Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Octavia II tulepesurite ümberseadistamine (Vastuseid: 17 | Vaatamisi: 3808)
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 10.09.12 08:13 Tsiteeri
Octavia II tulepesurite ümberseadistamine



Tervitus,

vahetasin suvel Roomsteri O2 vastu ning üks asi on osutunud üsna häirivaks - nimelt tulepesur. See reo käivitub kohe esimesele aknapesuri vajutusel ja mitte pikal vaid ka lühikesel puutel (1 sek vajutus).

Roomsteri oli tunduvalt mõistlikumalt asi lahendatud - 3sek pikkusel kangi allhoidmisel ja seda ka ainult igal 3ndal või 5ndal korral (ei mäleta enam kumb oli).

Ma ei tea kuidas teistel on, aga Tallinnas kui auto päevakese või paar seisab, siis on esiklaas ikka üsna tolmune ja tahaks kohe sõitma hakates ära pesta. Paraku tähendab see seda, et kohapeal seistes laksab tulepesur sellise veepilve üles, et siis ei näe enam küljeakendest välja :o Ja noh niisama ka tobe (n)

Tiba jabur on nagu selleks toiminguks alati päevasõidutuledele ümber lülitada.

On keegi kokku puutunud, kas seda teoreetiliselt annab kuidagi ümber seadistada. Auto menüüdes ringi surfates igatahes ei leidnud ja manuaalist ka abi ei leidnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 10.09.12 09:52 Tsiteeri


Minul ka O2 ja pesuritega kuid need töötavad ainult siis kui tulede lüliti on paremises äärmises asendis ning täpselt nagu sa ütlesid, iga 5 või 6 korral rakendub. Kui on aga vaikimisi päevatuled sees siis ka tulede pesur ei funka.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 10.09.12 10:24 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ander
Minul ka O2 ja pesuritega kuid need töötavad ainult siis kui tulede lüliti on paremises äärmises asendis ning täpselt nagu sa ütlesid, iga 5 või 6 korral rakendub. Kui on aga vaikimisi päevatuled sees siis ka tulede pesur ei funka.


aga esimesel korral ei rakendu siis või?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 10.09.12 10:29 Tsiteeri


Kui tule lüliti asend on 0, siis ei pritsi vett. Kui tulede lüliti keerata põlemise asendisse, siis pritsib koos esiklaasiga ka tuledele esimesel vajutusel ja peale seda pritsib iga 5 klaasipesuga ka tuledele.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 10.09.12 11:08 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: enzo
Kui tule lüliti asend on 0, siis ei pritsi vett. Kui tulede lüliti keerata põlemise asendisse, siis pritsib koos esiklaasiga ka tuledele esimesel vajutusel ja peale seda pritsib iga 5 klaasipesuga ka tuledele.


jah nii on, aga kehva nähtavusega ajal ma ei hoia tulede lülitit asendis 0. Asendis 0 lähevad põlema ainult päevasõidutuled (ehket alumised) ja siis tõesti tulesid ei pesta.

Ma nüüd tahaks, et ka põlemise asendis ei pestaks kohe.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 10.09.12 11:48 Tsiteeri


Mul lähevad 0-asendis põlema lähituled ja seega valgel ajal ei ole vajadust kruttida tulede lülitit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
undu
huviline



Registreerunud 27.03.09
Postitusi: 173

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: OII Combi 1,8 TSI

postitati 10.09.12 12:36 Tsiteeri


Tasub tähele panna seda, et OII on kuni 2008 ja siis FL mudel 2009 ja edasi.
Kuni 2008 toodetud mudelitel jah - asi lihtne - 0 asendis põlevad päevasõidutuledena pooltuled.
Teemaalgatajal aga on ilmselgelt 2009+ väljalaskega mudel, millel 0-asendis põlevad udukate kõrval olevad päevatuled. Paraku kohe kui natukenegi hämardub muutuvad need "silmad" suht mõttetuteks ja siis mure algabki.

Teemasse - pigemini tasub ümberprogeda tuled sarnaselt toimima nagu seda vanemal mudeli v ka OII FL Basic varustuses autodel, kus päevasõidutuledeks on ka pooltuled.
Võimalik, et ka pesuri rakendumise hetke saab muuta.
Foorumis on kasutaja andrec, kes saab ilmselt aidata.


Kes palju räägib ei pruugi palju öelda
Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 10.09.12 13:40 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: undu
Tasub tähele panna seda, et OII on kuni 2008 ja siis FL mudel 2009 ja edasi.
Kuni 2008 toodetud mudelitel jah - asi lihtne - 0 asendis põlevad päevasõidutuledena pooltuled.
Teemaalgatajal aga on ilmselgelt 2009+ väljalaskega mudel, millel 0-asendis põlevad udukate kõrval olevad päevatuled. Paraku kohe kui natukenegi hämardub muutuvad need "silmad" suht mõttetuteks ja siis mure algabki.

Teemasse - pigemini tasub ümberprogeda tuled sarnaselt toimima nagu seda vanemal mudeli v ka OII FL Basic varustuses autodel, kus päevasõidutuledeks on ka pooltuled.
Võimalik, et ka pesuri rakendumise hetke saab muuta.
Foorumis on kasutaja andrec, kes saab ilmselt aidata.


Jah, sorry, seda ei täpsustanud. Mul on jah 2012 väljalase. Päevasõidutuled on alumised, seal udukate juures. Hetkel hommikuse ja õhtuse madala päikesega pigem eelistan neid enam mitte kasutada, sest tagumised ka ei põle päevasõidutulede asendis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Janek85
huviline

Avatar


Registreerunud 04.10.08
Postitusi: 44

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: SuperbII

postitati 10.09.12 13:47 Tsiteeri


Superbil 2008 on sama lahendus... Ma tegin lõpuks lihtsalt-võtsin lõpuks tuledepesuri kaitsme(se on tal eraldi) välja ja pole neist üldse puudust osanud tunda. Mõtetu vidin minumeelest -ainult mökerdab terve auto ära ja raiskab meeletult vett(loe alati on paak tühi, kui sopase rekka sappa jõuad kolonnis) :D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 10.09.12 19:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Janek85
Superbil 2008 on sama lahendus... Ma tegin lõpuks lihtsalt-võtsin lõpuks tuledepesuri kaitsme(se on tal eraldi) välja ja pole neist üldse puudust osanud tunda. Mõtetu vidin minumeelest -ainult mökerdab terve auto ära ja raiskab meeletult vett(loe alati on paak tühi, kui sopase rekka sappa jõuad kolonnis) :D


krt see on ikka tiba kehv lahendus, lögase ilmaga vahel ikka vaja pesta. Krt milline idiootinsener küll selle peale tuli, et selliselt automaatselt tulesid on vaja pesta :mad:

Vana lahendus, kus pidi tegema 3 sek vajutuse oli tunduvalt mõistlikum. Lühikeste surtsudega pesi akent ja pikaga igal kolmandal korral tehti tuled ka puhtaks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
argo
klubiliige



Registreerunud 30.10.06
Postitusi: 47

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi II 1.9 TDI

postitati 10.09.12 20:23 Tsiteeri


Nu facelifi eelsel O2'l on igatahes nii, et kui hetkeks (mingi plõks käib ära) klaasipesuvedeliku kangi vajutada, siis kuhgi vett ei pritsi, küll aga registreerib vajutuse ja järgmised 4x saab ilma tulede pesuriteta klaasipesu vedelikku lasta.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 10.09.12 20:51 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: argo
Nu facelifi eelsel O2'l on igatahes nii, et kui hetkeks (mingi plõks käib ära) klaasipesuvedeliku kangi vajutada, siis kuhgi vett ei pritsi, küll aga registreerib vajutuse ja järgmised 4x saab ilma tulede pesuriteta klaasipesu vedelikku lasta.


hmm, proovin homme. Tänud!


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
moanspot
klubiliige



Registreerunud 08.01.06
Postitusi: 166

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II Combi

postitati 11.09.12 06:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: moanspot
Tsitaat:
Algselt postitas: argo
Nu facelifi eelsel O2'l on igatahes nii, et kui hetkeks (mingi plõks käib ära) klaasipesuvedeliku kangi vajutada, siis kuhgi vett ei pritsi, küll aga registreerib vajutuse ja järgmised 4x saab ilma tulede pesuriteta klaasipesu vedelikku lasta.


hmm, proovin homme. Tänud!


ei toiminud. :( Tuledele kukuti pihustama veel enne, kui aknapesu käivitus.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 11.09.12 08:23 Tsiteeri


Tsitaat:
Tsitaat:


Jah, sorry, seda ei täpsustanud. Mul on jah 2012 väljalase. Päevasõidutuled on alumised, seal udukate juures. Hetkel hommikuse ja õhtuse madala päikesega pigem eelistan neid enam mitte kasutada, sest tagumised ka ei põle päevasõidutulede asendis.


Mis põhjusel on tekkinud eelistus neid mitte kasutada? See et tagumised ei põle on ju isegi hea, sest madala päikese korral on raskem eristada et kas seal põlevad gabariittuled või pidurituled. Kui aga tuled ei põle ja siis äkki süttivad (ehk siis pidurituled) on see kindlasti paremini märgatav. Ees aga pole vahet, sest tuled on olemas. Muidugi on see igaühe maitseküsimus.

Ise kasutan 0 asendit siis tulesid ei pese, mis ongi nagu ka antud teema point. Kahjuks on mul veel vanem tulede setup, ehk siis tagumised põlevad nagunii, tahan ma seda või mitte...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
..heigo..
huviline



Registreerunud 19.03.12
Postitusi: 74

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Elegance 1.4tsi DSG

postitati 27.10.12 10:59 Tsiteeri


Mul tekkis küsimus nende tulepesurite vastupidavuse kohta.

Kas külmade ilmadega seal midagi ära ei lõhu, kui pesurid jääs on või kinni külmunud?

Ja kui tulepesuri kaitse välja võtta, kas siis suristab kuhugi stange alla või ei surista üldse?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
mar
klubiliige



Registreerunud 25.03.07
Postitusi: 181

Asukoht: Tallinn,Mustamäe
Kasutaja on eemal

Auto: FL Octavia1.4TSI

postitati 27.10.12 13:39 Tsiteeri


Ei tule midagi. Mul ühel autol on väljas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 27.10.12 14:00 Tsiteeri


Kas VCDS-iga mitte ei ole pesurite käitumist mitte võimalik ümber progeda? Oleks nagu kuskilt seda lugenud (vist brittide skodaklubi foorumist).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
enzo
klubiliige



Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Cupra ST 300 4drive 18

postitati 06.01.13 19:17 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alfonso
Kas VCDS-iga mitte ei ole pesurite käitumist mitte võimalik ümber progeda? Oleks nagu kuskilt seda lugenud (vist brittide skodaklubi foorumist).


Briskoda foorumis sarnane teema - http://www.briskoda.net/forums/topic/260098-disabling-headlight-washers/

Postis nr. 15 üks kasutaja väidab, et muutis tuledepesuri rakendumise aega pikemaks. Kui enne oli seadistatud 0,05 sekundi peale, siis tema pani 1 sekundi peale. Ehk siis aknapesu kangi peab vähemalt 1 sekundi tõmbama, et tuledele vett pritsiks. Samuti saab muuta pesurite töö kestvust, et mitu sekundit tuledele vett pritsitakse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 60.2% - SQL: 39.8%]