Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia RS TDI 2006-2009 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3379)
asqo
huviline



Registreerunud 06.10.14
Postitusi: 2

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia MK3

postitati 06.10.14 11:03 Tsiteeri
Octavia RS TDI 2006-2009



Tere,

Oman ise hetkel Audi A4 1.9 TDI 81 kw B5 kuid plaan soetada Octavia Rs TDI. Ei leidnud siin foorumis väga konkreetset juttu antud auto plussidest ja miinustest, ehk keegi oskaks mind valgustada ja võibolla, siis tulevikus liitun octaviaga siia :cool: hetkel auto24 kaks potensiaalset isendit on müügil, kuid kui keegi müüb Rs-i võib teada anda.

Asko


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 08.10.14 14:35 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: asqo
Tere,

Oman ise hetkel Audi A4 1.9 TDI 81 kw B5 kuid plaan soetada Octavia Rs TDI. Ei leidnud siin foorumis väga konkreetset juttu antud auto plussidest ja miinustest, ehk keegi oskaks mind valgustada ja võibolla, siis tulevikus liitun octaviaga siia :cool: hetkel auto24 kaks potensiaalset isendit on müügil, kuid kui keegi müüb Rs-i võib teada anda.

Asko


Diisli kohta ma ei oska sulle kahjuks midagi rääkida. Bensukas RS kohta aga oskaks. Ma ise leidsin 3 tükki on müügis hetkel.
2007 aasta RS, mis mul oli: veermik oli väga hea (kuni 120tuh midagi ei vahetatud), korra vahetati garantii korras hooratas, kõik muu pidas väga hästi vastu. Naginaid ei olnud, va luukpäral see tagumine luuk kuhu tahtis jää pidevalt talvel vahele jääda ja siis krigises (aitas korralik lumest ja jääst puhastamine). Bensukas samas läks talvel alati kenasti soojaks, diisliga vast see nii kiire pole. Juhitavus oli väga hea, ruumi jagus ka piisavalt, eriti pakiruum. Selle mootori kohta võid piiluda kindlasti VW foorumisse, seal on neid 125kw mootoriga masinaid ka, äkki saad sealt rohkem infot.

Need masinad muidugi 200tuh+ sõitnud. Uuri kindlasti esindusest hoolduste kohta, mis tulemas. Diislil on suuremad hooldused päris kallid (rihm). Pädevas kohas ülekontrollida ka, tänapäeval näitab arvuti juba väga palju.
Ma nüüd ei mäleta, kas RS sai kohe endale CR mootori või oli alguses ikkagi neil see vanema põlvkonna PD mootor veel.

See itaalia masin tundub asjalik, kui kõik on nii nagu seal räägitud. Samas rihma vahetati minuteada 120tuh pealt eestis, ehk siis miks seda 40tuh varem vahetada? Seda rihma asja tasub väga jälgida, sellega ei tasu jamada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 08.10.14 17:15 Tsiteeri


See diisli ja bensaka hoolduse hinnavahe on rohkem müüt ,rihma komplekti hinnavahe max 35-50 euri ,vahetus kah suht lihtne.
120 tuhhi tagant rihmavahetus ,selle elab igaüks üle .
Ainuke mis tundus teiste osadega võrreldes suht kallis oli kütusefiltri element 55.-euri
2005-2009 olid minu teada PD motorid ,sealt edasi CR mootorid
Kindlasti kohe on CR mootorid ehituselt lihtsamad ja lollikindlamad.
PD mootori puhul on ülioluline et hooldused on tehtud õigel ajal ,ning on kasutatud õiget pd -le mõeldud õli .
Elu on näidanud et longlife hooldusega PD mootoritel surevad pumppihustid ja nukkvõll oluliselt kiiremini .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
luarvik
huviline



Registreerunud 12.10.14
Postitusi: 1

Asukoht: soome
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.14 19:24 Tsiteeri


endal RS aastast 2006 läbisõiduga 260 000km. HEAD...diislikohta ikka väga vihane liikur...väga mugavad istmed...piisavalt lisavarustust...keskmine kulu 5-6 sajale.VEAD...Gaasipedaaliga tuleb õrnalt ümber käia,eriti vihmase ilmaga(pole probleem 3 käiguga kummi suitsetada)...müratse on suur...ja idiootsuse tipp on must õlimõõtevarras kust ei ole võimalik midagi vaadata(õnneks on olemas elektrooniline märgutuli)Ise sõitnud 23000km ja peale õlivahetuse ei ole muud vaja teha olnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.5% - SQL: 55.5%]