Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Miks O II-l sööb tagumisi rehve? (Vastuseid: 8 | Vaatamisi: 2479)
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 02.07.12 14:42 Tsiteeri
Miks O II-l sööb tagumisi rehve?



Isendiks O II 2008a.
Mure selles et, sööb tagumisi rehve väljast poolt. täna käisin töökojas loksu pole ja sillastend näitab et kõik on ok.
Milles võib viga olla?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 02.07.12 15:00 Tsiteeri


Väga triviaalne küsimus, aga kas rehvirõhk on ikka normis? Seda siis muidugi juhul, kui sööb rehvi mõlemat külge.

Ja igaks juhuks lisakommentaariks, et Statoili kompressorite andmeid ei tasu puhta kullana võtta. On olnud kogemus, kus nimetatud seade näitas reaalsest 1,4 atsi erinevat tulemust.

Seda muidugi juhul, kui Statoili teenuseid üldse peaksid tarbima.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 02.07.12 15:30 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: alfonso
Väga triviaalne küsimus, aga kas rehvirõhk on ikka normis? Seda siis muidugi juhul, kui sööb rehvi mõlemat külge.

Ja igaks juhuks lisakommentaariks, et Statoili kompressorite andmeid ei tasu puhta kullana võtta. On olnud kogemus, kus nimetatud seade näitas reaalsest 1,4 atsi erinevat tulemust.

Seda muidugi juhul, kui Statoili teenuseid üldse peaksid tarbima.


statoili õhku ei kasuta. olen ise ka erinevust märganud. rehvirõhud normis. rehvil järab aint välimist serva.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alfonso
huviline

Avatar


Registreerunud 24.02.12
Postitusi: 182

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Superb III 1,4TSI L&K

postitati 02.07.12 18:28 Tsiteeri


Kui sul just koduteel mingit hästi pikka ja lauget kurvi ei ole, kus sa igal õhtul külg ees kumm suitsemas teeääres rohtu näksivaid jäneseid ei hirmuta, siis tee või tina, aga kangesti paistab olevat sildade reguleerimise teema. Kui üks külg rehvil kulub, siis nagu väga ei saa midagi muud olla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.07.12 06:21 Tsiteeri


kui tagasilda regullida saab, siis vaheta regullijat ja asjad vast saavad korda.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 03.07.12 10:28 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: diesel
kui tagasilda regullida saab, siis vaheta regullijat ja asjad vast saavad korda.


Mida sa täpsemalt mõtled?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 03.07.12 17:51 Tsiteeri


seletan siis pikemalt.
ma ei tea uuematest masinatest midagi. minu vanadel traktoritel on taga talasild ja reguleerida seal ei saa mitte midagi. juhul kui sinu autol saab tagasilda regullida, siis sel juhul soovitaksin senine sillaregulli töökoda vahetada mõne teise vastu.

kui ühel sillal süüakse kummidel üks serv ää ja sõidustiil ei sarnane rallikrossile, siis on igal juhul miskit paigast ära.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 04.07.12 06:55 Tsiteeri


jutt õige, mul on täiesti sihuke kogemus olemas, kus 3 reguleerijat panid 3 erinevat seadistust ja kõik valed. kusjuures ühel mehel arvuti soovitas veel neljandaid numbreid, mis olid veel eriti valed, see tüüp ise ka vaatas ja imestas et nii küll auto sõitma ei hakka.
tulemuseks muidugi rehvide ülikiire kulumine.
üks ammune kogemus on veel üsnagi tunnustatud pealinna töökojaga, kui rehv ei kulunud, aga niisama auto käitus imelikult, tookord käisin veel ümbertegemist nõudmas, siis meister vaatas stendi väljatrükki ja väitis et kõik on ok. paar aastat hiljem järgmist ringi remontides tuli viga välja (sild oli valesti kokku pandud) ja siis toda vana väljatrükki uuesti uurides oli võhikule ka kohe näha, et tõepoolest üks parameeter, mida see viga mõjutas, on täiesti metsas.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 04.07.12 08:49 Tsiteeri


käisin sillastendis rakveres tireman-is või vianor kuda keegi. eks siis peab veel teises kohas proovima. raha küsivad palju.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 35.2% - SQL: 64.8%]