14 09:44 Tsiteeri
Superb II salongi sooja puhumine



Tere.
Ehk oskab keegi nõu anda. Sai soetatud 2010 Superb 2.0 125kw diiselmootoriga ja peale ostu hakkasid ilmnema ka mõned anomaaliad nagu kasutatud auto puhul ikka.
Nimelt puhub kõrvalistuja poole ka soojakraadidega külma õhku, ükskõik, kuhu see suunatud on. Näiteks töösooja mootoriga kui mõlema poole temperatuurid on sätitud 24 soojakraadi peale, siis juhipoole puhub sooja, kõrvalistuja poole aga külma õhku. Kõrvalistuja poolne temperatuur tuleb kruttida umbes 26 peale, et sama sooja õhku puhuks kui juhipoolel näiteks 23 kraadiga.
See anomaalia ilmneb nii siis kui kliima sees on ning ka siis kui kliima väljas. Ka esiklaasi puhub niiske ilmaga kuivaks aeglasemalt kui juhi poolelt.
Ehk oskab keegi mingit nõu anda.

Tänud ette.
Plinger


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 12.10.14 17:02 Tsiteeri


Esimese hooga soovitaks saba taha panna ja veakoode kontrollida ja leiab ehk lihtsamini vea üles. Kõrvalistujapoolne õhuklapp on kas vigane või lolliks läinud nt. Climatronicu korral peaks isegi olema vist võimalik klappe resettida kliima nuppude mingis kombinatsioonis näppimisega ning hea õnne korral võib nii isegi korralikult tööle saada, konditsioneeri korral aga vist nii ei saa. Mõni temperatuuriandur võib samuti kalane olla.
Briskodas peaks olema mõni sarnane Octavia/Superbi teema ajaloos üleval, millalgi olen lugenud vähemalt ehk soovitan sealt samuti vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 12.10.14 18:18 Tsiteeri


a ehk on kuskil hoopis mõni tuvipesa torustikus sees.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 12.10.14 20:09 Tsiteeri


Tänud praegustele vastajatele, vaatan veakoodid üle, näis, mis sealt selgub.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 13.10.14 06:05 Tsiteeri


Arvuti veakoode ei näidanud. Need klapid said ka kaabliga adapteeritud ja kõik peaks okei olema, aga juhi poolt puhub ikka soojemat õhku.
Termostaat ilmselt asjasse eriti puutuda ei saa?! Aga kas Prantsusmaalt toodud autol võiks sellegipoolest termostaadi ära vahetada? Põhjamaade kliimasse peaks vist vähe teine termostaat käima? Masin just üleliia kiirelt soojaks ka ei lähe. Praeguste plusskraadidega võtab jahutusvedeliku 90 kraadini jõudmine oma 10km sõitu aega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 15.10.14 05:09 Tsiteeri


Termostaadi vahetus ei aita soojenemise kiirusele kaasa, kui vana just katki pole. Põhja- ja lõunamaise termostaadi erinevus on mõnekraadine vahe avanemistemperatuuris, mis tähendab, et põhjamaine hoiab mootori töötemperatuuri pisut kõrgemal ja aitab vältida jahtumist kergemal koormusel. Külma mootoriga peavad mõlemat tüüpi termostaadid täiesti suletud olema. Küll aga võib Prantsusmaalt toodud autol puududa lisasoojendi, mis põhjamaisesse varustuspaketti kuulub ja peab just kiiremale soojenemisele kaasa aitama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
viiking
klubiliige



Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398

Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III Combi 2,0 TSI

postitati 15.10.14 07:13 Tsiteeri


Diislitel on jah vähemalt Eestist ostes standardvarustusena peal elektriline salongi lisasoojendus. Varustuse nimekirjas koodiga 7E6.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 19.10.14 14:18 Tsiteeri


Mingit lisasoojendit tal tõepoolest ei ole. Käisin ka aasta autos uurimas, öeldi, et variante on väga palju erinevaid, mis seda jama põhjustada võivad. Väidetavalt on sellel masinal lausa 2 termostaati. Ja tundub, et see probleem on progresseeruv. Eile puhus kõrvalistujale sooja vaid maksimumi peale keerates ning seda tehes hakkas juhi poolelt külma tulema, mitte just väga tore variant :P
Tuleb kuhugi teenindusse ilmselt viia.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 19.10.14 16:11 Tsiteeri


Miks te siin kõik kohe kõige hullemat mõtlete ,äkki on lihtsalt plokikaane tihend :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 22.10.14 09:33 Tsiteeri


No just, loodame :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 22.03.15 15:17 Tsiteeri


Teema jälle päevakorras.
Kuna tükk aega toimetas kliima täitsa kasutajasõbralikult, olgugi et juhipoolne temperatuur oli sätitud 23 peale ja kõrvalistuja oma 26 kraadile, et võrdselt sooja puhuks, siis nüüd hakkab asi juba pisut rohkem närvidele käima :) Nimelt puhub kõrvalistuja poolele sooja ainult maksimumi peale sättides ja kui kõrvalistuja temp on maksimumil, hakkab juhi poolt täiesti külma õhku puhuma. Ainuke variant, et mõlemalt poolt sooja puhuks, on mõlemad maksimumi peale keerata, aga siis on natuke palav :)
Mingeid veakoode endiselt ei ole. Oskab ehk keegi aidata, kust alustama peaks? Briskoda lehelt ma kahjuks ühtegi sarnast teemat ei leidnud, võibolla ei oska õigete märksõnadega otsida ka. Kui keegi leiab, oleksin tänulik. Kuskilt välismaa foorumist leidsin kunagi mingi teema, kus mainiti kõrvalistuja kindalaeka taga olevat mootorit, mis siis vist klappe reguleerib, aga enam ei suuda seda teemat leida. Teab keegi sellest mainitud mootorist midagi täpsemat rääkida?
Tänud ette.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tanel_P
huviline

Avatar


Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169

Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13

postitati 23.03.15 19:03 Tsiteeri


Millal salongifiltrit viimati vahetasid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 23.03.15 19:40 Tsiteeri


Nädal tagasi. Foorumeid ja sarnaseid juhtumeid uurides võiks kahtlustada, et "right temperature flap control motor" võib vigane olla. Kui aeg leian, uurin asja.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 24.03.15 05:41 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Plinger
Nädal tagasi. Foorumeid ja sarnaseid juhtumeid uurides võiks kahtlustada, et "right temperature flap control motor" võib vigane olla. Kui aeg leian, uurin asja.

Jah, palun jälgi VCDS-ga kliimaploki measuring blocks'is V159 mootori poteka näitu. Kui see siblib ringi nagu hull (mitte ei püsi paigal), siis tuleb see mootorike või potekas selle sees välja vahetada. Endal vasaku poolega läbikäidud tee.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 24.03.15 09:02 Tsiteeri


Tänud hea soovituse eest, aga kahjuks ei saa ma oma kaabliga measuring blocksile miskipärast ligi. Küll aga näitab advanced measuring values sellist pilti:
http://www.standbymusic.ee/kliima/Kliimaprobleem.jpg
Kas siit võib midagi välja lugeda? Ei ole kahjuks selle VCDS'ga väga sina peal. Kliima nupud on mõlemal pool 25 peale keeratud.
Võtsin just kindalaeka maha, parempoolne mootor igatahes töötab, temperatuuri muutes hoovastik liigub. Näiteks puhumine ainult jalgadele suunates tuleb 26 kraadi peal sooja õhku, suunates keskele, tuleb täiesti külma. Mis edasi? :)
Kuskil foorumis keegi kirjutas, et aitas kliimasüsteemi täitmine, tasuks proovida? Kuigi A/C sisse või välja lülitades ei muutu midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 24.03.15 21:07 Tsiteeri


Sai vahetatud üks temperatuuriandur (right vent temperature sender G151), mis villast viskas. Seis läks veidi paremaks, vähemalt nüüd puhus paremalt poolt ka sooja, olgugi et mitte nii sooja kui teiselt poolt samal temperatuuril. Miskipärast on viimasel ajal hakanud salongi viskama sisse lõhna, mis varasemate masinatega on juhtunud siis kui kliima välja lülitad. Selline, noh, teate küll, mis lõhn see on. Millest see tingitud võib olla? Kliima tühi? Mingi kotermann igatahes kuskil sees on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 25.03.15 18:38 Tsiteeri


Advanced measuring values all on samamoodi nimetatud V159 rida olemas, keri vaid allapoole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinger
huviline



Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25

Kasutaja on eemal


postitati 30.03.15 10:20 Tsiteeri


Temperatuuriandur vahetatud, kliima täidetud ja süsteem töötab umbestäpselt nagu peaks.
Siiski, vahel viskab mingit imelikku aroomi salongi, meenutab sellist lõhna, mis on väljas peale vihmasadu. Aga tänud kõigile kaasaelajatele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 31.3% - SQL: 68.7%]