viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 14.03.14 05:10
|
|
|
Saab küll vastu äärekivi sõit vabalt midagi paigast ajada aga ei pruugi muidugi, sõltub kui kõva mats see oli.
Võiks proovida rehvid ringi visata ehk siis tagant ette ja/või paremalt poolt vasakule ja vastupidi ning vaadata kas ikka käitub samamoodi või
kiskumise suund muutub. Kui on mõlema aastaaja rehvid n.ö. vanad, siis võivad mõlemad jooksud olla juba viltu kulunud.
Mul oli kunagi ühe masinaga sama jama, et samuti ei saanud isegi 2x järjest sillaregulliga kiskumisest (pigem küll vist kergest kaldumisest) lahti
ning midagi ei tundunud muidu katki olevat. Lõpuks visati aga Tallinna esinduses ühe proovisõidu masina veljed-rehvid momendiks alla ja kuna auto
sõitis nendega nagu raudtee peal, siis ostsingi uue rehvid ja kõik OK.
|
|
|
viiking
klubiliige
Registreerunud 14.05.06
Postitusi: 398
Asukoht: Tallinn & Kangru & Loo
Kasutaja on eemal
Auto: Superb III Combi 2,0 TSI
|
postitati 14.03.14 11:04
|
|
|
Enne uute rehvide paigaldamist lase ikkagi uus sillaregull teha eriti kui on kindlalt teada, et äärekiviga on tutvust tehtud- muidu algul on küll hea
sõita aga pärast kui rattad viltu all, siis kuluvad uuedki valesti ära ning hakkavad ikka kiskuma ja kahju rahakotiga kohe tunda. Regulli saab teha ju
mujalgi kui esinduses kui rahaga kitsas.
Samas varsti on niikuinii suverehvide aeg käes ehk siis sügisel ees olnud rehvid nüüd taha ja vastupidi ning enne uute soetamist mine proovisõidule
kindluse mõttes. Kui aga pöörlemissund pole rehvidel oluline, siis viska paremal pool olnud vasakule ja kui rehvid on ikka viltu kulunud, siis peaks
nüüd kiskumine vasakule poole olema.
Uute rehvide puhul võid omakorda kaaluda XL rehve (extra load). Sõit on jäigem/kindlam ehk teerööbastes ei uju nii palju aga samas muidugi on suurema
jäikuse tõttu teeaugud kaasneva nähtusena rohkem tunda.
|
|
|
mds
huviline
Registreerunud 16.01.13
Postitusi: 50
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb II 1.8 TSI DSG
|
postitati 14.03.14 12:18
|
|
|
Superbile on mitmel tehase rehvimõõdul ettenähtud 94 koormusindeks (ehk siis levinumatel rehvimudelitel XL). Kui paljud sellest kinni peavad ja kas
see mingit rolli mängib, on teine küsimus.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 17.03.14 11:47
|
|
|
Mina avastasin oma autol sama nähtuse kuid selle põhjus oli minu jaoks vägagi ootamatu. Rool kiskus paremale ning huvitavalt, et suurema kiirusega
vähem ning võikese kiirusega ja praktiliselt seistes tugevamini. Selgus, et rehvid ja kokkujooks on korras, üles ütles üks roolilatil asuv
käändeandur. Ainus lahendus oli vahetada roolilatt. Kuna see kiirusele ei mõju, siis pole seda ka siiani teinud. Võib-olla kui kunagi keegi leiab
odavama lahenduse siis kasutan seda.
|
|
|
Tiitk
huviline
Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG
|
postitati 18.03.14 20:35
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ander
Mina avastasin oma autol sama nähtuse kuid selle põhjus oli minu jaoks vägagi ootamatu. Rool kiskus paremale ning huvitavalt, et suurema kiirusega
vähem ning võikese kiirusega ja praktiliselt seistes tugevamini. Selgus, et rehvid ja kokkujooks on korras, üles ütles üks roolilatil asuv
käändeandur. Ainus lahendus oli vahetada roolilatt. Kuna see kiirusele ei mõju, siis pole seda ka siiani teinud. Võib-olla kui kunagi keegi leiab
odavama lahenduse siis kasutan seda. |
Suhteliselt arusaamatu, kuidas ainus rikkis andur saab rooli ühes suunas kiskuda. Kui andur üldse lahti ühendada, kas siis kiskumine kaob ?
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.14 08:40
|
|
|
Tal elektriline roolivõimendi ja see andur ilmselt siis aktiveerib seda rooli pööramist valel ajal. Kui lahti võtta, siis ilmselt annab veateate ja ei
võimenda enam üldse.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 24.03.14 10:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Tal elektriline roolivõimendi ja see andur ilmselt siis aktiveerib seda rooli pööramist valel ajal. Kui lahti võtta, siis ilmselt annab veateate ja ei
võimenda enam üldse. |
Täpselt nii mulle ütles ka elektrik, seega, katsetama ei hakka kuid kui keegi leiab sellele roolilati vahetamisest kergema lahenduse, siis olen
tänulik klient!
|
|
|
Tiitk
huviline
Registreerunud 28.02.14
Postitusi: 55
Asukoht: Viljandi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Superb Combi 1,8 DSG
|
postitati 26.03.14 07:49
|
|
|
Kas praegu siis veateadet/kollast tuld ei ole? Kui püsiv viga, siis võimendust pole. Kui viga vahelduv, siis ei peaks ju kogu aeg rooli kiskuma. Jääb
siis see variant, et andur töötab, aga annab vale näidu, mis jääb veapiiride sisse ning roolivõim osutab üleliigset abi.
Ei kahtle elektriku pädevuses (juhtmed-pistikud ikka kontrollitud?), kuid alati ainult kompuutriga lõplik viga ei selgu. Endal oli Audil
detonatsioonisanduri viga, remondimees ütles algul, et ei usu anduri viga, arvutiga vaadates jäi diagnoosiks ikkagi anduri viga, tegelikult oli viga
ühes halva ühendusega pistikus.
Pole mingi asjatundja aga uuriks VCDS-ga, mis väändenäitajad on- seal peaks olema ka selline kastike, nagu torque assist , mis rooli keskasendis
peaks olema 0 lähedal.
Proovida võiks veel võimendust VCDS-s nii-öelda maha keerata (kui see võimalik on, 2005 võiks olla, vähema jõuga abistades võiks kiskumine
väheneda).
Väändeandur on topeltandur, kui ainult üks ring vale näitu annab, võiks prooviks vigaselt juhtme ära võtta- kahjuks ei tea algoritmi, kuidas rooliaju
väändeanduritelt saadud infot töötleb, kui need võrdsed pole.
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 28.03.14 07:26
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tiitk
Kas praegu siis veateadet/kollast tuld ei ole? Kui püsiv viga, siis võimendust pole. Kui viga vahelduv, siis ei peaks ju kogu aeg rooli kiskuma. Jääb
siis see variant, et andur töötab, aga annab vale näidu, mis jääb veapiiride sisse ning roolivõim osutab üleliigset abi.
Ei kahtle elektriku pädevuses (juhtmed-pistikud ikka kontrollitud?), kuid alati ainult kompuutriga lõplik viga ei selgu. Endal oli Audil
detonatsioonisanduri viga, remondimees ütles algul, et ei usu anduri viga, arvutiga vaadates jäi diagnoosiks ikkagi anduri viga, tegelikult oli viga
ühes halva ühendusega pistikus.
Pole mingi asjatundja aga uuriks VCDS-ga, mis väändenäitajad on- seal peaks olema ka selline kastike, nagu torque assist , mis rooli keskasendis
peaks olema 0 lähedal.
Proovida võiks veel võimendust VCDS-s nii-öelda maha keerata (kui see võimalik on, 2005 võiks olla, vähema jõuga abistades võiks kiskumine
väheneda).
Väändeandur on topeltandur, kui ainult üks ring vale näitu annab, võiks prooviks vigaselt juhtme ära võtta- kahjuks ei tea algoritmi, kuidas rooliaju
väändeanduritelt saadud infot töötleb, kui need võrdsed pole. |
Ilus pikk ja asjalik jutt kuid ütlen ausalt, sõidetud juba sellega mitu aastat, tükki küljest ei võta ja kummi ei kuluta, viga on ajus olemas, ise
otsima küll ei hakka kuid raha eest laseks korda teha
|
|
|
|