Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: 4x4 Octavia (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 4116)
ehanurm
huviline



Registreerunud 21.07.14
Postitusi: 5

Asukoht: Tartu maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.14 09:57 Tsiteeri
4x4 Octavia



Tere!

On silma jäänud 2 Octavia nelikveolist Combit.
1,9 tdi 77 kw - http://www.auto24.ee/used/1575050
2,0 tdi 103kw - http://www.auto24.ee/used/1505281

Oskab keegi midagi rääkida üldse nelikveolisest Octaviast. Et kas on sellest nelikveost üldse kasu, on korralik, kuidas parandada, mis hinnaga jupid, tüüpvead.

Ja kumba eelistada ? Kas 77kw v 103kw ? Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema. Aga kuidas 77kw seda edasi jõuab liigutada?

Endale oleks kõige tähtsam ökonoomsus, ruumikus ja kuna elan maal, siis nelikvedu oleks suur suur pluss.

Ettetänades,
Martin


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 11.08.14 10:31 Tsiteeri


Octavia koha pealt ei oska sõna võtta, kuid mootorite koha pealt küll. Endal Roomster 77kw ja Superb 103kw. Mõlema auto läbisõit 165 tuhat. Kumbagi mootoriga probleeme pole olnud. Üks, mis aga kindel on see, et 103kw viib tunduvalt nobedamalt edasi ja küttekulu on ka väiksem. Tasuks uurida, kas 1,9 mootor ilma diislikübemefiltrita. Selle filtri vahetus võib tulevikus kulukaks osutuda. 2,0 mootoril peaks filter peal olema. Suurema mootori eeliseks on 6-käiguline käigukast. Kui võimalik, siis lase esinduses üle kontrollida tehniline seisukord ja ajalugu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ehanurm
huviline



Registreerunud 21.07.14
Postitusi: 5

Asukoht: Tartu maakond
Kasutaja on eemal


postitati 11.08.14 10:36 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Octavia koha pealt ei oska sõna võtta, kuid mootorite koha pealt küll. Endal Roomster 77kw ja Superb 103kw. Mõlema auto läbisõit 165 tuhat. Kumbagi mootoriga probleeme pole olnud. Üks, mis aga kindel on see, et 103kw viib tunduvalt nobedamalt edasi ja küttekulu on ka väiksem. Tasuks uurida, kas 1,9 mootor ilma diislikübemefiltrita. Selle filtri vahetus võib tulevikus kulukaks osutuda. 2,0 mootoril peaks filter peal olema. Suurema mootori eeliseks on 6-käiguline käigukast. Kui võimalik, siis lase esinduses üle kontrollida tehniline seisukord ja ajalugu.


Aitäh vastuse eest. Olen ise teadlik sellest tobedast DPF filtrist ja paaril tuttaval on 2.0 diislitega häda olnud sellega (mitte skoda peal, teist marki sakslasega). Selle vahetus on üpriski kulukas. Tüüpviga pidid pihustid olema sellel 2.0 diislil, oskab keegi seda kommenteerida, kogemusi jagada ?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 10:32 Tsiteeri


Kui peaeesmärk on tulevikus kulusid vältida, siis 1,9 on kindlasti etem - hoopis lihtsam ja vanamoodsam ning äraproovitud mootor.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
aero
huviline



Registreerunud 05.08.14
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 14:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Tere!

On silma jäänud 2 Octavia nelikveolist Combit.
1,9 tdi 77 kw - http://www.auto24.ee/used/1575050
2,0 tdi 103kw - http://www.auto24.ee/used/1505281

Oskab keegi midagi rääkida üldse nelikveolisest Octaviast. Et kas on sellest nelikveost üldse kasu, on korralik, kuidas parandada, mis hinnaga jupid, tüüpvead.

Ja kumba eelistada ? Kas 77kw v 103kw ? Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema. Aga kuidas 77kw seda edasi jõuab liigutada?

Endale oleks kõige tähtsam ökonoomsus, ruumikus ja kuna elan maal, siis nelikvedu oleks suur suur pluss.

Ettetänades,
Martin



Käisid kontrollis ära mõnega:)?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ehanurm
huviline



Registreerunud 21.07.14
Postitusi: 5

Asukoht: Tartu maakond
Kasutaja on eemal


postitati 12.08.14 14:27 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: aero
Käisid kontrollis ära mõnega:)?


Ei ole praegu kuhugi jõudnud, praegu uurin juba välismaa turgudelt ka midagi huvitavat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Skype Kasutaja Telefoninumber
lauri269
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55

Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Kodiaq 2,0 4x4

postitati 13.08.14 08:47 Tsiteeri


Oman ka 2,0 81kw mootoriga Yetit ja võin oma 2 aastase ja 60 tuhandese läbisõidu kohta väita vaid seda, et pihustitega probleeme pole olnud ja samuti on probleemivabalt läinud ka diisli kübemefiltriga. Ehk on läbisõit veel liiga väike ja kurta ei saa ka mootori võimsuse üle.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 13.08.14 16:37 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ehanurm
Olen aru saanud, et see 2,0 tdi on pumppihustitega, mis pidi kallid parandada olema ja nõrgad. Samas see 77kw on vanatüübi diisel ja peaks "pommikindlam" olema.

Nii 1.9 TDI 77kW kui 2.0 TDI 103kW (enne 2009) on pumppihustitega aga 1.9 TDI on üldise konsensuse järgi töökindlam aga mitte nii rafineeritud kui 2.0 TDI.

2.0 TDI 81kW on juba uuem CR pihustitega 103kW-se vähendatud võimsusega versioon, millega isegi veidi sõitnud ning Golf 6 peal võis rahule jääda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 17.08.14 20:41 Tsiteeri


Kuna mõlemad mootorid on jah pump pihustitega ,siis sõna pommikindel on siinkohal väga vale .
Samas on 2.0 liitrisel nõrku kohti rohkem 200-300 tuhande juures tuleks õlipumba võll ära vahetada ,või siis hiljem kogu mootor remontida ;)
Ise omasin 103 kw 2 nukaga mootorit ja olin väga rahul ,väga erksa minekuga oli ,seda küll vw peal .


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.0% - SQL: 50.0%]