Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: Superb 2.0CR 4x4 Combi vs. 9-5 (Vastuseid: 3 | Vaatamisi: 3518)
JaMa
huviline



Registreerunud 25.03.11
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal

Auto: SuperB 2.0 TDI DSG 4x4 Combi Elegance MY12 - 2011

postitati 25.03.11 20:14 Tsiteeri
Superb 2.0CR 4x4 Combi vs. 9-5



Hommikut!

olen uus siin foorumis ja ka Škoda maailmas. Nüüd tekkis suhteliselt kummaline probleem ja mõtlesin, et vaatan, mis siin arvatakse.
Käsil on uue tööauto valik ja juhe on juba suhteliselt koos igatahes.
Hetkel on valikusse jäänud Suberbi 2.0 diisel DSG ja 4x4-ga ja Saab 9-5 2.0TiD XWD aut.
Siga ja kägu.
Mõlemal on omad eelised -
Superb on hea, kena, odav ja praktiline. Sinna saab p**sejagu nänni peale toppida ja õnnelik olla. 16" veljed, sõbralik kütusekulu, kindlasti on hooldused odavamad (ja võimalik, et ka politsei sõbralikum :))
9-5 on super välimuse, istmete ja tuledega. Ka varustus on üle prahi, aga 17" veljed, VM hooldus jne...

Superbi omanikud - kui teil oleks valida, siis mis on arvamused??:D


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 25.03.11 22:47 Tsiteeri


Viimane Saab 95 on sundinud mind tänaval pead pöörama küll :) Päris kena siluett. Aga auto üle 5m küündiv pikkus on veidi hirmutav, linnaoludes parkimisele mõeldes. Oled sa kindel, et SAABi saab kombinatsioonis diisel+aut+XWD? Minu teada mitte, üks kolmest tuleb ära jätta. Seega plusspunkt TDI-DSG-4WD võimaluse eest Superbile.
Saabi kütusepaak on 10l suurem kui Skodal, kuid veidi suurema isuga mootorite tõttu jääb tankla külastussagedus neil samaks. Kõige võimsamate bensiinimootorite puhul on mõlemi mudeli autonoomsus päris kehva.
Kui bensiinimootoreid võrrelda, siis võimekuse koha pealt on sarnased Saabi 2.0T versus Superbi 2.0TSI või Saabi 2.8T versus Skoda 3.6 vabalthingav V6. Neist paaridest saaks plusspunkti Saabi 220hj-ne 2.0T, kuna on täiesti võimalik XWD+aut kombinatsioon, koos mõistliku rehvimõõduga. Saabi minimaalselt 17 tollist veljemõõtu pole mõtet karta, 225/55 rehvi külgseina kõrgus on tükk maad rohkem sõidumugavusele orienteeritud kui mistahes Superbi rehvimõõt. Rehvijooksu soolane hind on siiski suht marginaalne heas varustuses Saabi koguhinnast :)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
petst
huviline



Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114

Kasutaja on eemal

Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!

postitati 26.03.11 12:10 Tsiteeri


Saab on kindlasti edevam relv ja paistab linnapildis hästi välja. Superbi eelistab praktiline ostja, kes peab oluliseks pigem hinna ja kvaliteedi suhet. Seega otsus peaks olema suhteliselt lihtne ;)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaMa
huviline



Registreerunud 25.03.11
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal

Auto: SuperB 2.0 TDI DSG 4x4 Combi Elegance MY12 - 2011

postitati 27.03.11 13:38 Tsiteeri


Häda ongi selles, et olen praeguses seisus nagu Jekyll/Hyde:
tööasjus oleks vaja edevamat sedaani, millega kohtumistele minna/inimesi elavdada, aeg-ajalt paari külalist sõidutada ja 'rootsilik' välja näha. F*ck the costs...

Samas teisest küljest oleks vaja praktilist universaali, millega vedada vajalikku nänni suvekodusse, rattaid/suuski, ehitamiseks asju jne. Rõõmustada kütusekulu üle. Olla naabrite silmis tagasihoidlikum...

Kusjuures hinna/kvaliteedi suhte puhul ei julgeks kummalegi halvasti öelda - arvestades nende natuke erinevat segmenti. :P

See, et VM-i kodukal ei ole diisel-aut-4x4 kombinatsiooni saadaval, ei tähenda, et seda ei oleks võimalik tellida, sellest ka vastav teemapüstitus. Ja auto peab diisliga olema, sest sõitu tuleb piisavalt, et end ära õigustaks.

5 meetrit auto ilu ei ole suureks probleemiks, kuna elan kesklinna servas ja suurem osa 'linnas' käimisest tähendab auto koju jätmist ja jala/ühistranspordiga liikumist. Nendel vähestel kordadel, kui autoga on vaja liikuda, piisab ka parkimismajadest/parklatest.

('90ndate lõpus ostsin just selle tõttu punnsilmse Scorpio, et teda polnud palju liikumas).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 44.2% - SQL: 55.8%]