Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Arvamused Skoda Octavia II 2.0 TDI (Vastuseid: 20 | Vaatamisi: 7603)
Hernand
huviline



Registreerunud 20.07.06
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 27.07.06 20:56 Tsiteeri
Arvamused Skoda Octavia II 2.0 TDI



Tere Skodalised..;) Astusin teie klubi liikmeks praegu sellepärast,et mul on ka plaanis Skoda osta.Tahtsin kysida,et mida te targemad arvate sellisest autost kui octavia II 2,0 tdi...2004 a kas kellegil teist on selline auto ? äkki valgustate mind ja räägite sellest nii head kui halba:) et kuidas vastupidavus on...kuidas juppidega lood jne. autol mida plaanin osta on täis varustus...väljaarvatud nahkistmed,aut.kast ja luuk...läbisöit on 60000 km...(hooldus tehtud )karantii on 2007 a löpuni...ja hind peaks olema kuskil 250 tuh. kui keegi viitsib midagi arvata vöi kirjutada siis jään ootama....ette tänades;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 27.07.06 21:49 Tsiteeri


Teretulemast meie vaikselt suureneva liikmetearvuga škodahuviliste/omanike klubisse!

Auto, mida sihid, olgugi, et sa suurt olulisi detaile praeguses postis ei avaldanud, on kindlasti äärmiselt suurepärane valik. Tegelikult ongi nii, et sa võiksid alustuseks pisut täpsustada, kas auto, mida sihid, on siit pärit või piiritagant ning mis ta varustus täpsemalt on.

Vastupidavuse ja juppidega on lood parimas korras, esiti juba sellepärast, et see mudel on väga uus, pärinedes 2004. aastast, ning Eestis on seda müüdud alates 2004. a lõpust. Seega kõik O II omanikud Eestis on ilmselt endi sõidukitega väga rahul ning ei saa sulle mitte üks paha sõna vastupidavuse kohta öelda ega ka varuosade kulust ja/või hindadest rääkida (loomulik kulumine on seni veel väga väike olnud). Ka saksakeelsed škodafoorumid, mida ma perioodiliselt jälgin, ei ole teemaks võtnud mingeid probleeme, mis neil oleks tekkinud (arvestama peame siinkohal asjaolu, et Saksas on autode aastane keskmine läbisõit palju suurem, kui meie keskmine).

Minu enda auto on pisut üle aasta vana ja 31k läbi sõitnud. Selle aja jooksul on tehtud 2 korralist hooldust ning mitte midagi midagi erakorralist pole tarvis olnud parandada. Eelmise generatsiooni Octavia on näidanud kõrget kvaliteeti ning head vastupidavust. Seda kinnitab ka tõsiasi, et kasutatud O I hinnad püsivad suhteliselt kõrged võrreldes nende oletatava soetusmaksumusega ning et O I võeti tagasi tootmisesse ning seda valmistatakse paralleelselt O II-ga jätkuvalt suurest nõudlusest lähtuvalt.

Niisiis kindel valik on sul see auto ning kui hinna ja varustuse suhe on hea, siis anna aga minna!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 27.07.06 22:18 Tsiteeri


Minu käru on suht sama mootor ja varustus mis sul huvi pakub, küll mitte nii vana.
Juppe on loomulikult saada, kui pole maaletoojal kohapeal, siis tellitakse tehasest ja tulevad suht kiiresti. Raha eest loomulikult. Minu masinal on vahetatud konditsioneeri radikas, mis sai õnnetult hoobi pampri vahelt sisse lennanud kivilt ja hakkas lekkima.
Mõnedel esimestel mudelitel oli väikseid lastehaigusi kaa, näiteks tuulevihin taga salongis, mis oli põhjustatud tagumise ukse kolmnurkaakna veidi valest paigaldusest (vist oli mingi imeväike pilu kuskil). See muidugi tehti korda. Veermik on Ok, seni pole halvad teed ja augud probleeme põhjustanud. Karedal teekattel on salongi kostev rehvi- ja teemüra suhteliselt märgatav, sõltub ka palju rehvimargist. Muidu vaikne. Laiasid rehve 225/45R17 ja jäigemas seades vedrustust eestimaa teedele ei soovita. Standardseades vedrustus on väga hea.
Mootor on nauditav, võib vajada veidi harjumist 1 ja 2 käiguga opereerimine (2000 pöörde juures toimub midagi jalaga tagumikku sarnast, kui pedaal põhjas on). Selge on see, et tehase pakutav keskmine kütusekulu (5.5L/100-le) on saavutatav ainult väga ontlikult sõites. Ehk siis reaalses elus kui masina võimekusest rõõmu tunned siis 6.5 L/100-le. Loomulikult tuleb arvestada et diisel võtab veidi ka õli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Octavianus
huviline

Avatar


Registreerunud 25.10.05
Postitusi: 205

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb III 2015 280HP Elegance

postitati 27.07.06 22:43 Tsiteeri


eeltoodule pole eriti lisada, ainult kiidusõnu. endal 42 000 läbitud 14 kuuga, selja taga reis 9000km, k.a. Albaania põhjatud teed.
Vastupidavus mega, pagassi mõõtmed 10+, dislakulutus linn/maa pooleks umbes 5.8l
Eesti krobelisel asfaltil võiks vähem kosta sisse, teistes riikides polnud seda hädagi.
Soovitan :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 28.07.06 14:29 Tsiteeri


Octavia kohta võin ainult öelda, et selle raha eest parim:P ( sõltumata mootorivariandist)
Kindlasti on temast palju paremaid/kiiremaid/ilusamaid autosid aga nende hinnalevel on siis samuti märksa teisest klassist


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 02.08.06 19:11 Tsiteeri


mootor on lihtsalt musi :)
pappi hakkad edaspidi kütuse asemel õlle alla panema.

minu käru on läbinud 29k kilomeetrit ja siiani on otsad andnud sigaretisüütaja - juhe oli lahti. Tagaluugi plastiku hoidmis metall vidin andis otsad, muidugi see tobe võrk pagassi paremas nurgas on lääpas. Raadio ka jupsib teinekord, karjub mingeid arusaamatuid cd erroreid ja ei tee piuksugi või siis paugub.

Kaalu autokasti. See 6 käigu vahel jeebeldamine on ikka nüri, pole ju tegemist sport autoga, kuigi see 103kw aitab hädast välja ka 100+ kiirustel möödasõite tehes.
Muide 1 mene käik on väga lühike ja teisega saad 2k pöörde pealt istmele unustatud õuna kannika vahele kinni, tahab harjumist turbo sekkumine, mis on tõsiselt järsk. Enne turbot on see mootor nagu vanaisa muruniiduk.

Nagisevaid asjandusi on salongis silmini, mul käriseb juhi ukse sees mingi juhe :(

Aga noh rõõmu on sellest autost ikka silmini, kuigi salongi kvaliteet on rämps. Aga 150 tuhhi mingi passati eest rohkem ka ei maksa.
Õlikulu on ca 1 liiter 10k kilomeetri kohta. Shell Diesel Plus VA 10-w40 ca 135 eek liiter.

Sajepiss valik, kaskokindlustus on 7k aastas :|


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 03.08.06 07:29 Tsiteeri


Parim valik - selge see - oleks 2.0 TDI pluss DSG ;)

Mul üks hea tuttav tellis omale 2.0 FSI ja automaadi - selle hind võrreldes diiselmootoriga on vaid 14k väiksem, kuid viimatinimetet kombinatsioon on Octavia II-le IMHO kõige mõttetum, kui auto ekspluatatsioonikuludest rääkida. Kõige kallim bensiiniliiter ning kõige suurem küttekulu. Ka kiirenduses jääb FSI TDI-le alla - no milleks osta niisuguse mootoriga auto - mina oma mõtlemisvõime piiratuses aru ei saa. Andke andeks :cool:

Ära sina sellist totravõitu valikut tee ning võta kas 1.9 või 2.0 TDI (vastavalt rahakotile), kuid kindlasti DSG - pärast tänad meid, et manuaali ei võtt. Manuaalil - nii 5- kui 6-käigulisel on 1. käik idiootselt lühike ning sellega ei ole võimalik hoogu üles võtta. Alles 2. käik hakkab autot jõuliselt kiirendama. DSG-l seda käikudega madistamist ei ole.

Sa küll räägid, et sihid pruugit masinat, a mina kaaluksin pigem uut Ambiente'i (või isegi Elegance'i), millele nipetnäpet juurde võtta ning hinnas Auto100-s alla kaubelda. Saad mõni raha kallima, kuid TUTIKA. Mu meelest see võrreldes 60k läbisõitnud masinaga on parem diil.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
morden
meeskond



Registreerunud 04.11.05
Postitusi: 210

Asukoht: tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb 1,9td 96kW 05.a.

postitati 03.08.06 09:40 Tsiteeri
auto ost



Vaadates viimase aja müüginumbreid ja TM ajakirjaniku kommentaari (8/2006 lk 37) . Siis kahtlen kas Auto 100 peab tegema auto müügil mingit erilist soodust. Klubi liikme ale on loomulik, aga midagi enamat - neil on vast saba uksetaga ja päris pikk.


RRRRRRRs
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 03.08.06 10:57 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: morden
Vaadates viimase aja müüginumbreid ja TM ajakirjaniku kommentaari (8/2006 lk 37) . Siis kahtlen kas Auto 100 peab tegema auto müügil mingit erilist soodust. Klubi liikme ale on loomulik, aga midagi enamat - neil on vast saba uksetaga ja päris pikk.

Kuivõrd ilmselt peale minu on meil siin veel teisigi kodanikke, kes ei ole kursis viimaste aja automüügitrendidega ning võibolla pole ka TM-i sattunud sirvima, oleksin tahtnud sind paluda natukene viidatud kommentaari sisulist poolt refereerida ning müüginumbrite orienteeruvaid arvväärtusi siia kirja panna.
Pliiiiizz... :D

Seda, et Octaviat palju müüakse, näitab linnapilt. Arusaadavalt siis tuleb seda rauda taguda, mis kuum on ning võtta nii palju kui võtta annab. Aga eks ikka ole neil vastutulekuruumi hinnas. Kuigi jah.. konkurentsi puudumine võib neid ennast täis ajada nii, et ei lubatagi müügimeestel palju hinda allapoole ümardada..


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 04.08.06 09:16 Tsiteeri


ma tahtsin DSG kasti, olin nõus loobuma sisuliselt kõigist vidinatest va diiselkone, isegi oleks leppinud 1.9 TDI'ga, aga kurat naine nõudis manuaali - viimane kord ka kui alla annan, nimelt sains elle dsg-ga proovida hiljem.

Volkargrupi parim lahendus on - 2.0 TDI PD koos DSG automaadiga ja selle peale MOTT.
Tegemist siis täpselt ideaalse asjaga eestisse, olematu küttekulu, hea dünaamika juures.
Kui vaid keegi veel 4 vedu kommenteerida saaks :)
Mida enamat tahta kui 6l linnas sajale, mega vääne, peaaegu jalaga perse kiirendus, ülisuur pakiruum sisuliselt sedaankerega auto kohta (kui valida luukpära octII), Ülihea hind omas klassis, elegance varustusega on sisuliselt kõik vajaminev pask kaasas.
Kaaluda võiks rehvirõhu kontrolli ja vihmasensorit, aga muu träni on rohkem luksus.

Kui sa ostad manuaali, siis umbes 1-2 kuu pärast kirud ennast maapõhja! Ja su hing ei jõua õlut välja teha enda veenjatele kui DSG peale lähed.
PS: uuri DSG tööpõhimõtet (tip: 2 käiku korraga sees), siis kaob sul igasugune isu manuaali järele ja igasugune mõte peast, et automaat laagib. See volkari dsg on minu arvates perse tunde järgi väledam kui minusuguse algaja manuaalne võime käike vahetada.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 04.08.06 09:57 Tsiteeri


Mul kah manuaal Octavia. Aegajalt tuleb jah selline ahastus peale, et miks ma küll manuaali võtsin. Peale tööpäeva väsinud, kulgen kodu poole ja no ei viitsi käiku vahetada. Mootoril juba 3500 pööret peal, aga ei viitsi käiku vahetada. Auto ju teab, et käiku tuleb vahetada, aga ta ei tee seda. Nii et see käigu lappamine on täiesti üleliigne tegevus seal roolis. Noh vähemalt selles hea, et bensukaga pole see esimene käik nii lühike, kui diisliga.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 04.08.06 10:42 Tsiteeri
stick is more fun



Ma viskan siia paar rida manuaalkasti õigustuseks : )
Kõigepealt muidugi tunnistan, et DSG on suurepärane asi ja ülimõnus linnas kasutada ja toimib mõnusalt kiirelt ja arukalt maanteel. Nüüdsest hind ka väga hea. Aga ikkagi valisin teadlikult käsikasti kuna sõidumõnu talvel on see, mis mind võlub. Ja linnas tiksumist on vähe, pigem suht palju kurvilisi B- ja C-kategooria teid ning maanteel kruiisimist. Automaatkasti puhul ei ole sellist kiirelt kasutatavat sõiduvõtet nagu lahuta sidur ja see aeg korrigeeri sõidusuunda. Libedal käänulisel teel võib niimoodi imet, ma mõtlen turvalist, kiiret ja kontrollitavat sõitu, teha ka suht suure esiveolise autoga. Tõsi, tänapäeval aitab suunda korrigeerida ESP, kuid see pidurdab tuntavalt ka auto hoogu. Ja kuna nüüd on ESP standardis ainult vist RS-l ja 4x4-l siis enamus seda ei raatsi tellida ja laos olevatel masinatel seda samuti üldjuhul pole (shame on you Auto100 :D)
Kiirematel jääradadel kus valdavalt 3.s käik ja sirgetel ka 4.s, on selline suur masin nagu Octavia korraliku rehvivaliku puhul täitsa arvestatav riistapuu. Ja DSG oleks siin segajaks. Mäletatavasti oli ka ühes autoajakirjas Golf R32 DSG test kusagil jäärajal eesti rallimeeste poolt ja hinnati masin väga heaks, aga DSG siiski segab (ei võimalda kõiki juhtimisvõtteid) libedal.
Selge see, et valdav enamus juhte ei vaja oma igapäevaautot sellisteks libedal funnimisteks. Nii et see on täiesti mõistetav, miks üha enam inimesi automaadi usku pöörab. Vanast peast tellin ka DSG : )


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 04.08.06 11:34 Tsiteeri


Eks sul õigus ole Stefan, aga ...

99% pole libedat ega fanni ka jääraja vantidel, on ainult tuim kruis linnas või maanteel ning selle paarisaja kildi pärast ennast koormata manuaali ilmse ebamugavusega on tegelikult jabur.

Mõistlikum on jääraja jaoks vana 2 litrane sirje soetada ja fanni on kordades rohkem kui diisel octII-ga vast :D Jumala ykstaspuha kui lumevall kapoti minema viib :)
Sellel Dsg kastil võiks siduri rutska olla piduri kõrval, mis toimiks manuaalseade puhul, siis ei ostetaks vist muid kaste üldse olenemata hinnavahest :D
Aga seevastu DSG mõnu linnas ja maanteel möödasõite tehes, oeh, ma siiani onan seda varba vajutust ja samas teise käega rahumeeli kyyslaugu leivakeste näsimist.

Ja muide see 2 käiguga 60 km/h kulgemine on nii kord kaks päevas kindel :D

Mina igatsen manuaali puhul järjestik lülitust nagu autokastide manuaalseade puhul või tsiklitel.
Kui vaid see sidur oleks :)


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 04.08.06 17:50 Tsiteeri


Krt, ma ei tea, lisan ainult, et mulle meeldib manuaal. Tee või tina... ja uue autoga pole ummikus ka midagi hullu. Kõik toimib ju nagu õlitatult. Kui väike hoog sees kannatab juba 2 nõkerdada edasi.

Parim variant mida olen proovinud ja sobib ideaalselt on minu jaoks BMW-l kasutusel olev sportlik SMG käikkar. Tegu oli M6-ga ja peale seda oli pool päeva näos jokker kinni:D Selle auto ostuni läheb mul aga veel aega:cool: :D Põhjus lihtne- ühe korraliku M6 hinna eest saab keskmiselt kaheksa minu O2 osta

O2 diisliga sõitnud ei ole ja sellepärast ei tea ka mida arvata Skoda automaadiga diislist


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 05.08.06 10:17 Tsiteeri


mis loom on see kaheliitrine sirje?
ma vist liiga vana, et slängi taibata?
või siis lihtsalt maakad seukest matsu ei jäga.

ja dsg puhul poleks siduripedaalist kasu. sääl ju kaks sidurit ja üks neist vähemalt kogu aeg lahutatud. peris keeruline on ette kujutada, et kaks siduripedaali põrandal oleks ja neid siis kordamööda mudima peaks.
ja mida rohkem ma teooria peale mõtlen, siis selle dsg-ga peaks ju saama täitsa edukalt kiirelt ja kurviliselt sõita küll.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 05.08.06 15:53 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
mis loom on see kaheliitrine sirje?

kaheliitrine sirje = 2l Ford Sierra:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 05.08.06 19:11 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: S.S.D.D.
Krt, ma ei tea, lisan ainult, et mulle meeldib manuaal. Tee või tina... ja uue autoga pole ummikus ka midagi hullu. Kõik toimib ju nagu õlitatult. Kui väike hoog sees kannatab juba 2 nõkerdada edasi.

Parim variant mida olen proovinud ja sobib ideaalselt on minu jaoks BMW-l kasutusel olev sportlik SMG käikkar. Tegu oli M6-ga ja peale seda oli pool päeva näos jokker kinni:D Selle auto ostuni läheb mul aga veel aega:cool: :D Põhjus lihtne- ühe korraliku M6 hinna eest saab keskmiselt kaheksa minu O2 osta

O2 diisliga sõitnud ei ole ja sellepärast ei tea ka mida arvata Skoda automaadiga diislist

Paistab, et sulle istub autoga sõitmine ning naudid just auto juhtimist ning seega soovid alati aktiivselt auto juhtimisest osa võtta. Mina aga näiteks olen täielikult teise ala inimene ning auto lihtsalt igapäevaseks kulgemiseks kodust tööle ja tagasi. Seega soovin vaid, et see kulgemine mööduks võimalikult muretult ning vaevata. Selle tõttu on ka manuaalkast segav asjaolu, kuna nõuab pidevat tähelepanu. Mind see näiteks segab.

Teiseks suureks erinevuseks meie vahel on see, et sina ihkad M6-te, minule aga on 1.6 MPI octaviast maa ja ilm. Lihtsalt sõidustiil on selline, et pigem kulgen rahulikult ning naudin ümbrust. Sai täna tehtud Tallin-Põltsamaa-Tallinn sõit ning selle vahemaa jooksul tegin kaks möödasõitu: ühest bussist, mis sõitis veidi aeglaselt ning ühest autost, mille kiirus kõikus liiga palju, et kruiisiga tema järel liikuda. Ülejäänud aeg aga oli püsikiiruse hoidja aktiveeritud lubatud kiirusele lähedasele kiirusele ning tegin rahulikult oma sõitu. Seega ei tundnud võimasmast autost puudust.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 08.08.06 09:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
mis loom on see kaheliitrine sirje?
ma vist liiga vana, et slängi taibata?
või siis lihtsalt maakad seukest matsu ei jäga.

ja dsg puhul poleks siduripedaalist kasu. sääl ju kaks sidurit ja üks neist vähemalt kogu aeg lahutatud. peris keeruline on ette kujutada, et kaks siduripedaali põrandal oleks ja neid siis kordamööda mudima peaks.
ja mida rohkem ma teooria peale mõtlen, siis selle dsg-ga peaks ju saama täitsa edukalt kiirelt ja kurviliselt sõita küll.


sorry, pidasin silmas 2 liitrist ford sierrat hinnaklassist ca 5000-15000, ehk siis keretut plönni, millega fanni kui palju.

aga miks 2 siduri pedaali, kindlasti on tänapäeval võimalik möllida elektroonilisi sidureid, mis vastavalt käigule kasutab emba kumba sidurit :P
eks ta kallis tule ning jabur ka pisut.
seega jään ikkagi diisel dsg ja vana tagaveolise bensuka juurde.

need all-in-one lahendused on minu arvates siiski sellised midagi kõigest, aga ei midagi vägevat.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 08.08.06 11:02 Tsiteeri


To AzA ja ehk pakub teistelegi huvi.
Jätkates veidi offtopicut. Minu jaoks ei ole tagaveoga kiirelt sõitma üritamine libedal üldsegi fun – kuratlikult palju aeglasem esiveost. Enamus aega muudkui ürita masinat sirgelt hoida et mingigi veojõud maha ja kiirenduseks kaapida. Kui just piigid all ja lisaraskus taga hakkab veidi fun. Lisaraskust aga ei tohi teadupärast kasutada isegi rahvaspordi jääraja üritustel. Muuseas nende 20 aastat vanade “sirjede” pamprid on ülirabedad ja lähevad lausa kildudeks tugevamalt kõvemale lumevallile toetudes..
Endal tekkis hoopis mõte VAZ2108 koos piigijooksuga soetada talvisteks “hardcore” funnimisteks. Nimelt käisin nädal tagasi ekspromt ühel vigursõiduvõistlusel, kus võtsin osa laenatud tavaseades 08-ga. Oi, polnud aastaid Lada roolis olnud ja Samaras üldse esimest korda elus : ) Vaatamata raskele roolile ja lähestikku asuvatele pedaalidele oli fun ning auto avaldas muljet oma gabariitide ja kergusega. (Muuseas sain tubli 6-nda koha – parema kui autoomanikust sõiduõpetaja :D). Ehk siis suurepärane “passatka”, see on siis pikkuse-laiuse-kaalujaotuse suhe ja roolitunnetus, jäärajasõitudeks. 15000 EEK-ga peaks sellise päris kobedas olekus riista 1.5 motoga kätte saama küll.
Aga jah tavateedel ja kergeks fanniks jään manuaalkasti juurde. Tallinna ummikutes mul istuda tuleb haruharva. Ja palju on sõitmist sellistel teedel kus ESP krabiseb oma 10% ajast, ASR-st rääkimata. Arvestage, et ida poolne osa eestist (kus ka minul palju sõitmist) on siiski selline, kus libedusetõrjet tehakse valdavalt ainult A-kategooria teedel: Tallinn-Narva, Jõhvi-Tartu-Võru, muu on vahel kuude kaupa jää ja lume all.
Mina leian, et automaatkastiga masinatel peaks ESP kohustuslik olema, eriti põhjamaades.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 08.08.06 14:09 Tsiteeri


ESP olevat ikka karm abiline. Sõber ostis kah mõni aeg tagasi ESP ja automaatkastiga Saab 9-5 ning käis siis jääväljal talvel proovimas, kuidas on 90-ga rool risti keerata. Tuli välja, et auto kuuletus ning võimalikud olid pöörded täiesti ulmelistelt kiirustelt, mida ilma ESP-ta kuidagi ei suuda teha. Niisiis ESP lükkab lihtsalt piire edasi, kuid teatud kiirusest lates ei aita enam ka ESP ning siis on kabelimats kindel. Ehk siis ilma ESP-ta sõidab juht ettevaatlikumalt ja hoolikamalt. ESP aga tekitab liigse turvatunde.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 08.08.06 14:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: wigry
Ehk siis ilma ESP-ta sõidab juht ettevaatlikumalt ja hoolikamalt. ESP aga tekitab liigse turvatunde.


see on siiski puhtalt ülemineku puhul.
ning ka siis tõenäoliselt on veres piir, mida ületades enese alalhoiu refleks hakkab segama.

palju hirmsam on juht kui tulevikus noor juht istub isa ESPiga autost oma esimesse isiklikku ronti. siis toimib refleks tuntavalt matsu kasuks.

ja nii ehk naa on asi kiiruses ning ulme julguses, eestis on sõrmedel loetavad kurvid, milliseid läbides EESKIRJADE ning kõhutunde järgi satuks auto külglibisemisesse.
Enamjaolt on põhjus suur kiirus, olematud pastlad, ajuvabad manöövrid.

ma pole kordagi suutnud autot libisema saada, välja arvatud see 1 kord, kui meelega 50 ga rooli risti keerasin.

ikkagi jõuame sinnani, kus mikrolaine ahju manuaalis on hoiatus, et ärge kuivatage ämma - eluohtlik.


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 77.8% - SQL: 22.2%]