Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: VAG Diagnostika (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 4099)
Ramon
huviline

Avatar


Registreerunud 12.02.13
Postitusi: 2

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 12.02.13 22:32 Tsiteeri
VAG Diagnostika



Nimi: Ramon
Kontakt: 56111827, Privaatsõnum
Sõiduautodele: Audi, Volkswagen, Seat, Skoda
Aasta: Autodele aastast 1990-2012
Pakutav funktsioon: Veakoodide lugemine ja kustutamine, hooldusvälba nullimine, lisade aktiveerimine, seadete muutmine, andmed reaalajas, diiselmootori süütenurga kontroll.
Asukoht: Rakvere
Tasu: Alates 5 EUR.


VAG autode diagnostika.
Rakvere. Tel 56111827
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 13.02.13 11:35 Tsiteeri


Tsitaat:
25 EUR odomeetri kalibreerimine.

Mis see täpsemalt on?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Valts
klubiliige

Avatar


Registreerunud 31.01.06
Postitusi: 330

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Ford Mondeo 1,8 tdci

postitati 13.02.13 13:01 Tsiteeri


Kerimine :cool:


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 13.02.13 13:20 Tsiteeri


Ei tea, kas on ikka?
Aga kui on, siis võiks ka referentsid lisada :P


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ramon
huviline

Avatar


Registreerunud 12.02.13
Postitusi: 2

Asukoht: Rakvere
Kasutaja on eemal


postitati 13.02.13 16:31 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmask
Ei tea, kas on ikka?
Aga kui on, siis võiks ka referentsid lisada :P



VAG autode diagnostika.
Rakvere. Tel 56111827
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 13.02.13 16:42 Tsiteeri


no vähemalt aus mees.
aga nagu ma aru olen saanud, siis spido pealt kerida saab küll, aga mitte ajust.
seega sihuke poolik varastamine.
ja moded ilmselt võiks nüüd selle teema kiirelt ää kustutada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 13.02.13 17:57 Tsiteeri


Oli vaja mul urgitseda. Libises selline ebameeldiv pakkumine postkasti.
"Kas olete odomeetri kalibreerimisest huvitatud?"
Ei huvita nüüd ega tulevikus, sest minu arusaamist mööda on see varastamine.

Urmas@tüngasaaja Ramonmeistrite osalusel


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 13.02.13 18:21 Tsiteeri


no kuni on tellijaid on ka pakkujaid.
eks paljud ostavad ju läbisõitu, mitte autot.
ja sellest vargad oma elatise saavadki.
minu vanemal trakatsil sai kunagi miljon aastat tagasi spidokas ää vahetet. toona oli võimalus jätta uus nullidest alustama, aga ma väga kategooriliselt nõudsin, et kõik tubli veerand miljonit pandi kilomeetri täpsusega uude spidosse sisse. nüüd palju uhkem tunne suuri numbreid vaadata.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 13.02.13 18:34 Tsiteeri


Paljud ei ole ju nii autospetsialistid, et aru saada tegelikust olukorrast. ikka vaatad ju läbisõitu ja pärast maksad plaaniväiseid remondiarveid ja hooldusarveid...
Salongi poole pealt võib 2k ja 4k läbisõitu suht võrdsed välja näha.
Aga see igivana teema. Mustalanegi tagus vanale kronule naelad kapja, et see nooruslikult ringi kepsutaks.
Ikkagi petmine, vaata kuidas tahad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Bobik
huviline



Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia III FL Elegance+

postitati 13.02.13 18:42 Tsiteeri


Ei lähe küll teemasse, aga vist antud juhul polegi see nii oluline.

Mul sai masinal hiljaaegu 150K ette. Sõbrad on ikka ja jälle küsinud, et no kui palju siis LS ka on. Kui ma ütlen numbri, seda juba 100+ puhul, on imestatud, et jeekim kui suure LSga auto. Et kas ikka peab vastu ja millal plaan uus osta. Tundub, et hoogsa kerimise tulemusena ongi tekkinud ettekujutus, et 150se läbisõiduga auto on kohutavalt vana ja läbiaetud.

No andke andeks. Hoolduseväliseid kulutusi nende kilomeetrite jooksul peaaegu polegi olnud v.a. oma mõned hooletused + hooratta vahetus. Igal juhul loodan sama palju veel sõita.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 13.02.13 19:05 Tsiteeri


no loota ikka võid. minu teenekamal trakatsil on õige palju üle kuuesaja kiloversta ja teisel nõks alla neljasaja. mingeid erilisi probleeme pole.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmask
huviline

Avatar


Registreerunud 27.01.13
Postitusi: 34

Kasutaja on eemal

Auto: 2000 O1 1,9TD 66kw

postitati 13.02.13 19:39 Tsiteeri


Ok. Vbl skodad ongi ulmehead.
Muud viimase 15 aasta asjad on resursiga 400 000-500 000, bensukad kindlasti. Selleks ajaks asjad uluvad, söövad õli jne.
Kui ostad 200 000 sõitnud auto, siis eeldad, et saad teist sama palju muretult veel. Aga ei saa ju, sest keegi arvas, et on tore sinult raha valetamisega kätte saada.

Kui meenutada, siis oli minulg kunagi W124. Sõitis ja sõitis ja sõitis. Tänaseni lõunaosariikides vurab ringi. Odomeeter oli 5 kohaline. Ei mingeid kerimisi. Erakordne auto. Kuid...enam sellised ei tehta. Need kadusid koos saksa riigi dotasiooniga autotööstusele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 14.02.13 06:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Bobik
auto. Et kas ikka peab vastu ja millal plaan uus osta. Tundub, et hoogsa kerimise tulemusena ongi tekkinud ettekujutus, et 150se läbisõiduga auto on kohutavalt vana ja läbiaetud.


Ei ole see ainult kerimise tulemusel tekkinud ettekujutus, autode eluiga paraku muutubki järjest lühemaks. Opel on ju lausa ametlikult välja öelnud, et nende pakutav eluaegne garantii tähendab 160Mm.
Olen omanud autosid, millel arvatavasti 400Mm kandis (täpset ls kerimiste tõttu ei tea) hakkasid närvidele käima pidevad pisiprobleemid, samas suuremaid vigu polnud. Aga ka selliseid, millel 170Mm juures vajas mootor juba kulumise tõttu kapremonti (uuena Eestist ostetud, ainult esinduses korralikult hooldatud ja kontrollitud ls-ga autod) ja kandvad konstruktsioonid kippusid läbi roostetama.

Ühes teises foorumis just hiljuti lugesin mingi autoärika tsitaati, kes olla jõudnud järeldusele, et kui Saksas on 400Mm sõitnud auto korralik, siis on tal kõik olulised tükid juba ära vahetatud ja sõidab teist sama palju veel. Kui on rape, siis on hooldamata ja eriti enam ei kesta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
reverse
huviline

Avatar


Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260

Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia vRS CR TDI DSG

postitati 14.02.13 07:21 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
...aga nagu ma aru olen saanud, siis spido pealt kerida saab küll, aga mitte ajust.


Mida sa sealt spidomeetrilt kerid? Tippkiirust? Pigem ikka odomeetreid keritakse.

:P


www.sadulsepp.ee
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.6% - SQL: 64.4%]