Foorum Kodulehekülg Eesti Skoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: YETI-1,8-TSI velloh (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 6763)
velloh
huviline



Registreerunud 18.06.10
Postitusi: 2

Kasutaja on eemal

Auto: YETI 4x4

postitati 05.02.11 11:19 Tsiteeri
YETI-1,8-TSI velloh



Head YETI omanikud/kasutajad, kas on keegi ka pikema reisi ette võtnud selle riistapuuga (Norra vm mägised maad) ja mis on selle auto head ja halvad omadused. Ise tahaksin ühe korraliku Norra reisi ette võtta. Kui kellelgi on muljeid jagada, siis paluks.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U
lauri269
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55

Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq 2,0 4x4

postitati 05.02.11 14:34 Tsiteeri


Keegi võiks jah oma muljeid Yetist jagada, kuidas on omanikud rahul, mis head-vead, palju reaalselt kütusekulu jne. Plaan varsti ka selline isend soetada ja poleks paha kuulda omanike positiivseid- negatiivseid arvamusi... Esialgu näen enda jaoks kahte puudust, et pagasnik on liialt väike ja katuseboksiga on jälle auto kõrgus liiga suur (praamidel suurem hinnaklass..:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 06.02.11 21:29 Tsiteeri


Meie peres oleval 1.8TSI Yetil täitus äsja 10000km. Tubli pool olen sellest mina maha sõitnud, nii et autost on ülevaade olemas. Mootori ja veojõu tänavale “maha panemise” aspektist on tegemist nauditava masinaga, reageerib alati ootuspäraselt. Võib olla üllatavalt kiire paigalt startija ja kütusejanune kiirtee neelaja ning teinekord allatuult maantesõitudel üle ootuste ökonoomne. Kütuseseier on äsja peale paagi täis võtmist ehmatavalt kiire langema, hiljem poole paagi juures püsib paremini. Paak on 60l, kui kõik kütusenäidikud on nulli sõidetud, siis mahtus tankimisel 55l ehk siis 3-4 l kasutatavat kütust oli veel tegelikult järgi. Mägedes muidugi nii tühjaks sõita ei tasu. Lauppinda on autol palju, seega ühtlasel maantesõidul kiirusel 90-100 tõuseb tugeva vastutuulega kulu 1-1.5 liitri võrra, samasuguse taganttuulega väheneb kuni 1 l võrra. Nii et olenevalt päevast võib sama stiiliga maantesõidu reaalne keskmine kütusekulu olla vahemikus 6.8 kuni 9 l/100km kohta. Konkreetse isendi reaalset kütusekulu arvestust paagitäite kaupa algusest kuni tänaseni näeb siin: Yeti Spritmonitor . Kui selle masinaga poleks nii pagana lõbus jääraja sõitu harjutada, siis oleks kogu keskmine kulu märksa väiksem kui praegune 10.03l/100km kohta :)
Pikemat sorti katuseboksi puhul peab arvestama, et tagaluuki ei saa siis täielikult avada (ning katuseantenn oleks vist parem lühema junni vastu vahetada). Alates 2010 mudeliaastast Yetidel vist puudub vaikimisi varuratas, on vaid rehviparanduskomplekt. Ma soovitaks varuratast siiski omada, veidi ta ju pagasiruumi vähendab, kuid hoolimata sellest on pagasiruumil vähemasti kõrgust ohtralt. Lisavarustusena tellitav varuratas on ruumisäästmise eesmärgil mõõdus 195/60/R16. Tagaistmeid saab ka veidi ettepoole nihutada ilma et jalaruum eriti kannataks, kuid pagasruumis on võit märgatav.
TSI mootorid tarbivad natuke õli, nii et 1l varu võiks matkal kaasas olla. Meie masinal hakkas madalast õlitasemest hoiatav tuluke põlema 9000km peal.
Ergonoomika poolelt on esiistmetel kõik OK, mulle meeldib taoline kõrgem istumine isegi rohkem kui Superbis/Octavias (mitte et seal halb oleks). Tekstiilist originaal põrandamatt ei taha juhi talvesaabastega koostööd teha – liigub omatahtsi istme suunas kahekorra.
Yetiga on imelihtne linnas manööverdada, minimaalne pöörderaadius on kõigest 5.16m (Octavial 5.42m). Näiteks Tiguan vajab tagasipöördeks pea 2 meetrit laiemat teed.
Bensiinimootori ja 215/60R16 mõõdus rehvidega Yetit võib lugeda vaikseks ja mugavaks masinaks. Häirivaid tuulevihinaid pole kuulda. Laiem ja madalam rehv lisab küll tuntavalt kuminat ja jäikust, kuid pole samuti miskit hullu - selles veendusin ise kui varasügisel sai ühe rajapäeva tarbeks Yetile Superbi rattad alla kruvitud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
lauri269
klubiliige

Avatar


Registreerunud 16.03.07
Postitusi: 55

Asukoht: Tallinn - Kesk-Eesti - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Skoda Kodiaq 2,0 4x4

postitati 20.03.11 22:43 Tsiteeri
...



215/60R16 mõõdus rehvidega Yeti oli proovisõidul natuke jäik(võrreldes Octaviaga ;)) aga üldiselt OK. Ambiente ja Experiencel on valikus aga ainult laiem ja madalam rehv- 225/50R17, mis teeb auto ju veel jäigemaks. Ja tellimisel kõrgema profiiliga valik puudub....:(


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 25.10.11 07:47 Tsiteeri
Yeti päevasõidutuled



Kas see on normaalne, et kasutades päevasõidutulesid tagatuled ei põle? Ei soovi politseiga arusaamatusi. Valgel ajal ei soovitatud Xenoneid kulutada.
Kas kellegil on veel sigaretisüütajaga probleeme olnud - GPS-i laadima pannes lühistas kaitsme läbi.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 25.10.11 08:00 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Kas see on normaalne, et kasutades päevasõidutulesid tagatuled ei põle? Ei soovi politseiga arusaamatusi. Valgel ajal ei soovitatud Xenoneid kulutada.
Kas kellegil on veel sigaretisüütajaga probleeme olnud - GPS-i laadima pannes lühistas kaitsme läbi.
Kas sigaretisüütajaga ei lühista kaitset? Kui ei lühista, siis viga arvatavasti GPS-i poolsel isasel otsal.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ents
huviline



Registreerunud 13.09.08
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal


postitati 25.10.11 19:44 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: indrekp
Kas see on normaalne, et kasutades päevasõidutulesid tagatuled ei põle? Ei soovi politseiga arusaamatusi. Valgel ajal ei soovitatud Xenoneid kulutada.
Kas kellegil on veel sigaretisüütajaga probleeme olnud - GPS-i laadima pannes lühistas kaitsme läbi.


Nii ta on - tagatuled ei pea päevasel ajal põlema. Ja paljudel uuematel mudelitel - eriti nendel milledel on päevatulede ja lähitulede ümberlülitus automaatne, see nii ka toimib.
PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama:)


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
JaMa
huviline



Registreerunud 25.03.11
Postitusi: 14

Kasutaja on eemal

Auto: SuperB 2.0 TDI DSG 4x4 Combi Elegance MY12 - 2011

postitati 26.10.11 07:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: ents
Nii ta on - tagatuled ei pea päevasel ajal põlema. Ja paljudel uuematel mudelitel - eriti nendel milledel on päevatulede ja lähitulede ümberlülitus automaatne, see nii ka toimib.
PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama:)

Kas sellist konfi on võimalik ka muuta? Et tagatuled nii päeva- kui ka lähituledega koos töötaksid?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
stefan
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.01.06
Postitusi: 230

Asukoht: Põhja-Eesti
Kasutaja on eemal

Auto: Passat B8 Alltrack TSI, VW Golf TSI DSG 110kW MY2016, Yeti 1.8TSI 4x4, Karoq 4x4 TDI DSG

postitati 26.10.11 10:56 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: JaMa
Kas sellist konfi on võimalik ka muuta? Et tagatuled nii päeva- kui ka lähituledega koos töötaksid?


Jah, seda peaks olema võimalik lasta teeninduses ümber kodeerida.

Tsitaat:
PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama

Politsei praegustel Superbidel pole päevasõidutulesid, arvatavasti ka tuledeautomaatikat mitte.

Minu 2009 aasta Superbil samuti puuduvad udutulede plokis päevasõidutuled. Hämarusest sõltuv tulede automaatlülitus iseenesest on, aga funktsioon piirdub vist armatuurlaua/näidikute valgustusega, tekib lähituled peal märgutuli (ning Xenon lähituled hakkavad vajadusel kurvi suunas end pöörama, võimalik et ka valgus veidi tugevam). Tagumised gabariidid põlevad olemata reÅžiimist alati.

Meie pere Yetil on tavalised lähituled, pole ka valgussensoril põhinevat päevasõidutulede ümberlülitamist lähituledele. Tuleb endal meeles pidada, või pimedamaks aastaajaks lihtsalt jättagi lüliti lähitulede asendisse. Tagumised tuled põlevad igal juhul.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
ents
huviline



Registreerunud 13.09.08
Postitusi: 24

Kasutaja on eemal


postitati 27.10.11 17:47 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: stefan
Tsitaat:
Algselt postitas: JaMa
Kas sellist konfi on võimalik ka muuta? Et tagatuled nii päeva- kui ka lähituledega koos töötaksid?


Jah, seda peaks olema võimalik lasta teeninduses ümber kodeerida.

Tsitaat:
PS. Politsei enda Superbidel see süsteem ju sama

Politsei praegustel Superbidel pole päevasõidutulesid, arvatavasti ka tuledeautomaatikat mitte.

Minu 2009 aasta Superbil samuti puuduvad udutulede plokis päevasõidutuled. Hämarusest sõltuv tulede automaatlülitus iseenesest on, aga funktsioon piirdub vist armatuurlaua/näidikute valgustusega, tekib lähituled peal märgutuli (ning Xenon lähituled hakkavad vajadusel kurvi suunas end pöörama, võimalik et ka valgus veidi tugevam). Tagumised gabariidid põlevad olemata reÅžiimist alati.

Meie pere Yetil on tavalised lähituled, pole ka valgussensoril põhinevat päevasõidutulede ümberlülitamist lähituledele. Tuleb endal meeles pidada, või pimedamaks aastaajaks lihtsalt jättagi lüliti lähitulede asendisse. Tagumised tuled põlevad igal juhul.


Sorry, et Yeti topicus OT, aga kõikidel uutel politsei-Superbidel on see tuledeautomaatika kenasti peal. Seega - ka vastavalt oludele tagatuled ei põle


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 14.01.12 09:16 Tsiteeri


Tänases lumepudrus üsna huvitav oli, pööretel kippus veits vibama ja kallaku peal veidi raskemini edasi liikuma. Mõtlesin esialgu, et rehvidega mingi jama, aga korras olid. Rehvid Goodyear UGE 205/55 r16. Suuremast tuisuvaalust aga liikus eeskujulikult läbi. Ilmselt lihtsalt kuratlikult libe oli. Marsruut Mustamäe-Sikupilli.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
rems
huviline



Registreerunud 05.02.12
Postitusi: 1

Kasutaja on eemal


postitati 05.02.12 20:12 Tsiteeri


Yeti 1,2 TSi -ga esimesed 5000km sõidetud talve tingimustes. Esimese külmaga (-8) juhtus nii et autosse sain sisse aga välja ei saanud kuidagi, ukesd kinni, ees kõrvalistuja oma samuti, õnneks sellist jama ei ole enam juhtunud. -20 -30 kraadi juures muidugi ukse tihendid jube kõvad, eriti juhi poolset ust annab kinni "meelitada", selline traktori ukse kinnilöömise tunne tuleb. Salongi soojenemisel jälle ok. Külmaga ka mingi vibratsioon sisse tulnud, just kiirendamisel massin väriseb kui hull. Kas on näiteks mootori padjad siis külmast kanged või jää kuhugi vahele lännu , no see peaks ju pikal sõidul ära sulama. Või tuleb hakata teeninude vahet sõitma. Eks näis kui ilmad soojemaks lähevad.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 06.02.12 09:38 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: rems
Yeti 1,2 TSi -ga esimesed 5000km sõidetud talve tingimustes. Esimese külmaga (-8) juhtus nii et autosse sain sisse aga välja ei saanud kuidagi, ukesd kinni, ees kõrvalistuja oma samuti, õnneks sellist jama ei ole enam juhtunud. -20 -30 kraadi juures muidugi ukse tihendid jube kõvad, eriti juhi poolset ust annab kinni "meelitada", selline traktori ukse kinnilöömise tunne tuleb. Salongi soojenemisel jälle ok. Külmaga ka mingi vibratsioon sisse tulnud, just kiirendamisel massin väriseb kui hull. Kas on näiteks mootori padjad siis külmast kanged või jää kuhugi vahele lännu , no see peaks ju pikal sõidul ära sulama. Või tuleb hakata teeninude vahet sõitma. Eks näis kui ilmad soojemaks lähevad.



Muideks mul masinaga täpselt sama teema. Just juhi ust peab mitu korda kinna tõmbama ja mingit kahtlast vibratsiooni olen ka tajunud. Pluss sellisele jäätanud lumele sattudes, eriti pööramise peal, on kuulda sellist imelikku krõbinat (kahtlustan ise jää ja naelrehvi kontaktist tekkinud häält), isegi kahtlustasin et rehvi käib kuhugi vastu, aga välisel vaatlusel seda ei paistnud. Uste tihendid lasin juba enne suuremate külmade tulekut silikooniga üle. Aga nüüd nende külmadega käivitamisel kõiksugu info, mis infoekraanile tuleb, ilmub aegluubis.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
indrekp
huviline



Registreerunud 08.09.11
Postitusi: 165

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: Yeti 1.4 TSI Ambition Plus (ex) ; Karoq 1.5 TSI DSG Ambition 2WD (müüdud); Peugeot 5008 Allure (2020), 96kW diisel, autom

postitati 21.06.12 05:59 Tsiteeri


Peagi esimene hooldus masinal tulemas. Kellel kogemusi juba, kui palju võiks keskeltläbi raha minna?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2024
Eesti Skoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 21]
[PHP: 36.5% - SQL: 63.5%]