Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia III Combi 4x4 132kw DSG (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3510)
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 19.09.14 08:33 Tsiteeri
Octavia III Combi 4x4 132kw DSG



Tere,

ma ei hakanud nüüd siin mõne kasutaja teemat risustama ja küsin siin:
Kes omab uut teemas mainitud masinat? Kuidas olete rahul? Kuidas 4x4 toimib, kas on olnud sellega probleeme?

Nagu mul infot anti, siis keegi RS omanikest on ka sellise masina peale kolinud. Millised on muljed?

Mind on see esivedu täiesti ära tüüdanud (praegu OII RS DSGga). Proovisin siin ükspäev Seat Leon ST 135kw TDI, kütusekulu võib ju madal olla, aga see ratas läks ikka väga lihtsalt seal ringi.
Uus Scout oleks ka valik, aga see paraku päris ulme hinnaga, kui sinna normaalne varustus valida.
Arvestades läbisõiduks ca 35tuh aastas, siis oleks kütusekulu vahe 1200-1300 euri aastas (bens 132kw, keskmine 8.5L vs scout 135kw keskmine 6L) ehk mul kuluks päris mitu aastat, ennem kui ma ennast nulli saaks. Muidugi kui rohkem sõita, siis vahe suurem. Hinnavahe masinatel oleks kindlasti ca 5tuh bensuka kasuks (sarnase varustusega). Kuna ma haagist ei plaani vedada (konksu võtan) pidevalt, siis bensukas sobiks kenasti.

Küsin ka palju on reaalne keskmine kulu? Mul praegu RS on see samuti 8.5l, talvel rohkem. Skoda.ee lehel on need numbrid muidugi väga ilusad, kuid reaalselt kunagi testitud 1.8 132kw esiveoga oli reaalne vahe samal trassil 0,5l, kuna uuel masinal oli start-stop peal.

Tänud, kes viitsib infot jagada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tsekkar
huviline



Registreerunud 08.08.06
Postitusi: 144

Kasutaja on eemal

Auto: O3 4x4 black

postitati 19.09.14 13:14 Tsiteeri


Mina tulin O2 RS pealt:) Põhjus, miks 4x4 valisin, oli täpselt sama, mis sul. Ära tüütas selle esiveolise meelitamine. Eriti talvel viskas kopa ette. Ma ei ütle midagi paha RS kohta, väga hea auto, aga mulle aitas esiveost.

O3 4x4 kiirendus on sama, mis O2 RS-l. Selles vallas on kõik ok. Kohalt minek on mõnus, ei mingit rataste kaapimist. Talvel oli auto väga hea. Sellel saab stabiilsust vähe maha keerata (täielikult ei saa) ja seetõttu sõita ka vähe vabamalt:) Bensiini võtab enamvähem sama palju kui O2 RS. Minul on veel probleeme harjumaks DSG kastiga, aga see on minu probleem:)
Start-stop on peal, aga see on mõningatel juhtudel paras nuhtlus ja minul see suuremosa ajast off.

Kui sul veel vaja infi või tahad ise autot kaeda, siis võin alati aidata ja abiks olla. Asukoht Tallinn.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ocu
huviline

Avatar


Registreerunud 10.03.12
Postitusi: 43

Asukoht: keila
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III combi 1,6TDI

postitati 19.09.14 15:15 Tsiteeri


kui sa nüüd scouti vaatad ka bensuka ja dsg-na siis see vaid ca 600.- kallim letihinnast tavalisest 4x4 1,8TSI-st - boonuseks saad kliirensi mis meie teedel kulub küll suht tihti marjaks ära. disain jah selline maitseasi - mulle nt meeldib scouti plastmass :)- hää kui mõni oks kraabib plastikut mitte kohe plekki :P


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U
rstdi
huviline

Avatar


Registreerunud 05.01.07
Postitusi: 420

Kasutaja on eemal

Auto: RS TFSI dsg O2 11, Cupra ST 300 4drive 17

postitati 22.09.14 06:42 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ocu
kui sa nüüd scouti vaatad ka bensuka ja dsg-na siis see vaid ca 600.- kallim letihinnast tavalisest 4x4 1,8TSI-st - boonuseks saad kliirensi mis meie teedel kulub küll suht tihti marjaks ära. disain jah selline maitseasi - mulle nt meeldib scouti plastmass :)- hää kui mõni oks kraabib plastikut mitte kohe plekki :P


Jah, ma seda Scout bensuka versiooni ei vaadanudki. Piilun seda ka.
Tänud teile mõlemale tagasisidet eest.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]