Foorum Kodulehekülg Eesti Škoda Klubi

Viimati aktiivne: Mitte kunagi




Pole sisse logitud. [Logi sisse - Registreeri]
Mine lehekülje algusesse

Telli teema e-mailile | Lisa lemmikutesse   Tee uus teema Tee uus küsitlus
Autor:
Pealkiri: rooliasendi andur (Vastuseid: 13 | Vaatamisi: 5219)
vikir
huviline



Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.10 11:33 Tsiteeri
rooliasendi andur



Tegin masinale täislaks diagnostika,esisilla stend ja hiljem mootori ja muu vidinate diagnostika.Kus asub rooli asendi andur ja kas seda on võimalik reguleerida,armatuuris näitab mootori käivitamisel kollast rooli koos !märgiga.Kui kellegil on olnud taoline masinal kuidas on sellest jagusaadud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Enrico
klubiliige

Avatar


Registreerunud 29.03.06
Postitusi: 437

Asukoht: Harjumaa
Kasutaja on eemal

Auto: Škoda Superb Sportline

postitati 12.10.10 11:37 Tsiteeri
väljavõte manuaalist



Steering column lock: Workshop! (Roolilukustus: Töökoda)
Kui infoekraanile ilmub see teade ja lisaks näidatakse sümbolit, võite sõitu suurendatud ettevaatlikkusega jätkata. Auto tuleb viivitamatult viia mõnda eriala-ettevõttesse.

Steering column lock defective (Roolilukustus on vigane)
Kui infoekraanile ilmub see teade ja lisaks näidatakse sümbolit, tuleb auto parkida ja toimetada mõnda eriala-töökotta. Süüte väljalülitamise järel ei ole siis enam võimalik rooli lukustada, elektrilisi tarbijaid (näiteks raadioid, navigatsioonisüsteeme) aktiveerida, süüdet uuesti sisse lülitada ega mootorit käivitada.


Vaata kasutaja profiili Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
vikir
huviline



Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.10 12:34 Tsiteeri
rooliasendi andur



Kas see tähendab siis seda,et rool võib lukku minna sõiduajal-mida ma muidugi ei usu.Aga kui tegu on ,,roolilukuga,,,võib ju selle pisiasja ligvideerida.Kaldun arvama siiski,et tegu mingi anduriga.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Suslik
klubiliige

Avatar


Registreerunud 07.09.08
Postitusi: 619

Kasutaja on eemal

Auto: Seat Ateca 1.0TSI, Caddy Maxi 1.6TDI

postitati 12.10.10 14:47 Tsiteeri


Rooliasendi andur peaks olema seotud veojõu- ja stabiilsuskontrolliga. Kui andur rikkis, siis ei toimi ka eelmainitud seadmed. Kunagi sai tänu "targale diagnostikale" audil selline jubin lasta välja vahetada. Peale selle miski kaabel. Siis, kui selgus, et viga hoopis abs-i ajus,sai remontimise isu otsa ja auto maha müüdud.
Elektroonilistel abimeestel on oluline teada, mis asendis esirattad on.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
vikir
huviline



Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 38

Asukoht: pärnu
Kasutaja on eemal


postitati 12.10.10 15:40 Tsiteeri
andur



Vot,vot see on juba õige jutt.Sest diagnostika näitas ka ABSi.Tänan, Skoda juhid tasemel.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Wygla
huviline

Avatar


Registreerunud 09.03.06
Postitusi: 724

Asukoht: lõuna
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia

postitati 12.10.10 17:49 Tsiteeri


On kõrvu jäänud ka selline asi, et elektro-hüdraulilise roolivõimendi puhul on selline vigur, et teed sillastendi ära ning pärast arvutiga õpetatakse autole selgeks uus rooli keskasend. Mõtlesin, et äkitsi sellega seotud.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
alarallin
huviline



Registreerunud 25.10.07
Postitusi: 193

Asukoht: Kiili
Kasutaja on eemal

Auto: Fiesta ST 210HP

postitati 12.10.10 19:14 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Wygla
On kõrvu jäänud ka selline asi, et elektro-hüdraulilise roolivõimendi puhul on selline vigur, et teed sillastendi ära ning pärast arvutiga õpetatakse autole selgeks uus rooli keskasend. Mõtlesin, et äkitsi sellega seotud.


Sillastendis pannakse ikka enne reguleerimist roos sirgeks ja alles siis hakatakse roolivarrastest kokkujooksu reguleerima. Minu masinal on ka elektro-hüdrauliline roolivõim ja rooli keskasendit ma küll pole nullind.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Saada kasutajale U2U Kasutaja Telefoninumber
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 07.08.12 08:13 Tsiteeri
rooliasendi andur



Küsimus suurele ringile - kas elektroonilise roolilatiga Octavia II -l on võimalik vahetada eraldi rooliasendi andur? Käisin teeninduses ja sealt tuli lakooniline - roolilati vahetus kuna eraldi andurit ei vahetata. Iseenesest see anduri kamm sõitu ei sega kuid järsku on teadjaid, kas on reaalne vahetada see andur ilma latita?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 07.08.12 17:32 Tsiteeri


Rooli asendiandur on põhimõtteliselt saadaval eraldi osana ~100€ hinnaga. Miks tahetakse uut latti ka pähe määrida, ei tea.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 08.08.12 15:17 Tsiteeri


Esiteks alusta sellest, et mis autost jutt on.

Rooliasendi andur asub otse rooli taga (vähemalt minu Superbil) ning see sisaldab siis blokki, mille sees jookseb lintkaabel ning andureid, mis registreerivad mis suunas rool on. Sellega on selline pull lugu, et kui see kaablist lahti ühendada, kui aku taga on, annab ta sulle kenakese veateate ning ei ABS, ESP ega muud juhiabid ei toimi enam. Sellega seoses tuleb autol ABS-i aju uuesti programmeerida ning siin tuleb abiks eelnevalt teada saadud ABS bloki software code. Muidugi saab selle ka tuletada vastavalt auto andmetele.

Suureks abiks oleks, kui sa ütleksid täpse veakoodi, mis sa said.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 09.08.12 14:00 Tsiteeri


OII on siis Octavia 1Z5 mudel. Ma nüüd kahtlustan, et eksisin natukene sõnastusega. Nimelt minu vea puhul ei ilmu ühtegi veateadet ning rooli kisub paremale. Vigane on aga andur, mis asub roolilatis.

Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Esiteks alusta sellest, et mis autost jutt on.

Rooliasendi andur asub otse rooli taga (vähemalt minu Superbil) ning see sisaldab siis blokki, mille sees jookseb lintkaabel ning andureid, mis registreerivad mis suunas rool on. Sellega on selline pull lugu, et kui see kaablist lahti ühendada, kui aku taga on, annab ta sulle kenakese veateate ning ei ABS, ESP ega muud juhiabid ei toimi enam. Sellega seoses tuleb autol ABS-i aju uuesti programmeerida ning siin tuleb abiks eelnevalt teada saadud ABS bloki software code. Muidugi saab selle ka tuletada vastavalt auto andmetele.

Suureks abiks oleks, kui sa ütleksid täpse veakoodi, mis sa said.



Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
siLc
huviline

Avatar


Registreerunud 09.05.11
Postitusi: 157

Asukoht: Tallinn
Kasutaja on eemal

Auto: 2011 Passat B7 EcoFuel CNG

postitati 09.08.12 17:49 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ander
OII on siis Octavia 1Z5 mudel. Ma nüüd kahtlustan, et eksisin natukene sõnastusega. Nimelt minu vea puhul ei ilmu ühtegi veateadet ning rooli kisub paremale. Vigane on aga andur, mis asub roolilatis.

Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Esiteks alusta sellest, et mis autost jutt on.

Rooliasendi andur asub otse rooli taga (vähemalt minu Superbil) ning see sisaldab siis blokki, mille sees jookseb lintkaabel ning andureid, mis registreerivad mis suunas rool on. Sellega on selline pull lugu, et kui see kaablist lahti ühendada, kui aku taga on, annab ta sulle kenakese veateate ning ei ABS, ESP ega muud juhiabid ei toimi enam. Sellega seoses tuleb autol ABS-i aju uuesti programmeerida ning siin tuleb abiks eelnevalt teada saadud ABS bloki software code. Muidugi saab selle ka tuletada vastavalt auto andmetele.

Suureks abiks oleks, kui sa ütleksid täpse veakoodi, mis sa said.

Roolilatis olev andur on väändeandur. Esinduses arvatavasti tahetakse vahetada kirvehinna eest terve latt aga kuuldavasti saab seda eraldi vahetada ~200€ eest.

Lugemist roolilati kohta -> http://www.volkspage.net/technik/ssp/ssp/SSP_317.pdf


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Ander
klubiliige

Avatar


Registreerunud 01.06.10
Postitusi: 125

Asukoht: Narva - Jõhvi - Narva
Kasutaja on eemal

Auto: Octavia Combi G-TEC

postitati 10.08.12 07:07 Tsiteeri


Huvitav, kas Eestis on mõni tegelane või firma, kes sellise asjaga (väändeanduri vahetus) tegeleb?


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale e-mail Külasta kasutaja kodulehte Saada kasutajale U2U Skype Vaata kasutaja MSN Messengeri aadressi Kasutaja Telefoninumber
KPuusepp
huviline

Avatar


Registreerunud 01.10.10
Postitusi: 317

Asukoht: Tallinn, Nõmme
Kasutaja on eemal

Auto: Superb I 1.8T

postitati 11.08.12 14:07 Tsiteeri


Tsitaat:
Algselt postitas: Ander
OII on siis Octavia 1Z5 mudel. Ma nüüd kahtlustan, et eksisin natukene sõnastusega. Nimelt minu vea puhul ei ilmu ühtegi veateadet ning rooli kisub paremale. Vigane on aga andur, mis asub roolilatis.

Tsitaat:
Algselt postitas: KPuusepp
Esiteks alusta sellest, et mis autost jutt on.

Rooliasendi andur asub otse rooli taga (vähemalt minu Superbil) ning see sisaldab siis blokki, mille sees jookseb lintkaabel ning andureid, mis registreerivad mis suunas rool on. Sellega on selline pull lugu, et kui see kaablist lahti ühendada, kui aku taga on, annab ta sulle kenakese veateate ning ei ABS, ESP ega muud juhiabid ei toimi enam. Sellega seoses tuleb autol ABS-i aju uuesti programmeerida ning siin tuleb abiks eelnevalt teada saadud ABS bloki software code. Muidugi saab selle ka tuletada vastavalt auto andmetele.

Suureks abiks oleks, kui sa ütleksid täpse veakoodi, mis sa said.
Tegelt oli minu jutt suunatud teemaalgatajale. Lati anduri kohta ei oska kaasa rääkida.


Vaata kasutaja profiili Saada kasutajale U2U
Tee uus teema Tee uus küsitlus


Mine lehekülje lõppu


XMB Škoda Club Edition
Arendanud Aventure Meedia & XMB Grupp © 2002-2010
Täiendanud indro & diversion @ 2002-2016
Eesti Škoda Klubi ei vastuta foorumis tehtud postituste eest.
[Päringuid: 20]
[PHP: 53.0% - SQL: 47.0%]