Kindlasti kontrollida, kas ei ole märke vee sisse tungimisest salongi. Ehk siis kas kõik tuled (k.a. salongis töötavad, lisad jne). Tegu tüüpveaga B5
kere juures, kus salongifiltri korpuse tihend lekib ja vesi tuleb salongi ning rikub ära comfort boxi.
Lisaks võta akukate täiesti maha ja vaata kas on klaasialuse vanni äravoolu avad puhtad.
Ehk seal on 2 ava (üks aku all ja teine võimendi juures), millel on kaks kummilutti. Need ummistuvad igast sodist ja selletõttu vesi ei voola ära vaid
pääseb salongifiltri juurest salongi. Kui on puhtad siis igal juhul lase need eemaldada kohemaid.
Lase pädevas kohas läbi loksutada esi ja tagasild. Eriti just esisild, kuna kilometraas juba sealmaal, kus võib hakata esisilla vahetust ootama. Samas
kui saksamaal sõitnud, siis võib isegi suht korras olla. Roolilatt kontrolli kindlasti üle, et lõtku poleks.
Kontrolli esi- ja tagauste klaasi liikumist üles alla. Kui kuuled mingit kolksu või loksu, siis on võimalik, et klaasimehanism võib hakata läbi minema
(trossil kiud väljas või akna kandur puruks). See taas tüüpviga.
Lisaks keera rattad mõlemale poole välja ja anna sõida edasi/tagasi. Üsna tihti vajavad vahetust veovõlliotsad, eriti kui pole originaale alla
krutitud.
Võta kindlasti hooldusajalugu, kui saad.
Muidu ülejäänud on tavaline kontroll nagu autodel ikka. Katsu, näpi, kui saad mõõda igast kompressioone ja muud rõhke. Vaata et rõhuklapp poleks umbes
(seda võib järeldada kui mootoril puudub mõni silinder). Hea oleks kui laseks üle vaadata esinduses või Forsis. Hinnakirjad saad nende kodulehtedelt
päringute alt.
Kas ATM või manuaal? Näita kuulutust ka ehk keegi juba vältinud või teab rohkem autost.
Lisaks palju abi saab
http://briskoda.net/forums/forum/29-skoda-superb-i/
Inglise keele oskus vajalik.
|