Marcouver
huviline
Registreerunud 21.03.12
Postitusi: 26
Kasutaja on eemal
|
postitati 30.06.12 10:55
|
|
|
Abi tarvis kolksumisega seoses
Tervist!
Autoks on 2005aasta Skoda Octavia 2.0 103kw Diisel mootoriga, automaatkast (DSG)
Mure on siis järgnev:
Automaatkast vahetab käike nõksutades, vibra ja värin tuleb sisse, eriti kui kiirendad.
Püsikiirus on peal, näiteks 90km/h sõites, siis hakkavad pöörded liikuma 100-300 ühiku vahel, on nagu rahutu, kuigi peaks olema stabiilne. Ta nagu ei
ole sünkroonis mootoriga ja käigukast teeb ise mis heaks arvab. Muidu sõidab hästi, kütusekulu on superluks madal, kohapeal tiksub hästi. Kui
püsikiirus on maas ja ühtlaselt hoiad kiirust, siis töötab ka rahutult. Viga on siis kui käigukast vahetab käike, siis tekib vibratioon, tõuked tagant
ja selline imelik "taK" hääl. Siis kui ühtlaselt sõidad, siis nagu jääks selline mulje, kui pöörded kõiguvad, nagu keegi hoiaks autot tagant kinni
ja samas laseks vahel ka lahti....
Armatuuris veakoode ei näita.
Suur aitähh juba ette!
|
|
|
Ander
klubiliige
Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125
Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia Combi G-TEC
|
postitati 02.07.12 08:22
|
|
|
Pole selgeltnägija kuid tundub nagu selle 2-massilise hooratta teemana. Vaata siin foorumis need seotud teemad läbi.
|
|
|
Marcouver
huviline
Registreerunud 21.03.12
Postitusi: 26
Kasutaja on eemal
|
postitati 11.07.12 15:53
|
|
|
Nii, käisin diagnostikas ära, ühtegi viga seoses käigukastiga ei esine...
Ja siin arutasime ja oleme suhteliselt kindlad, et hooratta viga see ei ole, kuna pm nüüd on see viga pm ära kadunud, natukene veel teeb nii ja
pöörded ikka kõiguvad... kui see oleks hooratta viga, siis ta peaks seda tegema pm koguaeg kuna ta on pidevalt töös... seal on mingi muu kamm sees....
vahepeal oli täitsa timm ja liikus kah maru hästi edasi, vat et paremini kui mõni bensukas.
Vb aitab see midagi, et kui auto külmalt tööle panen siis on selline värin mootoris, et selline mulje, et kohe laguneb midagi küll otsast ära... aga
huljem juba käivitub vaiksemalt... selline tunne, et kuskilt on midagi lahti... ei tea... teeninduse vennad ei tea ka midagi...
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 13.07.12 14:41
|
|
|
Järelikult sitt teenindus. Kus käisid?
|
|
|
Marcouver
huviline
Registreerunud 21.03.12
Postitusi: 26
Kasutaja on eemal
|
postitati 15.07.12 19:33
|
|
|
Ma arvan, et tuleb kohe otse auto100se minna ja küsida vealeidmise teenust, siis kindel ka mille eest tuleb maksta, üks hämamine käib igalpool, keegi
midagi ei tea, aga teenindused on tehtud... osatakse vist ainult piduriklotse ja kojamehi vahetada... ja selle eest küsitakse ka nendelt inimestelt
hingehinda, kellel pole aega või kohta ise midagi teha... ega inimesed ei peagi kõiki asju teadma, igaüks jääb ikka enda pulkade peale.... arvan, et
tuleb hüva nõu välismaa foorumitest otsida.
|
|
|
Marcouver
huviline
Registreerunud 21.03.12
Postitusi: 26
Kasutaja on eemal
|
postitati 03.10.12 17:18
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Ander
Pole selgeltnägija kuid tundub nagu selle 2-massilise hooratta teemana. Vaata siin foorumis need seotud teemad läbi. |
Aga kui hooratta viga oleks, siis peaks ta seda ju koguaeg tegema?, mul on ainult käigu vahetamisel algul tugevam nõks ja siis mingi 2-5 õrna
"vibra"nõksu järjest veel otsa... ülejäänud sõidu ajal ta seda ei tee (va. imelikult käitub püsikiirusega sõites)... samas kui auto käivtad siis
käib ka hull vibra ja naks läbi... Juhul kui seisvalt töötab, siis ei ole midagi hullu... täiesti normaalne. Ja kui käigud sees ja sõidad juba näiteks
90 km/h siis ta ei tee ka midagi... st eriti pole aru saada pöörete arvu kõigumisest, kui püsikiirust peal ei ole... aga kui püsikiirus peal siis
kõigub 2100-2200 vahel (oleneb kiirusest) umbes niimodi:
2100 ->2200 ->2100 peab vahe mingi 1-2 sek ja siis jälle 2100 ->2200 ->2100.... no idea... pole veel jõudnud tallinnasse ka, et asja
lähemalt uudia, kohalik teenindus on selle koha pealt täiesti NULL
|
|
|
|