Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: külmaga ei käivitu (Vastuseid: 16 | Vaatamisi: 3784)
raityyy
huviline



Registreerunud 20.01.09
Postitusi: 5

Asukoht: antsla
Kasutaja on eemal


postitati 20.02.11 07:55 Tsiteeri
külmaga ei käivitu



selline mure et 2007aasta skoda octavia 2.0 tdi on sellise külmaga käivitus mured iga hommik ei taha ilma laadijata käima minna ja kus juures ei luba ka alles kolmanda korraga kui laadija taga ja selline asi veel et eelsüüteküünla tuli põleb ainult neli sekundit umbes et kas see normaalne või peabki nii vähe töötama. kas on tõesti aku probleem akul kohe 4 aastat täis kuigi akul rohelist värvi tuli pealt poolt.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 20.02.11 09:25 Tsiteeri


neli sekundit on ilmselgelt vähe. minu põkadel praeguste ilmadega läeb tubli kakskümmend. seega võiks arvata, et küünaldega mingi kamm. kuigi see lühike tule põlemine võib ka kuskil mujal ahelas olevat viga näidata. peetis küünaldega põleb tuluke ikka niikaua kui normaalne oleks. küünlaid saad kontrollida ka ilma maha võtmata. mõõdad testriga takistust.
külmal ajal võiks õli ka vähemalt 5w olla. ja starteri korras ja määritud puksid ja töötavad harjad on ka eluliselt vajalikud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 20.02.11 13:44 Tsiteeri


Mul tundub, et sellise pika jutu puhul on kaks punkti teksti sees priiskamine. Äkki ei kasutaks üldse kirjavahemärke?
4 sekundit on kiirküünalde puhul täiesti normaalne toimimisaeg. Mu autol sama ja käima läks praktiliselt hetkega ka -29 kraadise pakasega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 20.02.11 15:54 Tsiteeri


no vot, vanainime sai jälle targemaks. ma põlnd seiemaani kiiretest küünaldest mõmmigi kuulnud. tänapäe tehnika on ikke imelik ja inimestel keik see aeg nõnna kiire, et ei jäksa isegi küünla sooja rohkem kui mõne sekundi oodata.
:)
a sel juhul, kui aeg normaalne siis järelikult küünlad ise otsas. tuli nende peetis olekut ei näita. oma kogemus just paari päeva takka. webasto suri ää ja siis vaja oma jõududega käima saada ja gramm alla kolmekümne külmakraadi oli see ketramine ikke üks rist ja viletsus. sai siis küünlad vahetet ja selgus, et kolm suisa surnud ja neljas vist leigeks hädaga läks. hea, et ikke nõnnagi käima sai, a nüüd on lust ja lillepidu uute küünaldega.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 22.02.11 07:31 Tsiteeri


eelsüüteküünalde kontrollimiseks kodustes tingimustes, kui puuduvad testrid ja muud asjad.
Võta jupp tavalist juhet. pane üx ots aku +klemmile ja teisega pane korra vastu küünla otsa kui tekib säde on küünal korras ja kui pole mingit sädet siis küünal surnud. endal ära proovitud. toimiv süsteem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 22.02.11 07:33 Tsiteeri


eelsüüteküünalde kontrollimiseks kodustes tingimustes, kui puuduvad testrid ja muud asjad.
Võta jupp tavalist juhet. pane üx ots aku +klemmile ja teisega pane korra vastu küünla otsa kui tekib säde on küünal korras ja kui pole mingit sädet siis küünal surnud. endal ära proovitud. toimiv süsteem.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
tonisk
huviline



Registreerunud 05.03.08
Postitusi: 48

Asukoht: Jüri
Kasutaja on eemal

Auto: Saab 9-5 Griffin

postitati 22.02.11 08:16 Tsiteeri


Kuidas küünaldele ligipääsuga on, kas peab palju lammutama? Pean silmas siin 2,0 TDI mootorit.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Velts
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.11
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi Ambiente 1,9 TDI ATM 2001

postitati 22.02.11 10:11 Tsiteeri


Oli kah sarnane häda paar aastat tagasi. Lasin Tartus suvalises teeninduses üle kontrollida ja üks küünal oligi kustnud. Lasin selle välja vahetada, läks kokku koos tööga maksma mingi 300 krooni või veel vähem. Küünal ise maksis alla 200 kr ainult. Pärast seda on käivitunud paugust iga ilmaga. Aku peab muidugi ka korralik olema. Olen lasknud praeguste ilmadega hommikuti ca kolm korda küünalt (korraga põleb tuli ca 5 sekundit, täpselt pole lugenud), ja siis niikui võtit keerad, nii kohe ka käima hüppab. Käivitusabi pole kordagi vaja läinud, auto ise 10 aastat vana ja mootor üle 200 000 sõitnud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 22.02.11 11:45 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: tonisk
Kuidas küünaldele ligipääsuga on, kas peab palju lammutama? Pean silmas siin 2,0 TDI mootorit.


ma enda omal pole küünlaid uurinud aga sõbra volvol testisin küünlaid nii.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 25.02.11 06:01 Tsiteeri


Vahetasin ka endal kõik küünlad ära kuna üks andis otsad. Ei koonerdanud, tellisin korralikud BoschÂŽi küünlad. Ei meeldi minulegi see suurte külmadega 4-5 sekundiline küünalde töö. Minu eelneval liikuril Audil, mis sama kotserni oma, põles külmaga ikka vähemalt 15-20 sekundit, sama ka töö Volkaritel. Mingi kala on igatahes kahesilmavahele neil Skoda inseneridel jäänud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
Velts
huviline

Avatar


Registreerunud 18.01.11
Postitusi: 19

Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Octavia Combi Ambiente 1,9 TDI ATM 2001

postitati 25.02.11 22:37 Tsiteeri


Eriti tobe on see, kui mootor on seisnud 3-4 tundi ja auto arvab, et mootor on veel soe...tuhka ta enam on! Siis ta laseb korraga küünalt vaid sekundiks-paariks ja kogu lugu. Ja sellistel puhkudel on käivitamine ikka paras vaev. Hommikuti laseb aga 10 sekundit korraga (just hommikul mõõtsin) ja siis läheb ka käima suht muretult. Mingi totrus on sinna skodeeritud tõesti...


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 26.02.11 06:06 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ander
Vahetasin ka endal kõik küünlad ära kuna üks andis otsad. Ei koonerdanud, tellisin korralikud BoschÂŽi küünlad. Ei meeldi minulegi see suurte külmadega 4-5 sekundiline küünalde töö. Minu eelneval liikuril Audil, mis sama kotserni oma, põles külmaga ikka vähemalt 15-20 sekundit, sama ka töö Volkaritel. Mingi kala on igatahes kahesilmavahele neil Skoda inseneridel jäänud.




Ei saa aru! Audil aastast 2001 ja Transporteril aastast 2005 olid juba kiired küünlad peal. Tundus,et toimimise aeg oli otseses seoses temperatuuriga. Läksid käima ilusti. Töö juures tõstukid, millel polegi eelsüüdet ja lähevad ka need käima.
Üsna tihti käivitusprobleemid seotud mootori kulumisega. Kui surved normis ja pihustid korras, siis peaks ka ilma igasuguse eelsoojenduseta käima minema.
Küünlaid soovitatav vahetada kõik korraga, muidu võib vahetama jäädagi.:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Marek001
huviline

Avatar


Registreerunud 19.10.08
Postitusi: 165

Asukoht: Virumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II HB L&K 2.0 TDI

postitati 27.02.11 13:09 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Suslik
Tsitaat:
Algselt postitas: Ander
Vahetasin ka endal kõik küünlad ära kuna üks andis otsad. Ei koonerdanud, tellisin korralikud BoschÂŽi küünlad. Ei meeldi minulegi see suurte külmadega 4-5 sekundiline küünalde töö. Minu eelneval liikuril Audil, mis sama kotserni oma, põles külmaga ikka vähemalt 15-20 sekundit, sama ka töö Volkaritel. Mingi kala on igatahes kahesilmavahele neil Skoda inseneridel jäänud.




Ei saa aru! Audil aastast 2001 ja Transporteril aastast 2005 olid juba kiired küünlad peal. Tundus,et toimimise aeg oli otseses seoses temperatuuriga. Läksid käima ilusti. Töö juures tõstukid, millel polegi eelsüüdet ja lähevad ka need käima.
Üsna tihti käivitusprobleemid seotud mootori kulumisega. Kui surved normis ja pihustid korras, siis peaks ka ilma igasuguse eelsoojenduseta käima minema.
Küünlaid soovitatav vahetada kõik korraga, muidu võib vahetama jäädagi.:)


Vaidleks siiski vastu siinkohal. sõltumata mootori kulumisastmest, surveastmest ja pihustite seisukorrast kui ikka eelsüüte küünlad läbi siis -30C ja auto ei käivitu olgu uus või vana.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 27.02.11 14:06 Tsiteeri


hmm, ma vist kuskil siin juba kirjutasin, et kolmekümne ligi hommikutega oli jube vaev käima saada enda trakatsit. mingi minuti kanti hoidsin starerit taga ja tasahilju hakkas miskit ikka süütama ja pütid tulid ükshaaval järgi ja läks käima küll.
siis sai küünlad testitud ja vahetatud ka. vanadest kolm olid täiesti surnud ja ühe kohta arvati, et võis leigeks veel minna.
nii et saab ikke käima küll kui kone piisavalt tihke ja starteril võhma jägub.
a no oleneb mootorist ka. ühel mu trakatsil on üldse ilma hõõgküünlata mootor ja seda ei vänta enam miinus viiega ka käima. puhtalt suvine kone. õnneks talvel ei tarvitagi teist (veel).


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 06.02.12 12:21 Tsiteeri


Kordan siis samas teemas olnud küsimust, kas on normaalne, et alla -20C põleb küünlaspiraal mõned sekundid? Käima läheb ikka väga vaevaliselt. Kui küünal oleks läbi, siis jääks spiraal vilkuma kuid seda ei juhtu.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
diesel
klubiliige



Registreerunud 21.11.05
Postitusi: 1006

Asukoht: maal
Kasutaja on eemal

Auto: traktorid

postitati 06.02.12 16:02 Tsiteeri


siin teemas eespool pikalt kirjutet "kiiretest" küünaldest. kui sul sellised, siis ju aeg igati normis ja sel juhul probla kuskil mujal.
kodustes tingimustes küünalde proovimiseks anti ka nõu. ise pole proovind ja tõele vastavust ei mõista kinnitada. kui küünlad sul vanamoodsalt kaanest välja tulevad, siis ju lihtne proovida. ühes teises teemas siin selgus, et uhkematel masinatel on küünlad klapikambri kaane all peidus. kui sinna ise ei viitsi kallale minna, siis vast mõni piisavalt pädev töökoda võtab ette. uhkematel masinatel peaks tester ka vigased küünlad veateatena kirja panema.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
AzA
huviline



Registreerunud 17.11.05
Postitusi: 205

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia II 2.0 TDI

postitati 06.02.12 17:02 Tsiteeri


Mul arvuti näitab selgelt, et kolmanda püta küünal on läbi. aga mingi spiraal vilkuma küll ei jää.
Ca 5 sekundit tulukest näen ja aidaa asi käivitub.
Midagi pole vahetanud 2005 aasta novembrist saati. Aku küünlad jne. kõik nii nagu poest tuli.
Mingit käivitamis muret küll ei ole, täna oli -20 letis ja 3s starterit ning kone läks pütt püti haaval ilusti tuksuma.
-26c tahtis 3x5s ja siis läks 2-3s käima.

Kodustes tingimustes küünalde proovimiseks soovin palju õnne - asuvad nad klapikambri kaane all.
Ennemini sõida suvalisse vasja hooldusesse ja lase arvuti järgi visata.
Näitab sulle kenasti ära, mis püti küünlad erroreid loobivad.

Infoks, et vastav kaabel massab iibeis umbes 5-6 euri.
Tarkvara on aga kallis osta, kuigi tuttav itimees aitab ka ehk välja.
Lihtsam kord aastas kasvõi esinduses veateateid kontrollida, see on minuti töö.
Näitab teinekord kõiksugu vahvaid muid vigasid ka ära, mida ise ei taipa vahetada.

TDI mootoritel ära õliga koonerda. Pigem on probleem kehvas õlis, mis kisub külmaga tavotiks kätte ära. Siis läebki starteril vaevaliseks survet suruda.
Ja dsg kastidel, kuidas sidur lahutub? Kas käivitamisel lahutatakse ära?
Sidur all on manuaali ikka palju kergem käivitada kui vabakäiguga.

Muide ma tahtsin ka oma küünalt vahetada, aga öeldi, et kui käivitub, siis ära veel jända :)


hannes
Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 39.5% - SQL: 60.5%]