Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia HB Elegance++ 1.8 TSI 7-k DSG 2013 - kempi (Vastuseid: 2 | Vaatamisi: 3346)
kempi
klubiliige



Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 TSI DSG

postitati 09.12.13 14:31 Tsiteeri
Octavia HB Elegance++ 1.8 TSI 7-k DSG 2013 - kempi



Ette ruttavalt ütlen ära, et pilte jagan kevadel, kui suve velg all ja auto puhas. Plus mainida ka ära Auto 100 müügimehe Lauri, kes oli algusest lõpuni väga viks ning kiire küsimuste lahendaja - tänud.

Autoks siis Skoda Octavia HB Elegance++ 1.8 TSI 7-k DSG uus kolmas mudel. Räägin veidi ka tausta miks just see. Varem sõitsin 2006 aasta Mazda 3 GT Aero'ga 2.0 110kW (2007 mudel, millega sõitsin pea 100k läbi ja kohe kohe müüki panen). Vajadus on kasvanud suurema auto järgi ja kuna valimiseks läks, siis sooviks ka rohkemat varustust - olgu öeldud, et auto "edasi" minekus ma järele ei tahtnud anda, pigem kasvatada. Vahtisin siis uut Mazda 6, Passatit, Avensist, Accordi ning tagatipuks Skoda Superbi ja Octaviat.

Kuna tegemist on "minuga", siis ma vaatan alati stiili "best bang for buck", seega sõelale jäid Superb ja Octavia. Exceleid kribasin päris mitu õhtut oma plusside ja miinustega, kus lõpuks jäi peale Octavia koos oma rohkema varustusega. Kui aus olla, siis uues Octavias on juhi taga ikka päris asjalikult ruumi (juhi iste minu järgi reguleeritud) + pagasiruumi maht on uuel Superbil ja Octavial sisuliselt samad (Superb 595 ilma varurattata vs Octavia 568 VARURATTAGA). Vahepeal mõtlesin ka uue vRS'i peale, aga mida ma kokkuvõttes ainult võidan on grammi võrra parem kiirendus ja see on ka kõik - no "ok" stanged näevad suti paremad välja, on veidi kangema vedrustusega ja boonusena rüüpab liitri rohkem kütust.

Seega otsustasin võtta Octavia HB Elegance 1.8 TSI DSG.
Lisaks elegance paketile võtsin juurde veel:
*Peeglid automaatselt tumenevad
*Parkimise andurid ees ja taga
*LED tagatuled
*Kessy - Mazda on ka võtmevaba, seega edaspidi soovin ainult selliseid
*Drive mode select - sisuliselt rooli kangemaks keeramise pärast
*Soojendusega esiklaas
*LED tuled ette - ma ei saa aru, miks nad seda juba niisama ei lisa...
*DSG juhtimisega rool
*Amundsen - ei näinud põhjust maksta 1k juurde suurema ekraani eest
*Bluetooth - väga hea vidin. Kõned ja Spotify telefonist
*Mälufunktsiooniga külje peeglid
*Elektriliselt mäludega seadistatav juhiiste
*Canton
*Suveks 17" Denom - talvel plekk 16" (võibolla mingi hetk sebin kuskilt 16" valud)

Kui aus olla, siis alles see vääriks "Elegance" sõna. Jep, nahk sisu võiks ka veel lisaks olla, aga ei näinud põhjust veel 1500 välja käia - oli juba üks jagu kulutatud, seega aitas küll :)

Todo:
*Lähiajal vaja paigaldada toonklaas.

Miinused:
*Salongi tahavaate peegel võiks ka mäludega olla - ei tea kas neid keegi üldse sedasi teeb, aga mugav oleks küll.
*Auto võiks "päeva režiimi" kiiremini minna - Xenonid lükatakse välja ainult siis, kui väljas on ikka VÄGA valge.
*Raadio lülitatakse välja natuke ebamugaval ajal. Kui Kessyga masin välja lülitada ja juhi uks avada, siis pannakse raadio kinni - ma arvan, et raadio võiks kinni minna siis, kui auto lukku pannakse. Stiilis "ma käin korra ära ja inimesed ootavad autos".
*Kahjuks ei näinud ma võimalust valida elektrilist pagasiluuki - kui keegi on seda teinud või teab kust saab, siis andke teada. Olen näinud videosid, et universaalidel seda nagu pakutakse.

So-so:
*Sissesõitmata mootor rüüpab rohkem, kui paberid ette näevad. Jah, see on normaalne - peale esimest õli vahetust vaatab, mis ta tegema hakkab.

Seiklus omaette:
*Ei ole saanud kuu aegagi sõita, kui päise päeva ajal kojamehed ära varastati... Ei olnud just eriti tore sõita, kui väljas hämar, sadas vihma ja autod lödistasid klaasi täis. :mad:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 10.12.13 11:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Seiklus omaette:
*Ei ole saanud kuu aegagi sõita, kui päise päeva ajal kojamehed ära varastati... Ei olnud just eriti tore sõita, kui väljas hämar, sadas vihma ja autod lödistasid klaasi täis. :mad:


Osssa :mad: ja ma olen seni olnud kindel, et kojameeste vargused on jäänud aastakümnete taha.

Mõistan et tagumine tuleb lihtsalt ära, aga kuidas siis esimesed kätte saadi? Kas jätsid lumesaju ajaks kojamehed üles? Neid ju muidu kätte ei saa kui hooldusasendisse ei jäta.


www.golfikaubad.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kempi
klubiliige



Registreerunud 06.12.13
Postitusi: 37

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1.8 TSI DSG

postitati 10.12.13 12:48 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Enrico
Osssa :mad: ja ma olen seni olnud kindel, et kojameeste vargused on jäänud aastakümnete taha.

Mõistan et tagumine tuleb lihtsalt ära, aga kuidas siis esimesed kätte saadi? Kas jätsid lumesaju ajaks kojamehed üles? Neid ju muidu kätte ei saa kui hooldusasendisse ei jäta.

Ma täpselt ei mäleta kui kapoti all kojamehed eelmistel mudelitel on, aga sellel Octavia 3 masinal saab kojameest ikka veidi kergitada ja põhimõtteliselt annab selle välja tõmmata. Uuel on miski imelik kinnitus, et tuleb vajutada üks nupp alla ja siis kojamees välja tõmmata. Eks ta üks nikerdamine on, aga kätte on võimalik saada küll...

Eriti lahe oli see, et läksin esindusse küsima, et tahaks uuele masinale uusi kojamehi - vastati, et "oh-oh, suht esimene, kes küsimas käib" :D Õnneks siiski olid miskid olemas eraldi tükkidena - tehasest ei olnud "komplekti", kui sellist veel saadetudki. Tänu sellele läks veits rohkem maksma kah - 48 kulli pidi välja köhima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.5% - SQL: 39.5%]