ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 23.03.11 09:06
|
|
|
Kahjuks pole see erand, sellist suhtumist ja peata olekut on ka A100-s. Viimane näide oli see, et sahisevad pidurid tituleeriti rikkis käigukastiks.
Kokku käisin seal kolm korda.
1. Kord arvati,et viga on käigukastis. Võibolla mingi lihtne ja odav viga aga suur tõenäosus, et ikka raske ja kallis viga. Ei osatud täpselt öelda,
seni kuni kast maha. Kasti maha A100 ise ei võta ja selle maha võtmine maksab klient.
2. Kord (pidid kasti maha võtma) uurisid terve päeva ja avastasid, et hoopis rattalaager on parempoolne läbi - vahetati ära.
3. Kord kuna sahin ikka jätkus, siis läksin uuesti sest probleem millega auto sinna viidud sai oli alles. Siis sõideti ja saadi aru et viga on ikka
pidurites, millele järgnes pikk jutt, kuidas tuleks ikka kord aastas pidurid lahti võtta ja puhastada.
|
|
|
Hundu
huviline
Registreerunud 25.01.11
Postitusi: 17
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Fabia combi
|
postitati 23.03.11 12:55
|
|
|
MIna olen käinud Auto 1oo Paldiski mnt ja mina olen väga rahul. Teeninus kiire ja sõbralik. Väga vastutulelikud ja abivalmid on sealsed teenindajad
|
|
|
Zonder
huviline
Registreerunud 07.07.08
Postitusi: 54
Kasutaja on eemal
|
postitati 23.03.11 15:33
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Hundu
MIna olen käinud Auto 1oo Paldiski mnt ja mina olen väga rahul. Teeninus kiire ja sõbralik. Väga vastutulelikud ja abivalmid on sealsed teenindajad
|
Täiesti nõus, ka minul on positiivseid kogemusi tublisti rohkem kui negatiivseid Kuid kahjuks rikub vahel tilk tõrva terve meepoti ära :S
|
|
|
Zut
huviline
Registreerunud 03.07.08
Postitusi: 346
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: OII RS TFSI
|
postitati 23.03.11 15:44
|
|
|
Ma olen ka pigem rahul, kui ebarahul. Aga just hiljuti juhtus ka minuga asi, mis kaldub sinna tõrvatilga poole...
_______________________
-- Who stole my beer? --
|
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 23.03.11 18:37
|
|
|
Mina ei taha soeta omale enam ühtegi VAG kontserni autot. Aasta Auto meistrimeeste musti käejälgi eemaldasin heledalt laepolstrilt viimati täna lõuna
aeg.
|
|
|
simmo494
huviline
Registreerunud 16.05.08
Postitusi: 9
Kasutaja on eemal
|
postitati 24.03.11 09:13
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Swissflam
Mina ei taha soeta omale enam ühtegi VAG kontserni autot. Aasta Auto meistrimeeste musti käejälgi eemaldasin heledalt laepolstrilt viimati täna lõuna
aeg. |
kuda nii juhtus ? mis põhjusega seal olid?
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 24.03.11 15:53
|
|
|
Ei teagi, kuda nii juhtus. Läksin esisilla kolinat likvideerima aga pärast pidin lae polstrit küürima.
Siiski olen leidnud margiesinduses ka ühe positiivse külje. Nimelt ainsad klubilised, keda mina oma Skoda klubi "karjääri" jooksul olen kohanud, on
just nimelt Aasta Autos. Võin uhkustada näiteks faktiga, et olen hr. pakiruumiga kõrvuti samal diivanil istunud.
|
|
|
pakiruum
huviline
Registreerunud 04.01.08
Postitusi: 407
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
|
postitati 25.03.11 08:53
|
|
|
Tsitaat: | Algselt postitas: Swissflam
Ei teagi, kuda nii juhtus. Läksin esisilla kolinat likvideerima aga pärast pidin lae polstrit küürima.
Siiski olen leidnud margiesinduses ka ühe positiivse külje. Nimelt ainsad klubilised, keda mina oma Skoda klubi "karjääri" jooksul olen kohanud, on
just nimelt Aasta Autos. Võin uhkustada näiteks faktiga, et olen hr. pakiruumiga kõrvuti samal diivanil istunud. |
Ja kuhu tere jäi? Selle faktiga võivad päris paljud
uhkustada. Kuus sai ikka vähemalt 2-3 korda seda diivanit nühitud. ETV
päevane kava kah oli lõpuks selge ja kõik Audi ajakirjad mitmekordselt üle vaadatud.
Kuna autol oli tehasest kaasa antud lisavarustusena (jupi koodi ei oska öelda) miski needus, siis sai Tartu Aasta Autos päris tihedalt käidud
(liitrites mulliga vett joodud) ja teenindusega olen küll supper rahul. Ehk tume sisustus kust midagi välja ei pasta päästis nad?
Tehnilist teostust ei oska kommenteerida - ei ole selleks õige inimene.
Tavaliselt läks ikka auto käima, rattad alt ära ei kukkunud ja õli loike maas polnud.
Üks suur miinus tegelikult on: kohale minek autota. Annelinnast andis ikka
kohale ronida bussiga, mis sõidab kah ainult paar korda päevas. Ja kui hommikul sai auto viidud, siis pidin 25 minutit jalutama, et jõuda
bussipeatuseni kust sai koju. Vähemalt kõndimine on tervislik.
|
|
|
Swissflam
huviline
Registreerunud 17.10.07
Postitusi: 166
Asukoht: Tartu
Kasutaja on eemal
Auto: Superb 1,8T L&K, PT Cruiser
|
postitati 26.03.11 06:24
|
|
|
Hr.pakiruum ärge pahandage, diivanil konutamise momendil ma veel ei teadnud, kui kuulsa inimese kõrval istun. Teie auto saabus teenindusest varem,
märkasin samuti tuttavat masinat ja läksin aknapeale kaema, kes sellesse istub. No ja siis nägingi.
|
|
|
petst
huviline
Registreerunud 03.04.06
Postitusi: 114
Kasutaja on eemal
Auto: Kodiaq 2.0 TSI 4x4 & VW e-UP!
|
postitati 27.03.11 12:20
|
|
|
Autot ostes tuleb arvestada, et see vajab hooldust ja nii raud kui elektroonika võib vahest katki minna. Ja kui mõni tõsisem probleem ilmneb siis võib
üksikutel juhtudel kuluda ka kaks kuud enne kui viga üles leitakse ja varuosad kohale jõuavad. Need on need "kõik kisub viltu" juhtumid kus esinevad
paljud põhjused korraga - kommunikatsioonihäired, ebapädevad meistrimehed, kehv logistika jne.
Minu arvates on naiivne eeldada, et kallima auto ostjat ootab ees parem teenindus või kohtlemine. Teendust osutatakse vastavalt kehtestatud
standarditele ja teenindajad on ühed ja samad inimesed. Soovi, saada parema teeninduse osaliseks, on ära tabanud nii liising- kui kindlustusfirmad,
kes pakuvad lisaraha eest näiteks asendusauto teenust jmt. Ehk siis suhteliselt väikese lisatasu eest on võimalik ennast kindlustada tuleviku
ebameeldivuste vastu. Aga enamus autoostjatest võtab riskid enda kanna ja elavad lootuses, et nende autoga midagi ei juhtu (sh ka mina).
Lihtne on süüdistada teenindajat aga kas mitte samapalju ei ole süüdi autoomanikud, kes ei ole tutvunud teenindustingimustega ja pole ennast kaitsnud
ebameeldivate riskide vastu?
Kui rääkida margiesindustest üldisemalt (kogemus piirdub VW ja Skoda esindustega) siis mulle on jäänud mõistatuseks, mis on nende pakutav lisaväärtus
võrreldes mõne väikesema töökojaga (näiteks Forss). Hinnad on margiesinduses oluliselt kallimad, iga tühise liigutuse eest peab maksma. Näiteks
aknapesu vedelik on kordades kallim kui tavalises toidupoes või paari pirni vahetus võtab aega 0,2 tundi (teades samal ajal, et meistrimehel võtaks
see aega 2 minutit). Ma oleks nõus maksma kui ma lähen spetsiaalselt pirni vahetama. Aga mitte siis kui see toimub hoolduse raames.
Kuna margiesindus on kõikidest võimalikest kõige kallim siis ma eeldaks sellelt ka restorani tasemel teenindust, kus on klientidele alati mõni üllatus
varuks. 12 aastane kogemus autohoolduses ei ole kahjuks ühtegi positiivset üllatust pakkunud. (St, et töö on tehtud korrekselt aga ei midagi
enamat).
Viimased 3-4 aastat olen käinud Forsis (pärast auto garantiiaja lõppu). Ei ole seal täheldanud erilist vahet teeninduse kvaliteedis. Küll aga olen
saanud ühe positiivse üllatuse osaliseks - arved on ca 1/3 jagu pisemad..
Lisaväärtuse puudumise teooriale andis kinnituse ka masu algus, mil mitmed margiesindused asusid usinasti nö "säästu"-teenindusi looma. Säästuhind
kehtis autodele, mille garantii oli lõppenud. Ehk siis garantii kehtimise ajal kooritakse kliendilt seitse nahka ja kui garantii läbi, siis saab
tegelikult ka odavamalt.
Jääb üle vaid loota, et tulevikus saame valida ka garantiihoolduse töökodade vahel ja kehva teeninduse pärast ei pea kohe automarki vahetama
|
|
|
enzo
klubiliige
Registreerunud 09.11.10
Postitusi: 82
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Cupra ST 300 4drive 18
|
postitati 29.03.11 17:45
|
|
|
Mina alates novembrist Skoda omanik ja kuni tänaseni olen pidanud kahel korral A100 käima pisivigasid kõrvaldamas. Esimest korda lõpetas
klaasipesudüüs töötamise ja teisel korral esitule parkpirn. Mõlemal korral võeti kohe töösse ja tehti kiiresti korda asjad. Kuna tulemas oli 105000
hooldus + mõned jupid tahtsin lisaks omal soovil vahetada ja siin kiideti Forssi, siis otsustasin ka sealt hinnapakkumise võtta. Täna lasin A100 selle
hoolduse koos lisatööga ära teha ja kui arve maksmise aeg kätte jõudis, siis olin meeldivalt üllatunud, kuna arve oli väiksem, kui Forssi pakkumises.
Enne Skoda ostu pole margiesindustega kokkupuuteid olnud ja palju igasuguseid hirmujutte kuulnud nende kohta. Praeguseks on minul ainult positiivsed
kogemused ja hooldan ilmselt ka edaspidi A100 oma autot. Töö kiire ja korralik, hind on ok ja ka klinditeenindus tasemel.
|
|
|
Peemot
huviline
Registreerunud 05.11.10
Postitusi: 12
Asukoht: Tallinn, Mähe
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1.8 TSI Elegance 2007
|
postitati 31.03.11 07:17
|
|
|
Olen siis Enzoga saatusekaaslane - kah novembrist Skoda omanik ja kah 105.000 km hooldus tulemas. Igaks juhuks võtan siiski ka Forsist pakkumise kui
hoolduse aeg kätte jõuab. Auto 100-s oli esimene arve natuke ebameeldivalt suur..
|
|
|
jyri23
huviline
Registreerunud 09.03.09
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia TDI
|
postitati 08.08.11 13:27
|
|
|
Mul on ka kahtlusi esinduse suhtes.
90 000 km hoolduses vahetati piduriklotsid ees ja paar tuhat hiljem taga.
Nüüd 10 000 km hiljem öeldi, et kettad kõverad.
Kuna ei tahtnud nendega nõustuda siis võtsin ise ette ketaste ja klotside vahetuse.
Ja mis selgus, et klotside vahetusega tõesti vahetati ainult klotse, kuigi oleks võinud ka randid maha käiata, kettal oli seespool sisekülje randist
tükke välja tulnud.
Klotsidel olid tugevad sooned sees rantidest ja tänu sellele olid pidurid alguses kehvad.
Tegelikult ei olnudki kettad kõverad vaid ilmselt kehv teeninduse töö.
Ma tean, et ühe teise auto margi esinduses võetakse ka randid maha.
Tegu oli siis auto 100 kogemusega
|
|
|
ladavaz
huviline
Registreerunud 14.03.09
Postitusi: 168
Asukoht: Saue Vald
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia 1,6 MPI, Skoda Octavia 1,4 TSI 2014 Ambition Plus
|
postitati 09.08.11 13:20
|
|
|
Mul olid juba ostes randid sees ja selle peale kui nädal peale ostu küsima läksin, milles asi siis öeldi, et sooned tulevad sisse valest
pidurdamisest. Selle kohta milline on vale pidurdamine ei osatud midagi vastata.
Tegelikult on nii, et pahameel valatakse ikka esinduse peale, kui mõni asi laguneb või liiga palju maksab. Küsimus minu jaoks on rohkem teenindamises.
Kas võetakse sõbralikult vastu või morni näoga kliendi muret kuulates vaadatakse kella. Olles ka mõne teise margi esinduse klient, võin öelda, et
seal kus ma ikka tunnen et mind oodatakse nagu koju ja kõik kenasti ka ära põhjendatakse on suuri arveid kergem maksta ja loomulikult ei unustata ka
väikest allahindlust
|
|
|
jyri23
huviline
Registreerunud 09.03.09
Postitusi: 8
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia TDI
|
postitati 10.08.11 06:34
|
|
|
Nii palju kui muude autode margiesindusega olen kokku puutunud siis Klienditeeninduse osas on Auto100 teistes üle.
Ma saan aru, et tänapäeval ei taheta varuosa remontida vaid enamasti vahetatakse välja.
Lihtsalt oleks võinud hoiatada, et kuule sul autol piduriketas ka varsti läbi.
|
|
|
Wygla
huviline
Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724
Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal
Auto: Octavia
|
postitati 10.08.11 12:23
|
|
|
Üldiselt kipub nii olema, et teist klotsiringi ketas üle ei ela, seetõttu on mõistlik vahetada koos klotsiga juba ka kettad. Muidu saad varsti ketta
pärast klotsid samuti uuesti vahetada. Minu kogemus asjast .
|
|
|
anbaltic
klubiliige
Registreerunud 01.10.12
Postitusi: 3
Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal
Auto: Skoda Octavia Scout 2.0TDI 09
|
postitati 20.10.12 17:37
|
|
|
Auto 100 kliendi teenindusega,vastutulekuga ja suhtumisega väga rahul. Eriti teenindajaga, kes piisavalt ja kannatlikult vastas väga paljudele
küsimustele.
Lukkseppa tööga ja kvaliteediga MITTE rahul.
Tellisin veokonksu paigalduse. Kättesaamisel ilmusid kolm viga;1-parkimis andurite juhe ei olnud kinnitatud. 2-pistikupesa pole lõpuni keeratud.
3-Liikumis pistikupesa mehhanism hõõrus vastu ratta koobast, kahjustades metalli, seoses konksu valesti paigaldusega. Kuna need märkused olid esitatud
teenindajale, kohe oli kutsutud meister, vaadatud vead üle ja auto viivitamatult sama päeval vastu võetud. Asenduseks teine auto antud, ja 3 tunni
pärast kõik oli esialgu korda tehtud. Kättesaamisel oli väike kingitus. See kõik oli küll tasemel.
Tulles garaazi, selgus, et vead olid eemaldatud, kuid vasaku konksu stanget pole puudutatud, kuna asus summuti ja kaitse pleki taga. Kuid tänu
sellele, et pidin ise need maha võtma, sain konksu ratta koopast veel rohkem eemale tõmmata, sai veel kõik sisekoopad moviiliga üle töödelda.
Kuna ma olen värske Scouti omanik ja see oli esimene Auto 100 külastamine, jäi kahepoolne mulje. Kaalun, kas tasub siin teha hammasrihma vahetust,
kui juba veokonksu paigaldusega sellised möödapanekud margiesinduses.
Kuid ikkagi loodan, et see oli lohakas lukksepp(Rauno või Raiin), kelle teenuseid enam ei kasuta ja teine teeb korralikumalt. Olles veel kahe teise
margi esindaja klient, pean märkima, et seal paar korda olid ka mõõdapanekud.
Kaju, et tänapäevane klient peab peale oma elukutset, hästi tundma veel oma autot, olla kursis remondi ja hooldustöödega, et auto korras oleks ja
mitte vajalikude tööde eest raha maksma.
|
|
|