Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Skoda Octavia - metallkrigin (Vastuseid: 18 | Vaatamisi: 4046)
SLAlex
huviline



Registreerunud 23.04.06
Postitusi: 39

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Superb 1,8TSI

postitati 06.07.06 08:32 Tsiteeri
Skoda Octavia - metallkrigin



Autoks skoda octavia 1,6mpi. Mingist hetkest, sõidu ajal, hakkasin kuulma vasakpoolsel esiratal metallist kriginat. Tallinnas vanalinnas mööda munakivitee sõites tuli kriginat juba mõlemast esiratast ja kui asvalt teele sõitsin kadus vahepeal ära. Siis tuli meelde, et olen vahepeal sõitnud, mäo ristil, kus käib teeremont ja on lahtist kruusa ja biitumitükke. Ise arvan, et biitumitükkid lendasid pidurite vahele ja tekkitavad kriginad. Autoteenindusse sain aja alles järgmiseks nädalaks, küsimus: kas on kellelgi teine arvamus ja kas see krigin ei tekkita teisi autoosade kahjustusi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 06.07.06 10:00 Tsiteeri


Asfalt sealt pidurite vahelt peaks kiiresti, paari pidurdamisega ära kaduma, selles ei tohiks asi olla. Vaata ise, kas veovõlli kummilõdvikud on terved. Keerad rattad välja ja vaata, mis seal toimub. äkki liiv või muu pask kuskile vahele läinud/jäänud. Mis häält rattalaager teeb, seda ei oska öelda, ka seal võibka miski jama olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 06.07.06 10:09 Tsiteeri


Vot kahjustuste kohta ei tea ma midagi kosta, küll aga on minugagi selline asi hiljaaegu juhtunud.

Sõitsin kenasti olematu kiirusega teelõigul, millele parasjagu seda killustikku ja kuuma tõrva läbisegi pritsiti. Kui lõigu läbi sain ning ristuva tee ääres peatusin ja vasakule keerasin, kostus liikuma hakkamisel kusagilt koopast räme krigin. Selline, mis ihukarvad püsti ja suisa krussi ajab.
Kui rattad otseks keerasin, kadus saund ära ning sõites seda ei kuulnud. Maja ette jõudnuna tagurpidi parkides tuli jälle sedasama rämedat, kuid järgmise sõitumineku korra järgselt pudenes(id) kivi(d) maha ning sest ajast pole rohkem nisukest kuulmeelundkonna ahistamist toimunud. Olgugi, et killustikuseid teid ei ole olnud võimalik vältida ka peale seda vahejuhtumit.

Ilmselt oled sa õigel teel oma arvamisega, et kusagile pidurite manu need võõrkehad pidama jäid, kuid samas minu näite puhul oli imelik see, et rataste väljakeeratud-oleku ajal kostus kriiksumist, otsesõites kadus saund ära. Ja huvitaval kombel kiiremal sõidul mitte ei muutunud krigina hääl, vaid see kadus sootuks. Justkui hõõrdumine oleks ära kadunud.

Samas ju on nii (vist), et kui miski ikka millegi vastu kogu aeg käib, siis tekitatava heli tämber muutub vastavalt liikumise kiirusele ning mingil hetkel võibolla siis saavutatakse selline helikõrgus, mida heasti ei kuule olgugi, et see ometi olemas on.

Kuivõrd mul hooldusesse minek koheselt kätte tuleb, siis ma vast seal uurin, et kas ja mida nisukesed kivid kahju teha võivad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
ab
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 06.07.06 14:11 Tsiteeri


Kuna oli korraks esindusse asja ja endal on sama situatsioon. Krigiseb või õigemini just nii nagu kivike hüppaks kuskil trummlis kord vastu põrgates ja siis mitte. Vahel teeb hullemat häält ja vahel jääb vait. Igatahes kui ma juba seal olin siis küsisin igaksjuhuks üle. Näidati mulle komplekti kivikesi bituumeni segus mis seda sigadust tekitavad :mad:. Visuaalne vastus olemas.

Oskab keegi mõistlikult põhjendada, et miks teid niimoodi lapitakse, et see krt lahtine killustik seal nädalaid peab olema? Või on vastus see, et see on kõige odavam ja mugavam alternatiiv teeparandusega tegelejatele. Sel juhul nõrk vastus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 06.07.06 15:13 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ab
Oskab keegi mõistlikult põhjendada, et miks teid niimoodi lapitakse, et see krt lahtine killustik seal nädalaid peab olema? Või on vastus see, et see on kõige odavam ja mugavam alternatiiv teeparandusega tegelejatele. Sel juhul nõrk vastus.

Just. Nii saavad teised foorumlased lihtsamalt läbi, kui ise küsid ja kohe ka ilusti ära vastad :)

Täiendaksin omalt poolt veel sellise mõtteavaldusega, et pahatihti lisaks mugavusele, kiirusele ja odavusele (?), on see ka mõneti ainuvõimalik kiirlahendus. Kui ikka kusagil muidu korraliku asfaltkatte peal on tekkinud naelkummidest ja raskeveokitest kuppelmaastik koos viisakate löökaukudega, siis ega seal hullult freesima ja suuremaid ja väiksemaid lappe asemele panema ju ei hakka. Kindlasti on see kallim, töömahukam ning ka pikema kestvusega. Ka ebameeldivam seda teed pidevalt kasutavatele juhtidele, kuna siis ilmselt on liiklemine piiratud ja üks kuradi sabas seismine.

Kas sulle ka muidu öeldi, kas need kivid autole kurja teevad?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 06.07.06 16:06 Tsiteeri


Minagi olen kriginaga kokku puutunud. põhjuseks oli kivike, mis oli pidurisadla juures kinni jäänud ja kratsis veljel seest värvi maha :mad:. See juhtus Koplis, seal oli kruusa ja tõrvga tee auke lapitud. Nüüd kasutan suvel 17" velge ja enam sellist jama ei ole juhtunud(velg on sadulast kaugemal);)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 06.07.06 19:02 Tsiteeri


mul teeb õrna metallikriginat, kui rattad põhja pööratud ja aeglaselt koha pealt ära sõidad. ei tea millest see?!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 09.07.06 21:33 Tsiteeri


Olen käinud Teeninduses 3 korda sellise kriginaga ja alati on leitud pidurite vahelt kivike. Mul maakohas 8 kilomeetrit külavaheteed ja päris tihti korjab mu auto sealt omale kivikese külge. Siis teeb küll jah põrgulärmi, et nüüd kohe kukub laiali. Aga võtad selle 1 cm läbimõõduga kivikese pidurisadula vahelt ära ja on jälle vaikus majas.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
ab
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 50

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 11.07.06 23:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: reFFLex
Tsitaat:
Algselt postitas: ab
Oskab keegi mõistlikult põhjendada, et miks teid niimoodi lapitakse, et see krt lahtine killustik seal nädalaid peab olema? Või on vastus see, et see on kõige odavam ja mugavam alternatiiv teeparandusega tegelejatele. Sel juhul nõrk vastus.

Just. Nii saavad teised foorumlased lihtsamalt läbi, kui ise küsid ja kohe ka ilusti ära vastad :)

Täiendaksin omalt poolt veel sellise mõtteavaldusega, et pahatihti lisaks mugavusele, kiirusele ja odavusele (?), on see ka mõneti ainuvõimalik kiirlahendus. Kui ikka kusagil muidu korraliku asfaltkatte peal on tekkinud naelkummidest ja raskeveokitest kuppelmaastik koos viisakate löökaukudega, siis ega seal hullult freesima ja suuremaid ja väiksemaid lappe asemele panema ju ei hakka. Kindlasti on see kallim, töömahukam ning ka pikema kestvusega. Ka ebameeldivam seda teed pidevalt kasutavatele juhtidele, kuna siis ilmselt on liiklemine piiratud ja üks kuradi sabas seismine.

Kas sulle ka muidu öeldi, kas need kivid autole kurja teevad?


Otseselt ei öeldud, et midagi kurja just teeb. Muidugi kui kauaks jääb sinna siis võib piduriketta ntx ära kriipida. Hetkel tundub, et oma masin suutis sellest kivikesest vabaneda ilma sekkumiseta.

Ja veel teede lappimisest. Tegelt ma ei arvagi et teeparandajad hullult freesima ja mässama peaks. Aga miks pean ma oma autoga teerulli mängima? Rullitagu nad ise teerulliga üle. Või on see väga vale lähenemine? Minu arvates autode poolt kinnisõitmine pole ju miskit muud kui teerulli teenuse pakkumine selle kehvemal kujul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 12.07.06 19:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ab

Ja veel teede lappimisest. Tegelt ma ei arvagi et teeparandajad hullult freesima ja mässama peaks. Aga miks pean ma oma autoga teerulli mängima? Rullitagu nad ise teerulliga üle. Või on see väga vale lähenemine? Minu arvates autode poolt kinnisõitmine pole ju miskit muud kui teerulli teenuse pakkumine selle kehvemal kujul.

Ju see on neile odavam ja mugavam.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
S.S.D.D.
huviline



Registreerunud 28.05.06
Postitusi: 234

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal


postitati 21.09.06 07:55 Tsiteeri


Eile sai siis ka selline "krigin" oma massina alt ära kuuldud. Karjus nii nagu midagi koliseks mõõda maad. Aitas natukene aega tagurpidi käiguga sõit.
Alguses ehmatas ikka päris ära ....mõtlesin, et nüüd kellad autoga:D


"Külaline"
Powered by BMW, aga üks pisike 2008a Fabia on veel peres :)
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Knap
huviline



Registreerunud 27.07.06
Postitusi: 25

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi Elegance 1,9TDI

postitati 21.09.06 11:15 Tsiteeri
Krigin



see krigin ja kivide sattumine kuhugi piduri ja velje vahele on Skoda puhul vist tüüpviga. Mina sellega kokku puutunud kahel korral. Kuna tegemist on tööautoga, siis tekitas see ka vÄheke probleeme, kuna ülemus juhtus seda kuulma ja kargas kohe turja, et mis uue autoga (olin soėtnud 3 nädalat) juba viga on, et selline jube hääl kostub. õnneks olin juba sellega kokku puutunud ja suutsin ära seletada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 21.09.06 13:24 Tsiteeri


Heli on jah võigas ning esimene kord oli küll refleks, et auto seisma ning põhja alla vaatama, kuidas see summuti vastu asfalti sai kukkuda, kuid polnud mingit summutit vastu maad. Hiljem juba teadsin ning siis võtsin asja rahulikult.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 21.09.06 14:35 Tsiteeri


Just. Ehmatab, raibe, üksjagu. Ka siis, kui probleemist juba teadlik oled ning tead sellise vea esinemist.

Ikka ju samas hakkad mõtlema, et mis kuradi värk seal seda häält teeb (kivi+miski metall) ning kas selle hõõrdumise tulemusena autol miskit paha ka juhtuda saab...

Tea, kas saab? Mille vahel see kivi seal pidama jääb ning mis metall krigiseb? Pidurisupportid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Timur
klubiliige

Avatar


Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 664

Asukoht: Harju
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi 1,8T

postitati 21.09.06 18:16 Tsiteeri


Kivi jääb kuskile pidurisadula vahele kinni ja teeb häält kui kratsib vastu velge. Mul kratsis veljel seest värvi maha. Kül kitsa triibu aga pidin värvi paranduse tegema, et alumiinium ei hakkaks oksüdeeruma.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 21.09.06 19:15 Tsiteeri


Seat'idel kah sama häda. Ilmselt üldse VW-grupi autode viga. Esimene kord ehmatas küll ära.
Üks naljakas juhtum oli kaa, kui sai hoolduses käidud ning pärast proovisõitu tehtud, nii et remondimees oli kah peal. Siis ühel äkkpöördel tuli kah sama hääl, mille peale remondimees ütles, et krt nüüd kukkus küll midagi alt ära :P :)
Ma ütlesin, et pole häda midagi, et siis lihtsalt väike kivi ja sõitsin edasi :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reFFLex
moderaator

Avatar


Registreerunud 05.11.05
Postitusi: 758

Asukoht: Pirita kant
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0TDI 2017

postitati 21.09.06 19:31 Tsiteeri


Tea, kas siis ainumas lahendus on suuremad veljed alla panna?

Jõle hea argument oleks see küll uute velgede ostmiseks ja kindel "alibi" oma naisele ostu vajalikkuse põhjendamisel :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Knap
huviline



Registreerunud 27.07.06
Postitusi: 25

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi Elegance 1,9TDI

postitati 22.09.06 09:52 Tsiteeri


Nu jah... tea kas uute suuremate velgedega jälle meie kuumaastikul parem sõita on? Kui ikka pisike kummiriba ainult veljel, siis varsti vaja neid vahetama hakata...
Pigem peaks wag mingid kaitse plekid selle jaoks valja mõtlema... aga vaevalt, et eesti kruusateede jaoks nad oma päid viitsivad vaevata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
wigry
huviline



Registreerunud 24.10.05
Postitusi: 456

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 1.6 MPI

postitati 22.09.06 14:03 Tsiteeri


Mõistlikum oleks pidurisupportid ümber disainida nii, et sellisesse kriitilisse kohta ei saa kivikest vahele minna. Maailmas on palju autotootjaid, kellel seda probleemi pole. Kuidas ei saa VAG nüüd oma pidurisupportit korralikult disainida.


Don't let the perfect be the enemy of the good
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.7% - SQL: 39.3%]