Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 13.08.06 19:20
|
|
|
vulin külmalt käivitades
külmalt käima pannes on korraks kuulda sellist imelikku vulinat, nagu vesi jookseks või midagi sellist. millest võib see olla tingitud? kas midagi
jahutusvedelikuga seotud?
Varem nagu ei pannud tähele, aga nüüd kunagi kui paak oli enam vähem kuival ja bensupump ei olnud veel korralikult bensiini üles löönud, keerasin ma
kohe võtit, mille peale ei tahtnud kohe käivituda. Ei mõista nüüd seda küll öelda, kas too midagi mõjutas ...aga hetkel külmalt hommikul käivitades ta mingit imelikku vee vulinat teeb. mootor 1,6 55kW.
|
|
|
Valts
klubiliige
Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci
|
postitati 14.08.06 06:55
|
|
|
Äkki on jahutusveesärgis õhku natu? See siis sul seal salongi soojendusradiaatoris vulisebki
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 14.08.06 19:53
|
|
|
väga võimalik, aga kuidas seda kontrollida või kuidas seda õhku sealt välja lasta?!
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 15.08.06 05:38
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Valts
Äkki on jahutusveesärgis õhku natu? See siis sul seal salongi soojendusradiaatoris vulisebki |
Ise pakuksin sama.
Mul oli ka kunagi vanas autos selline vahva vulinaeffekt käivitamisel, millest sain priiks nii, et keerasin radikal punni eest enne käivitamist ja
siis alles andsin starterit. Mingi aeg lasin töötada kohapeal.. kaua, seda nüüd ei mõõtnud, kuid ma vist ikka ootasin ära, kuni suur veeringe (läbi
radika) töösse hakkas.
Sain vist pärast mullide väljaajamist jahutusvedelikku asemele panna nats ning seks korraks olid seesugused loodushääled autosalongist kadunud
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 15.08.06 20:40
|
|
|
ehk siis, tuleb paisupaagi kork maha keerata ja käima panna natukeseks ajaks. siis uuesti seisma ja kork peale?! või peab mootori käimise ajal juba
korgi peale keerama? Aga tosooli on vist vaja lisada jah...seda aind
miinimum
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 16.08.06 06:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
ehk siis, tuleb paisupaagi kork maha keerata ja käima panna natukeseks ajaks. siis uuesti seisma ja kork peale?! või peab mootori käimise ajal juba
korgi peale keerama? Aga tosooli on vist vaja lisada jah...seda aind
miinimum |
Millal ma selle punni peale keerasin, ei mäletagi hetkel. Igatahes pärast seda, kui mootori käivitamisest alates rõõmsasti tekkima hakanud mullid otsa
said, valasin tosooli mõõdu järgi juurde ning panin punni otsa.
Iseenesest ei tohiks suurt vahet olla, kas teed seda seisva või töötava mootoriga. Viimase kahjuks räägib vaid toimingu ohtlikkus, st et midagi
olulist kuhugi liikuvate osade vahele ei kukuks ja mootorile/sulle endale kahju ei teeks
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 23.08.06 17:43
|
|
|
proovitud, aga järgmisel hommikul oli vulin ikka alles! Kas saab siis kusagilt õhku?! kuigi peaks ju kinnine süsteem olema ...on veel mingeid ideid?
|
|
|
reFFLex
moderaator
Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758
Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017
|
postitati 23.08.06 19:14
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
proovitud, aga järgmisel hommikul oli vulin ikka alles! Kas saab siis kusagilt õhku?! kuigi peaks ju kinnine süsteem olema ...on veel mingeid ideid? |
Korrata paar tiiru veel sama protseduuri?
Panid sa ise tähele, millal ja miks sul need loodushääled autosse sisse lõid? Oli miski leke enne või tegid midagi ise jahutussüsteemi kallal? Et
kasse mullitamine päris lambist ei tekkinud? Mina omal algpõhjust teadsin, milleks oli veesärgi tühjakslaskmine.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 24.08.06 16:55
|
|
|
Neid nn. loodushääli hakkasin ma kuulma mingi kuu aega tagasi ning enne seda pole midagi puutunud kah. Õli sai enne seda kunagi vahetatud, kuid
vaevalt et probleem selles on. Aga eks ma proovin seda protseduuri veel mõned korrad. Aga kas teha seda külma või sooja mootoriga?! Ja kas kork ennem
maha ja siis käima?
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 25.08.06 06:32
|
|
|
võib-olla olen ma loll, või mis võib-olla, peris kindlasti ikke, a minu maamehe mõistus ütleb, et vulin kostab siis kui miskine toru-voolik, kus miski
vedelik voolab, põle peris täis. on sääl siis õhk jalus ja ei taha välja tulla, või lihtsalt vedelat ennast liiga vähe.
iseenese tarkusest lahendaksin asja nii, et villiksin paisupaagi kuhjaga täis ja paneks punni ette ja rohkem ei vaevaks oma pääd. küll see üleliigne
vedel säält välja aetakse ja küll õhk ka lahkub kunagi.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 25.08.06 19:41
|
|
|
peale teistkordset protseduuri kordamist jäi nigu vaiksemaks...eks hommikul külmalt on paremini näha. Kui enne oli tosooli tase max. peal, siis nüüd
on jälle max. ja min. vahel. Tunsub et lekib sealt torust, mis läheb paisupaagist välja (algul kummivoolik, mille külge on ühendatud mingi metallist
või vasest peenike toru, mis omakorda läheb teisest otsast samuti kummivooliku külge). Igatahes see toru on mitmest kohast ära roostetanud ja ühest
kohast tundub, et on ka välja ajanud (roosa plögaga on seal ümberringi koos küll) ja peale sõitmist seisma jättes vaatasin, oli nagu niiske küll seal
silma järgi. Mis sõidu ajal toimub, seda ei näe (st. kas ajab välja või mitte). Aga ilmselt tuleb too toru mingisuguse vasktoruga asendada, siis on
näha. Väga võimalik, et seal ta kogu aeg oma õhu võtabki.
|
|
|