Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Kiire! Pumppihustid (Vastuseid: 9 | Vaatamisi: 7046)
kalmer1989
huviline



Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46

Kasutaja on eemal


postitati 12.11.13 17:09 Tsiteeri
Kiire! Pumppihustid



Viisin Auto Jassi autotuppa täna,õhtal helistas ,et kõik 4 pihustit on vaja välja vahetada uute vastu,et lammari omad üldjuhul nahkas kõik.
Lammarites väga palju pole 74 kw octavia toure. Kas sobib ka nt audi a4 74kw või passati 74 kw pihusti?
Uue hind ju 500-600 tk. Ei tahaks nagu pangalaenu küll selle jaoks võtta :(
Samas käisin rakveres mp-motorsis ja seal näitas diagnost et nõuab pihusti regulli mis sai samuti tehtud,aga viga jäi ikka alles. Samas näitas et kõik pihustid töötavad normi piires.
Mitte ei tea kohe...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Konnectto
huviline



Registreerunud 09.12.12
Postitusi: 20

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 12.11.13 19:05 Tsiteeri


Ära usu kohe esimest remondimeest. Uuri ka mujalt. Pihusteid on võimalik ka taastada. Oleneb muidugi olukorrast.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalmer1989
huviline



Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46

Kasutaja on eemal


postitati 12.11.13 19:47 Tsiteeri


No Rakveres saatis 1 mees teise juurde ,teine kolmanda juurde ja kolmas saatis Jassi juurde (niipalju kui guugeldasin siis peaks olema tark tegelane ja teab mida ütleb) Pumppihusti taastamine pidi tulutu tegevus olema kokkuvõttes.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
andrec
huviline

Avatar


Registreerunud 18.05.12
Postitusi: 56

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Subaru Impreza '10

postitati 12.11.13 22:07 Tsiteeri


Räägi probleemist lähemalt. Mis mureks oli autol?


http://differ.ee
Autode remont, hooldus, diagnostika, varuosad, tööriistad, diagnostika seadmed - 53454729
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
kalmer1989
huviline



Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46

Kasutaja on eemal


postitati 13.11.13 05:37 Tsiteeri


Mootori diagnosti tuli põleb koguaeg,nagu lisaks viskab põlema veojõukontrollitule siis hakkab õrnalt väristama nagu kaoks 1 silinder tagant ära (mitte iga kord) Kui sõiduaeg nii teeb siis süüde sisse-välja ja sõidab jälle rahulikult. Diagnost näitasgi et pihustite ebaühtlane töö omavahel,tahab regulli. Regull tehtud siis ei muutunud midagi-ikka näitas et töö ebaühtlane, kuigi iga pihusti töövahemik oli normi piires.
Eile jassi juures näppides tõstis pihustid ümber omavahel ,ning ütles pihustiga tuleb viga kaasa (ei oleks pihusti probleem siis jääks viga ju maha samale silindrile)
Hakkan nüüd hommikul lammareid pommitama ,et kasutatud pihusteid leida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Zonder
huviline



Registreerunud 07.07.08
Postitusi: 54

Kasutaja on eemal


postitati 13.11.13 19:23 Tsiteeri


Uuri teistelt diislivendadelt ( test-rem, oisu diisel jne)
Pihustid on üldiselt üsna lollikindlad


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kalmer1989
huviline



Registreerunud 02.12.12
Postitusi: 46

Kasutaja on eemal


postitati 18.11.13 16:56 Tsiteeri


Võtsin lammarist 3 pihustit,neljapäeval pannakse peale ja siis vaatan mis nägu teeb auto ;)
Läbisõit 330 tuhat,mis see pihusti siis kestma peaks???


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
gurja
huviline

Avatar


Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64

Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD

postitati 19.11.13 13:26 Tsiteeri


Kuskelt lugesin et saaksa mootorid tehasel testivad kuni 300tuh km. Ja annavad garantii et nad elavad üle 300tuh.km. Edasi mootorid juba tahavad remoni saada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
MarkkoN
huviline



Registreerunud 03.01.14
Postitusi: 207

Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq Ambition 1.5TSI ACT DSG 4x4 2019

postitati 15.01.14 15:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Zonder
Uuri teistelt diislivendadelt ( test-rem, oisu diisel jne)
Pihustid on üldiselt üsna lollikindlad


Pumppihustid on sama lollikindlad, kui Audi-VW 2.5TDI V6 vanad mootorid. Ehk siis- paras nuhtlus. Oli endal Passat TDI-PD mootoriga ja vahetasin 4-st pihustist 3. Sellepärast Skoda ka bensuka ostsin. Uus Boschi pihusti maksab letihinnaga ca 540€. Taastada saab ka, Tartus küsiti 220€ ühe taastamise eest. Kestis täpselt 3 kuud ja suri uuesti ära. Lõpuks mina lasin neid veidi timmida (uued tihendid), et enamvähem käiks ja müüsin alla turuhinna Passati maha. Enam iial ei taha pumppihustitega autot. See on väga hea, kui on sünnist saati saanud korralikku hoolet (10 000km tagant täissünt õli 505.00/507.01 klassiga, korralik kütus jnejnejne). Nii, kui on korra kasutatud vale õli, on kellad majas ka selle mootoriga. Ideaaljuhul kestavad pihustid jah ca 300 000km.
CR-süsteem on palju palju töökindlam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ranx
huviline

Avatar


Registreerunud 02.01.14
Postitusi: 624

Asukoht: Pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: S audi, RS skoda,Allroad

postitati 15.01.14 16:00 Tsiteeri


Pumpihustitega mootori õige õli on ikka 505.01,mitte 505-00
Kui kasutad õiget õli ja vahetad seda iga 10 tuhande tagant ,võid sõita selle mootoriga muretult 500 tuhat.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 34.4% - SQL: 65.6%]