Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.14 09:44
|
|
|
Superb II salongi sooja puhumine
Tere.
Ehk oskab keegi nõu anda. Sai soetatud 2010 Superb 2.0 125kw diiselmootoriga ja peale ostu hakkasid ilmnema ka mõned anomaaliad nagu kasutatud auto
puhul ikka.
Nimelt puhub kõrvalistuja poole ka soojakraadidega külma õhku, ükskõik, kuhu see suunatud on. Näiteks töösooja mootoriga kui mõlema poole
temperatuurid on sätitud 24 soojakraadi peale, siis juhipoole puhub sooja, kõrvalistuja poole aga külma õhku. Kõrvalistuja poolne temperatuur tuleb
kruttida umbes 26 peale, et sama sooja õhku puhuks kui juhipoolel näiteks 23 kraadiga.
See anomaalia ilmneb nii siis kui kliima sees on ning ka siis kui kliima väljas. Ka esiklaasi puhub niiske ilmaga kuivaks aeglasemalt kui juhi
poolelt.
Ehk oskab keegi mingit nõu anda.
Tänud ette.
Plinger
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 12.10.14 17:02
|
|
|
Esimese hooga soovitaks saba taha panna ja veakoode kontrollida ja leiab ehk lihtsamini vea üles. Kõrvalistujapoolne õhuklapp on kas vigane või
lolliks läinud nt. Climatronicu korral peaks isegi olema vist võimalik klappe resettida kliima nuppude mingis kombinatsioonis näppimisega ning hea
õnne korral võib nii isegi korralikult tööle saada, konditsioneeri korral aga vist nii ei saa. Mõni temperatuuriandur võib samuti kalane olla.
Briskodas peaks olema mõni sarnane Octavia/Superbi teema ajaloos üleval, millalgi olen lugenud vähemalt ehk soovitan sealt samuti vaadata.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 12.10.14 18:18
|
|
|
a ehk on kuskil hoopis mõni tuvipesa torustikus sees.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.10.14 20:09
|
|
|
Tänud praegustele vastajatele, vaatan veakoodid üle, näis, mis sealt selgub.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.10.14 06:05
|
|
|
Arvuti veakoode ei näidanud. Need klapid said ka kaabliga adapteeritud ja kõik peaks okei olema, aga juhi poolt puhub ikka soojemat õhku.
Termostaat ilmselt asjasse eriti puutuda ei saa?! Aga kas Prantsusmaalt toodud autol võiks sellegipoolest termostaadi ära vahetada? Põhjamaade
kliimasse peaks vist vähe teine termostaat käima? Masin just üleliia kiirelt soojaks ka ei lähe. Praeguste plusskraadidega võtab jahutusvedeliku 90
kraadini jõudmine oma 10km sõitu aega.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.10.14 05:09
|
|
|
Termostaadi vahetus ei aita soojenemise kiirusele kaasa, kui vana just katki pole. Põhja- ja lõunamaise termostaadi erinevus on mõnekraadine vahe
avanemistemperatuuris, mis tähendab, et põhjamaine hoiab mootori töötemperatuuri pisut kõrgemal ja aitab vältida jahtumist kergemal koormusel. Külma
mootoriga peavad mõlemat tüüpi termostaadid täiesti suletud olema. Küll aga võib Prantsusmaalt toodud autol puududa lisasoojendi, mis põhjamaisesse
varustuspaketti kuulub ja peab just kiiremale soojenemisele kaasa aitama.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 15.10.14 07:13
|
|
|
Diislitel on jah vähemalt Eestist ostes standardvarustusena peal elektriline salongi lisasoojendus. Varustuse nimekirjas koodiga 7E6.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 19.10.14 14:18
|
|
|
Mingit lisasoojendit tal tõepoolest ei ole. Käisin ka aasta autos uurimas, öeldi, et variante on väga palju erinevaid, mis seda jama põhjustada
võivad. Väidetavalt on sellel masinal lausa 2 termostaati. Ja tundub, et see probleem on progresseeruv. Eile puhus kõrvalistujale sooja vaid maksimumi
peale keerates ning seda tehes hakkas juhi poolelt külma tulema, mitte just väga tore variant
Tuleb kuhugi teenindusse ilmselt viia.
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 19.10.14 16:11
|
|
|
Miks te siin kõik kohe kõige hullemat mõtlete ,äkki on lihtsalt plokikaane tihend
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.10.14 09:33
|
|
|
No just, loodame
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.03.15 15:17
|
|
|
Teema jälle päevakorras.
Kuna tükk aega toimetas kliima täitsa kasutajasõbralikult, olgugi et juhipoolne temperatuur oli sätitud 23 peale ja kõrvalistuja oma 26 kraadile, et
võrdselt sooja puhuks, siis nüüd hakkab asi juba pisut rohkem närvidele käima Nimelt puhub kõrvalistuja poolele sooja ainult maksimumi peale sättides ja kui kõrvalistuja temp on maksimumil, hakkab juhi poolt täiesti külma
õhku puhuma. Ainuke variant, et mõlemalt poolt sooja puhuks, on mõlemad maksimumi peale keerata, aga siis on natuke palav
Mingeid veakoode endiselt ei ole. Oskab ehk keegi aidata, kust alustama peaks? Briskoda lehelt ma kahjuks ühtegi sarnast teemat ei leidnud, võibolla
ei oska õigete märksõnadega otsida ka. Kui keegi leiab, oleksin tänulik. Kuskilt välismaa foorumist leidsin kunagi mingi teema, kus mainiti
kõrvalistuja kindalaeka taga olevat mootorit, mis siis vist klappe reguleerib, aga enam ei suuda seda teemat leida. Teab keegi sellest mainitud
mootorist midagi täpsemat rääkida?
Tänud ette.
|
|
|
Tanel_P
huviline
Registreerunud 28.08.14
Postitusi: 169
Asukoht: Tallinn, Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III Combi 2.0 TDI DSG '13
|
postitati 23.03.15 19:03
|
|
|
Millal salongifiltrit viimati vahetasid?
|
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.15 19:40
|
|
|
Nädal tagasi. Foorumeid ja sarnaseid juhtumeid uurides võiks kahtlustada, et "right temperature flap control motor" võib vigane olla. Kui aeg
leian, uurin asja.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 24.03.15 05:41
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Plinger
Nädal tagasi. Foorumeid ja sarnaseid juhtumeid uurides võiks kahtlustada, et "right temperature flap control motor" võib vigane olla. Kui aeg
leian, uurin asja. |
Jah, palun jälgi VCDS-ga kliimaploki measuring blocks'is V159 mootori poteka näitu. Kui see siblib ringi nagu hull (mitte ei püsi paigal), siis tuleb
see mootorike või potekas selle sees välja vahetada. Endal vasaku poolega läbikäidud tee.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.15 09:02
|
|
|
Tänud hea soovituse eest, aga kahjuks ei saa ma oma kaabliga measuring blocksile miskipärast ligi. Küll aga näitab advanced measuring values sellist
pilti:
Kas siit võib midagi välja lugeda? Ei ole kahjuks selle VCDS'ga väga sina peal. Kliima nupud on mõlemal pool 25 peale keeratud.
Võtsin just kindalaeka maha, parempoolne mootor igatahes töötab, temperatuuri muutes hoovastik liigub. Näiteks puhumine ainult jalgadele suunates
tuleb 26 kraadi peal sooja õhku, suunates keskele, tuleb täiesti külma. Mis edasi?
Kuskil foorumis keegi kirjutas, et aitas kliimasüsteemi täitmine, tasuks proovida? Kuigi A/C sisse või välja lülitades ei muutu midagi.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.15 21:07
|
|
|
Sai vahetatud üks temperatuuriandur (right vent temperature sender G151), mis villast viskas. Seis läks veidi paremaks, vähemalt nüüd puhus paremalt
poolt ka sooja, olgugi et mitte nii sooja kui teiselt poolt samal temperatuuril. Miskipärast on viimasel ajal hakanud salongi viskama sisse lõhna, mis
varasemate masinatega on juhtunud siis kui kliima välja lülitad. Selline, noh, teate küll, mis lõhn see on. Millest see tingitud võib olla? Kliima
tühi? Mingi kotermann igatahes kuskil sees on.
|
|
|
siLc
huviline
Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 159
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG
|
postitati 25.03.15 18:38
|
|
|
Advanced measuring values all on samamoodi nimetatud V159 rida olemas, keri vaid allapoole.
|
|
|
Plinger
huviline
Registreerunud 22.09.14
Postitusi: 25
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.03.15 10:20
|
|
|
Temperatuuriandur vahetatud, kliima täidetud ja süsteem töötab umbestäpselt nagu peaks.
Siiski, vahel viskab mingit imelikku aroomi salongi, meenutab sellist lõhna, mis on väljas peale vihmasadu. Aga tänud kõigile kaasaelajatele.
|
|
|