kalmer1989
huviline
Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.13 17:09
|
|
|
Kiire! Pumppihustid
Viisin Auto Jassi autotuppa täna,õhtal helistas ,et kõik 4 pihustit on vaja välja vahetada uute vastu,et lammari omad üldjuhul nahkas kõik.
Lammarites väga palju pole 74 kw octavia toure. Kas sobib ka nt audi a4 74kw või passati 74 kw pihusti?
Uue hind ju 500-600 tk. Ei tahaks nagu pangalaenu küll selle jaoks võtta
Samas käisin rakveres mp-motorsis ja seal näitas diagnost et nõuab pihusti regulli mis sai samuti tehtud,aga viga jäi ikka alles. Samas näitas et kõik
pihustid töötavad normi piires.
Mitte ei tea kohe...
|
|
|
Konnectto
huviline
Registreerunud 09.12.12
Postitusi: 20
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.13 19:05
|
|
|
Ära usu kohe esimest remondimeest. Uuri ka mujalt. Pihusteid on võimalik ka taastada. Oleneb muidugi olukorrast.
|
|
|
kalmer1989
huviline
Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46
Kasutaja on eemal
|
postitati 12.11.13 19:47
|
|
|
No Rakveres saatis 1 mees teise juurde ,teine kolmanda juurde ja kolmas saatis Jassi juurde (niipalju kui guugeldasin siis peaks olema tark tegelane
ja teab mida ütleb) Pumppihusti taastamine pidi tulutu tegevus olema kokkuvõttes.
|
|
|
andrec
huviline
Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Subaru Impreza '10
|
postitati 12.11.13 22:07
|
|
|
Räägi probleemist lähemalt. Mis mureks oli autol?
http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
|
|
|
|
kalmer1989
huviline
Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.13 05:37
|
|
|
Mootori diagnosti tuli põleb koguaeg,nagu lisaks viskab põlema veojõukontrollitule siis hakkab õrnalt väristama nagu kaoks 1 silinder tagant ära
(mitte iga kord) Kui sõiduaeg nii teeb siis süüde sisse-välja ja sõidab jälle rahulikult. Diagnost näitasgi et pihustite ebaühtlane töö omavahel,tahab
regulli. Regull tehtud siis ei muutunud midagi-ikka näitas et töö ebaühtlane, kuigi iga pihusti töövahemik oli normi piires.
Eile jassi juures näppides tõstis pihustid ümber omavahel ,ning ütles pihustiga tuleb viga kaasa (ei oleks pihusti probleem siis jääks viga ju maha
samale silindrile)
Hakkan nüüd hommikul lammareid pommitama ,et kasutatud pihusteid leida.
|
|
|
Zonder
huviline
Registreerunud 07.07.08
Postitusi: 54
Kasutaja on eemal
|
postitati 13.11.13 19:23
|
|
|
Uuri teistelt diislivendadelt ( test-rem, oisu diisel jne)
Pihustid on üldiselt üsna lollikindlad
|
|
|
kalmer1989
huviline
Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46
Kasutaja on eemal
|
postitati 18.11.13 16:56
|
|
|
Võtsin lammarist 3 pihustit,neljapäeval pannakse peale ja siis vaatan mis nägu teeb auto
Läbisõit 330 tuhat,mis see pihusti siis kestma peaks???
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 19.11.13 13:26
|
|
|
Kuskelt lugesin et saaksa mootorid tehasel testivad kuni 300tuh km. Ja annavad garantii et nad elavad üle 300tuh.km. Edasi mootorid juba tahavad
remoni saada.
|
|
|
MarkkoN
huviline
Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019
|
postitati 15.01.14 15:08
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Zonder
Uuri teistelt diislivendadelt ( test-rem, oisu diisel jne)
Pihustid on üldiselt üsna lollikindlad |
Pumppihustid on sama lollikindlad, kui Audi-VW 2.5TDI V6 vanad mootorid. Ehk siis- paras nuhtlus. Oli endal Passat TDI-PD mootoriga ja vahetasin 4-st
pihustist 3. Sellepärast Skoda ka bensuka ostsin. Uus Boschi pihusti maksab letihinnaga ca 540€. Taastada saab ka, Tartus küsiti 220€ ühe
taastamise eest. Kestis täpselt 3 kuud ja suri uuesti ära. Lõpuks mina lasin neid veidi timmida (uued tihendid), et enamvähem käiks ja müüsin alla
turuhinna Passati maha. Enam iial ei taha pumppihustitega autot. See on väga hea, kui on sünnist saati saanud korralikku hoolet (10 000km tagant
täissünt õli 505.00/507.01 klassiga, korralik kütus jnejnejne). Nii, kui on korra kasutatud vale õli, on kellad majas ka selle mootoriga. Ideaaljuhul
kestavad pihustid jah ca 300 000km.
CR-süsteem on palju palju töökindlam.
|
|
|
|
Ranx
huviline
Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624
Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal
Auto: S audi, RS skoda,Allroad
|
postitati 15.01.14 16:00
|
|
|
Pumpihustitega mootori õige õli on ikka 505.01,mitte 505-00
Kui kasutad õiget õli ja vahetad seda iga 10 tuhande tagant ,võid sõita selle mootoriga muretult 500 tuhat.
|
|
|