Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Felicia armatuuripirnide vahetus (Vastuseid: 5 | Vaatamisi: 2237)
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 22.08.11 12:58 Tsiteeri
Felicia armatuuripirnide vahetus



Kas keegi on selle töö ette võtnud ja ehk oskab nõu anda kuidas asjale lähenedda, mis töövahendeid läheb vaja jne.

Tänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinn
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Skoda

postitati 06.09.11 07:08 Tsiteeri


Olen seda tööd mõni aasta tagasi teinud. Paar tundi hoovinurgas rahulikku nikerdamist kulus selleks. Ajasin remondimanuaalist http://skoda-felicia.5go.ru/html/14_9.htm näpuga järge ja muudkui tegin.
Rooliratta võtad eest ära, siis rohkem ruumi asjatada. Oluline on kõik armatuuri kinnituskruvid üles leida. Mõned neist on mingite nuppude või ilukatete alla ära peidetud. Väiksemat sorti lapiku kruvikeerajaga õngitsesin katted eest ära. Mingeid jälgi sellest vandalismist minul ei jäänud. Mingeid erilisi tööriistu ka selleks vaja polnud. Mõned pistikud on vaja lahti ja hiljem kokku ühendada - selleks võiksid peenat sorti käekesed olla. Enne kui rooliratta nuutidelt maha võtad, tähista mingil kombel tema asend ära, et pärast ratas ikka samasse asendisse tagasi saaks. Tehasepoolt olid signaallambikesed armatuurlauas kõigisse pesadesse paigaldatud - ka neisse, mis antud automudelil kasutuses pole (näiteks bensiiniautol mingid diiselmootorile omased signaaltuled). Kasutasin läbipõlenute asendamiseks siis noid "originaale". Paneeli valgustuse lampe ülearustena kaasa ei ole - mis läbi, selle pead asendama.
Armatuuril mõnede nuppude (näiteks kütte-ventilaatori) alt-valgustuse lampide vahetamiseks pole tarvis tervet armatuuri maha võtta, vaid ainult nuppude ümbruse ilupaneeli ja nuppude eneste eemaldamist - jällegi kusagil manuaalis http://skoda-felicia.5go.ru/ on üsna pädev juhend selleks tööks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
testuser3
huviline



Registreerunud 01.04.06
Postitusi: 160

Kasutaja on eemal

Auto: Felicia 1.3 GLX

postitati 28.09.11 09:33 Tsiteeri


Aitäh, sellist vastust ootasingi, eks nüüd tuleb aeg leida, ilmselt need pirnid ei maksa midagi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
skyline
huviline



Registreerunud 14.02.08
Postitusi: 39

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal


postitati 18.11.11 11:50 Tsiteeri


Pirnide vahetuseks rooliratast maha võtta pole mõtet, teed endale vaid täiendavat tööd ja peavalu. Mina lasin lihtsalt spidomeetri trossi kapoti alt käigukasti küljest lahti ja siis saab kogu näidikutebloki armatuurist nii palju eemale, et saab pirnidele ligi.
Aga Plinnilt väga hea link, peangi võtma käsile ka küttesüsteemi taustavalgustuse parandamise, sest toona ei osanud seda kuidagi lahti võtta seal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Plinn
huviline

Avatar


Registreerunud 06.11.09
Postitusi: 43

Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal

Auto: Oli Skoda

postitati 18.11.11 15:57 Tsiteeri


Jah saab ka rooliratta mahavõtmiseta. On väidetud, et ka ilma spidomeetritrossi vabastamata saab. Ise ei mäleta üldse toda spidoka trossi vabastamist, ehk ei võtnudki lahti.. Samas oli rooliratta mahavõtmine nii tühine vaev (mul ilma turvapadjata), et selle tegin küll läbi - lihtsalt mõnusalt palju ruumi oli pärast seda asjatamiseks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Vanakoolimees
huviline



Registreerunud 10.01.12
Postitusi: 3

Kasutaja on eemal


postitati 10.01.12 00:47 Tsiteeri


Ma käisin ükskord päris nimekas töökojas ja palusin, et nad vahetaksid Felicia näidikuteplokis mõned läbipõlenud pirnid ära. Ülemus küsis kahe elektriku käest, kas teete ära? Mõlemad ütlesid, et Feliciat nad ei tee. Jäigi tegemata. Sõitsin siis automaailma kaupluse ette ja ostsin poest ristpeaga kruvikeeraja. No kui raske see siis ikka olla saab? Ja ei olnudki. Natukene läks alguses aega, et leida üles paar peidetud kruvi, kuid viieminutilise otsimisega leidsin needki üles. Rooli ära ei võtnud, polnud tööriistugi. Spidokatross oli küll paganama lühike, kuid teatava hookus-pookusega sain ka trossi lahti keerata (sealjuures mõtlesin, et spidomeetritrossi lahtiühendamine on nii kerge, et tee või iga päev seda ja kilomeetraaži ei jooksegi.. Aga mis see 500 eurosele autole ikka annab :P) Lisaks tuli lahti võtta pooltulede ja parktulede lüliti, kuid see oli juba kergem. Siis sain näidikuploki kätte ja lugesin pirnid üle, et kuhu palju läheb. Kusjuures läks päris kõvasti, mingi 20 euro eest. Neid oli ikka omajagu, mingi 25 tükki või enam, erineva võimsusega. Vahetasin pirnid ära ja panin kõik loogilises järjekorras tagasi. Lihtsalt puhas loogika ja tahtejõud, et töökojas seda ületamatult raskeks peeti, kusjuures ise olen ma tegelikult hoopis teise ala inimene ja autodest jagan vähe. Kokku kulus umbes poolteist tundi ja selleks piisas ühest ristpeakruvikeerjast. Nüüd särab näidikuteplokk nagu jõulupuuke.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 46.8% - SQL: 53.2%]