Tambet89
huviline
Registreerunud 01.05.12
Postitusi: 2
Asukoht: Jõhvi
Kasutaja on eemal
|
postitati 01.05.12 16:58
|
|
|
skoda Octavia 1.9 77 kW vs. skoda Octavia Elegance 2.0 103kW
Tere kõigile !
Kuna tekkis soov soetada omale lõpuks üks neljarattaline sõber siis olen pikalt ringi vaadanud ja otsinud seda õiget ja truud kaaslast. Kuna auto
otsimine on aeganõudev ja peavalu tekitav tegevus just seepärast, et tahaks leida ikka omale töökindla, ökonoomse ja vastupidava masina ja samuti
millel hoolduskulud ei kerkiks taevaväravateni.
Nii ma siin jäingi lõpuks skodade peal seisma. Ja leidsingi vastava toreda saidi nagu seda on skoda club. Praeguseks on siis valikuks 2 masinat jäänud
mille kohta teie, kallid kaasmaalased ja skoda omanikud, ehk oskate mind aidata ja soovitada kumb oleks parem valik.
Esimesena jäin vaatama seda. Skoda
Octavia 1.9 77kW
Aasta on autol päris poisike veel, läbisõitu ka oleks juba piisavalt. Ainuke jama on see, et viienda pildi pealt on veidike roostet vist näha. Selle
saab küll ära teha, aga kui juba nii noorel autol rooste peal on siis kes teab mis paari aasta pärast sinna juurde võib veel tekkida. Kõik muu on väga
tip-top, mootor ka vastab, selle kohta olen kuulnud ainult kiidusõnu.
Teiseks jäin seda vaatama.Skoda Octavia Elegance
Auto iseenesest väga ilus ja puhas. Kuna varem pole automaat käigukasti omanud siis ei tea kui vastupidavad need on. Lugesin, et need DSG omad pidid
kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on, kas midagi suuremat viga või
mitte.
Oleks tänulik kui keegi suudaks kommenteerida neid ja öelda oma arvamus, kumba teie eelistaks või soovitaks
Ette tänades!
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 01.05.12 17:43
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambet89
Esimesena jäin vaatama seda. Skoda
Octavia 1.9 77kW
Aasta on autol päris poisike veel, läbisõitu ka oleks juba piisavalt. Ainuke jama on see, et viienda pildi pealt on veidike roostet vist näha. Selle
saab küll ära teha, aga kui juba nii noorel autol rooste peal on siis kes teab mis paari aasta pärast sinna juurde võib veel tekkida. Kõik muu on väga
tip-top, mootor ka vastab, selle kohta olen kuulnud ainult kiidusõnu.
|
Rooste koha pealt nii palju, et kuna auto on 2008, siis võid arvestada veel kehtiva keregarantiiga. Kuid ära siis kohe sellepärast autot ostma mine ja
A100-t tüütama hakka, kuna nad lükkavad suure tõenäosusega su keregarantii soovi tagasi. Põhjuseks porisirmide puudumine.
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambet89
Teiseks jäin seda vaatama.Skoda Octavia Elegance
Auto iseenesest väga ilus ja puhas. Kuna varem pole automaat käigukasti omanud siis ei tea kui vastupidavad need on. Lugesin, et need DSG omad pidid
kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on, kas midagi suuremat viga või
mitte.
|
Kahjuks/õnneks ei tohiks olla selle aasta Skodal juba DSG kasti. Peaks piirnema vana hea Tiptronicuga.
Hindade kohta ei oska muud öelda, kui et mine vaata üle, lase töökojal üle vaadata ja siis ehk saad aru, miks hind nii odav on. Kui kõik korras, siis
hea hind ju.
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 01.05.12 18:02
|
|
|
roostes on seepärast, et porilapakad puuduvad. asi, millest ma üldse aru ei saa. tänapäe pannakse värvi autodele nii õhukeselt kui vähegi kannatab ja
porilapakad on hädavajalikud, et karpe "liivapritsi" eest kaitsta.
77 peaks vist pumppihustitega olema. kui need saba annavad, siis läheb kalliks. muidu 1.9 kestab küll.
teise masina dsg on minu arust vägagi kompu asi. võimalik, et ma ei jälgi õigeid foorumeid, aga mina pole kuulnud, et nendega mingit erilist kala
oleks. tegu ju täismehhaanilise kastiga. ja kütusekulule mõjub dsg vägagi hästi. ka tehaseandmetes peaks dsg napilt käsikastist säästlikum olema. asja
ei tasu segi ajada vanamoodsa hüdroturbiiniga automaadiga.
|
|
|
harlesjah
huviline
Registreerunud 28.03.11
Postitusi: 19
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Superb, Octavia
|
postitati 01.05.12 19:20
|
|
|
dieseli jutt puhas kuld.
Mul omal kaks automaat-diislit. Üks DSG teine vana tiptronik. On ikka vahe küll. Omaltpoolt ainult kiidusõnad DSG kohta. Käiguvahetust pole üldse
tunda, seejuures käitub kast täpselt nagu ise manuaaliga teeks. See "uus" vahesiduri lahendus on ikka tasemel tegu WV grupi poolt.
Õ–konoomsuselt ei oska võrrelda aga maanteel saab 100km/h juures koos keskmise koormaga 4,5l/100km-le. Linnas 6,5.
Ma ei usu, et manuaal väga ökonoomsem on.
PS.alates 2004 lõpp hakati DSG-d oct-le panema ja pildi järgi on antud autol kindlasti see uuem kast peal!
|
|
|
diesel
klubiliige
Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006
Asukoht: maal
Kasutaja on eemal
Auto: traktorid
|
postitati 01.05.12 19:42
|
|
|
mul keik aastaarvud pääs sassis. a niipalju mäletan, et kadund helkama tegutsemise aegu igatahes olivad ocu-d juba dsg kastiga saadaval. sai isegi
proovisõitu tehtud. mõnus oli.
nii, ja et siis sedasi, et helkama igatahes ei müü eestis soodasid juba nii umbes miljon aastat. seega neid pandi tõeste juba üsna ammu.
kõnealune isend näikse üldse olevat kellasid ja vilesid täis. äkki algselt müügiedendamise mõttega seuke toodud? või siis hoopis kuskilt saksas
näituseks toodud.
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 02.05.12 14:54
|
|
|
Keregarantiist niipalju, et enda masina sain nädalapäevi tagasi keregarantiitöödest kätte (2008.01 auto. ls 68000km), porilapakate puudumist ei
mainitud isegi mitte. Läbisõit on muidugi kolm korda väiksem kui mainitud Octavial.
Pumpdüüsidega on mõlemad mootorid, 2.0 peetakse siiski veaaltimaks. DSG-ga on ka probleeme olnud, kuid põhimõtteliselt taandub küsimus sellele kas
sulle meeldib manuaal või automaat. Kütusekulus vahet pole.
|
|
|
M8DSwordfish
klubiliige
Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212
Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.
|
postitati 04.05.12 05:50
|
|
|
Niinimetatud porilapakad ei tohigi keregarantii juures mingi teema olla, kuna need ei ole auto tehase standardvarustus. Diesel´i jutt värvkatte
paksusest on tõsi mis tõsi, ja seepärast on neid porilapakad vajalikd küll...
|
|
|
KPuusepp
huviline
Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317
Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal
Auto: Superb I 1.8T
|
postitati 06.05.12 15:16
|
|
|
Huvitav, et mul siis lükati keregarantii just selle põhjendusega tagasi. Õ–eldi, et mehaaniline kahjustus (kiviga saanud).
|
|
|
Bobik
huviline
Registreerunud 13.10.08
Postitusi: 33
Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia III FL Elegance+
|
postitati 17.05.12 19:19
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambet89
Lugesin, et need DSG omad pidid kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on,
kas midagi suuremat viga või mitte.
|
Mul 06' Octavia DSG kastiga. Kütusekulu näed teksti alt. 135 läbisõit, ühtki viga pole seni olnud.
|
|
|
|
rehvitest
huviline
Registreerunud 28.06.12
Postitusi: 3
Kasutaja on eemal
|
postitati 28.06.12 08:48
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Bobik
Tsitaat: | Algselt postitas: Tambet89
Lugesin, et need DSG omad pidid kehvad olema ja küttekulule suureks pinnuks silmas. Samuti paneb mõtlema miks mõlemad masinad nii soodsahinnaga on,
kas midagi suuremat viga või mitte.
|
Mul 06' Octavia DSG kastiga. Kütusekulu näed teksti alt. 135 läbisõit, ühtki viga pole seni olnud. |
Väga hea tulemus !
|
|
|
|