Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Märgutuled (Vastuseid: 10 | Vaatamisi: 5468)
A.T.
huviline



Registreerunud 16.04.10
Postitusi: 13

Asukoht: Pärnumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia 1,2 TSI 7 DSG

postitati 26.03.12 21:01 Tsiteeri
Märgutuled



Autol on kuuaja jooksul hakanud 4 korda põlema EPC (mitte ESP) tuli, paar korda sõiduajal ja paar korda peale käivitamist, peale seismajätmist kaob ära. Kuid täna hakkas sõiduajal põlema ja peale uuesti käivitust ei kustunudki ära. Helistasin auto esindusse kuid aeg oli nii hiline et nad ei saanud autot diagnostikasse võtta, käisin ka Reval Autos kuid ka nemad panid homseks alles aja. Koju sõites hakkas põlema veel üks märgutuli mis raamatu järgi tähendab heitgaasi kontrollisüsteemi tuld ja nii nad nüüd vahel vaheldumisi ja vahel korraga põlevad vahepeal on ka kustunud. See kui EPC põleb on sõit ikka päris vaevaline edasi ei lähe kuidagi. Mootor töötab muidu ilusti. Homme saan küll diagnostikasse kuid tahaks ikkagi teada mis selline anomaalia võiks tähendada, auto ju küllalt uus 2010a. ls. 22100


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 27.03.12 06:41 Tsiteeri


Anomaaliale annab vastuse diagnostika ning tehasegarantii. Mis siin ikka põdeda. :)

Tulla võib mis iganes juhtploki läbiminekust. Kuskil mingi andur ei anna kontakti vms.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 28.11.16 08:19 Tsiteeri


Täna hommikul ilmnes ka korraks selline anomaalia, et käivitamisel EPC ja heitgaaside märgutuled jäid põlema. Kõik normaliseerus pärast kolmandat käivitust ning kui sihtpunkti jõudsin siis katsetasin taas käivitamist ning probleeme ei olnud. Nüüd siis situatsiooni ees, et kas minna esimesel võimalusel kontrolli või jälgida ning kui lähemal ajal taas selline asi, siis minna.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
M8DSwordfish
klubiliige



Registreerunud 10.05.10
Postitusi: 212

Asukoht: Enamasti siinpool Soome lahte
Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq Sportline’20, Kodiaq RS ‘23, Rapid Spaceback '14.

postitati 28.11.16 14:19 Tsiteeri


Vanale teemale uus vint :) Oodata võib ju lõpmatuseni, minu arvates tuleb minna ja näidata, need teated koos veakoodidega peaksid ilusti mälus alles olema.... niisama pakkumine on nagunii kohvipaksu pealt ennustamine. Kui miskit valesti, siis vaevalt et ta ise paremaks läheb, ikka tuleb aidata... niisama ootamine võib asjale ainult kahjuks tulla.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 01.12.16 18:59 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Täna hommikul ilmnes ka korraks selline anomaalia, et käivitamisel EPC ja heitgaaside märgutuled jäid põlema. Kõik normaliseerus pärast kolmandat käivitust ning kui sihtpunkti jõudsin siis katsetasin taas käivitamist ning probleeme ei olnud. Nüüd siis situatsiooni ees, et kas minna esimesel võimalusel kontrolli või jälgida ning kui lähemal ajal taas selline asi, siis minna.


Päädis kogu see asi siis süüteküünalde vahetuse (millegipärast hoolduses seda ei tehtud), aktiivsöe paak ja tuulutustoru pandi ka uued. Põhjus siis küünalde õigeaegne vahetama jätmine ning arvatavasti ka juhtumisi saadud halb kütus (kuigi tangin valdavalt Olerex, Statoil, Alexela ja 5+, harva ka Virtsu JetOilis - mujal ei käi). Nii, et kuskilt see p...k paaki sattunud on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 03.12.16 11:05 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Täna hommikul ilmnes ka korraks selline anomaalia, et käivitamisel EPC ja heitgaaside märgutuled jäid põlema. Kõik normaliseerus pärast kolmandat käivitust ning kui sihtpunkti jõudsin siis katsetasin taas käivitamist ning probleeme ei olnud. Nüüd siis situatsiooni ees, et kas minna esimesel võimalusel kontrolli või jälgida ning kui lähemal ajal taas selline asi, siis minna.


Päädis kogu see asi siis süüteküünalde vahetuse (millegipärast hoolduses seda ei tehtud), aktiivsöe paak ja tuulutustoru pandi ka uued. Põhjus siis küünalde õigeaegne vahetama jätmine ning arvatavasti ka juhtumisi saadud halb kütus (kuigi tangin valdavalt Olerex, Statoil, Alexela ja 5+, harva ka Virtsu JetOilis - mujal ei käi). Nii, et kuskilt see p...k paaki sattunud on.


Bensu kohapealt ei oska palju sõna võtta,aga diisliga on Olerexis probleeme aegajalt ka tänasel päeval.Tean,sest olen tegev transpordi alal ja vahel mõnel kollegil ikka juhtub,et sealt tangitud küttega filtrid umbes.
Bensu tankimine naise Fabiasse käib 100% Alexelas ja käis ka eelneva autoga seal ning probleeme pole viimase 7-8 aasta jooksul kordagi olnud.
Ise olen ühe korra tsiklisse 98-t tankides, Riisipere Alexelast, vett sekka saanud.Ilmselt selle toote käive seal väga väike ja see tekitaski jama.
Väimees on aegajalt Kernu Kroonigust tsiklisse bensu ostnud ja tihti on nii olnud,et peale talve,kevadel sellega käima ei saa.Ma kasutan tsiklis Alexela või Statoili benssu ja peale selle mõne aasta taguse Riispere jama,on kõik ok olnud.
Suurim viga väikekohtade tanklates pidi see olema,et mahuteid ei puhastata õigeaegselt või siis ei tehtagi seda üldse.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
kkaurkk
huviline



Registreerunud 12.06.15
Postitusi: 41

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Fabia Combi 1.2 TSI

postitati 03.12.16 14:00 Tsiteeri


Tsitaat:

Väimees on aegajalt Kernu Kroonigust tsiklisse bensu ostnud ja tihti on nii olnud,et peale talve,kevadel sellega käima ei saa


Ükskord kevadel ei läinud muruniitja käima, viisin teenindusse. Kui kätte sain öeldi, et viga selles, et jätsin talveks bensu paaki, talvega pidi olema võimalus, et benss lahtub ära. Kuna ka tsikli bensu paagi korgil on õhutusauk minu mälu järgi, siis võimalik, et pole tanklat mõtet süüdistada.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
urmas66
huviline

Avatar


Registreerunud 28.05.15
Postitusi: 690

Asukoht: Tallinn-Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Fabia HB 1,2TSI 81kw 2016; MB Vito 4x4 119Bluetec 7Gtronic 2017; Oli Octavia Scout 2,0TDI 135kw 2015

postitati 04.12.16 09:27 Tsiteeri


Mõlemad korrad,kui tema tsikkel pole käivitunud, on minu tsiklis olnud Statoili bens ja on käivitunud.Samuti on mul nii muruniitjas ,kui murutraktoris bens alati paagis ja pole tegelikult kordagi midagi juhtunud.Kasutan kas Statoilist või Alexelast ostetud 95-te.Hoian tehnikat külmas garaazis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 04.12.16 09:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: urmas66
Mõlemad korrad,kui tema tsikkel pole käivitunud, on minu tsiklis olnud Statoili bens ja on käivitunud.Samuti on mul nii muruniitjas ,kui murutraktoris bens alati paagis ja pole tegelikult kordagi midagi juhtunud.Kasutan kas Statoilist või Alexelast ostetud 95-te.Hoian tehnikat külmas garaazis.


Võibolla läheb küsimus juba teemast välja, aga kui jutt muruniidukile läks siis küsin (kas tavaline niiduk või traktor?). Kuna enda peres ka millalgi tekkis probleem muruniiduk vs Olerexi 95 (puudutab konkreetset tanklat, mitte Olerexi üldiselt), siis hakati kasutama 98-t ja mure kadus. Samas Alexelas tankides olen näinud kuidas ostetakse kanistriga 95 Nitrot (jutu põhjal sain aru, et niiduki tarvis), et kumba ise kasutad ja on mingi vahe kui kasutada 95 tavaline või nitro.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 29.01.17 15:16 Tsiteeri


Ikkagi EPC aegajalt jamab, eriti kui on niiske ilm ja selline temp nagu praegu +2.....-2. Soojast peast läheb ilusti käima, ka siis kui on soojas siseparklas olnud päev otsa. Probleem on siis kui nt pole ühel päeval autot kasutanud. Googeldades leidsin, et sageli esineb seda olukorda kui probleem pidurituledes. Kontrollisin ja tõepoolest pidurituled ei tööta, ka ülemine lisatuli. Mida peaks veel kontrollima, miski kaitse läbi.

Nüüd veidi hiljem kontrolli tehes jälle töötasid


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tnx
huviline



Registreerunud 07.05.12
Postitusi: 750

Kasutaja on eemal


postitati 30.01.17 08:53 Tsiteeri


Kui kaitse läbi, siis ei tule kuivatades midagi iseenesest tagasi.
Ilmselt mingi pistik jamab või halvemal juhul kuskil plokis külmjoode. 0 kraadi ümbrus ja niiskus on elektroonikale üsna ebameeldivad tingimused, siis juhtubki kõige rohkem. Eks pead uuesti juhet külge panema, äkki saad targemaks. Järgmine samm oleks pädeva elektriku külastamine. Niisama huupi võid jäädagi tükke vahetama.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 54.4% - SQL: 45.6%]