Maka
huviline
Registreerunud 03.01.09
Postitusi: 23
Kasutaja on eemal
|
postitati 22.09.12 08:53
|
|
|
Auto100 rahulolematus
Tere
Mõtlesin siis panna kokku oma 5 aasta kogemustest skodaga.
2007 aastal sai siis hangitud 1.9tdi isend mis töötas 4 aastat ilma tõrgeteta ja auto hoolduskulud olid täiesti rahuldavad. Siis aga hakkas juhtuma,
kuni garantii kestis oli auto100-ga ainult häid koemusi aga peale garantii lõppu kõik praktiliselt muutus.
Nagu osad siin juba teavad hakkas minu saaga pihta kui turbo ootamatult peale hoolduses käiku otsad andis. Natukene ka sellest juttu siin: http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=2042&page=1
Mure mis närib hinge on nendepoolne suhtumine. Nimelt võttis see parandus koos ootamatult katki läinud õlipumba jne pea 2 kuud, kusjuures helistasin
mina mitu korda ja saatsin emaile millele ei reageeritud ning samuti saatis juhatuse esimees 2 kirja skoda remordiosakonna juhatajale vms 2 kirja 2
nädalase vahega ja neile ei ole siiani vastatud (tean et kirju loeti).
Ja viimaseks piisaks sai kuna liising on lõppemas ja soov oli ikkagi peale seda jama uus skoda muretseda aga oh õnnetust. Saates skodasse emaili kus
soovisin uuele autole pakkumist, sellele lihtsalt ei reageeritud. Kuna aga eesti on väike siis sai tuttavale mainitud kuidas võib selline asi juhtuda.
Tuttav soovitas, et saada uuesti aga seekord üld aadressile kiri ning ka tema selle kirja saajana millepeale saatis ta ise kirja samale isikule, et
miks ei ole reageeritud sellele. Ning praktiliselt 10 minutit peale tuttava emaili tuli ka kohe uue auto pakkumine minu postkasti. Kui aga ma
kirjutasin kirja tagasi lisaküsimustega pakkumise kohta siis sellele emailile ei ole ma nüüd 3 nädalat vastust saanud. Seega tundub et auto100
inimesed elavad hästi ning autosid müüa ei soovi.
Seega sai valitud uueks autoks hoopis teine mark millele pakkumine tuli sama päev ning lisaküsimustele vastati emailiga ning ka helistati ja seletati
kenasti.
Muidu autoga olen kenasti rahul kuid esinduse poolne reageerimine pea igal tasandil on küll alla igasuguste normide.
Kokku sai nüüd pikk (kaebe)kiri kuid loodan et teistel on parem kogemus auto100-ga kui minul.
Maka
|
|
|
lauri269
klubiliige
Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55
Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Kodiaq 2,0 4x4
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 22.09.12 16:34
|
|
|
Hr. Tänavsuu lugu tõi muige suule, kuna ise suht sama teema läbi käinud. Kuna enal oli ka hammasrihma vahetus just äsja siis maad uurides ütlesid
paljud et just hispaania hammasrihma ei soovitata. Ja veel millele tahan tähelepanu pöörata on see, et A100 annab oma ülikallile hammasrihmale 2a.
garantiid, kui teed seda mujal või viid oma rihma saad aasta. Kui ikka plaanis pikemalt autoga sõita siis minu jaoks on see oluline argument aga kui
on plaanis järgmisele omanikule käru keerata võib kõik asjad hiina varuosade vastu vahetada või vahetamata jätta.
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 22.09.12 18:51
|
|
|
Mina isiklikult ei saa aru sellest e-maili teel auto ostmisest. Kas tõesti on raske minna esindusse ja müügimehega kohapeal kõik detailid selgeks
rääkida? Kas teises esinduses komplekteeriti auto e-maili teel ja esindusse sai mindud lihtsalt auto järgi? A100 on mul ka paar korda olnud
möödarääkimisi, aga üldiselt olen nende teenindusega väga rahul.
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 23.09.12 07:52
|
|
|
Delfi artikkel jääb mulle natuke arusaamatuks. Kirjutas ta ju seal, et mujal lasti süsteemi uus gaas peale ja kõik töötab. Küsimus tekib aga sellest,
et kuskilt pidi see gaas ikkagi välja saama. Niisama ta seal otsa ei "kuiva". Seega mul on tunne, et ta sõidab ringi autoga, millel on suhteliselt
varsti uuesti gaas väljas.
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 23.09.12 12:05
|
|
|
Jah see võib ka nii olla, kuna üsna keeruline on leket tuvastada. Minul näiteks oli põhjus selles, et see oli lihtsalt aastatega otsa saanud ja kuna
A100 seda hoolduse käigus ei kontrolli nagu mina siiani arvasin, siis lihtsalt sumedal suvepäeval, hakkas tulema soojaõhku ja selle tagajärjel jooksis
kliimapump kokku. Mingit leket ei tuvastatud ja siiani töötab peale pumba vahetamist kliima laitmatult.
Tsitaat: | Algselt postitas: KPuusepp
Delfi artikkel jääb mulle natuke arusaamatuks. Kirjutas ta ju seal, et mujal lasti süsteemi uus gaas peale ja kõik töötab. Küsimus tekib aga sellest,
et kuskilt pidi see gaas ikkagi välja saama. Niisama ta seal otsa ei "kuiva". Seega mul on tunne, et ta sõidab ringi autoga, millel on suhteliselt
varsti uuesti gaas väljas. |
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 23.09.12 18:38
|
|
|
Mul on Aasta autoga (Tartus) on väga pahad suhted. Teha nad ei taha midagi, aga raha küsivad. Hooldus 15000km läksin tegema sinna. Paberi peal oli
kirjas et õhufilter on vahetatud, tegelikult mitte keegi ei tenud korpuse lahti (korpuse kruvi peal oli tolm)
Kütuse ja õli filtriga oli saamamoodi.
Liisaks sellele öeldi et minu auto amordid ja pidurid vaja vahetada (liiga kehvad) Kui ma ütlesin et vahetage ära, Vastus oli et garantii neile ei
kesta, et ma pean ise maksma umbes 10000 eek (saadsin neid per.....)
Aasta auto andmed
Tehtud teises kohas andmed
Pärast oli muure et kuskelt saab vesi bagaznikusse. Viisin sinna auto oli 3 tundi nende juures. Mitte midagi nad ei leidnud. Õ–eldi et see on
kondensaat. Õ•ues on külm ja autos soe. Algul tahtnud raha selle eest, hiljem teine mees ütles et see on garantii töö ja on tasuta. Hakkasin ise
otsima. 5minuti pärast leidsin ülesse.Seal kus on kütusepaagi luuk, seest pool kaks plekki, ja nad liimitud oma vahel silikoniga kokku. Tehasepoolne
praak. Auk ei ole korralikult kinni. Küsimus KAS NAD ÜLDSE ODSINUD???
http://foorum.skodaclub.ee/viewthread.php?tid=1421&page=1&highlight=gurja#pid16888
Hiljem oli mingi kolin esisillas. Mõtlesin et lähen sinna äkki garantii korral remondivad ära. Jalle auto oli nende juures umbes 2 tundi (mida seal
otsida 2 tundi???) Vastus oli et kõik on korras. Kust tuleb kolin nemad et tea. Tulin koju võtsin esiratta lahti ja kohe leidsin kust tuleb kolin.
Kokku otsimine ja parandus läks 10 minutiga. Rohkem ma sinna ei käi. JA TEISTELE KA EI SOOVI!
Uploaded with ImageShack.us
|
|
|
jato
huviline
Registreerunud 16.02.09
Postitusi: 88
Asukoht: Paide
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia II 1.6 MPI 75kW (müüdud); Peugeot 5008 1,6 VTi 88kW
|
postitati 24.09.12 17:58
|
|
|
Peale hooldust öeldi, et nad võtsid järelkäru vahepistiku tagant ära ja olid selle pagasnikusse pannud. Hakkasin seda varuratta juurde karpi panema ja
siis avastasin, et varuratta koopas on vähemalt kask ämbrit vett. Algul arvasin, et see on pesust mis oli tasuta hoolduse juurde tehtud aga nüüd
eelneva vihje peale hakkan ka seda bensiiniluuki uurima. Samas nad oleks võinud suure hoolduse 120tuh. käigus vähemalt korra ka seda varuratta koobast
vaadata.
Varasemast hooldusest on naljakas asi kus väideti, et tagaratta piduriklotsid ja kettad tuleb kohe välja vahetada. Kuna summa tundus suur siis läksin
ka mujalt hinda uurima ja tuli välja, et oopis esipidurid ja kettad on palju halvemas seisus ja tagumised võiks veel käia. Lasin kõik ära vahetada ja
hind oli sama mis esindusest ainult tagumiste eest küsiti.
Hooldusest koju sõites kuulsin ka, et mingi imelik müra on, vist mingi rattalaager. Seda ka ei lasknud enam esinduses vaid mujal teha.
Teine asi on samuti selle konditsioneeriga. Kõik olevat läbi ja tuleb nii radikas, torud kui pump välja vahetada, summa on veel suurem pakutud kui
selles artiklis. Kas keegi teab kus Hiiul see kliimaseadmete remont asub?
Lõppkokkuvõtteks on 5a vana Octavia remondid oluliselt kallimaks läinud kui eelmise auto Nissan Almera kogu kulud 7a peale. Kahju, et Nissanil
Almerale sobilikku järglast ei tulnud.
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 24.09.12 18:27
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: jato
Peale hooldust öeldi, et nad võtsid järelkäru vahepistiku tagant ära ja olid selle pagasnikusse pannud. |
Kes käskis maha võtta? Nemad ise??? Mul üks kord oli niimodi wv golfiga. Teeninduse mehed arvanud et mulle ei ole vaja plastiku, mis hoiab tagumine
auto number, ja võtnud teda maha. Lõpp tulemus plastik tagasi ja tasuta hooldus. Miks nad teevad mida ise tahavad mitte see mida vaja ja mille eest
makstakse?
|
|
|
janekts
huviline
Registreerunud 30.01.09
Postitusi: 4
Kasutaja on eemal
Auto: 2009 FL Skoda Octavia 1.9TDI DSG
|
postitati 24.09.12 19:00
|
|
|
See seal nii normaalne nähtus.Tavaliselt läheb õli rohkem sisse kui tehas annab.
|
|
|
Maka
huviline
Registreerunud 03.01.09
Postitusi: 23
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.09.12 21:09
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: enzo
Mina isiklikult ei saa aru sellest e-maili teel auto ostmisest. Kas tõesti on raske minna esindusse ja müügimehega kohapeal kõik detailid selgeks
rääkida? Kas teises esinduses komplekteeriti auto e-maili teel ja esindusse sai mindud lihtsalt auto järgi? A100 on mul ka paar korda olnud
möödarääkimisi, aga üldiselt olen nende teenindusega väga rahul. |
Minu vastus on selline, kuna olin autot näinud ja sellega ka sõita saanud siis ei näinud põhjust kohale minna ja istuda mõõgimehega vaid andsin täpsed
juhised mida ma soovin saada. Kuigi jah kui sooviksin lambist siis loomulikult oleks hea kohapeal näha, katsuda rääkida jne. Kuid see ei vabasta
"härrasid" tegudest mis tehtud. kui ei soovi pakkumist teha või rääkida palun andku teada siis tean et ei tasu enam kontakteeruda.
Teises teeninduses sai emaili teel kõik korda aetud sest oli teada mida soovisin ja nüüd ainult dokumentide vormistamise küsimus.
Nimelt siiamaani ei ole auto100 esimeses postituses küsitud küsimustele vastust andnud vaid tundub, et lihtsalt ignoneeritakse mind.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 25.09.12 06:38
|
|
|
enamus meist ei kujuta ettegi, mida kõike hoolduste käigus on ette nähtud teha.
muuhulgas tuleks ka varuratas üle vaadata ja selle õhusurvet kontrollida. või näiteks turvavöid või uksehingi määrida või ...
no päriselus tehakse hädapärased asjad, ehk mahlad ja filtrid ja veidi ehk vaadatakse veermikku ka. või nagu eelpool lugeda, siis isegi nende asjadega
ei saada vahel hakkama.
teoorias peaks lukksepp nö. nimekirja järgi asju tegema ja tema ka justkui vastutab. ja mingi meistri moodi asjapulk ehk peaks veidi kontrollima.
päriselus tahab lukksepp kähku asja kaelast ää saada ja uue töö ette võtta. tükitöö ju. või vahel on ka lukksepa asemel mõni lammas tööle võetud,
kellelt ei saagi midagi mõistlikku oodata. no ja meistreid ja muid asjapulki ka iga mehe sappa ei jagu ja ega neidki alati asi ei huvita.
üldiselt on tegu turumajandusega. niiakua saab lõdvalt lasta kui rahulolematuid on vähe ja papp sisse tuleb. kui aga tuba tühi ja nälg näpistama
hakkab, siis tavaliselt hakatakse asju paremini tegema.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 26.09.12 06:24
|
|
|
Mina olen A100 hooldusest alati saanud hooldusest kaasa 2 lk checklisti, kus kõik need asjad kirjas, mis teha tuleb ja mis viga oli. Mujal sellist
kogemust pole olnud, mõnel pool ei osata isegi pakkumist ette teha.
Aga ootaks huviga hoopis sellise teeninduse nime, millega kõik kliendid alati rahul on olnud. Miskipärast ei usu, et selline olemas on. Ei esinduste
ega nurgataguste tegijate hulgas.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 26.09.12 07:54
|
|
|
Checklist täidetakse ikka ära, aga kas peale linnukese tegemist ka reaalselt seda asja tehakse/kontollitakse, selles on küsimus .
|
|
|
reverse
huviline
Registreerunud 20.07.12
Postitusi: 260
Asukoht: Stockholm
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia vRS CR TDI DSG
|
postitati 26.09.12 08:51
|
|
|
Eks inimeste ootused on ka erinevad.
Minujaoks on e-post võrdne tavalise kirjaga (vastus võib vabalt võtta ka nädala, ilma paanikata), paljude jaoks on aga e-post sama mis telefonikõne
(millele peab vastama kohe) või mõni instant messenger nagu MSN Messenger või Skype.
Vaadates kliendi suunalt - jube tore on saata näiteks hinnapäring e-postiga ja saada vastus mõne tunniga, hoopis teine pilt on aga vaadates olukorda
klienditeenindaja suunalt - tihti küsitakse e-posti teel küsimusi, millele ei ole võimalik koheselt vastata - nt osa infost on vaja eelnevalt küsida
kelleltki teiselt jne
Minu kogemus Auto100ga siiamaani on olnud konarustevaba. Küll aga pole mu autol tehtud veel esimest hooldustki, rääkimata siis garantiiaja lõpust.
See, et e-kirjadele vastatakse ca 5 tööpäeva jooksul mind isiklikult ei sega.
Siiski oma firmas püüame reeglina klientidele vastata 24h jooksul Kasvõi
selgitades, et pikem vastus tuleb X aja möödudes ja palume varuda kannatust.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 26.09.12 16:04
|
|
|
Samuti negatiivseid kogemusi: Aasta hoolduse käigus avastati , et õõtshoova tagumised puksid vaja välja vahetada. Tol hetkel ei hakanud seda tegema,
kuna klobin oli väike. Nüüd tagasi minnes avastasin, et asi peaks minema garantii alla ning klobin samuti suurem, kuid imekombel olid puksid sel
korral ideaalses korras. Ilmselt kuni garantii läbi saab
Igaljuhul saatsin murettekitava kirja ka kõrgematele isikutele ning kavatsen kirjutada kasvõi skoda tehasesse välja kui tarvis peaks olema.
|
|
|
tnx
huviline
Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750
Kasutaja on eemal
|
postitati 27.09.12 06:30
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
Checklist täidetakse ikka ära, aga kas peale linnukese tegemist ka reaalselt seda asja tehakse/kontollitakse, selles on küsimus . |
No seda muidugi võib juhtuda, et rehvimustri sügavused pannakse huupi ja valik "korras" või "mitte korras" vahel tehakse kulli ja kirja visates ja
tegelt ei tehta üldse midagi
Aga checklist annab vähemalt ettekujutuse, mida oleks pidanud tegema lisaks arvel olevale õlivahetusele (mida võib ju ka tegemata jätta ja loota, et
klient ei lähe kohe õlivarrast näppima)
Aga nii paranolistel inimestel oleks ilmselt targem auto hooldamine ise selgeks õppida, veel parem ise auto kokku panna, sest ega tehastki või ju
usaldada, nemad on ka ikka raha teenimise peal väljas.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 27.09.12 19:54
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: tnx
Tsitaat: | Algselt postitas: Wygla
Checklist täidetakse ikka ära, aga kas peale linnukese tegemist ka reaalselt seda asja tehakse/kontollitakse, selles on küsimus . |
No seda muidugi võib juhtuda, et rehvimustri sügavused pannakse huupi ja valik "korras" või "mitte korras" vahel tehakse kulli ja kirja visates ja
tegelt ei tehta üldse midagi
Aga checklist annab vähemalt ettekujutuse, mida oleks pidanud tegema lisaks arvel olevale õlivahetusele (mida võib ju ka tegemata jätta ja loota, et
klient ei lähe kohe õlivarrast näppima)
Aga nii paranolistel inimestel oleks ilmselt targem auto hooldamine ise selgeks õppida, veel parem ise auto kokku panna, sest ega tehastki või ju
usaldada, nemad on ka ikka raha teenimise peal väljas. |
Kui vähegi võimalust on ja mõistus külge hakkab, teen kõik hooldused/remondid ise. Saab ilusti hakkama ja ikka kindel tunne on, kui oled oma käega
kõik mutrid-poldid kinni keeranud .
|
|
|
gurja
huviline
Registreerunud 04.12.09
Postitusi: 64
Asukoht: Eesti
Kasutaja on eemal
Auto: Oktavia tour combi 1,9TDI PD
|
postitati 28.09.12 18:24
|
|
|
Tsitaat: |
Kui vähegi võimalust on ja mõistus külge hakkab, teen kõik hooldused/remondid ise. Saab ilusti hakkama ja ikka kindel tunne on, kui oled oma käega
kõik mutrid-poldid kinni keeranud . |
Olen täitsa nõus. Oma autole teen kõik hooldused ja remondid ise. Ainult siis kui vaja spets riistad ja rohkem tarkust, siis annan auto remondi
töökotta tingimusega, et mina olen remondi käigus koguaeg auto juures.
|
|
|
taneltag
huviline
Registreerunud 21.05.12
Postitusi: 142
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Seat Leon Cupra280, 2014
|
postitati 03.10.12 16:01
|
|
|
Mina sain oma probleemi lahendatud ning Aasta Auto suhtumine ja probleemi tõstatamisele vastamise kiirus oli väga meeldiv ja kiire.
|
|
|