well, kui eeldada, et keskmine tankimine on näiteks 50 liitrit ja et keskmise tankla keskmine pütt ühe sordi jaoks on vast 10 tonnine, siis saab
paarisaja tankijaga pütt tühjaks. ehk teisisõnu, aktiivselt kasutatavatesse tanklatesse veetakse iga päe nodi juure.
näituseks linnu tee 5pluss tanklas näen sageli ommuku mööda sõites pütti. lõuna paiku kui vahel käin sääl kütet võtmas on ka sageli pütt kohal ja
hiljuti sattusin üsna hilja õhta sinna ja jälle pütt ametis.
seega miskit selget hetke oodata on suht naljakas.
ja mis puutub talvisesse ja suvisesse, siis need ei ole mitte kaks eri asja vaid kokteilid. mida külmemaks ilmad läevad, seda vedelamat koksi
terminaal väljastab. praegusel ajal kuskilt tangitud küte on hulka vedelam juulikuisega võrreldes ja mida kangemat külma tuleb, seda vedelamat
saad.
täbaram on seis kõrvalistes ja vähekäidavates tanklates, sääl võib vabalt kuu aega vana lödi omale saada ja see võib kehval juhul isegi siirupiks
minna.
ja sel juhul vead auto sooja ruumi ja lased üles sulada ja paned värsket juure ja segamiseks lase konel paarkümmend mintsa käia. tagasivool on nii
rammus, et selle ajaga ketrab enamuse juba teisele ringile.
nii et ää põe, mine ja tangi julgelt. ja igasugu "lisandeid" pole vaja sisse villida. säästetud raha eest osta omale õlle või õunamahl ja ole häppi.
|