Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: vulin külmalt käivitades (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 2852)
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 13.08.06 20:20 Tsiteeri
vulin külmalt käivitades



külmalt käima pannes on korraks kuulda sellist imelikku vulinat, nagu vesi jookseks või midagi sellist. millest võib see olla tingitud? kas midagi jahutusvedelikuga seotud?
Varem nagu ei pannud tähele, aga nüüd kunagi kui paak oli enam vähem kuival ja bensupump ei olnud veel korralikult bensiini üles löönud, keerasin ma kohe võtit, mille peale ei tahtnud kohe käivituda. Ei mõista nüüd seda küll öelda, kas too midagi mõjutas :P...aga hetkel külmalt hommikul käivitades ta mingit imelikku vee vulinat teeb. mootor 1,6 55kW.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 14.08.06 07:55 Tsiteeri


Äkki on jahutusveesärgis õhku natu? See siis sul seal salongi soojendusradiaatoris vulisebki


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 14.08.06 20:53 Tsiteeri


väga võimalik, aga kuidas seda kontrollida või kuidas seda õhku sealt välja lasta?! :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 15.08.06 06:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Valts
Äkki on jahutusveesärgis õhku natu? See siis sul seal salongi soojendusradiaatoris vulisebki

Ise pakuksin sama.

Mul oli ka kunagi vanas autos selline vahva vulinaeffekt käivitamisel, millest sain priiks nii, et keerasin radikal punni eest enne käivitamist ja siis alles andsin starterit. Mingi aeg lasin töötada kohapeal.. kaua, seda nüüd ei mõõtnud, kuid ma vist ikka ootasin ära, kuni suur veeringe (läbi radika) töösse hakkas.
Sain vist pärast mullide väljaajamist jahutusvedelikku asemele panna nats ning seks korraks olid seesugused loodushääled autosalongist kadunud :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 15.08.06 21:40 Tsiteeri


ehk siis, tuleb paisupaagi kork maha keerata ja käima panna natukeseks ajaks. siis uuesti seisma ja kork peale?! või peab mootori käimise ajal juba korgi peale keerama? :P Aga tosooli on vist vaja lisada jah...seda aind miinimum:P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 16.08.06 07:18 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
ehk siis, tuleb paisupaagi kork maha keerata ja käima panna natukeseks ajaks. siis uuesti seisma ja kork peale?! või peab mootori käimise ajal juba korgi peale keerama? :P Aga tosooli on vist vaja lisada jah...seda aind miinimum:P

Millal ma selle punni peale keerasin, ei mäletagi hetkel. Igatahes pärast seda, kui mootori käivitamisest alates rõõmsasti tekkima hakanud mullid otsa said, valasin tosooli mõõdu järgi juurde ning panin punni otsa.

Iseenesest ei tohiks suurt vahet olla, kas teed seda seisva või töötava mootoriga. Viimase kahjuks räägib vaid toimingu ohtlikkus, st et midagi olulist kuhugi liikuvate osade vahele ei kukuks ja mootorile/sulle endale kahju ei teeks :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 23.08.06 18:43 Tsiteeri


proovitud, aga järgmisel hommikul oli vulin ikka alles! Kas saab siis kusagilt õhku?! kuigi peaks ju kinnine süsteem olema :P...on veel mingeid ideid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 23.08.06 20:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
proovitud, aga järgmisel hommikul oli vulin ikka alles! Kas saab siis kusagilt õhku?! kuigi peaks ju kinnine süsteem olema :P...on veel mingeid ideid?

Korrata paar tiiru veel sama protseduuri?

Panid sa ise tähele, millal ja miks sul need loodushääled autosse sisse lõid? Oli miski leke enne või tegid midagi ise jahutussüsteemi kallal? Et kasse mullitamine päris lambist ei tekkinud? Mina omal algpõhjust teadsin, milleks oli veesärgi tühjakslaskmine.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 24.08.06 17:55 Tsiteeri


Neid nn. loodushääli hakkasin ma kuulma mingi kuu aega tagasi ning enne seda pole midagi puutunud kah. Õli sai enne seda kunagi vahetatud, kuid vaevalt et probleem selles on. Aga eks ma proovin seda protseduuri veel mõned korrad. Aga kas teha seda külma või sooja mootoriga?! Ja kas kork ennem maha ja siis käima?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 25.08.06 07:32 Tsiteeri


võib-olla olen ma loll, või mis võib-olla, peris kindlasti ikke, a minu maamehe mõistus ütleb, et vulin kostab siis kui miskine toru-voolik, kus miski vedelik voolab, põle peris täis. on sääl siis õhk jalus ja ei taha välja tulla, või lihtsalt vedelat ennast liiga vähe.
iseenese tarkusest lahendaksin asja nii, et villiksin paisupaagi kuhjaga täis ja paneks punni ette ja rohkem ei vaevaks oma pääd. küll see üleliigne vedel säält välja aetakse ja küll õhk ka lahkub kunagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 25.08.06 20:41 Tsiteeri


peale teistkordset protseduuri kordamist jäi nigu vaiksemaks...eks hommikul külmalt on paremini näha. Kui enne oli tosooli tase max. peal, siis nüüd on jälle max. ja min. vahel. Tunsub et lekib sealt torust, mis läheb paisupaagist välja (algul kummivoolik, mille külge on ühendatud mingi metallist või vasest peenike toru, mis omakorda läheb teisest otsast samuti kummivooliku külge). Igatahes see toru on mitmest kohast ära roostetanud ja ühest kohast tundub, et on ka välja ajanud (roosa plögaga on seal ümberringi koos küll) ja peale sõitmist seisma jättes vaatasin, oli nagu niiske küll seal silma järgi. Mis sõidu ajal toimub, seda ei näe (st. kas ajab välja või mitte). Aga ilmselt tuleb too toru mingisuguse vasktoruga asendada, siis on näha. Väga võimalik, et seal ta kogu aeg oma õhu võtabki.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 50.8% - SQL: 49.2%]